Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Gardul de la tramvaie - Bucuresti
#739
Posted 03 June 2019 - 23:03
Mizerie e dacă vine aiurea şi/sau pute. Eu m-am obişnuit cu mirosurile în anumite limite.
5 minute... pot să fie şi 15 minute, poate chiar 20. Depinde de traseu. Eu mă mir cum de rezistă unii să conducă în Bucureşti la oră de vârf, că eu aş lua-o razna. |
#740
Posted 04 June 2019 - 07:21
terratec, on 03 iunie 2019 - 15:50, said: Exemplul meu este valid, punctul tau de vedere este limitat. In trafic, am vazut de multe ori probleme din cauza gardurilor. Probabil vei constientiza blocajul la urmatorul eveniment tragic. Poti sa crezi ce vrei, eu am dat exemplul concret - de la fereastra biroului unde lucrez, am vedere directa asupra bulevardului si asupra circulatiei din zona, asa ca nu vorbesc din presupuneri. Nu stiu ce probleme ai vazut din cauza gardurilor (ma refer strict la masinile de interventie) daca pe acolo nu circula decat tramvaie si cateodata masinile de interventie. Daca au fost probleme, probabil ca un "inteligent" a zis sa fie el mai altfel decat restul si a patruns pe acolo, blocandu-i pe altii. Vreau sa cred totusi ca aceste cazuri sunt punctuale (ma refer la "inteligentii" scapati pe pasune). SSNight, on 03 iunie 2019 - 22:24, said:
frustratii fara auto vor sustine acel gard pana in panzele albe, culmea e ca eu sunt un "frustrat" cu auto si sustin acele garduri rex, on 03 iunie 2019 - 18:00, said: sa mai dau un exemplu: pe sos progresului au pus pamant si iarba pe linia de tramvai. inainte cand era gaura la linia de tramvai, nu traversa nimeni ca sa isi parcheze masina pe trotuarul opus strazii. dupa ce au pus iarba, s-au gasit destul nesimititi care sa treaca peste linia de tramvai sa isi parcheze masinile pe trotuar, stricand iarba sau chiar facand santuri in pamant dupa ploaie. Confirm situatia de pe Sos Progresului; am vazut respectivele treceri peste iarba de pe linia de tramvai in special in zona statiei de pompieri, a parchetului militar si a unui service apoape vis-a-vis de market Vulcan - chiar ma minunam cat de nesimtit poti sa fii sa distrugi asa o frumusete de gazon. Partea interesesanta e ca bizonii au crezut ca daca e gazon, automat e tare si pamantul de sub el si unii, pe vreme mai umeda, chiar au facut adevarate santuri pe acolo. |
#741
Posted 04 June 2019 - 08:07
takis, on 03 iunie 2019 - 20:20, said:
Imi cer scuze daca s.a mai spus, n.am citit tot topicul, dar sunt de parere ca aceste garduri nu au fost montate doar pentru fluidizarea rularii tramvaielor, ci si pentru a asigura calea libera masinilor de Salvare/Politie care vor merge in misiuni pe liniile de tramvai. Si ca sa nu fie probleme, au largit culoarul tramvaielor. Altfel, nu.mi explic de ce au stramtat cu cca 30-40 cm banda de circulatie a autovehiculelor, pentru ca tramvaiele nu au nevoie de spatiul excedentar creat prin montarea gardului dincolo de linia alba de delimitare! La tren, metrou, tramvai, in general orice lucru care merge pe sine si nu poate fi virat, are 40+ de tone si franeaza greu (sau nu franeaza deloc in caz ca cedeaza franele) se lasa un spatiu de siguranta sa te poti da la o parte din calea lui. E standardizata treaba. Nu poti lasa intre gard si tramvai 30cm ca daca te prinde tramvaiul pe sine si nu poate sa franeze te face carne de mici. Asa macar iti da posibilitatea sa te lipesti de gard si sa iti sugi burta. Edited by abac, 04 June 2019 - 08:14. |
#742
Posted 04 June 2019 - 08:13
BortSimpson, on 03 iunie 2019 - 18:49, said:
Eu nu inteleg la Bucuresti de ce nu pot baga si autobuzele pe acele culoare eliberate cu ajutorul gardurilor. Daca linia de tramvai e pe banda 3, atunci nu vad niciun impediment legal de a nu lasa autobuzele sa circule pe acolo. nu au loc cand se intalnesc doua autobuze nu e loc sa treaca, sau e foarte la limita in alte tari am vazut aceasta solutie, autobuzele au oricum banda lor separata dar in unele zone intra pe linia de tramvai |
#743
Posted 04 June 2019 - 12:56
SSNight, on 03 iunie 2019 - 22:24, said:
Nici macar nu va intereseaza sumele colosale cheltuite pt intretinerea lui lunara sau montatul lui, e mai important ca nu trec 3 bizoni inaintea tuturor.... http://www.aradon.ro...parapet/2263834 |
#744
Posted 04 June 2019 - 13:31
Transportul în comun nu e gratis, dar nici întreţinerea drumurilor, construierea unor noi drumuri, amenajarea şi construirea de parcări nu-s gratis.
Iar numărul de maşini nu poate să crească la infinit. Dacă ar fi fost bulevardele principale cu 1-3 benzi mai largi, da, dar chit că ne apucăm de demolări pentru lărgit şi parcări, tot ne vom lovi de aceiaşi soluţie în oraş. La perfierii mai poţi rezolva problema cu bulevarde între cartiere şi pasaje denivelate, în oraş nu merge aşa de uşor. |
#745
Posted 04 June 2019 - 14:08
Sau se poate altfel. Londra a introdus o taxa de aglomeratie de 13 euro zilnic pentru zona centrala. https://tfl.gov.uk/m...ngestion-charge
Ca urmare, traficul a scazut masiv si doar cei care chiar au nevoie intra in zona centrala. In orasele unde sunt prea multe masini pentru capacitatea strazilor existente, e singura solutie... |
#746
Posted 04 June 2019 - 15:18
De unde nu pot spala banii nu fac innvestitii, ii crezi prosti?, sunt multe solutii pt trafic dar nimic bun pana acum, sau nesemnicativ..
De gard nu mai spun nimic, sau ce se puteau face cu milioanele de euro cheltuite pt el..si spalatul lui, indiferent cate garduri mai pun, de fapt nu mai au unde...nimeni nu va lasa masina personala acasa, poate doar un numar infim...s.a dovedit asta. Edited by SSNight, 04 June 2019 - 15:20. |
#747
Posted 04 June 2019 - 15:33
Solutiile cu devarat minunate si extrem de eficiente:
Taxa de congestie. (Vezi Londra) Interzicerea construirii de locuri de parcare la noile cladiri de birouri (vezi Paris) Acordarea de reducere de impozite si subventie firmelor care ofera biciclete angajatilor pentru a veni cu ele la munca (vezi Belgia-Olanda) Eliminarea locurilor de parcare de resedinta cu rezervare -> permis de parcare de resedinta gratuit, unul pe adresa, restul platite. (vezi vestul europei) Parcare peste tot in oras cu plata si cu garantia amenzii -> oameni angajati special sa dea amenzi, nimic altceva (vezi vestul europei) Plata parcarii doar prin aplicatie si automat stradal (vezi vestul europei) Interzicerea anumitor categorii de norme de poluare in orase (Vezi Belgia, Franta, Olanda, Germania) |
#748
Posted 04 June 2019 - 15:35
#749
Posted 04 June 2019 - 15:41
Vad ca sunt multi care sunt de acord sa sufere si ei dar sa sufere si bizonii, cred ca este ceva specific mioritic.
Nu uitati ca progresul si evolutia nu l-au generat cei care respecta regulile si sunt "aliniati", tot timpul a fost apanajul celor vroiau sa-si simplifice sau sa-si automatizeze anumite procese/lucruri pe care nu vroiau sa le faca, indiferent de motiv. Oamenii inteligenti invata de la "descurcareti" si incearca sa aplice lucrurile acelea pentru o masa mai mare. Dati exemple de alte orase care au banda separata pentru tramvai, corect, dar nu sunt garduri, aici este semnul de civilizatie, in caz de forta majora masinile pot ocupa inca o banda, si o mai si ocupa fara forta majora, ca tot era exemplul de la Milano... In Bucuresti salvarile/politia si tramvaiul circula bine pe culoarul lor atat timp cat se circula civilizat si pe benzile de masini, cand se ambuteiaza masinile nici ele nu mai trec. Un astfel de dop, pasaj Muncii, garduri pana la pasaj si dupa, culoarul unic nu exista in pasaj ca nu se poate, tramvaiul trebuie sa taie bulevardul (merge pe sus), jos masini, sus masini, ticsite, in intersectie la Muncii masini, NIMENI nu trece. Si problema nu este la Muncii, este mai devreme de la Stefan cel Mare sau Mihai Bravu in jos catre Distor. Un alt aspect important, este timpul de tranzit auto a crescut in cele mai bune cazuri cu o treime, asta inseamna combustibil mai mult consumat in trafic, inseamna poluare mai multa, inseamna calitate a vietii mai proasta mai ales pentru cei care stau aproape de bulevardele cu gard. Trebuie sa se inteleaga ca de la un prag in sus contentia flxurilor nu mai este solutia, ci fluidizarea. Vor mai trece probabil 10-15 ani pana romanul obisnuit nu va mai considera masina ca statut si bun necesar si isi vor indrepta economiile catre calatorii, dezvoltare personala, etc. Inca nu suntem acolo. Desigur se poate si taxare pentru acces in centru...dar asta este o chestie electorala...in functie de partidul care are primarul. Intelegeti sper ca solutia cu gardurile este cea mai proasta si o jignire adusa locuitorilor orasului, pe langa faptul ca se cheltuie un buget impresionant pentru intretinerea lor. Oficialii au fost destepti, au exploatat sensibilitatea si ura unora pentru ghiolbani si au montat aceste garduri pe care dupa aceea le intretin cu bani multi. Lumea este multumita ca sunt pedepsiti idiotii dar nu intelege ca direct, nici macar indirect, sufera si ei. Asta este politica, va iau banii cu consimtamantul vostru, ba chiar entuziasm la unii. Edited by Speedo, 04 June 2019 - 15:42. |
#750
Posted 04 June 2019 - 16:46
Speedo, on 04 iunie 2019 - 15:41, said: .... Un alt aspect important, este timpul de tranzit auto a crescut in cele mai bune cazuri cu o treime, asta inseamna combustibil mai mult consumat in trafic, inseamna poluare mai multa, inseamna calitate a vietii mai proasta mai ales pentru cei care stau aproape de bulevardele cu gard. .... aici te contrazic din propria experienta, zilnic parcurg Oltenite pe sens Pta Sudului - Iriceanu, de cateva ori pe saptamana Oltenitei + Viilolr, si de cateva ori pe saptamana parcurg colentina la ora de varf (18 - 19) ... inainte de "garduri" dura mai mult pe toate rutele enumerate, bineinteles daca nu foloseam si linia de tramvai |
#751
Posted 04 June 2019 - 19:27
Acuma ai si tu putina empatie pentru suferinzi. O sa le treaca dar momentan trebuie sa fim intelegatori. La fel ca atunci cand esti intelegator cu un consumator de droguri care este in sevraj.
Nu este usor cand de la 20 de minute zburat pe linia de tramvai ajungi la 1:15 stat in coloana de prosti. |
#752
Posted 06 June 2019 - 13:57
abac, on 04 iunie 2019 - 15:33, said:
Solutiile cu devarat minunate si extrem de eficiente: 1. Taxa de congestie. (Vezi Londra) 2. Interzicerea construirii de locuri de parcare la noile cladiri de birouri (vezi Paris) 3. Acordarea de reducere de impozite si subventie firmelor care ofera biciclete angajatilor pentru a veni cu ele la munca (vezi Belgia-Olanda) 4. Eliminarea locurilor de parcare de resedinta cu rezervare -> permis de parcare de resedinta gratuit, unul pe adresa, restul platite. (vezi vestul europei) 5. Parcare peste tot in oras cu plata si cu garantia amenzii -> oameni angajati special sa dea amenzi, nimic altceva (vezi vestul europei) 6. Plata parcarii doar prin aplicatie si automat stradal (vezi vestul europei) 7. Interzicerea anumitor categorii de norme de poluare in orase (Vezi Belgia, Franta, Olanda, Germania) Insa traim in Romania si nu vad sa se aplice prea curand vreuna din aceste masuri. Asa ca : 1. E posibil, dar nici un primar nu va dori sa se sinucida politic 2. As modifica in "construirea obligatorie de parcari subterane la noile cladiri de birouri" - altfel nu se elibereaza autorizatia de constructie 3. Nu inainte de a avea piste de biciclete construite peste tot 4. Aici nu vad o mare problema, mai degraba ar merge ridicarea masinilor abandonate si/sau care nu au ITP 5. Nu exista garantia platii amenzii, daca se baga sigur vom avea bizoni care vor deschide subiecte gen "cum scap de amenda" , asta daca nu se descurca 6. Ar fi grozav daca s-ar putea plati macar prin SMS 7. Iese lumea in strada As adauga, cu prioritate chiar : Sa se faca ITP pe bune - natural vor disparea cazanele fumegande Referitor la gard : e o idee partial buna, dar nu dusa pana la capat. Daca se vor moderniza liniile de tramvai pentru cresterea vitezei dublate de un sistem de gestionare automatizat pentru ele corelat cu semafoarele ( exemplu : tramvaiul pleaca din statie => se da verde la semafor pentru el), plus bineinteles alte tramvaie , mai moderne , abia atunci se va vedea eficienta . Gardul care da cosmaruri bizonilor exista si pe linia lui 41 , de pe vremea lui Basescu. O lucrare buna, insa nici aceasta nu a fost dusa pana capat ( vezi sistemul de gestionare automatizat) . In proiectul original era si ideea unor pasaje sub/supraterane pentru intersectiile liniei 41 cu Drumul Taberei, Bd. Constructorilor , Bd. Ion Mihalache) L.E. - proiectul liniei 41 s-a dorit a fi de fapt un proiect de metrou usor - aduce la suprafata capacitatea de transport si viteza metroului. Edited by Romanwraig, 06 June 2019 - 14:01. |
#753
Posted 06 June 2019 - 16:13
Romanwraig, on 06 iunie 2019 - 13:57, said:
Le asteptam de la colegul SSNight, care tot zice de ceva vreme ca sunt solutii. Insa traim in Romania si nu vad sa se aplice prea curand vreuna din aceste masuri. Asa ca : 1. E posibil, dar nici un primar nu va dori sa se sinucida politic 2. As modifica in "construirea obligatorie de parcari subterane la noile cladiri de birouri" - altfel nu se elibereaza autorizatia de constructie 3. Nu inainte de a avea piste de biciclete construite peste tot 4. Aici nu vad o mare problema, mai degraba ar merge ridicarea masinilor abandonate si/sau care nu au ITP 5. Nu exista garantia platii amenzii, daca se baga sigur vom avea bizoni care vor deschide subiecte gen "cum scap de amenda" , asta daca nu se descurca 6. Ar fi grozav daca s-ar putea plati macar prin SMS 7. Iese lumea in strada As adauga, cu prioritate chiar : Sa se faca ITP pe bune - natural vor disparea cazanele fumegande Referitor la gard : e o idee partial