Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Gardul de la tramvaie - Bucuresti
Last Updated: Sep 13 2021 23:38, Started by
Adm
, Nov 09 2018 11:14
·
0
#685
Posted 17 May 2019 - 19:29
Wotan, on 17 mai 2019 - 15:05, said:
La ce-i folosea soferului corect banda de pe linia de tramvai, ca oricum la statie trebuia sa se replieze inapoi inainte de statie. Ar statea minute pana e lasat, daca e aglomeratie. Nu castiga nimic https://www.google.c...!7i13312!8i6656 |
#686
Posted 17 May 2019 - 20:05
se castiga mult mai mult
ce are gardul pe brancoveanu? ramane o banda sau doua, depinde daca sunt parcati. e suficient si o banda, asta e. ba chiar daca se merge in sir indian cu masina e mai benefic pentru ca nu apar conflicte de trafic |
#687
Posted 17 May 2019 - 21:41
Daca pt 10 sau 15 minute a cheltuit firea atatea zeci de milioane felicitari, cu siguranta soferii o vor vota, iar astia fara auto sa stea linistiti in tramvai, atat stiu atata fac....
Edited by SSNight, 17 May 2019 - 21:42. |
#688
Posted 17 May 2019 - 21:58
Zece minute X o suta de mii de calatori = un milion de minute, zilnic.
|
#689
Posted 18 May 2019 - 01:10
#690
Posted 18 May 2019 - 12:27
Eu nu ma mir de tine, asa esti tu , nu se mai poate face nimic.
|
#691
Posted 18 May 2019 - 12:33
Mai sunt planuri sa se extinda gardurile de tramvai in tot Bucurestiul?
Ceva stiri, informatii in acest sens? |
#692
Posted 18 May 2019 - 12:37
Am inteles ca or sa va oblige sa va puneti garduri si in case ! ...ca sa nu mai fie aglomeratie la wc si bucatarie ))))
|
#693
Posted 18 May 2019 - 12:42
Eu vreau sa vad cat mai multi nesimtiti zvarcolindu-se in chinuri ca nu mai pot depasi haiduceste coloana de prosti pe linia de tramvai.
Ori cu garduri ori cu camere cu recunoastere automata a placutelor de inmatriculare si emitere automata de amenzi. Dar cum Romania inca este in epoca ferului, ma multumesc si cu garduri. Whatever gets the job done. In Romania nu se poate face civilizatie decat cu biciul? Pai sa biciuim zic. Sa usture. Edited by abac, 18 May 2019 - 12:43. |
#694
Posted 18 May 2019 - 14:49
filipxxx, on 17 mai 2019 - 14:51, said:
Ori nu ai permis ori nu esti din Bucuresti, altfel ceva nu se leaga. Iti pun o poza din zona Brancoveanu, oraselul copiilor de inainte sa fie gard. Te asigur ca singura schimbare in trafic in zona aia e ca a aparut un gard in plus, explica tututor te rog cum soferii corecti nu sunt afectati de gardul adaugat. |
|
#695
Posted 18 May 2019 - 15:40
Asta e de fapt problema, nu gardurile. Acei soferi care continua sa parcheze pe prima banda, indiferenti ca fac praf traficul si viata altora. Si faptul ca nu sunt ridicate de autoritati.
|
#696
Posted 18 May 2019 - 20:33
Unii nici acum nu au inteles, si nu ma mir... nu am nimic cu delimitarea regelui tramvai, am probleme cu faptul ca se putea face altceva mai ieftin si mai frumos, nu puscaria aia.
Ca gardul ala e inutil in orice varianta il pune firea(cu exceptia cand merge ea acasa) e alta problema..dar la cetatenii batuti in cap da bine..si observ ca sunt ff multi. Edited by SSNight, 18 May 2019 - 20:36. |
#697
Posted 18 May 2019 - 20:45
Daca punea borduri erau fix aceleasi comentarii. Incepeau soferii sa urle ca si-au julit jantele pentru ca nu au apreciat distanta pana la borduri.
S-a mai incercat o solutie eleganta, limitatoarele alea flexibile din plastic. S-au prins smecherache ca sunt fix pixu' si le-au luat sub roti, le-au facut muci. Lasa ca e foarte excelent cu garduri. Edited by abac, 18 May 2019 - 20:47. |
#698
Posted 19 May 2019 - 01:21
abac, on 18 mai 2019 - 20:45, said:
Daca punea borduri erau fix aceleasi comentarii. Incepeau soferii sa urle ca si-au julit jantele pentru ca nu au apreciat distanta pana la borduri. S-a mai incercat o solutie eleganta, limitatoarele alea flexibile din plastic. S-au prins smecherache ca sunt fix pixu' si le-au luat sub roti, le-au facut muci. Lasa ca e foarte excelent cu garduri. Daca iti place in puscarie, te obisnuiesti si cu gardurile alea care nu ajuta pe nimeni. |
#699
Posted 19 May 2019 - 02:25
Eu cred ca gardurile ajuta.Nu peste tot dar in unele zone avantajul este incontestabil. Bizonii care depaseau coloana si se bagau in fata coloanei cand venea cate un refugiu intarziau ffff tare coloana de masini si in unele cazuri si tramvaiul.
Eu am prins nenumarate situatii cand pe Vasile Milea, pana in intersectia cu Iuliu Maniu statea tramvaiul si cate 5-8 minute sa ajunga in statie ca era blocata linia de bizoni. De asemenea pe Stefan cel Mare iar era haos cu bizoni care se bagau pe linia de tramvai. Sau la Dristor inainte de Mc. O zona unde nu ajuta cred ca este de la Eroii Revolutiei spre Brancoveanu-Big Sun Plaza. Dar unde nu ajuta parca as zice ca nici nu strica plus ca mai civilzeaza pietonii care traversau aiurea si acum nu o mai pot face. E un castig si asta. |
|
#700
Posted 19 May 2019 - 08:20
SSNight, on 18 mai 2019 - 20:33, said:
Unii nici acum nu au inteles, si nu ma mir... nu am nimic cu delimitarea regelui tramvai, am probleme cu faptul ca se putea face altceva mai ieftin si mai frumos, nu puscaria aia. Ca gardul ala e inutil in orice varianta il pune firea(cu exceptia cand merge ea acasa) e alta problema..dar la cetatenii batuti in cap da bine..si observ ca sunt ff multi. Sunt de acord ca arata urat dar pana nu o sa avem oameni civilizați nu avem ce face. |
#701
Posted 20 May 2019 - 05:21
bossake, on 19 mai 2019 - 02:25, said:
Eu cred ca gardurile ajuta.Nu peste tot dar in unele zone avantajul este incontestabil. Bizonii care depaseau coloana si se bagau in fata coloanei cand venea cate un refugiu intarziau ffff tare coloana de masini si in unele cazuri si tramvaiul. Eu am prins nenumarate situatii cand pe Vasile Milea, pana in intersectia cu Iuliu Maniu statea tramvaiul si cate 5-8 minute sa ajunga in statie ca era blocata linia de bizoni. De asemenea pe Stefan cel Mare iar era haos cu bizoni care se bagau pe linia de tramvai. Sau la Dristor inainte de Mc. O zona unde nu ajuta cred ca este de la Eroii Revolutiei spre Brancoveanu-Big Sun Plaza. Dar unde nu ajuta parca as zice ca nici nu strica plus ca mai civilzeaza pietonii care traversau aiurea si acum nu o mai pot face. E un castig si asta. |
#702
Posted 20 May 2019 - 07:58
SSNight, on 17 mai 2019 - 17:55, said: Esti penibil.. e parerea ta. si imi confirma ceea ce am scris mai sus filipxxx, on 17 mai 2019 - 14:51, said:
Ori nu ai permis ori nu esti din Bucuresti, altfel ceva nu se leaga. Iti pun o poza din zona Brancoveanu, oraselul copiilor de inainte sa fie gard. Te asigur ca singura schimbare in trafic in zona aia e ca a aparut un gard in plus, explica tututor te rog cum soferii corecti nu sunt afectati de gardul adaugat. Sunt din Bucuresti si am de 23 ani permis plus cateva sute de mii de km prin tara si cca 30 k km pe afara asa ca am ceva experienta in ale soferiei. Gardul de tramvai a fost amplasat cumva pe banda de circulatie ca sa limiteze circulatia soferilor corecti? Si inainte tot nu (prea) aveai voie sa circuli pe banda de tramvai - din cate imi amintesc, este permisa in legislatie circulatia pe banda de tramvai DOAR atunci cand este o singura banda pe sens. In poza ta nu este cazul - sunt 2 benzi , chiar daca jumatate din una este blocata cu masini parcate. Poza ta este cel mai bun exemplu la ceea ce am sustinut anterior - instalarea gardurilor fara a asigura si locuri de parcare care sa scoata masinile parcate de pe strada este doar o jumatate de masura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users