Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
277 replies to this topic

#127
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,541
  • Înscris: 21.12.2006

View Postcata, on 28 noiembrie 2018 - 11:11, said:

Am mai spus-o, daca nu faci minim 10km fara oprire, nu merita diferenta de banii dintre Yaris normal si hybrid. Yaris cu motor de 1.0 porneste de la 13104 euro si hybridul de la 16300 euro, fara nicio reducere. Daca diferenta de 3000 de euro, scade sub 1000 atunci merita pentru ca ai niste avantaje. Cum ar fi cutia automata
Eu la o viteza medie de 30 km, in Bucuresti, pe primii 7-8 km am consum de minim 7-8%. Pe primii 4 km, am ceva de genul 10-12%
Eu la viteza medie de 30 Km/h am consum <7%. Acum la viteza medie de 20-25 Km/h pe distanta de 12 Km am consum de 7,5-8%. Yaris 2008, ODO 125K, motor 998CC
Am condus cateva zile, atat urban cat si extraurban o Kia Ceed SW 2018, motor 1.6 Diesel, cu ODO ~20K. Pe acelasi traseu, aceeasi viteza medie, acelasi stil de mers ca si cu Yarisul, diferenta de consum este de doar 0,5% in favoarea Kia. Diferenta data, cel putin extraurban, de a 6-a treapta a cutiei de viteza.

#128
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012
nici io nu „văz” economie serioasă la diesel în oraș... poate și din cauză că se-ncălzește greu și când să funcționeze în regim normal de temp, io opresc!
dar deh, pe vremuri trebuia să „aduni” motorina de pe drumuri, altfel era pericol de poluare ecologică :P

#129
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
De la ultimele resetări s-au mai adunat km in oraș, am ajuns la un consum mediu de 8,6%...cam tot atât cât are mașina de la achiziție...și ne apropiem de 1650 km.
In rest, rămâne o mașinuța foarte agreabila și confortabila. Motorul pare ca a devenit mai finuț și nu se aude in regim normal de funcționare, doar la accelerații puternice se aude zgomotul specific celor 3 cilindri.
Dacă e sa mai aduc un comentariu negativ  acestei mașini as spune ca fata de versiunea veche , au micșorat prea mult cotiera , care din întâmplare îmi e utila mie ca sunt lungan ....însă unui șofer de statura mică, tras mult in fata , nu-i e de nici un folos.
  In continuare sunt plăcut impresionat/surprins de motor, de cât de mare cuplu are și la ce turație mică face asta. Efectiv se comporta ca un diesel foarte nervos....felicitări Hexagonului.

#130
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012
am avut o vectra, și cotiera era tot fixă
apoi am trecut la o astra h, la care cotiera e legată de scaunul șoferului, deci la îndemână mereu
e mai puțin adâncă (am crezut că-i mai nașpa), dar e mai lunguiață
faptul că stă mereu sub braț e un câștig, raportat la lipsa de volum față de una fixă!

(că de-aia-i COTIERĂ!!!)

#131
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salut.
Daca tot stau in masina si ard benzina sa ma incalzesc pana iau juniorul de l scoala va pun doua poze cu evolutia cactusului .
  Nu tehnic, ca acolo nu cred sa dea ceva erori ci pe consum.
  Am deja 1708 km de l achizitie - viteza medie 29km/h
   Traseul 2 - doar oras 252 km a ajuns la 8,9% si media 26km/h.
   Eu zic ca e decent chiar daca nu spectaculos.

Attached Files



#132
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Cati km are traseul zilnic?

#133
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postcata, on 06 decembrie 2018 - 18:01, said:

Cati km are traseul zilnic?
Minim 25 km , o zi pe săptămâna 80 și we mai puțin....iau Audiul

#134
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Este cam mare consumul, la Suzuki 1.0 AT6 am media de 7.5 cu traficul infernal de pe DN1, evit sa las masina pornita in gol.

Motorul se va mai lasa si consumul va mai scadea dupa cateva mii de km. Ai facut consumul la pompa?

Dintre asta si Yaris hibrid ce ai recomanda cititorilor?

#135
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postconnectorxp, on 15 decembrie 2018 - 03:51, said:

Este cam mare consumul, la Suzuki 1.0 AT6 am media de 7.5 cu traficul infernal de pe DN1, evit sa las masina pornita in gol.

Motorul se va mai lasa si consumul va mai scadea dupa cateva mii de km. Ai facut consumul la pompa?

Dintre asta si Yaris hibrid ce ai recomanda cititorilor?
O întrebare cât se poate de buna și de grea in același timp.
Nu exista rãspuns simplu. Dar as spune ca dacã e o mașina exclusiv pt oraș și zone suburbane, și peste 25-30 km pe zi , eventual și pentru o persoana mai micã de statura intr-un oraș cald...as zice Yaris. La drum lung, mai ales la deal, dacã ai mașina mai plinã...e mai greu. Trebuie un pic de rãbdare....nu trage ca Citroenul.
  Dacã ești mai mãricel, ai nevoie de o mașina mai mare, faci drumuri variate, inclusiv autostrada și chiar vacante cu mașina...și vrei un confort mai mare la rulare...as zice Cactus. In plus, cactusul e chiar simpatic , ieșit din tiparul mașinilor actuale. La autostrada, cu mașina plinã, nu ai nici o problema sa mergi cu 130-150 km/h.
  Și dacã tot e mai mare...ai mai mult de curãțat. Cum am avut eu azi.

Attached Files



#136
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Tu nu ai garaj /copertina ?
L-am vazut pe vecinu caruia ii este lene s-o bage in garaj, in dimineata cu pricina cum suduia Posted Image  ca ajunge transpirat la munca .

Edited by Baxon, 19 December 2018 - 17:55.


#137
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View PostBaxon, on 19 decembrie 2018 - 17:54, said:

Tu nu ai garaj /copertina ?
L-am vazut pe vecinu caruia ii este lene s-o bage in garaj, in dimineata cu pricina cum suduia Posted Image  ca ajunge transpirat la munca .
Din păcate sunt in lucru. Și sunt de acord cu vecinul....chiar dacă doar câteva zile pe an.

#138
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012

View PostBaxon, on 19 decembrie 2018 - 17:54, said:

Tu nu ai garaj /copertina ?
L-am vazut pe vecinu caruia ii este lene s-o bage in garaj, in dimineata cu pricina cum suduia Posted Image  ca ajunge transpirat la munca .
puțin sport ajută tuturor...

#139
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ajuta cand nu esti contra timp ...

#140
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare. Scurt update.
Km 2300. Consum mediu de la achiziție 9,1% și in oraș, pe ultimii aproape 700 km am ajuns la 10,1% , fără nici o intenție de condus economic. In ciuda utilizării intensive și fără mila, nu da nici un semn de slăbiciune.
   Ca și minus as adauga faptul ca sistemul de sprituitoare magic wipe suferă când e zăpada și gheata pe ștergător. Practic, lichidul este proiectat de-a lungul stergatorului ca sa fie in locul potrivit. Și este, dar numai dacă ștergătoarele sunt curate.
   De apreciat încălzirea in scaune și faptul ca mașina are o aderentă f buna pe zăpada datorită greutății mici a mașinii.

#141
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012
aderența nu crește cu greutatea și lățimea cauciucurilor?

(greutatea mașinii?)

#142
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Odata cu greutatea creste aderenta, dar mai incet decat creste forta de inertie care impiedica masina sa se opreasca. Posted Image La cauciucuri e o discutie mai lunga. Pentru suprafete solide se prefera cauciucuri cat mai late, pe zapada afanata se pun cauciucuri mai inguste in competitiile dedicate - la raliu e cel mai usor de observat asta. Suprafata de contact cu solul nu se schimba semnificativ, doar forma ei. Anvelopele pentru probele de zapada sunt inguste si cu tinte, iar pe asfalt se pun anvelope cat mai late.

Edited by figo1988, 15 January 2019 - 12:25.


#143
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ieri am vazut o aratare din asta luata pe platforma. Cam repede dpmdv pentru ca era modelul cu facelift aparut in 2018.

#144
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Stii sigur ca s-a defectat sau era alta cauza ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate