Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Gardul de la tramvaie - Bucuresti

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
1003 replies to this topic

#721
belogerer

belogerer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,560
  • Înscris: 14.03.2008
ba voi ori sunteti tampiti ori sunteti tampiti.

cine si-a deschis fabrica de garduri???? asta e intrebarea....

#722
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Solutiile acestea au functionat acum 12-17 ani, asa se gandea planificarea traficului unui oras, dar cand valorile cresc solutiile acestea nu se mai pot aplica.


Dar sa analizam articolul semi-publicitar, acolo se afirma ca pe axa Est-Vest a orasului Varsovia, care are 6.67Km, pe o portiune de 3,2Km, in special pe un pod vechi (cu doar 2 benzi pe sens inclusiv tramvai) care trece Vistula s-a implementat culoar unic pentru tramvaie si autobuze in 2007.
Avem Google street si verificam informatia.
Foto atasat, nici un culoar unic nimic in sep. 2017, deci acum 1an si 8 luni in urma.
Dar nu numai acest pod de pe renumita axa nu are garduri, NICI un POD din partea centrala care trece Vistula nu separa tramvaiele de trafic.


Trebuie sa treceti peste vechile conceptii de reglementare a traficului, de limitare/blocare a acestuia in speranta ca se foloseste transportul in comun.
Eliberati-va mintea!


Sa va mai spun de gardurile din Bucuresti, ca inteleg ca nici ISU nu si-a dat acordul, pentru ca in caz de calamitate ar creste foarte foarte mult timpul de interventie (patrunderea la cladirile cu problema si evacuarea lor nu se poate face doar pe la intersectie unde nu este gard) si pe cale de consecinta si nr. de victime?

Attached Files


Edited by Speedo, 02 June 2019 - 00:01.


#723
SSNight

SSNight

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,684
  • Înscris: 06.05.2007

View PostSpeedo, on 01 iunie 2019 - 23:58, said:

Solutiile acestea au functionat acum 12-17 ani, asa se gandea planificarea traficului unui oras, dar cand valorile cresc solutiile acestea nu se mai pot aplica.


Dar sa analizam articolul semi-publicitar, acolo se afirma ca pe axa Est-Vest a orasului Varsovia, care are 6.67Km, pe o portiune de 3,2Km, in special pe un pod vechi (cu doar 2 benzi pe sens inclusiv tramvai) care trece Vistula s-a implementat culoar unic pentru tramvaie si autobuze in 2007.
Avem Google street si verificam informatia.
Foto atasat, nici un culoar unic nimic in sep. 2017, deci acum 1an si 8 luni in urma.
Dar nu numai acest pod de pe renumita axa nu are garduri, NICI un POD din partea centrala care trece Vistula nu separa tramvaiele de trafic.


Trebuie sa treceti peste vechile conceptii de reglementare a traficului, de limitare/blocare a acestuia in speranta ca se foloseste transportul in comun.
Eliberati-va mintea!


Sa va mai spun de gardurile din Bucuresti, ca inteleg ca nici ISU nu si-a dat acordul, pentru ca in caz de calamitate ar creste timpul foarte foarte mult timpul de interventie (patrunderea la cladirile cu problema si evacuarea lor nu se poate face doar pe la intersectie unde nu este gard) si pe cale de consecinta si nr. de victime?

Nu ai cu cine, sunt multi frustrati social care nu suporta pe cei cu auto si atunci ideea mizera cu gardul le alina suferinta, nu conteaza ce probleme provoaca acel gard si cat de inutil e, de estetic nu mai spun, 270.000 Euro costa lunar doar intretinerea gardurilor....e bine pt companiile capusa conduse de rudele lui pandele si firea, nu?, uite ca ca nu ajuta deloc transportul in comun cum se lauda firea.....buna treaba, pt ei ca le.a intrat banii unde trebuie, indiferent ca vin alti primari si le scot.
Si atunci nu ma mai mir ca avem votanti cu iq pt psd si firea..

Edited by SSNight, 02 June 2019 - 00:18.


#724
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,374
  • Înscris: 28.10.2018

View Postbelogerer, on 01 iunie 2019 - 23:16, said:

ba voi ori sunteti tampiti ori sunteti tampiti.

cine si-a deschis fabrica de garduri???? asta e intrebarea....

Controleaza-ti limbajul ca nu e ca si cum ar fi super moderatori pe topicul asta.

Oricine si-ar fi deschis fabrica de garduri, bravo lui. Face un ban cinstit. Chiar era nevoie de asa ceva.

Fie si numai pentru satisfactia de a vedea nesimtitii, care sunt in mod real afectati, nu contest lucrul asta, zvarcolindu-se in chinuri.

Edited by abac, 02 June 2019 - 00:09.


#725
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,054
  • Înscris: 02.03.2003

View PostSpeedo, on 01 iunie 2019 - 23:58, said:

Trebuie sa treceti peste vechile conceptii de reglementare a traficului, de limitare/blocare a acestuia in speranta ca se foloseste transportul in comun.
Eliberati-va mintea!

O parte a populatiei isi doreste masuri opresive care ii afecteaza pe ceilalti, in special pe cei corecti dar cu stil de viata diferit.

Quote

Sa va mai spun de gardurile din Bucuresti, ca inteleg ca nici ISU nu si-a dat acordul, pentru ca in caz de calamitate ar creste foarte foarte mult timpul de interventie (patrunderea la cladirile cu problema si evacuarea lor nu se poate face doar pe la intersectie unde nu este gard) si pe cale de consecinta si nr. de victime?

Sa luam exemplul bulevardului Stefan cel Mare. In perioada celor 4 benzi normale nu existau probleme cu trecerea ambulantelor, spatiul dintre benzi fiind suficient pentru gruparea spre dreapta a masinilor si aparita unei benzi libere.
In prezent cele doua benzi ingustate blocheaza masinile si nu permit deplasarea autovehiculelor pentru urgente.

In caz de calamitate cercul principal al orasul s-ar bloca si ar bloca inclusiv accesul dinspre zona centrala catre exterior.

#726
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
ambulantele merg pe acele linii acum fara sa fie obstructionate
e mult mai bine

#727
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postterratec, on 03 iunie 2019 - 08:09, said:


Sa luam exemplul bulevardului Stefan cel Mare. In perioada celor 4 benzi normale nu existau probleme cu trecerea ambulantelor, spatiul dintre benzi fiind suficient pentru gruparea spre dreapta a masinilor si aparita unei benzi libere.
In prezent cele doua benzi ingustate blocheaza masinile si nu permit deplasarea autovehiculelor pentru urgente.

Ai dat cel mai prost exemplu pentru sustinerea punctului tau de vedere; lucrez pe Stefan Cel Mare (zona Perla) si vad circulatia ambulantelor nerestrictionata de nimic. Ambulantele, chiar daca este trafic mai rar (f rar, , dar se mai intampla), merg direct pe linia de tramvai.

#728
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,764
  • Înscris: 01.10.2002

View PostSpeedo, on 01 iunie 2019 - 23:58, said:

Dar sa analizam articolul semi-publicitar, acolo se afirma ca pe axa Est-Vest a orasului Varsovia, care are 6.67Km, pe o portiune de 3,2Km, in special pe un pod vechi (cu doar 2 benzi pe sens inclusiv tramvai) care trece Vistula s-a implementat culoar unic pentru tramvaie si autobuze in 2007.
Avem Google street si verificam informatia.
Foto atasat, nici un culoar unic nimic in sep. 2017, deci acum 1an si 8 luni in urma.
Dar nu numai acest pod de pe renumita axa nu are garduri, NICI un POD din partea centrala care trece Vistula nu separa tramvaiele de trafic.
Nu vezi liniile alea duble continue care delimiteaza liniile de tramvai, si faptul ca masinile circula doar pe benzile din exteriorul lor? Alea sunt culoarele unice. La ei, precum si la unguri e suficient.
Uite aici un pod din Budapesta, ce frumos stau masinile aliniate pe o singura banda https://www.google.c...!7i13312!8i6656
Dar, na, in Bucuresti se pare ca trebuie luate masuri mai dure.. Rezultatul e acelasi, favorizarea transportului in comun, din cauza eficientei marite.

#729
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
milano
la fel
https://www.google.c...!7i16384!8i8192

banda de tramvai delimitata, au voie si taxiurile

#730
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Era de ajuns o bordura mai inalta si camere ca sa nu se depaseasca zona si sa iti trimita amenda acasa automat. Gardul insa nu doar necesita achizitie si montaj ca o bordura, ci si intetinere, reparatii, etc. Banuiec ca stiti ca gardurile alea sunt spalate aproape zilnic noaptea, asa ca sa nu va imaginati ca face duamna ceva de unde sa nu manance toata lumea. ;)

#731
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
s-a mai discutat, solutia nu merge la romani din mai multe motive, 1 ca sunt dobitoace care nu pot fi retinute in perimetru decat cu garduri, ca vitele
2 legal e complicat sa folosesti camere si amenzi automat, se vor contesta pe banda rulanta
3 statul nu are capacitatea logistica si juridica necesara sa si colecteze amenzile, daca se afla de camere foarte multi vor umbla cu numere acoperite, vopsite, pe bulgaria, pe mama naibii, multi nu au adresa corecta in acte, multi nu au pe numele lor masina, casa, sunt ff multi care nu platesc amenzile cu anii si de fapt niciodata

solutia gardurilor e cea mai buna pentru ca previne fapta in mod fizic, daca ii lasi romanului posibilitatea sa aleaga intre a incalca o linie si a fi corect, multi o vor incalca. daca ii tai din fasa optiunea il obligi sa fie corect..

#732
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,054
  • Înscris: 02.03.2003

View Postbogwol, on 03 iunie 2019 - 09:24, said:

Ai dat cel mai prost exemplu pentru sustinerea punctului tau de vedere; lucrez pe Stefan Cel Mare (zona Perla) si vad circulatia ambulantelor nerestrictionata de nimic. Ambulantele, chiar daca este trafic mai rar (f rar, , dar se mai intampla), merg direct pe linia de tramvai.

Exemplul meu este valid, punctul tau de vedere este limitat. In trafic, am vazut de multe ori probleme din cauza gardurilor.
Probabil vei constientiza blocajul la urmatorul eveniment tragic.

#733
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

View PostFlat, on 03 iunie 2019 - 13:23, said:

s-a mai discutat, solutia nu merge la romani din mai multe motive, 1 ca sunt dobitoace care nu pot fi retinute in perimetru decat cu garduri, ca vitele
2 legal e complicat sa folosesti camere si amenzi automat, se vor contesta pe banda rulanta
3 statul nu are capacitatea logistica si juridica necesara sa si colecteze amenzile, daca se afla de camere foarte multi vor umbla cu numere acoperite, vopsite, pe bulgaria, pe mama naibii, multi nu au adresa corecta in acte, multi nu au pe numele lor masina, casa, sunt ff multi care nu platesc amenzile cu anii si de fapt niciodata

solutia gardurilor e cea mai buna pentru ca previne fapta in mod fizic, daca ii lasi romanului posibilitatea sa aleaga intre a incalca o linie si a fi corect, multi o vor incalca. daca ii tai din fasa optiunea il obligi sa fie corect..
si eu sunt de acord cu solutia asta: animalele trebuie tinute dupa garduri.
degeaba pui linii continue si camere de amenzi, tot vor fi unii care le vor incalca: ca au masina pe bulgaria, ca masina nu e inmatriculata pe numele lor, ca sunt rromi si nu platesc amenzi.
in schimb daca ii pui o bordura cat toate zilele sau un gard, nu va trece de el.

sa mai dau un exemplu: pe sos progresului au pus pamant si iarba pe linia de tramvai. inainte cand era gaura la linia de tramvai, nu traversa nimeni ca sa isi parcheze masina pe trotuarul opus strazii. dupa ce au pus iarba, s-au gasit destul nesimititi care sa treaca peste linia de tramvai sa isi parcheze masinile pe trotuar, stricand iarba sau chiar facand santuri in pamant dupa ploaie.

eu am biroul spre un bulevard foarte aglomerat si dotat cu garduri: salvarile si masinile cu girofar circula din start pe linia de tramvai. ba chiar acum circula mai repede, ca nu exista riscul sa le iasa in fata alte masini sau pietoni, doar in intersectii trebuie sa mai reduca putin viteza.

#734
BortSimpson

BortSimpson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 28.02.2019

View PostSSNight, on 02 iunie 2019 - 00:02, said:

Nu ai cu cine, sunt multi frustrati social care nu suporta pe cei cu auto si atunci ideea mizera cu gardul le alina suferinta
Oare nu cumva adevaratul frustrat e cel care are impresia ca, daca si-a luat autoturism, inseamna ca trebuie sa i sa se intinda un covor rosu? Asa-i ca ai trait toata copilaria salivand dupa masinile altora, iar acum, dupa ani de sudoare, cand "te-ai realizat" si tu, esti oarecum nedumerit de faptul ca exista oameni care nu dau doi bani pe o bucata de tabla cu patru roti? Lasa-ti frustrarile deoparte. E logic ca tramvaiele sa fie prioritizate, deoarece ele cara mai multa lume la orele de varf.

Desigur, intr-o lume fara frustratii de la volan era suficient marcajul cu linie continua, insa realitatea romaneasca este alta.

View Postrex, on 03 iunie 2019 - 18:00, said:

si eu sunt de acord cu solutia asta: animalele trebuie tinute dupa garduri.
degeaba pui linii continue si camere de amenzi, tot vor fi unii care le vor incalca: ca au masina pe bulgaria, ca masina nu e inmatriculata pe numele lor, ca sunt rromi si nu platesc amenzi.
in schimb daca ii pui o bordura cat toate zilele sau un gard, nu va trece de el.
Eu nu inteleg la Bucuresti de ce nu pot baga si autobuzele pe acele culoare eliberate cu ajutorul gardurilor. Daca linia de tramvai e pe banda 3, atunci nu vad niciun impediment legal de a nu lasa autobuzele sa circule pe acolo.

#735
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostSpeedo, on 01 iunie 2019 - 21:48, said:

Cum spuneam mai sus, unii din voi sunt in stare sa pedepseasca tot orasul, pe toata lumea, numai pentru a pedepsi niste ghiolbani si taximetristi, care oricum si acum fac exact acelasi lucru.

Aceasta este o abordare care nu aduce niciodata succes, oamenii destepti invata din ce fac altii descurcareti si cum reusesc ei, poate este o solutie acolo si se poate aplica ceva la scara mai larga sa beneficieze toata lumea.
Chestiile astea se tot ruleaza in exemplele de MBA.

Fiti cu mintea deschisa, treceti peste mioriticul sa moara capra vecinului.


Cat despre tramvai, ele intarzaie acum in intersectie pana trec (am vazut articol, nu s-au imbunatatit timpii sau redus intarzaierile) deoarece uneori sunt pur si simplu blocate, masinile n-au unde sa faca loc, ambulantele la fel, sefa SABIC chiar a spus ca nu s-a ameliorat aprope nimic cu gardurile, degeaba merge salvarea cu viteza intre 2 intersectii daca se blocheaza la iesirea dintre garduri (spre o adresa) sau in intersectii.
Asta iarna am vazut masina de politie lovita de gard pentru ca mergea pe la tramvai si zona din interiorul gardurilor nu fusese deszapezita.
Mai vorbim de mizeria si praful care se aduna la picioarele gardului si care se ridica tot in atmosfera?
q.e.d.
Culmea e ca eu nu ma simt amenințat de acel gard și ma simt mai ok ca nu trebuie sa verific dacă se baga un retard ce se "grăbește" in fata mea. Cei ce înainte conduceam normal respectând regulile de circulație nu suntem afectați de aceste garduri. Dacă ai dat exemplu zona Ștefan cel Mare-obor, de ce nu te iei de mașinile parcate pe primele 2 benzi de circulație, din cauza lor se îngreunează traficul.

#736
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
Imi cer scuze daca s.a mai spus, n.am citit tot topicul, dar sunt de parere ca aceste garduri nu au fost montate doar pentru fluidizarea rularii tramvaielor, ci si pentru a asigura calea libera masinilor de Salvare/Politie care vor merge in misiuni pe liniile de tramvai. Si ca sa nu fie probleme, au largit culoarul tramvaielor. Altfel, nu.mi explic de ce au stramtat cu cca 30-40 cm banda de circulatie a autovehiculelor, pentru ca tramvaiele nu au nevoie de spatiul excedentar creat prin montarea gardului dincolo de linia alba de delimitare!

Edited by takis, 03 June 2019 - 20:21.


#737
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,054
  • Înscris: 02.03.2003

View PostMicroEdge, on 03 iunie 2019 - 19:48, said:

Dacă ai dat exemplu zona Ștefan cel Mare-obor, de ce nu te iei de mașinile parcate pe primele 2 benzi de circulație, din cauza lor se îngreunează traficul.

Masinile apartin locuitorilor din zonele respective. Ai putea milita pentru exproprieri in zonele care vor deservi populatia care foloseste tramvaiele.
Intai le reduci o parte din drepturi, le interzici parcarea in apropierea domiciliului, le maresti impozitele si la sfarsit le poti lua si proprietatile.

Au existat in ultimele doua secole oameni care au gandit la fel de bine pentru comunitati. Gandirea de acest fel a condus mai tarziu la orori.
Trebuie sa existe oameni care sa va explice ca voi militati pentru o directie total gresita.

#738
SSNight

SSNight

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,684
  • Înscris: 06.05.2007

View PostBortSimpson, on 03 iunie 2019 - 18:49, said:

Oare nu cumva adevaratul frustrat e cel care are impresia ca, daca si-a luat autoturism, inseamna ca trebuie sa i sa se intinda un covor rosu? Asa-i ca ai trait toata copilaria salivand dupa masinile altora, iar acum, dupa ani de sudoare, cand "te-ai realizat" si tu, esti oarecum nedumerit de faptul ca exista oameni care nu dau doi bani pe o bucata de tabla cu patru roti? Lasa-ti frustrarile deoparte. E logic ca tramvaiele sa fie prioritizate, deoarece ele cara mai multa lume la orele de varf.

Desigur, intr-o lume fara frustratii de la volan era suficient marcajul cu linie continua, insa realitatea romaneasca este alta.


Eu nu inteleg la Bucuresti de ce nu pot baga si autobuzele pe acele culoare eliberate cu ajutorul gardurilor. Daca linia de tramvai e pe banda 3, atunci nu vad niciun impediment legal de a nu lasa autobuzele sa circule pe acolo.

Daca tu ma cunosti mai bine...ok, nu te pot contrazice, tu sti mai bine situatia mea financiara, cu ocazia asta am vazut ca teoria mea e valida iar frustratii fara auto vor sustine acel gard pana in panzele albe, mangaierea lor..., cu ocazia asta va doresc calatorii placute in mizeria de transport in comun care va duce cu 5 minute mai devreme acasa.
Nici macar nu va intereseaza sumele colosale cheltuite pt intretinerea lui lunara sau montatul lui, e mai important ca nu trec 3 bizoni inaintea tuturor....

Edited by SSNight, 03 June 2019 - 22:29.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate