Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
42
#17713
Posted 18 March 2024 - 15:34
#17714
Posted 18 March 2024 - 15:39
Bun. Pret si versiune, daca vrei sa-l divulgi?
In configurarea mea iese la 67.110€. |
#17715
Posted 18 March 2024 - 15:54
#17716
Posted 18 March 2024 - 15:55
lexraz, on 18 martie 2024 - 15:37, said:
Bun. Pret si versiune, daca vrei sa-l divulgi? MY 2023 single motor, tractiune fata, echipare Ultimate, fara matrix led, nu i-am vazut rostul. Pretul final a fost undeva la 47ooo euro, cu roti de iarna incluse cu acelasi model de jante cu care a venit si cauciuri Nokian, aici includem si reducerea rabla la vremea respectiva. |
#17717
Posted 18 March 2024 - 16:08
adrian_r5, on 18 martie 2024 - 15:54, said:
In masina sau in pat ? Daca trebuie sa intru in astfel de detalii, in pat, tableta, marcaje daca e cazul. Nu folosesc manualul tiparit, am incercat dar nu stiu cum pot da cautare?! Casper80, on 18 martie 2024 - 15:55, said:
MY 2023 single motor, tractiune fata, echipare Ultimate, fara matrix led, nu i-am vazut rostul. Pretul final a fost undeva la 47ooo euro, cu roti de iarna incluse cu acelasi model de jante cu care a venit si cauciuri Nokian, aici includem si reducerea rabla la vremea respectiva. |
#17718
Posted 18 March 2024 - 18:03
Casper80, on 18 martie 2024 - 15:12, said: Dupa parerea mea faci alegerea cea mai buna pentru electrica, de la interactiunea cu dealarul, calitatea materialelor, autonomie, siguranta, putere incarcare, echipare etc ... pana la garantie si reteaua de service. Intr-un an si ceva nu am bagat decat curent la XC40. Single motor este mai mult decat suficient pentru orice nevoie, de la depasiri din scurt pana la urcarea pantelor mai abrupte fara prea mult efort (ieri am fost pe Paltinul - Valea Doftanei a 2-a oara), dual motor mi se pare prea brutal si inutil pentru drumurile si anotimpurile noastre. Singurul lucru pe care l-as fi dorit la masina ar fi un buton pentru preconditionarea abateriei. Pai stiu, ca am deja XC40 Phev, stiu ce poate si ce nu. Problema e ca vreau full electrica dar numai rosie, iar ce am gasit pana acum la dealer, este una cu un motor la 39k euro dar e cheala, nici scaune electrice nu are, numai ca e langa mine, dar e albastra exterior/interior si inca una , la 250 km de mine este rosie, doua motoare, ful echipata, dar e adusa din Franta si trebuie eu sa fac actele pentru Germania, iar distanta e cam mare si timpul nu e de partea mea. Astept sa ma mai sune dealerul cand vine ceva rosu cu dotari decente. In 8 luni de mers cu hibridul, am bagat un service de uleiuri si filtre de cca. 660 euro, in rest curent si benzina, consumul e decent. eu preincalzirea la baterie o fac din aplicatia dedicata, pana beau cafeaua dimineata, este gata masina de plecare. Chiar era bun un buton sau functie pusa si pe tableta masinii. |
#17719
Posted 19 March 2024 - 09:03
#17720
Posted 19 March 2024 - 09:42
Tot nu mi-e clar. La achizitia masinii platisei aceasta optiune dar nu o puteai activa sau nu a fost platita si au activat-o ei "bonus" gratuit?
Mi-am dat seama ca era fiizic pe volan, cam greu sa faca motajul over the air. |
#17721
Posted 19 March 2024 - 10:19
#17722
Posted 19 March 2024 - 10:56
N-a fost prea inspirat.
Hertz CEO Resigns After Big Bet on EVs Fails to Pay Off https://www.roadandt...ils-to-pay-off/ adrian_r5, on 19 martie 2024 - 10:19, said:
Pai ... ceva dreptate au ... daca vrei sa intelegi de prima data despre ce e vorba nu citesti in pat ci te duci la fata locului adica la masina. Dar eu sunt genul care a invatat Word 6.0 din manualul cu poze, fara sa am acces la calculator, pe naveta, in tren. |
|
#17723
Posted 19 March 2024 - 11:17
DY2, on 18 martie 2024 - 18:03, said:
Pai stiu, ca am deja XC40 Phev, stiu ce poate si ce nu. Problema e ca vreau full electrica dar numai rosie, iar ce am gasit pana acum la dealer, este una cu un motor la 39k euro dar e cheala, nici scaune electrice nu are, numai ca e langa mine, dar e albastra exterior/interior si inca una , la 250 km de mine este rosie, doua motoare, ful echipata, dar e adusa din Franta si trebuie eu sa fac actele pentru Germania, iar distanta e cam mare si timpul nu e de partea mea. Astept sa ma mai sune dealerul cand vine ceva rosu cu dotari decente. In 8 luni de mers cu hibridul, am bagat un service de uleiuri si filtre de cca. 660 euro, in rest curent si benzina, consumul e decent. eu preincalzirea la baterie o fac din aplicatia dedicata, pana beau cafeaua dimineata, este gata masina de plecare. Chiar era bun un buton sau functie pusa si pe tableta masinii. Mai bine cu rabdare mergi pe varianta full, sunt diferente notabile si multi regreta ca nu au luat de la bun inceput varianta de echipare Ultimate, dar probabil deja le cunosti ca posesor de XC40. Ca fapt divers, la XC40 full electric preconditionarea habitaclului si preconditionarea bateriei sunt doua lucruri distincte. Eu folosesc iarna in fiecare dimineata preconditionarea habitaclului, cu 10-15 minunte inainte sa cobor la masina (deh stau la bloc si mi-am luat electrica ) si gasesc cald in masina si geamurile dezghetate, dar pe temperaturile foarte scazute mai primesc in bord mesaj ca bateria este rece si functiile sunt limitate, plus un fulgulet in dreptul bateriei care dispare dupa un timp, semn ca bateria s-a incalzit. Stiu totusi ca bateria are sistemul ei de management cu privire la temperaturi joase pentru a o proteja si porneste automat pompa de caldura, uneori la munte in special am gasit diferente notabile procente intre SOC seara si dimineata. La XC40 full electric preconditionarea bateriei se face prin doua moduri, exceptand momentul in care se incarca, ori dai pe navigatie, daca iti gaseste o statie de incarcare in maps si cand te apropii incepe preconditionarea bateriei automat cam cu 15 minute pana sa ajungi la statie, iar asta o vezi ca iti creste consumul instantaneu foarte mult, ori "manual" prin accelerari scurte. Uneori mai merge pacalita daca dai o statie relativ in zona, dar ultima oara la HC incalzirea bateriei a trebuit facuta "manual" pentru ca nu aparea statia in navigatie. Daca nu este preconditionata, am observat ca porneste cu viteza mica de incarcare vreo 10 minute, si apoi creste in functie de nivelul bateriei conform curbei de incarcare implementate. |
#17724
Posted 19 March 2024 - 16:14
#17726
Posted 19 March 2024 - 23:19
Casper80, on 19 martie 2024 - 11:17, said:
Mai bine cu rabdare mergi pe varianta full, sunt diferente notabile si multi regreta ca nu au luat de la bun inceput varianta de echipare Ultimate, dar probabil deja le cunosti ca posesor de XC40. Ca fapt divers, la XC40 full electric preconditionarea habitaclului si preconditionarea bateriei sunt doua lucruri distincte. Eu folosesc iarna in fiecare dimineata preconditionarea habitaclului, cu 10-15 minunte inainte sa cobor la masina (deh stau la bloc si mi-am luat electrica ) si gasesc cald in masina si geamurile dezghetate, dar pe temperaturile foarte scazute mai primesc in bord mesaj ca bateria este rece si functiile sunt limitate, plus un fulgulet in dreptul bateriei care dispare dupa un timp, semn ca bateria s-a incalzit. Stiu totusi ca bateria are sistemul ei de management cu privire la temperaturi joase pentru a o proteja si porneste automat pompa de caldura, uneori la munte in special am gasit diferente notabile procente intre SOC seara si dimineata. La XC40 full electric preconditionarea bateriei se face prin doua moduri, exceptand momentul in care se incarca, ori dai pe navigatie, daca iti gaseste o statie de incarcare in maps si cand te apropii incepe preconditionarea bateriei automat cam cu 15 minute pana sa ajungi la statie, iar asta o vezi ca iti creste consumul instantaneu foarte mult, ori "manual" prin accelerari scurte. Uneori mai merge pacalita daca dai o statie relativ in zona, dar ultima oara la HC incalzirea bateriei a trebuit facuta "manual" pentru ca nu aparea statia in navigatie. Daca nu este preconditionata, am observat ca porneste cu viteza mica de incarcare vreo 10 minute, si apoi creste in functie de nivelul bateriei conform curbei de incarcare implementate. Mersi de sfaturi, sunt binevenite. Stau la casa, am statie de incarcare trifazica si hibridul sta cu cablul de incarcare conectat pana plec la munca eu sau nevasta. Din casa, de pe aplicatie preconditionez bateria si habitaclu. Cand va veni electrica aia full, voi proceda la fel, nu voi avea nevoie de incarcare decat acasa, deoarece drumul meu zilnic se rezuma la cca. 200 km. Si da, caut versiunea cea mai dotata, sa fie rosie, sa aiba trapa, incalzire in scaune si volan, scaune electrice, sistemul audio profi... Am inteles ca nu pot opta pentru nuca schimbatorului din cristal, asa cum am la hibrid, nici macar nu se poate monta mai tarziu, pacat. Ma intereseaza cat ai scos consumul cel mai mic la a ta? Edited by DY2, 19 March 2024 - 23:20. |
#17727
Posted 20 March 2024 - 00:25
Sisteme audio profi sunt doua, Harman Kardon sau Bowers&Wilkins din cate stiu.
Schimbatorul de cristal Orreffors vine doar pe tapiteria amestec de lana. Scuze, Bowers & Wilkins e disponibil doar de la S60/XC60 in sus. Attached Files |
|
#17728
Posted 20 March 2024 - 06:19
lexraz, on 19 martie 2024 - 09:42, said:
Tot nu mi-e clar. La achizitia masinii platisei aceasta optiune dar nu o puteai activa sau nu a fost platita si au activat-o ei "bonus" gratuit? Era prezenta fizic in volan, toate masinile fabricate o aveau dar nu era activa nitial pentru utilizator in toata Europa. Au dat drumul la functie in SW la dupa o perioada. Nici Apple Carplay si Android Auto nu au fost prezente decat de la o versiune de soft in sus. Dar oricum sistemul nativ de pe maisna e un Android cu un loader peste ce ascunde faptul ca e de fapt Android. Un video despre #1 facut in limba romana -> https://youtu.be/KDR...QH5Xrerp5ptDELe Oricum e de asteptat sa vina si la dealeri in showroom pentru a discuta mai multe despre ea. Astept cu interes un video comparativ la noi in tara direct #1 vs EX30 De la TOP GEAR UK a iesit ieri asta -> https://youtu.be/weM...E-XMqYpmg9qbXW4 |
#17729
Posted 20 March 2024 - 08:08
lexraz, on 20 martie 2024 - 00:25, said:
Sisteme audio profi sunt doua, Harman Kardon sau Bowers&Wilkins din cate stiu. Schimbatorul de cristal Orreffors vine doar pe tapiteria amestec de lana. Scuze, Bowers & Wilkins e disponibil doar de la S60/XC60 in sus. Eu am tapițeria din piele sau ce o fi și am schimbătorul de cristal. Sunetul bine in doua variante, prefer cea cu mai multe difuzoare. |
#17730
Posted 20 March 2024 - 09:05
DY2, on 20 martie 2024 - 08:08, said:
Eu am tapițeria din piele sau ce o fi și am schimbătorul de cristal. Harman Kardon suna foarte bine, XC40 are 13 difuzoare, cu unul mai putin decat XC60. https://my.harmankardon.com/volvo.html voinea, on 20 martie 2024 - 06:19, said:
Era prezenta fizic in volan, toate masinile fabricate o aveau dar nu era activa nitial pentru utilizator in toata Europa. Au dat drumul la functie in SW la dupa o perioada. Oricum e de asteptat sa vina si la dealeri in showroom pentru a discuta mai multe despre ea. Astept cu interes un video comparativ la noi in tara direct #1 vs EX30 Nu vad cum ar putea iesi bine EX30 avand in vedere pozitionarea si modul de lucru al butoanelor pentru controlul geamurilor, lipsa perdelei pentru plafonul de sticla, lipsa afisaj sofer, lipsa head-up display, doar soundbar pentru sunet (fata de sistem Beats) si interiorul destul de ieftin. Nici consumul nu pare tocmai ok. Pacat, parea ca poate fi o optiune pentru mine. Edited by lexraz, 20 March 2024 - 09:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users