Gardul de la tramvaie - Bucuresti
Last Updated: Sep 13 2021 23:38, Started by
Adm
, Nov 09 2018 11:14
·
0
#667
Posted 13 May 2019 - 18:06
Romanu se educa cu japca .
Asa este ...sunt inestetice , puse prost si generatoare de venituri pt bajetii destepti ...dar ...ca exista si dar , au scazut mult accidentele facute de toti ghertoii care intorceau pe linie continua ...etc. O alta problema sunt masinile din alte orase . Softurile au ajuns suficient la maturitate ,astfel incat daca nu esti in tranzit /concediu , sa platesti o taxa de intrat in oras . Eliminarea masinilor noneuro, si macar euro 1 ...deci masini pre 1996. Regandirea si eficientizarea transportului in comun . Asigurarea de piste pt bicle , trote , si ce draqu se mai inventeaza de mers sub 25km/h Si mai sunt ...dar nah nu este domeniul meu ...is altii platiti regeste sa gandeasca prostiile astea |
#668
Posted 13 May 2019 - 20:35
Dupa cum s.a demonstrat erau suficiente metode pt regele tramvai, nu mizeria aia de gard pt veniturile lui firea si pandele, pana la urma am invatat ca jumatate de adevar e mai bun decat o minciuna, si mult mai util uneori.
Edited by SSNight, 13 May 2019 - 20:36. |
#669
Posted 13 May 2019 - 21:19
filipxxx, on 11 mai 2019 - 23:22, said:
Omule ultima mea grija e parcarea celor de la blocurile de bulevard, dar parcarea e problema primariei atat timp cat zeci de kilometri de bulevard sunt blocate de masini parcate, iar politia locala care are MII de oameni angajati intr-o forma sau alta in Bucuresti se face ca nu vede ca masinile locatarilor unor blocuri blocheaza niste sute de mii de masini. bogwol, on 13 mai 2019 - 09:40, said:
Din doua motive foarte clare: 1. Daca vrea sa fluidizeze traficul, e nevoie sa "scoata" masinile parcate de pe strada 2. Pentru ca platesc impozite pentru masina (atat cele locale cat si cele mascate in pretul combustibilului) si astept in schimb ceva de banii aia Vad prin zona asta tot felul de "lupi moralisti" care vor interzicerea/ limitarea auto in orase. Tare mie teama ca 95% din acesti moralisti nu au masina/nu au bani sa isi cumpere una. Dupa ce ar avea o masina, sa vezi cum li se schimba subit punctul de vedere! 2.oricat crezi tu ca platesti ,platesti de cateva ori mai putin pentru cat ar fi necesar pentru ce vrei tu. despre "lupii moralisti" poti sa presupui orice .dar asta nu schimba realitatea ca preferinta pentru automobil e o directie gresita. |
#670
Posted 14 May 2019 - 07:55
Când au cumpãrat mașinile știau de problema cu parcãrile dar au continuat. De ce e nevoie sa suferim majoritatea din cauza unor idioți cu durere în cur?
Cã-ți din cei ce lasã masinile pe bulevard au cautat o alta soluție? |
#671
Posted 14 May 2019 - 08:04
SSNight, on 13 mai 2019 - 20:35, said:
Dupa cum s.a demonstrat erau suficiente metode pt regele tramvai, nu mizeria aia de gard Ce s-a demonstrat ca nu am fost pe faza? Adica mi-e aproape imposibil sa ma gandesc la o metoda de oprit smecherii sa depaseasca prostii pe linia de tramvai in absenta gardului. Singura metoda ar fi camerele de filmat cu recunoastere automata numere de inmatriculare si robot care sa trimita amenda acasa tuturor celor care au luat-o pe acolo. Dar cum camerele sunt un sacrilegiu si mai mare decat gardurile, aproape la fel de mare ca sacrilegiul eliminarii locurilor de parcare acordate cu dedicatie de catre ADP, este evident ca gardul reprezinta o solutie eficienta, legala, aplicabila imediat cu rezultate instantanee. Pentru mine gardul de tramvai este cel mai bun lucru care s-a intamplat in Bucuresti in ultimii 30 de ani. |
#672
Posted 14 May 2019 - 11:27
pro-civilizatie, on 13 mai 2019 - 21:19, said:
si daca le ia unde le duce? ca dupa blocuri nu mai au unde. 1. si sa le duca unde? ai auzit de parcari supraetajate printre blocuri? s-a vehiculat acum vreo 10 ani o soluti de parcare suprapusa (ceva pe baza de lant care roteau masinile si ti-o aduceau pe a ta jos la plecare). Respectiva instalatie ocupa locul a 3 masini dar "depozita" 10 sau 12 masini. S-a pus de proba prin Drumul Taberei si nu s-a mai auzit nimic ulterior; probabil ca producatorii respectivi nu au miscat din urechi cum trebuie. Sunt pentru plata parcarii - dar asigura-mi locuri de parcare la un pret decent. Cand ajung in zona Unirii, intotdeauna parchez in parcarea etajata de langa magazin, care este cu plata. Astfel de solutii se pot implementa in multe locuri. Sub parcuri se pot amenaja parcari subterane supraetajate. Sunt solutii, vointa sa fie! In schimb avem semaforizare excesiva - probabil de aici "curg" mai multi bani decat din parcari.... |
#673
Posted 14 May 2019 - 12:19
Exista solutii, la Arad de exemplu s-a inceput deja montarea de parcari http://www.aradon.ro...in-alfa/2188424[ http://cdn1.aradon.ro/2015/12/parcare-650x435.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Attached Files |
#674
Posted 14 May 2019 - 16:07
abac, on 14 mai 2019 - 08:04, said: Ce s-a demonstrat ca nu am fost pe faza? Adica mi-e aproape imposibil sa ma gandesc la o metoda de oprit smecherii sa depaseasca prostii pe linia de tramvai in absenta gardului. Singura metoda ar fi camerele de filmat cu recunoastere automata numere de inmatriculare si robot care sa trimita amenda acasa tuturor celor care au luat-o pe acolo. Dar cum camerele sunt un sacrilegiu si mai mare decat gardurile, aproape la fel de mare ca sacrilegiul eliminarii locurilor de parcare acordate cu dedicatie de catre ADP, este evident ca gardul reprezinta o solutie eficienta, legala, aplicabila imediat cu rezultate instantanee. Pentru mine gardul de tramvai este cel mai bun lucru care s-a intamplat in Bucuresti in ultimii 30 de ani. O bordura de 40 cm era de ajuns, si la un pret muuulllt mai mic si nu necesita intretinere, nu prea mai avea ce fura firea si firmele lor capusa in schimb ..dar daca tie iti place cum arata orasul asta stil puscarie e ok. Daca e o groapa trebuie sa o iei ca de asta e gardul, daca pt tine cel mai bun lucru e gardul ala...e clar, sper sa fie mai putini votanti ca tine. |
#675
Posted 14 May 2019 - 16:11
bogwol, on 14 mai 2019 - 11:27, said: ai auzit de parcari supraetajate printre blocuri? s-a vehiculat acum vreo 10 ani o soluti de parcare suprapusa (ceva pe baza de lant care roteau masinile si ti-o aduceau pe a ta jos la plecare). Respectiva instalatie ocupa locul a 3 masini dar "depozita" 10 sau 12 masini. S-a pus de proba prin Drumul Taberei si nu s-a mai auzit nimic ulterior; probabil ca producatorii respectivi nu au miscat din urechi cum trebuie. Sunt pentru plata parcarii - dar asigura-mi locuri de parcare la un pret decent. Cand ajung in zona Unirii, intotdeauna parchez in parcarea etajata de langa magazin, care este cu plata. Astfel de solutii se pot implementa in multe locuri. Sub parcuri se pot amenaja parcari subterane supraetajate. Sunt solutii, vointa sa fie! In schimb avem semaforizare excesiva - probabil de aici "curg" mai multi bani decat din parcari.... De ce sa stricam aspectul orasului, care si asa este foarte urat cu aceste parcari? Sunt alte solutii 1.interzicerea masinilor de teren in Bucuresti, 2.masinile cu numere de provincie stationeaza la periferie in parcari amenajate 3.o familie, o singura masina, stiu ca nu va place, dar cand sustii ca unii sa mearga pe jos trebuie sa accepti si alternativa 4.constructia de parcari subterane, 5.parcarile de la hypermarketuri pot functiona ca parcari incepand cu ora 21 de exemplu, contra unei taxe, care nu trebuie sa fie la fel de mare ca a tampitei cu sarma in cur 6.mai sunt inca locuri pe la anumite intreprinderi, facultati, unde se pot amenaja cateva locuri de parcare contra cost |
#676
Posted 17 May 2019 - 09:34
Platon, on 14 mai 2019 - 16:11, said: De ce sa stricam aspectul orasului, care si asa este foarte urat cu aceste parcari? Sunt alte solutii 1.interzicerea masinilor de teren in Bucuresti, 2.masinile cu numere de provincie stationeaza la periferie in parcari amenajate 3.o familie, o singura masina, stiu ca nu va place, dar cand sustii ca unii sa mearga pe jos trebuie sa accepti si alternativa 4.constructia de parcari subterane, 5.parcarile de la hypermarketuri pot functiona ca parcari incepand cu ora 21 de exemplu, contra unei taxe, care nu trebuie sa fie la fel de mare ca a tampitei cu sarma in cur 6.mai sunt inca locuri pe la anumite intreprinderi, facultati, unde se pot amenaja cateva locuri de parcare contra cost |
|
#677
Posted 17 May 2019 - 09:42
filipxxx, on 17 mai 2019 - 09:34, said:
Ce zici tu se numeste comunism. Sunt genul de masuri pompieristice din zona nu am, nu ma afecteaza pe mine deci sunt bune. Recomand sa mergi odata de doua ori prin Brussel sau Londra, au trafic cel putin la fel de rau ca al nostru cand mergi prin centru (dupa parerea mea chiar mai rau). Nu e nevoie sa se interzica nimic acolo pentru ca un om cu creier in cap nu foloseste masina decat daca timpul si banii nu conteaza pentru ca: Au parcari gen park and ride, au transport in comun previzibil si garantat mai rapid decat masina, au 2-3 autostrazi care se unesc in jurul centurii, care e alta autostrada. Dezvoltarea inseamna oameni, masini, etc. Sa interizci e usor, sa faci ceva mai mult decat un gard pe care sa il speli si sa-l vopsesti odata la an e greu. Uita-te de exemplu la masura cu Uber si Taxify si cine mai e, il loc sa le ofere alora posibilitatea sa faca transport "legal" si sa ia niste bani in plus odata cu reducerea traficului si a nevoii de locuri de parcare, ei au interzis. Doar e usor sa interzici. De parca lumea mergea cu Uber de saraci ce erau si nu isi permiteau taxi Eu as zice ca sunt niste masuri de bun simt, la orice chestie buna pentru oameni se gaseste unul sa sara de cur in sus "comunism", sa zici saru mana ca nu a propus interzicerea masinilor in Bucuresti, in final trebuie sa alegem ori sanatate si aer curat ori masini multe, praf, fum, poluare, se vede ca habar nu ai de situatia din Bucuresti, vrei transport in comun rapid si previzibil? trebuie sa dispara masinile parcate pe banda 1 jumi juma cu trotuarul, nu exista alta solutie in Bucuresti decat ori il daramam si in construim de la zero ori incepem sa interzicem una alta, orice alta idee nu se poate adapta la acest oras, care nu seamana cu nici un alt oras, nu imi povesti de Londra, nu exista termen de comparatie intre aceste orase vezi https://versus.com/e...arest-vs-london Si terminati dracu cu comunismul asta, habar nu aveti ce inseamna, si repede il aruncati intr-o discutie ...... |
#678
Posted 17 May 2019 - 10:16
daca se merge in directia interzicerii, de ce nu interzicem accesul in Bucuresti a oamenilor prosti (cu IQ sub 70 sa spunem)? si asta ar creste calitatea vietii.
de ce nu interzicem manele/muzica simfonica? ca ii deranjeaza ba pe unii/ ba pe altii? de ce nu interzicem furtunile? de ce nu se interzice mancatul de seminte in public? de ce nu interzicem ..... etc (puneti ce vreti)? Asa cum spunea cineva mai sus, cel mai usor e sa interzici - si un analfabet poate da solutia asta! Un primar bun cu echipa din subordine e cel care gaseste solutii fara sa afecteze (prea mult) pe cetateni. Noi suntem in continuare la nivelul de schimbat borduri anual. Ce ma amuza cel mai mult e faptul ca cei care se plang de existenta gardurilor la linia de tramvai sunt cei care inainte depaseau cu nesimtire coloana care astepta. Abia acum au vazut si ei cum e sa stai in coloana (desi si acum mai sunt "viteji" care se avanta pe linia de tramvai chiar si cu garduri puse). Edited by bogwol, 17 May 2019 - 10:20. |
#679
Posted 17 May 2019 - 11:28
bogwol, on 17 mai 2019 - 10:16, said:
daca se merge in directia interzicerii, de ce nu interzicem accesul in Bucuresti a oamenilor prosti (cu IQ sub 70 sa spunem)? si asta ar creste calitatea vietii. de ce nu interzicem manele/muzica simfonica? ca ii deranjeaza ba pe unii/ ba pe altii? de ce nu interzicem furtunile? de ce nu se interzice mancatul de seminte in public? de ce nu interzicem ..... etc (puneti ce vreti)? Asa cum spunea cineva mai sus, cel mai usor e sa interzici - si un analfabet poate da solutia asta! Un primar bun cu echipa din subordine e cel care gaseste solutii fara sa afecteze (prea mult) pe cetateni. Noi suntem in continuare la nivelul de schimbat borduri anual. Ce ma amuza cel mai mult e faptul ca cei care se plang de existenta gardurilor la linia de tramvai sunt cei care inainte depaseau cu nesimtire coloana care astepta. Abia acum au vazut si ei cum e sa stai in coloana (desi si acum mai sunt "viteji" care se avanta pe linia de tramvai chiar si cu garduri puse). Si cum ai ajuns tu la concluzia asta? |
#680
Posted 17 May 2019 - 14:05
SSNight, on 17 mai 2019 - 11:28, said: Si cum ai ajuns tu la concluzia asta? Pentru ca aceia sunt primii afectati de aceasta reglementare. Soferii normali, care stau disciplinati in coloana, nu sunt afectati, pentru ca ei oricum stateau asa Tramvaiele circula mai bine, cu viteza mai mare - nu vad sa fie cineva deranjat de treaba asta. Ghici cine a mai ramas...... |
#681
Posted 17 May 2019 - 14:51
Ori nu ai permis ori nu esti din Bucuresti, altfel ceva nu se leaga. Iti pun o poza din zona Brancoveanu, oraselul copiilor de inainte sa fie gard. Te asigur ca singura schimbare in trafic in zona aia e ca a aparut un gard in plus, explica tututor te rog cum soferii corecti nu sunt afectati de gardul adaugat.
Attached Files |
|
#682
Posted 17 May 2019 - 15:05
La ce-i folosea soferului corect banda de pe linia de tramvai, ca oricum la statie trebuia sa se replieze inapoi inainte de statie. Ar statea minute pana e lasat, daca e aglomeratie. Nu castiga nimic
https://www.google.c...!7i13312!8i6656 |
#683
Posted 17 May 2019 - 17:55
bogwol, on 17 mai 2019 - 14:05, said: Pentru ca aceia sunt primii afectati de aceasta reglementare. Soferii normali, care stau disciplinati in coloana, nu sunt afectati, pentru ca ei oricum stateau asa Tramvaiele circula mai bine, cu viteza mai mare - nu vad sa fie cineva deranjat de treaba asta. Ghici cine a mai ramas...... Esti penibil.. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users