buna, dar nu dusa pana la capat. Daca se vor moderniza liniile de tramvai pentru cresterea vitezei dublate de un sistem de gestionare automatizat pentru ele corelat cu semafoarele ( exemplu : tramvaiul pleaca din statie => se da verde la semafor pentru el), plus bineinteles alte tramvaie , mai moderne , abia atunci se va vedea eficienta . Gardul care da cosmaruri bizonilor exista si pe linia lui 41 , de pe vremea lui Basescu. O lucrare buna, insa nici aceasta nu a fost dusa pana capat ( vezi sistemul de gestionare automatizat) . In proiectul original era si ideea unor pasaje sub/supraterane pentru intersectiile liniei 41 cu Drumul Taberei, Bd. Constructorilor , Bd. Ion Mihalache) L.E. - proiectul liniei 41 s-a dorit a fi de fapt un proiect de metrou usor - aduce la suprafata capacitatea de transport si viteza metroului. 1. Nu se sinucide nimeni politic. Le instaureaza in prima zi dupa alegeri. In 4 ani se prinde lumea ca de fapt a fost o masura buna. 2. Nu ai inteles absolut deloc de ce nu mai trebuie construite parcari private in cladiri de birouri. Tu incerci sa o gandesti romaneste, nu merge. Trebuie gandit frantuzeste. Fara parcari la cladirile de birouri. Se reduce traficul dramatic. 3. Pai nu te dai cu bicicleta pentru ca nu ai piste. Nu se construiesc piste pentru ca nu sunt biciclisti. Oul sau gaina? 4. Una-i una, alta-i alta. Parcarea se resedinta trebuie sa fie fara loc rezervat. Sa poata parca oricine la orice ora din zi si din noapte, non-rezidentii sa plateasca parcare, rezidentii nu. Ricicarea masinilor abandonate este un alt subiect. Expirarea ITP este alt subiect. 5. Ba exista. In tarile din vest colectarea amenzilor este de 100%. Atata timp cat ai o masina care poate fi sechestrata sau un permis de conducere care poate fi suspendat, amenzile se colecteaza. Garantat. 6. Cu 7 catralioane de it-isti in Romania care nu platesc impozit pe venit suntem coada europei la aplicatii si softuri integrate. Vai de capul nostru de natie. 7. O sa iasa si o sa intre la loc in casa la fel cum au iesit fara sa rezolve nimic. Dar eu zic ca n-o sa iasa. In vest nu a iesit nimeni. Edited by abac, 06 June 2019 - 16:15. |
|
#754
Posted 24 October 2019 - 17:29
uite ce se intampla unde nu sunt garduri la tramvaie: https://www.trafictu.../ciuma-neagra-2 - citisi si descrierea din videoclip
Edited by rex, 24 October 2019 - 17:29. |
#755
Posted 25 October 2019 - 22:52
Unde s-a făcut filmarea aia nu mai circulă tramvaiul că tramvaiu' 5 (de data asta expresia e şi la propriu, că acel tramvai circula pe acolo) Strâmeanu Ştirea a zis că reabilitează linia şi canci.
S-ar vira în stânga înainte de a se face verde chiar dacă ar exista garduri pentru că în intersecţie nu se pun garduri. |
#756
Posted 11 November 2019 - 18:16
abac, on 04 iunie 2019 - 15:33, said:
Solutiile cu devarat minunate si extrem de eficiente: Taxa de congestie. (Vezi Londra) Interzicerea construirii de locuri de parcare la noile cladiri de birouri (vezi Paris) Acordarea de reducere de impozite si subventie firmelor care ofera biciclete angajatilor pentru a veni cu ele la munca (vezi Belgia-Olanda) Eliminarea locurilor de parcare de resedinta cu rezervare -> permis de parcare de resedinta gratuit, unul pe adresa, restul platite. (vezi vestul europei) Parcare peste tot in oras cu plata si cu garantia amenzii -> oameni angajati special sa dea amenzi, nimic altceva (vezi vestul europei) Plata parcarii doar prin aplicatie si automat stradal (vezi vestul europei) Interzicerea anumitor categorii de norme de poluare in orase (Vezi Belgia, Franta, Olanda, Germania) uite ca prima chestie se va implementa cu taxa Oxigen. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users