Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PINNED Black Friday 2018

Toshiba Qosmio G35-AV600

taxe dupa infiintarea pfa sau srl

Evolio x5 / Ulefone Paris - nu ma...
 Sute de pasari au murit, se pare,...

Cum se mai promoveaza sovinismul ...

Bocitoarele PSD au inceput sa jel...

Importanta unui internship
 Plita incorporabila Studio Casa

Semnaturi false in acte oficiale

unde gasesc fizica plasmei pentru...

Contract de colaborare in șo...
 Blog&magazin

limbaj potrivit pentru fizica com...

Salarii bugetari vs privat

Chuwi Hi9 Air CWI546 4G varianta ...
 

România, ocolită iar de constructorii auto. Skoda alege Bulgaria sau Turcia pentru noua fabrică

* * * - - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
57 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,123
  • Înscris: 07.02.2017
,,Vânzările Skoda sunt într-o creștere constantă în ultima perioadă, iar constructorul analizează oportunitatea de a construi o nouă uzină. Consiliul de Administrație se va reuni în 16 noiembrie pentru a lua o decizie în această privință.
Pentru moment, oficialii Skoda au evitat să discute public despre opțiunile luate în calcul, însă publicația financiară germană Handelsblatt susține că a intrat în posesia unor informații despre acest subiect.
Sursa citată afirmă că Skoda intenționează să construiască o nouă uzină în Estul Europei, iar țările aflate pe listă scurtă de opțiuni sunt Bulgaria și Turcia, informează Auto Market. Nu este clar ce modele intenționează Skoda să producă în noua uzină, însă aici ar urma să fie asamblate și alte modele din cadrul Grupului Volkswagen.
România este din nou ocolită de constructorii auto. În vara acestui an, BMW a anunțat că va construi o uzină în localitatea maghiară Debrecen unde va avea o capacitate de producție de 150.000 de unități pe an. La rândul lor, cei de la Jaguar Land Rover au inaugurat cu numai câteva zile în urmă o uzină în Slovacia, unde va fi produs Land Rover Discovery.''
https://www.realitat...sa_2169533.html

Daca Romania ar fi avut autostrazi si o clasa politica interesata sa atraga cat mai multe investitii straine in tara noastra, inclusiv Skoda ar fi preferat sa se reloce la noi, din motive pragmatice.Ar fi fost un mare castig pentru Romania din motivele pe care le stim cu totii.Cu siguranta ca aceasta fabrica ar fi fost construita in Banat sau Transilvania insa asta chiar nu conteaza.
Daca cineva crede ca cei aflati acum la guvernare dar si unele partide din opozitie vor suferi pentru ca VAG nu a ales sa deschida punct de lucru la noi in tara, pentru fabricarea Skoda, se inseala.

Edited by max_01, 08 November 2018 - 17:34.


#2
dan1980_25

dan1980_25

    98 de ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,954
  • Înscris: 06.07.2007
Noi nu avem nevoie de autostrazi. Avem nevoie de radare, multe radare si boscheti cati mai multi. Apoi mai e nevoie ca lumea sa nu mai dea flashuri cand vede o masina de politie ca aia sunt acolo pentru a prinde urmaritii international.
Cand avem asemenea idei, la ce dracu' sa mai fie nevoie de autostrazi?

#3
Naijax

Naijax

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,872
  • Înscris: 13.03.2017
Motivul principal este mana de lucru calificata
Nu mai exista asa ceva in Romania si nici scoli de meserii nu mai avem

Daca nu rezolvam aceasta problema, vom continua sa fim ocoliti indiferent cat de tare ne smiorcaim pe forumuri

#4
max_01

max_01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,123
  • Înscris: 07.02.2017
Cred ca aceasta investitie VAG va ajunge in Turcia desi datorita situatiei politice din Turcia, Bulgaria are sanse foarte mari sa puna mana pe aceasta investitie VAG.

Edited by max_01, 08 November 2018 - 17:48.


#5
misike1

misike1

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 07.11.2010

View Postdan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 17:40, said:

Noi nu avem nevoie de autostrazi. Avem nevoie de radare, multe radare si boscheti cati mai multi. Apoi mai e nevoie ca lumea sa nu mai dea flashuri cand vede o masina de politie ca aia sunt acolo pentru a prinde urmaritii international.
Cand avem asemenea idei, la ce dracu' sa mai fie nevoie de autostrazi?

Î-mi place cum gandesti.
Ai din partea mea un mare LIKE

#6
business11

business11

    General

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,736
  • Înscris: 13.07.2011
Nu are neaparat treaba cu autostrazile, gandeste-te ca pe un tir de masini merg 7-10 masini. Transportul in general se face cu trenul.
Aici este vorba de alti factori, cum ar fi coruptia, birocratia, salariul, personal calificat (sau cel putin doritor) etc. Se pare ca Bulgaria si Turcia sunt mai avantajoase din aceste puncte de vedere.

Edited by business11, 08 November 2018 - 17:49.


#7
Naijax

Naijax

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,872
  • Înscris: 13.03.2017

View Postmisike1, on 08 noiembrie 2018 - 17:46, said:

Î-mi place cum gandesti.
Ai din partea mea un mare LIKE

Mie Î-mi place cum scrii Posted Image

#8
max_01

max_01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,123
  • Înscris: 07.02.2017

View Postbusiness11, on 08 noiembrie 2018 - 17:47, said:

Nu are neaparat treaba cu autostrazile, gandeste-te ca pe un tir de masini merg 7-10 masini. Transportul in general se face cu trenul.
Aici este vorba de alti factori, cum ar fi coruptia, birocratia, salariul, personal calificat (sau cel putin doritor) etc. Se pare ca Bulgaria si Turcia sunt mai avantajoase din aceste puncte de vedere.
Nici Bulgaria nu sta rau cu coruptia.Turcia il are pe Erdogan si regimul sai islamist.Transportul se poate face si cu trenul.Caile ferate austriece vor avea in curand o cursa cu trenul care va lega Viena de Budapesta-Oradea si Cluj.Pe o garnitura de tren incap mai multe masini decat pe un TIR.

Edited by max_01, 08 November 2018 - 17:50.


#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,153
  • Înscris: 24.11.2015
Dar de ce nu o fac acasa in Cehia ? Posted image

#10
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 16.10.2018
N-o fac in Cehia deoarece salarii, prime, alea-alea, care sunt mai mari acolo... Cauta si ei niste amarasteni sa fie platiti cu 500 euro pe luna.

N-o fac in Romania pentru ca PSD sau alt partid derivat din asta...

#11
max_01

max_01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,123
  • Înscris: 07.02.2017

View PostTruculMagic, on 08 noiembrie 2018 - 17:51, said:

Dar de ce nu o fac acasa in Cehia ? Posted Image
Datorita lipsei fortei de munca.Pe langa costurile mai mari ale fortei de munca in Cehia.

#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,153
  • Înscris: 24.11.2015
Puteam sa fim noi Skoda celor de la VW , insa tot din cauze politice am ales Renault si am ajuns sa facem cele mai slabe masini calitativ (low-costuri).

#13
business11

business11

    General

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,736
  • Înscris: 13.07.2011

View Postmax_01, on 08 noiembrie 2018 - 17:50, said:

Nici Bulgaria nu sta rau cu coruptia.Turcia il are pe Erdogan si regimul sai islamist.Transportul se poate face si cu trenul.Caile ferate austriece vor avea in curand o cursa cu trenul care va lega Viena de Budapesta-Oradea si Cluj.Pe o garnitura de tren incap mai multe masini decat pe un TIR.

asta este si punctul forte, coruptia sa fie cat mai ridicata. Poate in Bulgaria dai spaga 500.000 si ridici fabrica cum vrei tu, sau in Romania dai 1.000.000 pentru aceasi fabrica. Turcia este o pozitie foarte buna mai ales pentru market-ul asiatic. Erdogan chiar incurajeaza firmele vestice cu multe subventiuni, mentalitatea islamica nu afecteaza sectorul business.

#14
gladiatore

gladiatore

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,985
  • Înscris: 01.10.2016
In Romania lipsesc '' creierele '' , deocamdata , nu autostrazi . Cum sare unu' cu creier in sus ( gen Malin Bot ) , cum sare toata prostimea pe el , ca e fraier , ca nu stie ce vorbeste . Cand o sa gandim ca acel om , toti din Romania , atunci o sa avem si investitii , aici , acasa , in Romania .

#15
_Dadi_

_Dadi_

    Martian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,983
  • Înscris: 01.05.2015
Ce mare minune...fabrica Milka de la Brasov au demontat-o din suruburi si au mutat-o in BG...

#16
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,244
  • Înscris: 07.11.2006

Vizualizare mesajmax_01, pe 08 noiembrie 2018 - 17:31, a scris:

Daca Romania ar fi avut autostrazi

Pana la urma si Romania va ajunge sa aiba amaratele alea de autostrazi de care ne tot agatam.
Adevarata drama de abia atunci va incepe pentru ca Romania va continua sa fie ocolita.
Despre clasa politica numa' de bine:sa- ia dracu' pe toti,fosti,actuali si viitori.

#17
tfmercedez

tfmercedez

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,560
  • Înscris: 15.06.2007

Vizualizare mesajmax_01, pe 08 noiembrie 2018 - 17:31, a scris:

,,Vânzările Skoda sunt Ă®ntr-o creștere constantă Ă®n ultima perioadă, iar constructorul analizează oportunitatea de a construi o nouă uzină. Consiliul de Administrație se va reuni Ă®n 16 noiembrie pentru a lua o decizie Ă®n această privință.
Pentru moment, oficialii Skoda au evitat să discute public despre opțiunile luate Ă®n calcul, Ă®nsă publicația financiară germană Handelsblatt susține că a intrat Ă®n posesia unor informații despre acest subiect.
Sursa citată afirmă că Skoda intenționează să construiască o nouă uzină Ă®n Estul Europei, iar țările aflate pe listă scurtă de opțiuni sunt Bulgaria și Turcia, informează Auto Market. Nu este clar ce modele intenționează Skoda să producă Ă®n noua uzină, Ă®nsă aici ar urma să fie asamblate și alte modele din cadrul Grupului Volkswagen.
România este din nou ocolită de constructorii auto. ĂŽn vara acestui an, BMW a anunțat că va construi o uzină Ă®n localitatea maghiară Debrecen unde va avea o capacitate de producție de 150.000 de unități pe an. La rândul lor, cei de la Jaguar Land Rover au inaugurat cu numai câteva zile Ă®n urmă o uzină Ă®n Slovacia, unde va fi produs Land Rover Discovery.''
https://www.realitat...sa_2169533.html

Daca Romania ar fi avut autostrazi si o clasa politica interesata sa atraga cat mai multe investitii straine in tara noastra, inclusiv Skoda ar fi preferat sa se reloce la noi, din motive pragmatice.Ar fi fost un mare castig pentru Romania din motivele pe care le stim cu totii.Cu siguranta ca aceasta fabrica ar fi fost construita in Banat sau Transilvania insa asta chiar nu conteaza.
Daca cineva crede ca cei aflati acum la guvernare dar si unele partide din opozitie vor suferi pentru ca VAG nu a ales sa deschida punct de lucru la noi in tara, pentru fabricarea Skoda, se inseala.
hai ca pana in 3-4 ani autostrada va penetra pana la Sibiu, in miezul tarii. Arad, Timisoara , Lugoj sunt deja conectate cu autostrada, si tot nu e bine.  Ca doar nu se duce Skoda la Vaslui, si avea nevoie de autobahn..

#18
mariusr1976

mariusr1976

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 26.04.2016

Vizualizare mesajmax_01, pe 08 noiembrie 2018 - 17:31, a scris:

,,Vânzările Skoda sunt într-o creștere constantă în ultima perioadă, iar constructorul analizează oportunitatea de a construi o nouă uzină. Consiliul de Administrație se va reuni în 16 noiembrie pentru a lua o decizie în această privință.
Pentru moment, oficialii Skoda au evitat să discute public despre opțiunile luate în calcul, însă publicația financiară germană Handelsblatt susține că a intrat în posesia unor informații despre acest subiect.
Sursa citată afirmă că Skoda intenționează să construiască o nouă uzină în Estul Europei, iar țările aflate pe listă scurtă de opțiuni sunt Bulgaria și Turcia, informează Auto Market. Nu este clar ce modele intenționează Skoda să producă în noua uzină, însă aici ar urma să fie asamblate și alte modele din cadrul Grupului Volkswagen.
România este din nou ocolită de constructorii auto. În vara acestui an, BMW a anunțat că va construi o uzină în localitatea maghiară Debrecen unde va avea o capacitate de producție de 150.000 de unități pe an. La rândul lor, cei de la Jaguar Land Rover au inaugurat cu numai câteva zile în urmă o uzină în Slovacia, unde va fi produs Land Rover Discovery.''
https://www.realitat...sa_2169533.html

Daca Romania ar fi avut autostrazi si o clasa politica interesata sa atraga cat mai multe investitii straine in tara noastra, inclusiv Skoda ar fi preferat sa se reloce la noi, din motive pragmatice.Ar fi fost un mare castig pentru Romania din motivele pe care le stim cu totii.Cu siguranta ca aceasta fabrica ar fi fost construita in Banat sau Transilvania insa asta chiar nu conteaza.
Daca cineva crede ca cei aflati acum la guvernare dar si unele partide din opozitie vor suferi pentru ca VAG nu a ales sa deschida punct de lucru la noi in tara, pentru fabricarea Skoda, se inseala.
Om fi buricul pamantului de avem pretentia ca toti investitori sa isi deschida fabrici pe ale noastre meleaguri...De "gica-contra" nu mai zic.

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate