Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
România, ocolită iar de constructorii auto. Skoda alege Bulgaria sau Turcia pentru noua fabrică
Last Updated: Dec 14 2018 19:38, Started by
max_01
, Nov 08 2018 17:31
·
0
#37
Posted 09 November 2018 - 06:22
mariusr1976, on 08 noiembrie 2018 - 19:02, said: Om fi buricul pamantului de avem pretentia ca toti investitori sa isi deschida fabrici pe ale noastre meleaguri...De "gica-contra" nu mai zic. Da barosane, ca turcia, bulgaria si ungaria sunt buricul pamantului. Stii ce fac aia? Autostrazi. Stii ce n-au aia? PSD. |
#38
Posted 09 November 2018 - 06:34
Faza cu autostrazile e vrajeala. National socialistii faceau economia pe calea ferata si au reusit sa plateasca si datoriile.
Edited by rich1974, 09 November 2018 - 06:34. |
#40
Posted 09 November 2018 - 08:40
#41
Posted 09 November 2018 - 09:07
Aia cer "zeze", iar guvernul le promite "luglule"
https://stirileprotv...autostrazi.html Quote Aceeaşi problemă o are şi Dacia, care cere autostrada Sibiu-Pitești. Din păcate, nici Craiova-Pitești şi nici Sibiu-Pitești nu au fost licitate până acum. Ca să nu pară că nu face nimic, Guvernul a desenat o nouă hartă. Promite să construiască Târgu Neamț-Iași-Ungheni, Ploiești-Râșnov, dar şi autostrada Sudului, care trece prin Teleorman, prin parteneriat public-privat. |
#42
Posted 09 November 2018 - 09:28
#43
Posted 09 November 2018 - 10:36
#44
Posted 09 November 2018 - 17:28
#45
Posted 09 November 2018 - 18:15
rich1974, on 08 noiembrie 2018 - 20:47, said:
de parca nemtii uita ce le-am facut in WW2. in mod normal, ar trebui sa vedem investitii americane foarte multe in Romania...dar canci. In Romania lispseste fleyibilitatea, consegventa, corectitudinea, loyalitatea si de vreo 20 de ani scolile unde se invata o meserie. Pe cine vrei sa pui sa monteze motoare, un diletant cu Bac-ul luat dar doua maini stangi? |
#46
Posted 09 November 2018 - 18:22
|
#47
Posted 09 November 2018 - 18:38
Intrebarea care se pune, "ie" de ce cehii au ales Bulgaria desi nici ea nu are nus`ce infrastructura si probabil masinile sau piesele se vor transporta cu camionul tot pe soselele de kkt din Romania.Ca pe Dunare sau prin Serbia nu-mi iese la socoteala.O fi oare din cauza renumelui de kkt facut de PSD tarii?Tin minte in anii 90 cand mai faceam "eycursii" de cumparaturi la sfarsit de saptamana in Cehia,la granita ne puneau pe cei cu pasaport romanesc sa completam formulare cu unde mergem,cat stam,ce cumparam.E adevarat ca inca Cehia nu era in mUE pe vremea aia.Dar am vrut sa subliniez ca nu ne sufereau de atunci desi noi locuiam in Austria.
|
#48
Posted 09 November 2018 - 18:55
#49
Posted 09 November 2018 - 19:02
E vorba de predictibilitate fiscala pe termen lung. Bulgaria are autostrăzi suficienta și încă lucrează la autostrăzi.
|
#50
Posted 09 November 2018 - 19:44
rich1974, on 09 noiembrie 2018 - 08:40, said: vrajeala de trei lei. probabil vor sa mai stoarca niste facilitati de la guvern/autoritati. insasi ideea de a dezvolta economia bazandu-te pe investitii straine este una paguboasa. esti la cersetorul care asteapta o lingura de coliva la usa bisericii. Mata esti lovit la cap? Sincer acum? Pe ce investitii vrei sa "se" dezvolte economia statului falimentat de PSD? Marind ajutorul social si salariul minim cand nu are cine sa angajeze sutele de mii de oameni din automotive? S-ar dezvolta economia daca toti oamenii care lucreaza pt firme cu capital strain ar sta in carciuma pe ajutor social? |
#51
Posted 09 November 2018 - 21:26
max_01, on 08 noiembrie 2018 - 17:31, said:
...Cu siguranta ca aceasta fabrica ar fi fost construita in Banat sau Transilvania insa asta chiar nu conteaza. ... exact atitudinea asta ii goneste pe straini. ei vin aici sa fie stapani, normal. dar daca un bastinas stie el ca se va face cum vrea el atunci nu le convine, ei VOR sa fie factorii decisivi. deci mai putin nasul pe sus si mai multa intelegere a situatiei tale. dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 17:40, said:
Noi nu avem nevoie de autostrazi. Avem nevoie de radare, multe radare si boscheti cati mai multi. Apoi mai e nevoie ca lumea sa nu mai dea flashuri cand vede o masina de politie ca aia sunt acolo pentru a prinde urmaritii international. Cand avem asemenea idei, la ce dracu' sa mai fie nevoie de autostrazi? exact, si pt a te ajuta citez: În anul 1999, Traian Băsescu era ministru al Transporturilor în 5 Guverne, iar în anul 1999 a oferit o declarație care a rămas în istorie: ”România nu are nevoie de autostrăzi, ne ajung drumurile naționale”, spune Traian Băsescu, din postura de ministru al Transporturilor. si asta o spunea un specialist. ioana1973, on 08 noiembrie 2018 - 19:34, said:
Voi n-ati inteles nimik din cum merge lumea asta: Multinationalele vin acolo unde nu-s autostrazi, pt ca acolo-s salarii mici si fac ei bani. Daca VAG a ales Turcia sau Bulgaria este din cauza neintelegerii realitatilor romanesti a statului paralel...... Ce naiba, incercati si voi sa ganditi putin. deci in turcia nu sunt autostrazi si au salarii mai mici ca in Romania ? |
|
#53
Posted 10 November 2018 - 18:43
Slick0r, on 10 noiembrie 2018 - 18:35, said:
Se cheama sarcasm. La basescu se cheama bascalie. basica a zis-o pe bune. un om politic de calibru nu vorbeste asa, ai vazut in tarile pe care romanii le sanctizeaza sa se vorbeasca asa. basica este educat/inteligent/democrat/europen si se comporta ca si europenii. daca intentia fost cu sarcasm ... Edited by avenirv, 10 November 2018 - 18:44. |
#54
Posted 10 November 2018 - 18:44
Posibil ca unii mancatori s-o fi luat de buna, sa serveasca propagandei
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users