Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018
Last Updated: Oct 30 2022 23:49, Started by
m6d
, Oct 18 2018 20:10
·
0
#145
Posted 16 January 2019 - 16:27
edi10000, on 16 ianuarie 2019 - 14:57, said:
Ieri am vazut o aratare din asta luata pe platforma. Cam repede dpmdv pentru ca era modelul cu facelift aparut in 2018. Cred ca asta e mai degraba o mica rautate decat o observatie. Cu o floare nu se face primavara, nici cu o masina pe platforma nu se trage o concluzie. Daca era din 2018 stai linistit ca e in garantie. Niciun producator nu e scutit de probleme. https://www.zf.ro/au...masini-17509398 |
#146
Posted 16 January 2019 - 23:49
Nu avea numere rosii, deci nu era noua. Era si murdara de mazga bucuresteana, deci era folosita uzual. Si nu era de reprezentanta. Eu cred ca se defectase.
Edited by edi10000, 16 January 2019 - 23:50. |
#147
Posted 17 January 2019 - 00:00
#148
Posted 17 January 2019 - 15:03
#149
Posted 20 January 2019 - 23:46
MicroEdge, on 17 ianuarie 2019 - 15:03, said: Si problema e ca ala a avut bani de platforma și nu a mers la service-ul din colt? De exemplu, tocmai am aflat de un Q7 cu doar 40000 km care a intrat de peste 5 ori in service pentru probleme electrice și electronice....nu poți generaliza. |
#150
Posted 28 January 2019 - 12:36
#151
Posted 06 February 2019 - 21:36
Salutare.
Scurt update . Km 2580 de la achiziție. Consum mediu total :9,1% și pare ca începe sa mai scadă. Consum mediu in ultimele 4 zile : 7,9% ✌️✌️✌️....mare lucru sa scadă sub 9. De fapt a fost un trafic lejer in perioada asta și in plus a și fost foarte cald. Ce e important e ca mașina începe puțin câte puțin sa se mai “lase” sa nu mai frâneze imediat ce ridic piciorul de pe accelerație , sa nu mai retrogradeze imediat și sa facă frâna de motor. Probabil ca dacă l-as utiliza mai mult in afara orașului s-ar lasa mai repede....in schimb ii dau numai oraș. In rest rămâne foarte agreabila și confortabila in toate condițiile. Ca sa fiu obiectiv, comparând de multe ori cactusul cu Yarisul hybrid, trebuie sa recunosc ca Hibridul cu eCVT este mult mai fin in exploatarea urbană , fără nici o smucitura de la cutie așa cum face cactusul, unde motorul in 3 cilindri se simte mult mai aspru la turații mici decât cel in 4 cil și asistat electric al Yarisului. In schimb, dacă începi sa crești viteza și Așteptările dinamice de mașina - de genul depășirilor din scurt etc- Cactusul are un avantaj net. Poate ca mașina de la Toyota care bate lejer un Cactus este un Auris Hybrid. Cu Yarisulparca nu sunt pe același palier, iar Aurisul pare un pic maimare |
#152
Posted 06 February 2019 - 22:28
A ta sta cu 0.2-0.3 secunde mai bine decât auris hibrid. Nicio diferență. Problema e că auris are 26 de cai in plus, dar sunt mârțoage și nu ajuta cu nimic.
|
#153
Posted 06 February 2019 - 23:00
Mie consumul mi se pare mare pt motorasul ala in trei cilindri. Esti cam pe acolo cu 1.0 TSI (o alta pacaleala de motor) si muuult peste 0.9 Tce. Si nici macar nu este in Bucuresti, este intr-un oras cat un cartier bucurestean. Nici nu vreau sa stiu cat consuma in Pipera la ore de varf.
Edited by edi10000, 06 February 2019 - 23:01. |
#154
Posted 06 February 2019 - 23:10
Eu te cred că tu cu C-HR nu ai cum sa ajungi Până la Cluj, dar acolo traficul este chiar mai rău decât în Bucureștiul.nostru.
Legat de consum, eu sunt de vina că nu i-am recomandat acel a5 diesel de 150 de cai. Cu ăla chiar avea consum mult mai mic decât cu hibridele voastre |
|
#155
Posted 06 February 2019 - 23:36
Gata, ai iesit cu afumatoarea din service si ai prins glas? Ce ai mai reparat saptamana aceasta?
|
#156
Posted 06 February 2019 - 23:46
edi10000, on 06 februarie 2019 - 23:36, said:
Gata, ai iesit cu afumatoarea din service si ai prins glas? Ce ai mai reparat saptamana aceasta? Iar afumătoarea nu prea știe ce e ăla service. Înghite km.peste km cu maximă plăcere Restul e can-can Screenshot_2019-02-06-23-44-22-787_com.android.chrome.png 525.39K 92 downloads |
#157
Posted 06 February 2019 - 23:49
edi10000, on 06 februarie 2019 - 23:00, said:
. Si nici macar nu este in Bucuresti, este intr-un oras cat un cartier bucurestean. Nici nu vreau sa stiu cat consuma in Pipera la ore de varf. bobalex18, on 06 februarie 2019 - 23:46, said:
Săptămâna asta suntem in concediu. Voiam pe a mică sa o învăț să schieze, dar vremea nu a ținut cu noi. |
#158
Posted 06 February 2019 - 23:53
Baxon, on 06 februarie 2019 - 23:49, said: Mda , trebuie musai sa vii aci si sa stai o saptamana acuma ca is si studentii sa vezi cum iti rozi mainile si-ti doresti cu disperare sa ajungi acasa ... numa o saptamana si-apoi o sa zici ca in Buc e parfum Mai iesiti din tara sa vedeti si altceva decat Valea Prahovei ! Sau consuma dizalu de nu-ti permiti ? Ieșim destul de des. Dar acum am avut câteva zile libere și am încercat Balvanyos. Consum la dizal? Cu pipeta |
#159
Posted 06 February 2019 - 23:56
|
#160
Posted 06 February 2019 - 23:57
bobalex18, on 06 februarie 2019 - 23:46, said:
Săptămâna asta suntem in concediu. Voiam pe a mică sa o învăț să schieze, dar vremea nu a ținut cu noi. Și eu sunt la ski cu fata și am schiat deja 2 zile. E vorba de pârtia de la Bucin. E o pârtie perfecta pentru începători și ti-o recomand. Nu cred că există în țară vreo pârtie comparabilă pentru începători decât poate la Toplița. Însă cu căldurile astea acolo s-ar putea sa nu se poată schia. |
#161
Posted 07 February 2019 - 00:03
Baxon, on 06 februarie 2019 - 23:56, said: Unde e asta , n-am auzit in viata mea Io ma refeream ceva la Alpi ... Ford4, on 06 februarie 2019 - 23:57, said:
Secuime. Un resort. Bucătărie extraordinară la hotel (3 restaurante de 10+). Chiar vorbeam cu un prieten și îi ziceam că în ultimii 6 ani am schiat o singura dată. Parca simt nevoia să mă reprofilez in schi de tură Și eu sunt la ski cu fata și am schiat deja 2 zile. E vorba de pârtia de la Bucin. E o pârtie perfecta pentru ĂŽncepători și ti-o recomand. Nu cred că există ĂŽn țară vreo pârtie comparabilă pentru ĂŽncepători decât poate la Toplița. ĂŽnsă cu căldurile astea acolo s-ar putea sa nu se poată schia. Baxon, on 06 februarie 2019 - 23:56, said: Unde e asta , n-am auzit in viata mea Io ma refeream ceva la Alpi ... Secuime. Un resort. Bucătărie extraordinară la hotel (3 restaurante de 10+). Chiar vorbeam cu un prieten și îi ziceam că în ultimii 6 ani am schiat o singura dată. Parca simt nevoia să mă reprofilez in schi de tură Pt alpi, sunt necesare mai multe zile iar soția avea ceva programări făcute iar eu nu puteam să plec prea departe. |
#162
Posted 07 February 2019 - 00:33
bobalex18, on 07 februarie 2019 - 00:03, said:
Mulțumesc. Probabil la anul o să aibă parte de inițiere (va avea 4 ani jumătate). Era bine daca începea de anul acesta, dar nici la anul nu-i târziu. Ideea este ca, cu cât începe mai devreme prind mai repede fiindcă altfel devin mai temători. Pe fiică-mea am învățat-o la 3 ani și acum la 13 ani se cam plictisește pe pârtia asta unde am venit pentru mine mai mult, fiindcă după o întrerupere de 5 ani de la operație unde am fost vulcanizat cam mult, nu prea mai îndrăznesc să mai merg pe unde vrea ea. Chiar i-am tras un perdaf fiindcă a părăsit de plictiseala pârtia principală și a luat-o prin pădure după alți experți. Mi-e însă teama fiindcă și Schumacher era expert... Dar sa revenim la mașini. Stau in Sovata și fac un fel de navetă zilnica spre pârtie. Din Sovata am plecat cu un consum mediu de 6% și am ajuns la pârtie cu 6,3% datorita drumului foarte virajat și în pantă. La întoarcere am tinut-o doar in frana de motor (la coborâre nu știu dacă am apăsat de doua ori pe pedala de accelerație) și deși consumul era indicat în bord ca fiind zero am ajuns jos cu o medie de 6,1%. Cei cu hibride au făcut un astfel de drum cu rampa mai mare dus întors ? Pot să ajungă la media dinainte de urcare sau poate mai puțin ? Presupun că la coborâre nu mai merge deloc motorul termic, nu-i așa ? DT-urile pe care le-am făcut eu cu hibride ( Auris și Mondeo ) nu au cuprins și astfel de portiuni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users