Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Gardul de la tramvaie - Bucuresti

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
1003 replies to this topic

#703
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Se pot asigura locuri de parcarea în curtea depozitului unde se casează mașinile :)

#704
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,621
  • Înscris: 01.10.2002
Asta e motivul pentru care transportul in comun trebuie sa aiba intotdeauna prioritate in proiectarea infrastructurii
[ https://i1.wp.com/bikestylespokane.com/wp-content/uploads/2018/02/space-required-to-transport-60-people-car-bus-bicycle.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
E mult mai eficient, ca si nivel de aglomeratie creat. Cine foloseste masina personala, trebuie sa isi asume faptul ca e pe loc secund ca importanta.

#705
SSNight

SSNight

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,684
  • Înscris: 06.05.2007
Chiar e inutil sa mai faci pe cineva sa inteleaga, de asta avem partide ca PSD la conducere si primari ca Pandele, fire nu are nici o treaba...

#706
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,216
  • Înscris: 13.06.2004
Aia cu bicicletele e puţin trasă de păr. Se referă doar la parcare. În trafic e bine să ţii o anumită distanţă în toate cele 4 direcţii faţă de ceilalţi biciclişti... la o maşină de mărime medie cred că revin 2 biciclete, poate încă 2 jumătăţi de biciclete.
Dar de ce nu au făcut şi treceri la nivel cum e pe Bd. Timişoara?

#707
Dau

Dau

    veteran

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 24.01.2007
Fotografiile sunt preluate de pe facebook. Se pare ca accidentul ar fi avut loc in urma cu o ora pe sos. Oltenitei, sector 4.

Attached Files



#708
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,621
  • Înscris: 01.10.2002
Perfect! Gardul s-a deformat, preluand treptat energia si oprind in cele din urma masina, evitand un impact dur al acesteia cu alte masini sau stalpii. In cazul in care in locul gardului erau borduri, probabil masina s-ar fi rasturnat.

#709
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Cred ca impactul a fost doar cu gardul, am mai vazut ceva asemanator la Iancului, un Opel Corsa model nou.

#710
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

View PostSpeedo, on 31 mai 2019 - 14:15, said:

Cred ca impactul a fost doar cu gardul, am mai vazut ceva asemanator la Iancului, un Opel Corsa model nou.


Da, cum mergea el linistit pe langa gard, a sarit gardul la el.

Deasemenea se poate sa fi schimbat cineva banda in fata lui aiurea. Omul s-a panicat si a tras de volan spre gard. A se observa ca nu a luat inceputul gardului ci a intrat in lateral intr-un segment de gard continuu.

Reflexele astea de evitare sunt paguboase sau de tot, au murit oameni tragand de volan pe contrasens + impact frontal ca sa evite un caine. De volan nu se trage, cand vezi ca se intampla cacatul te inclestezi pe volan si te urci pe frane. In 99% din cazuri este de preferat. S-au vazut situatii in care vinovatul a scapat fara nicio zgarietura si speriatul si-a facut masina muci in sant. Daca nu a existat contact intre cele doua entitati, vinovatul devine perfect nevinovat.

Edited by abac, 31 May 2019 - 17:18.


#711
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Nu trebuie sa imaginezi scenarii si sa dai explicatii savante, probabil ca pe undeva exista si stirea respectiva cu lamuriri, dar ceea ce trebuie inteles este ca aceste garduri au provocat daune mult mai mari masinii, sper ca nu si unor persoane, fata de cazul in care n-ar fi fost montate.

Cel care la alegeri spune ca scoate gardurile acestea are votul meu, macar cu atat sa revenim la normalitate, iar traficul se poate reglementa si altfel.

#712
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,621
  • Înscris: 01.10.2002
Pai pe ideea asta ar trebui scoase si gardurile mediane de pe autostrazi, am vazut cazuri de masini si camioane care, singure pe sosea, s-au bagat in ele. Si in plus te impiedica sa intorci pe unde ai tu nevoie pe autostrada, ca sa castigi timp... :)

Edited by Wotan, 31 May 2019 - 22:04.


#713
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

View PostSpeedo, on 31 mai 2019 - 21:15, said:

Cel care la alegeri spune ca scoate gardurile acestea are votul meu, macar cu atat sa revenim la normalitate, iar traficul se poate reglementa si altfel.

Cel care la alegeri promite ca hotii vor putea depasi din nou idiotii?

Edited by abac, 01 June 2019 - 00:35.


#714
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Unde se dezvolta viteze mari gardurile sau parapetii sunt foarte necesari, dar in Bucuresti este absolut imposibil.

Cand nu erau garduri se circula cat de cat, acum in unele zile sau cand ploua Bucurestiul incremeneste.
Asta este realitatea, gardurile au ingustat benzile, masinile circula mai apropiate, la viteza mai mica, sunt gatuite toate bulevardele, poluarea creste (exista si studiu din tarile civilizate care spune acest lucru, trebuie sa ai tranzitul cat mai rapid ca sa scazi poluarea, sub nici o forma nu trebuie sa-ti stationeze masinile, sa gatuiesti traficul).

Cine desfinteaza gardurile si in subsidiar elimina taximetristii din intersectii si masinile parcate care incurca traficul, primeste votul, macar atat sa faca.

#715
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,630
  • Înscris: 28.11.2001
Salve Speedo .... eu am observat o imbunatatire a fluentei traficului pe bulevardele unde au fost instalate garduri ... reusesc sa rezolve 2 dintre marlaniile din trafic ... depasirea pe linia de tramvai (si fortatea reincadrarii pe banda de cirulatie) si intoarcerea / viraj la stanga oriunde i se nazare ghiolbanului. Ce lipseste ... numar mai mare de tramvaie

#716
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Trebuie gandit "outside the box", masinile n-ar trebui sa reintre pe benzile principale de circulatie si sa ocoleasca refugiul prin dreapta la intersectie daca au circulat pe tramvai.
Asa cum a fost si comentariul politiei rutiere, trebuie modificare a 195/2002 ca sa nu se mai incrimineze depasirea prin stanga a refugiului si de abia atunci pe acolo se pot amenaja benzi pentru la stg. care sa nu blocheze benzile principale (asta era propunerea unui grup de studiu mai larg, nu romani).

Iar in ceea ce priveste ghiolbanii, nu trebuie sa tragi cu tunul sa omor traficul ca sa linistesti cateva procente de soferi, care desigur exista si acum, o gramada de personaje intorc in intersectie la 180gr. pentru ca acolo unde intorceau inainte era gard, si evident blocheaza toata intersectia, grav.
Politia unde este sa sanctioneze lucrurile astea?
Dar noi cerem ca politia sa faca ceva cand rezolvarea este din optimizarea traficului cu inteligenta.

E si exemplu preferat la MBA cu aleile prin parc, ele nu se fac pe unde vrea arhitectul, ci pe unde se observa ca circula lumea mai mult, ca nu e supermarket sa vrei sa-l plimbi pe la toate rafturile poate mai cumpara ceva.
Asa si in trafic, nu gatuiesti fluxurile, le dai posibilitatea sa fie fluide, rapide, te adaptezi dupa ele.


Ori la noi s-a facut un cretinism, am redus benzile de circulatie, am luat din trafic 2 benzi care se formau cand era foarte aglomerat, cele ale tramvaielor, si avem pretentia sa mai si functioneze.


De ex. in China, pe autostrazi, banzile cele mai rapide sunt 2-3-x cele din mijloc, cea/cele de pe dreapta sunt pentru selectie la dreapta, reintegrare in autostrada, iar benzile de la mijloc sunt pentru selectie intoarcere pentru celalalt sens, si asa au eliminat toate pasarelele acelea care fac supratraversarile.
Si functioneaza foarte bine!

Edited by Speedo, 01 June 2019 - 13:30.


#717
SSNight

SSNight

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,684
  • Înscris: 06.05.2007
Cati bani au facut pandele si firea cu gardurile astea si intretinere lor e poveste lunga, nu la circulatie s.au gandit ei, stati calmi, din contra l.au omorat de tot.

Edited by SSNight, 01 June 2019 - 14:39.


#718
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

View PostSpeedo, on 01 iunie 2019 - 13:24, said:

Ori la noi s-a facut un cretinism, am redus benzile de circulatie, am luat din trafic 2 benzi care se formau cand era foarte aglomerat, cele ale tramvaielor, si avem pretentia sa mai si functioneze.


Debitul in intersectie este acelasi, degeaba pui trafic pe zece benzi inainte de intersectie. Soriciul gros va trece mai repede pentru ca depaseste coloana pe linia de tramvai si se baga la rupere de oglinzi in fata coloanei inainte de refugiu. Si producandu-se aceasta repliere de tip fermoar, timpul de stat in coloana de prosti se dubleaza pentru, ati ghicit, prosti.

Nu, nici banda de viraj stanga de le linia de tramvai nu este o justificare, pentru ca inclusiv acolo unde exista benzi de viraj stanga dedicate, se infig taximetristi care iau fata coloanei tasnind inainte.

Nu mai zicem ca daca trebuie sa piarda tramvaiul chiar si 1 minut, atunci masina mica chiar nu are ce sa caute pe linia de tramvai. Tranvaiul trebuie sa se miste fluent, cu 50 la ora in Bucuresti la orice ora.

Deci gardurile de tramvai -> excellent job. Sa se tot inample masuri din astea de produs lehamite soferilor si de a-i incuraja sa lase masina acasa ca sa nu isi petreaca viata la volan.

Deci repet, foarte buna masura impotriva ticalosiei rutiere de bucuresti.

Edited by abac, 01 June 2019 - 17:03.


#719
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Cum spuneam mai sus, unii din voi sunt in stare sa pedepseasca tot orasul, pe toata lumea, numai pentru a pedepsi niste ghiolbani si taximetristi, care oricum si acum fac exact acelasi lucru.

Aceasta este o abordare care nu aduce niciodata succes, oamenii destepti invata din ce fac altii descurcareti si cum reusesc ei, poate este o solutie acolo si se poate aplica ceva la scara mai larga sa beneficieze toata lumea.
Chestiile astea se tot ruleaza in exemplele de MBA.

Fiti cu mintea deschisa, treceti peste mioriticul sa moara capra vecinului.


Cat despre tramvai, ele intarzaie acum in intersectie pana trec (am vazut articol, nu s-au imbunatatit timpii sau redus intarzaierile) deoarece uneori sunt pur si simplu blocate, masinile n-au unde sa faca loc, ambulantele la fel, sefa SABIC chiar a spus ca nu s-a ameliorat aprope nimic cu gardurile, degeaba merge salvarea cu viteza intre 2 intersectii daca se blocheaza la iesirea dintre garduri (spre o adresa) sau in intersectii.
Asta iarna am vazut masina de politie lovita de gard pentru ca mergea pe la tramvai si zona din interiorul gardurilor nu fusese deszapezita.
Mai vorbim de mizeria si praful care se aduna la picioarele gardului si care se ridica tot in atmosfera?
q.e.d.

#720
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,621
  • Înscris: 01.10.2002
Altii au decis sa implementeze sistemul cu ani in urma https://www.eltis.or...e-warsaw-poland
Intr-un oras mare si aglomerat, e normalitatea.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate