Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Noua Toyota Corolla

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
6196 replies to this topic

#4789
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,332
  • Înscris: 15.10.2007
cred ca interesant e daca acel top este dezvoltat la nivel de masina pe echipari.

#4790
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttatimeu, on 07 ianuarie 2022 - 10:54, said:

cred ca interesant e daca acel top este dezvoltat la nivel de masina pe echipari.
cu ce ar ajuta?

piata de mașini noi din Romania este caracterizată de echipări entry

piața sh de mașini din românia este „obligatoriu cu de toate”

deh, eu am 2 mașini sh :)))

#4791
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,332
  • Înscris: 15.10.2007
pai locul 4 chel nu imi spune nimic comparativ cu locu 7 sau 9 cu de toate nu.Posted Image .

ai dreptate din pacate si asta tine de puterea de cumparare .

#4792
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,942
  • Înscris: 25.04.2016

View Postbobalex18, on 07 ianuarie 2022 - 10:49, said:

de C-HR nu comentez :)))) poate mã trezesc și cu una de asta (doamne ferește) și atunci o sã vã puteți pune pozã cu mine la avatar :))))
Decat Puma sau Duster ?.....
Oricum, cel putin in B ti-l confunzi intr-o parcare, te urci in CHRu altuia :) Circula o gramada pe strazi.

#4793
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 18.08.2021

View PostVali-Vali, on 07 ianuarie 2022 - 10:30, said:

Salutare!
In urma cu ceva timp va intrebam cate ceva despre corolle, intentionand sa.mi achizitionez.
Nu am reusit, dar cum nici dorinta nu m.a parasit, vin cu o alta intrebare, rog: cum este cu manevrabilitatea unui sedan? Este oare mai dificil de condus intr.un oras ca Bucurestiul  aglomerat si intortocheat, avand in vedere ca are totusi peste 4,6 m?
Din cele citite pe aici, dar si alte forumuri din afara, dincolo de spatiul din portbagaj si pt pasagerii din spate, sedanul ar fi putin mai stabila si cu un consum chiar mai bun fata de hatchback. Dar nu pot spune ca am o nevoie asa mare de spatiu, acum, dar cum 75% as folosi.o in Bucuresti..ma tot gandesc.
Merci fain!
Am sedan-ul in echipare Dynamic, dupa mai mult de 12 ani de condus un Astra H, cu gumele si jantele pe aceeasi dimensiune, 205/55/16. Practic, dpdv fizic nu are cum sa fie sedan-ul mai stabil decat un hatchback, e parere de habarnist, my two cents...
Acestea fiind spuse, sedan-ul de la Toyota pe noua platforma TNGA, e cu totul alta masina decat generatia anterioara. Mult mai stabila, mai rigida, mai conectata cu soseaua, iti permite si sa mergi oleaca mai ... infipt, sa zic asa, ca powertrain-ul de 1.8 hibrid e setat pe consum si confort. Comparat cu fosta Nubira 2, aia era o barca si la propriu, si la figurat, dar erau pe 14 gumele si balon destul de generos. La manevre mai rapide, din cauza faptului ca o buna parte de portbagaj e dincolo de puntea spate, o sa cam auzi cum emigreaza bagajele neasigurate. Lungimea ei nu e un impediment in trafic, mie mi se pare ca se vede foarte bine in oglinzi si poti aprecia sufcient de exact, de tinut cont la parcare faptul ca senzorii au o latenta maaare, de peste o secunda. Nu te infigi tare in locul de parcare ca o sa tiuie continuu dupa ce ai lovit ce era de lovit...
Altfel, combinatia powertrain hibirid cu eCVT e un vis in trafic aglomerat, pleci instant cand vrei sa pleci, nu-ti iei claxoane de complezenta, doar daca bivolul din spatele tau vrea sa plece cu 3 secunde inainte de verde.

#4794
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,942
  • Înscris: 25.04.2016
Adauga si partea principala de mers in trafic, consumul scazut :)
Am vazut masina de politie Corolla Sedan.

#4795
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 12.08.2008
Eu am TS de 4,65 m si nu ma incurca cu nimic volumul portbagajului, chiar vroiam un pic mai mare de 0,8 mc (nici atat ca 0,47 mc la sedan !!), apoi ai si camera pe marsalier .. Fiecare cu gusturile lui, eu am numai breck- uri de aproape 20 ani Posted Image
Condusul intrun oras aglomerat si plin de noxe cum e B cu un HYB si cutie eCVT e relaxant si economic Posted Image

Edited by mihaiC1, 07 January 2022 - 17:10.


#4796
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Buna, imi cer scuze ca ma bag din nou, pana la urma care e consumul extraurban la 100km/h, dar la 110km/h. Intreb pt ca anul viitor ar trebui sa schimb masina si oscilez momentan intre Toyota corrola ts si renaul Megane estate 160 tce.

#4797
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 12.08.2008
Intre 4,2 -4,8 % depinde cat de grea e talpa la accelerari si la franari apoi incarcarea masinii , vara sau iarna primul drum din zi, oricum putine drumuri in RO iti permit sa mergi cu 100 km/h mai mult de 10 km , breakurile sunt pt. familisti adica nu prea sunt vitezomani si recomandarea mea e 1.8 l ca la 2.0 "sare" destul consumul in schimb e mai "vioaie" dar nu prea ai unde la noi sa folosesti aia 60cp in plus.
Renault niciodata nu se va ridica la nivelul Toyota .

#4798
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Pai o pun pe tempomat 40 de km, drumul ii liber parcurg un drum judetean zilnic si pot sa merg lejer cu 100 sau 110.. eh am avut japoneza in familie 90% din ele sunt mituri. Detin si un Renault destul nou si a crescut mult calitatea la el. Cand mi am luat japoneza am zis ca o fi wow la fiabilitate, pe dracu se strica doar mai rar da si preturile sunt mai mari asa ca am revenit la nemteasca ca stie sa le repare toata lumea. Apropo am condus si renault cu 1.2 milioane de km si atunci i a schimbat primul injector in rest consumabile.

In general sunt singur in masina, doar in weekend se umple masina si in concedii.

#4799
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010

View PostRaz0rblade, on 07 ianuarie 2022 - 15:56, said:

Am sedan-ul in echipare Dynamic, dupa mai mult de 12 ani de condus un Astra H, cu gumele si jantele pe aceeasi dimensiune, 205/55/16. Practic, dpdv fizic nu are cum sa fie sedan-ul mai stabil decat un hatchback, e parere de habarnist, my two cents...
Acestea fiind spuse, sedan-ul de la Toyota pe noua platforma TNGA, e cu totul alta masina decat generatia anterioara.
Un sedan este mai stabil decat un hatchback la viteze mai mari (autostrada). Noua platforma e mai stabila si mai confortabila decat cea veche.

#4800
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006

View PostmihaiC1, on 10 ianuarie 2022 - 16:57, said:

Intre 4,2 -4,8 % depinde cat de grea e talpa la accelerari si la franari apoi incarcarea masinii , vara sau iarna primul drum din zi, oricum putine drumuri in RO iti permit sa mergi cu 100 km/h mai mult de 10 km , breakurile sunt pt. familisti adica nu prea sunt vitezomani si recomandarea mea e 1.8 l ca la 2.0 "sare" destul consumul in schimb e mai "vioaie" dar nu prea ai unde la noi sa folosesti aia 60cp in plus.
Renault niciodata nu se va ridica la nivelul Toyota .
Cred ca zicea cat este instant-ul la 100 si 110 nu media in fct de cat de tare mergi. Adica daca o pui pe tempomat si o lasi sa mearga asa o bucata de drum drept. Ne-ar ajuta si cat este un consum la 130-140 gen de autostrada ca la reprezentante nu apuci sa testezi asa ceva.

#4801
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Ai dreptate instantul, la 130 ma gandesc ca ii peste 8 instantul pt ca ii grea si nu are putere.

Edited by Desertor, 10 January 2022 - 19:54.


#4802
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,784
  • Înscris: 17.12.2019
Consumul depinde doar de cât și cum apeși pe accelerație. Drum făcut vineri seara: 233 km, 3h,29”, medie de 67 km/h și consum de 6,5j/100km. (TS 1,8 cu 2 persoane și bagaj de weekend)

#4803
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 12.08.2008
@ Dezertor La 1.8 instantul nu sare de 7 % la 140 km/h viteza constanta pe 10 km ... Consum fara "tempomat" ! Asta stie doar sa accelereze in forta si daca mai ai si LTA activ te baga cu dintii in volan.
Tu ai ai avut o nipona eu am 2 si cumnatii mei inca 4 toate felurile si inca nu am auzit pe vreunul sa se planga in peste 14 ani (peste 350 000 km) de cand le au, deci tu la una zici ca e mit ?!! Atunci de ce te intereseaza iar o nipona ?!! Ca doar ai mers cu Renault de 0.12. miloane km si deja erau varza injectoarele ( pesemne ca ai lipsit la aritmetica si ai pus de la tine un 0 ca doar nu e nimic Posted Image las-o mai moale ca macane !)
PS kilometrajul se da inapoi nu inainte Posted Image

Edited by mihaiC1, 10 January 2022 - 20:17.


#4804
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Ia Corolla daca vrei simplitate si confort, daca vrei viteza si ceva dinamica ia Megane 1.33 TCe 160 EDC. Dar pluseaza pentru Corolla 2.0, le ai pe ambele.

Pacat ca la Megane au scos optiunea 4Control, se conducea de vis cu acest sistem si intorceai cu ea precum un Clio.

Edited by connectorxp, 10 January 2022 - 20:47.


#4805
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Pai ma intereseaza sistemul hibrid ca fac naveta si  ma intereseaza si consumul dar nici catea lesinata nu vreau, o sa fac la vara daca o sa pot drive test cu ea, o sa incerc si meganul sa vad cum sta si apoi o sa decid.Am avut Mazda. Esti liber sa crezi ce vrei cu kilometri, era un Renault trafic de pasageri cu motor de 2 litri diesel si facea in medie 25 mii km pe luna, nu sunt fan franceze dar nici nu arunc cu noroi in ele.Nu ma intelegeti gresit nu am venit sa critic imi place cum arata masina si m ar interesa sistemul hibrid, pana mea pretul benzinei tot creste…

#4806
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Noi la actuala firma avem cateva Renault Master 2020 si la toate au picat filtrele de particule si au dat mereu erori de genul "Critical engine failure" asortate cu mesajul STOP si bing-uri de avertizare. Sa vedem flota de Dokker-e cat o duce, la Lufthansa aveama aceleasi Dokker dar pe benzina, acum sunt diesel. Nu mai zic ca la Master completam mereu cu ulei si antigel, mai rau ca la un Passat din 1999.

Renault fac masini bune, au crescut la calitate de cand cu generatia 3 de Megane si Clio, la fel motoarele lor. Dar nu as lua Megane in defavoarea Corolla, mai ales ca ultima este hibrida si isi va mentine mai mult timp valoarea de revanzare, mai ales ca "verzii" sunt mai abitiri decat talibanii. Cel putin la ce vad pe site la Renault este depresiv. Au scos farurile PureVision LED cu proiector si au pus unele banale cu reflector care bat foarte larg dar pe distanta scurta. Corolla le are si ea pe prima/a doua echipare, restul sunt cu proiector sau multibeam si asta se vede. Sfatul meu este sa dai o tura pe la dealeri si acum, ca fiind destul de intuneric poti vedea si farurile si alte detalii pe care ziua nu le observi.

Megane Estate merita daca era disponibil in Ro si in varianta hibrid.

Edited by connectorxp, 10 January 2022 - 21:22.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate