Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
România, ocolită iar de constructorii auto. Skoda alege Bulgaria sau Turcia pentru noua fabrică
Last Updated: Dec 14 2018 19:38, Started by
max_01
, Nov 08 2018 17:31
·
0
#55
Posted 10 November 2018 - 18:46
#56
Posted 10 November 2018 - 21:06
marius.bunu, on 10 noiembrie 2018 - 18:46, said: IBM,HP,Microsoft,Oracle,Amazon,Ford... Te invit sa citesti mai sus, unde batea campii cum ca de fapt nu are nimeni nevoie de autostrazi. I-am dar link cu ford care cerseste autostrada de cand au venit, de altfel a fost si o conditie de baza. Baiatul a replicat ca "e vrajeala". Eu nu mi-as mai pierde timpul cu individul |
#57
Posted 11 November 2018 - 19:12
max_01, on 08 noiembrie 2018 - 17:31, said: Sursa citată afirmă că Skoda intenționează să construiască o nouă uzină în Estul Europei, iar țările aflate pe listă scurtă de opțiuni sunt Bulgaria și Turcia, informează Auto Market. Nu este clar ce modele intenționează Skoda să producă în noua uzină, însă aici ar urma să fie asamblate și alte modele din cadrul Grupului Volkswagen. România este din nou ocolită de constructorii auto. În vara acestui an, BMW a anunțat că va construi o uzină în localitatea maghiară Debrecen unde va avea o capacitate de producție de 150.000 de unități pe an. La rândul lor, cei de la Jaguar Land Rover au inaugurat cu numai câteva zile în urmă o uzină în Slovacia, unde va fi produs Land Rover Discovery.'' https://www.realitat...sa_2169533.html La noi nu mai e vorba de autostrazi. De la Lugoj ai autostrada pana la Lisabona si pana in Scotia si Laponia ! Se poate face fabrici oricand in Timisoara si Arad. La noi deja e vorba de incompetenta si sfanta spaga. |
#58
Posted 11 November 2018 - 22:10
Slick0r, on 10 noiembrie 2018 - 21:06, said: Te invit sa citesti mai sus, unde batea campii cum ca de fapt nu are nimeni nevoie de autostrazi. I-am dar link cu ford care cerseste autostrada de cand au venit, de altfel a fost si o conditie de baza. Baiatul a replicat ca "e vrajeala". Eu nu mi-as mai pierde timpul cu individul Mai fac si eu caterinca... Nu doar Ford cere autostrada ci si Renault. |
#59
Posted 26 November 2018 - 17:51
Quote Răsturnare de situație: Volkswagen și Skoda se gândesc la Bulgaria sau România pentru noua uzină a grupului. Cele două mărci își dispută poziția de coordonator al viitoarei uzine În ceea ce privește zona, discuțiile vizează, conform sursei citate, Bulgaria sau România, pe de o parte, pentru un proiect greenfield, sau Polonia și Ungaria, pentru un proiect de conversie a unei uzine de motoare existente, pentru a putea fabrica automobile. Ceea ce este important pentru România este faptul că se vorbește de până la 4.000 - 5.000 de locuri de muncă, o investiție de până la 1 miliard de euro și despre o producție care va fi exportată aproape în totalitate. Daca Romania ar avea guvern, lucrurile ar trebui sa stea asa: mare boss de la Volkswagen, ce vrea inimioara ta de la tarisoara noastra? uite, iti dam teren, iti tragem toate utilitatile posibile si imposibile, iti dam si ajutor de stat si ne juram pe mama ca facem si sosele. Deal? Da' cum Romania-i guvernata de trogloditi, cre' ca o sa traga astia tot la polonezi sau unguri.. da' cine stie.. berzei chioare ii mai face si Dumnezeu cuib. |
#60
Posted 26 November 2018 - 17:56
M4V3RiCk_, on 11 noiembrie 2018 - 19:12, said: La noi nu mai e vorba de autostrazi. De la Lugoj ai autostrada pana la Lisabona si pana in Scotia si Laponia ! Se poate face fabrici oricand in Timisoara si Arad. La noi deja e vorba de incompetenta si sfanta spaga. |
#61
Posted 26 November 2018 - 18:01
geo76com, on 26 noiembrie 2018 - 17:56, said:
La Timisoara si Arad degeaba faci fabrica. In zona aia nu mai gasesti muncitori. Exact Skoda are deja 2 facilitati in Cehia care se confrunta cu aceeasi problema Lipsa de muncitori calificati Aceeasi problema este si in Romania - nu mai exista forta de munca calificata Acesta este motivul adevarat pentru care ne va ocoli - nu lipsa autostrazilor |
#62
Posted 26 November 2018 - 18:03
S-o traga mai spre Brasov. Sau mai spre Bistrita. Sau s-o aduca dracului in Muntenia sau in Moldova.
|
#63
Posted 26 November 2018 - 18:17
Lipsa infrastructura, penurie de mana calificata (cum mai spunea cineva) + moneda nationala ( șpagul ).
|
#64
Posted 26 November 2018 - 18:35
Naijax, on 26 noiembrie 2018 - 18:01, said: Exact Skoda are deja 2 facilitati in Cehia care se confrunta cu aceeasi problema Lipsa de muncitori calificati Aceeasi problema este si in Romania - nu mai exista forta de munca calificata Acesta este motivul adevarat pentru care ne va ocoli - nu lipsa autostrazilor Nu crezi ca ar avea forta de munca disponibila daca naveta de 50km ar dura jumatate de ora de acasa la firma in loc de o ora jumatate? |
|
#65
Posted 26 November 2018 - 18:44
M4V3RiCk_, on 11 noiembrie 2018 - 19:12, said:
La noi nu mai e vorba de autostrazi. De la Lugoj ai autostrada pana la Lisabona si pana in Scotia si Laponia ! Se poate face fabrici oricand in Timisoara si Arad. La noi deja e vorba de incompetenta si sfanta spaga. Romania a inceput sa fie luata si ea in calcul de VAG, alaturi de Bulgaria, pentru aceasta fabrica Skoda.Vestul tarii si mai ales localitatile aflate in vecinatatea frontierei din judetele Timis, Arad, Bihor dar si Satu Mare ar fi mai ok decat locatii din Bulgaria si Turcia.Daca autoritatile locale vor avea intelepciunea sa ofere facilitati mai bune celor de la VAG decat alte tari, atunci investitia VAG se va opri la ei. România intră pe lista scurtă de opțiuni pentru noua uzină Skoda din Estul Europei: luptăm cu Bulgaria pentru a produce Karoq și Seat Ateca http://m.automarket....teca-88349.html Edited by max_01, 26 November 2018 - 18:48. |
#66
Posted 26 November 2018 - 18:57
#67
Posted 26 November 2018 - 19:55
RMC Info, on 26 noiembrie 2018 - 18:57, said:
Nu numai că forta de munca nu mai este bine pregatita în România ci pur și simplu școala elementară a ajuns la pamant. acum nu stiu ce a inteles dansul prin profesor. |
#68
Posted 26 November 2018 - 19:59
O stire de rahat, vanturata prin presa romaneasca, amusinata, pescuita si aruncata pe SP
In articolul originar nu zice decat atat [via google translate] Quote According to the current state, the group would build a new factory, which is run by Skoda, but in which vehicles of other Group brands can be produced. The Czech Republic is a location because there are hardly any available workers there. The VW group is likely to go even further east. "Talks are about Bulgaria and Turkey," it said from group circles. Edited by Mount_Yerrmom, 26 November 2018 - 20:02. |
#69
Posted 27 November 2018 - 12:56
Tare fain ar fi ca sa avem in Romania, Skoda.
Ungaria care acum 30 de ani nu avea niciun producator de autoturisme are azi 5 constructori auto.Suzuki, Opel, Audi, BMW si Mercedes.Noi avem doar doi producatori auto. Mai ales Banatul dar si Crisana, ar putea oferi si forta de munca necesara fabricii Skoda. |
|
#70
Posted 27 November 2018 - 15:46
Romania are nevoie de brandurile ei, nu de industriile altora. Daca ar veni la mine cineva de la vag, si-ar lua fix un sut in cur, in nici un caz slugareli sugerate pe aici.
|
#71
Posted 27 November 2018 - 15:49
dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 17:40, said:
Noi nu avem nevoie de autostrazi. Avem nevoie de radare, multe radare si boscheti cati mai multi. Apoi mai e nevoie ca lumea sa nu mai dea flashuri cand vede o masina de politie ca aia sunt acolo pentru a prinde urmaritii international. Cand avem asemenea idei, la ce dracu' sa mai fie nevoie de autostrazi? |
#72
Posted 27 November 2018 - 17:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users