Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune

Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...
 Prezentatori TV cu telefoanele in...

AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid
 Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...
 MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...

C Embedded

DUO Street View
 

Cumparare masina electrica

* * * - - 12 votes
  • Please log in to reply
17971 replies to this topic

#17677
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,667
  • Înscris: 15.12.2009
Eu cred, tu crezi, el/ea crede, noi credem, voi credeti, ei/ele cred ...

Realitatea nu se bazeaza pe credinte insa.

#17678
roPopa

roPopa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 21.01.2011
@desertor
as fi curios sa zici care este pretul de productie a unei masini vs pretul de vanzare.

desigur nu doar pt ev

poti lua o masina care are varianta termica si varianta ev "relativ identice" pentru a compara mere cu mere.

Edited by roPopa, 01 March 2024 - 12:38.


#17679
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,047
  • Înscris: 21.04.2016
La o masina termica in valoare de 50000 euro intre 2000 si 5000 de euro. La o valoare de a masini de 25000 euro undeva pana in 2500 euro.


Scz eu vorbeam de profit la termica

De obicei 4-5% din valoarea lor ii profitul, dar asta la termice

Edited by Desertor, 01 March 2024 - 12:42.


#17680
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,667
  • Înscris: 15.12.2009

View PostDesertor, on 01 martie 2024 - 12:49, said:

De obicei 4-5% din valoarea lor ii profitul, dar asta la termice
Pentru ca modelul de business e diferit. Termicele trag bani multi in postvanzare prin controlul pietei pieselor de schimb si a service-ului. De acolo vine grosul de bani, nu din masina in sine.
La electrice banii trebuie sa vina din masina pentru ca TCO-ul e mult mai mic postvanzare ...

#17681
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,975
  • Înscris: 05.07.2007

View PostroPopa, on 01 martie 2024 - 12:36, said:

@desertor
as fi curios sa zici care este pretul de productie a unei masini vs pretul de vanzare.

desigur nu doar pt ev

poti lua o masina care are varianta termica si varianta ev "relativ identice" pentru a compara mere cu mere.
eu nu stiu care este pretul de productie, insa stiu ca varianta cinezeasca a springului este considerabil mai ieftina si mai stiu ca Tesla a dat peste cap planurile clientilor de revanzare a autoturismelor tot operand scaderi de preturi masive.

#17682
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,289
  • Înscris: 25.01.2007
Ce i se mai rupe sufletul lui kato1 de propritarii de Tesla. Cum si-au permis nemernicii de la Tesla sa ieftineasca masinile....?

ps: ciudat e ca, mai tare ii afecteaza si sufera astia ce n-au si nu vor EV decat pe posesori.

#17683
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,975
  • Înscris: 05.07.2007
andrei, stai lin tati, sa nu-ti plesneasca o vena ceva. era vorba despre marja de profit a Ev-urilor si am adus in discutie argumente pertinente de luat in calcul. ce este cu atitudinea asta a ta???

#17684
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 07.06.2023
Hyundai a introdus un facelift pentru modelul electric Ioniq 5.
Ioniq 5 facelift beneficiază de un design ușor modificat, cu un spoiler față restilizat, dar și o nouă bară spate. Jante cu design nou
• Cea mai importantă schimbare de ordin tehnic: capacitatea brută a bateriei a crescut de la 77 kWh la 84 kWh, ceea ce înseamnă și o creștere a autonomiei.
• Prin modificările exterioare aduse de Hyundai, lungimea lui Ioniq 5 a crescut cu 20 de milimetri (4.655 mm acum), în timp ce lățimea, înălțimea și ampatamentul au rămas neschimbate.
• Volanul are un nou design, iar comenzile pentru climatizare și sistemul de infotainment au fost reordonate pentru a crește ergonomia.
• Modelul a primit și noua generație a sistemului multimedia “connected car Navigation Cockpit). Actualizări software over-the-air.
• Suspensie îmbunătățită pentru a mări gradul de confort. Șasiul și portierele au fost ranforsate pentru o mai bună rezistență la impact și creșterea nivelului de siguranță.
• Ioniq 5 a primit și o nouă echipare de top N Line. Siluetă mai agresivă, cu elemente de design specifice N Line, scaune sport și jante de 20 de inchi.
• Ioniq 5 facelift va ajunge pe piețele europene până la sfârșitul acestui an.

Attached Files



#17685
lexraz

lexraz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,430
  • Înscris: 24.05.2022
Stire mai veche dar trista. Inteleg ca e vorba de o Tesla S. Nu-mi amintesc, nu ar manere normale, mecanice la interior pentru deschiderea usilor? E acelasi sistem ca la Tesla model 3/Y?

Selectorul de viteze este pe ecran la modelul implicat.

https://www.business...t-issues-2024-3

Edited by lexraz, 16 March 2024 - 10:49.


#17686
RealMe

RealMe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 15.12.2023
Biata magnată,d-zeu s-o hodine.Un muncitor noneco cu tdi manual nu pățea asta.

#17687
lexraz

lexraz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,430
  • Înscris: 24.05.2022
Cred ca sunt destule astfel de accidente si cu masini termice.
Personal nu prea inteleg de ce ai vrea sa faci lucrurile altfel, de obicei mai complicate, asa cum face Tesla. Eu tot pomeneam ca am o problema cu manerele, recunosc ca la asta nu m-am gandit insa.
N-ar trebui ca in anumite conditii masina sa descuie usile automat? Conduc de multi ani autoturisme care se incuie automat (optiune activata) la punerea in miscare.

In anumite conditii stiam ca se descuie automat:

In the event of a collision, the car unlocks all doors for safety reasons. This only happens if any of the safety systems have deployed.

#17688
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,190
  • Înscris: 11.01.2009

View Postlexraz, on 16 martie 2024 - 10:48, said:

Are si actionare manuala in interior.
Problema, cand masina e scufundata, este presiunea asupra usilor care face deschiderea lor aproape imposibila.
In cazul acestui accident se pare ca nu au reusit sa sparga geamurile pentru ca, pentru antifonare si rating de siguranta, sunt duble.

#17689
lexraz

lexraz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,430
  • Înscris: 24.05.2022
Stiu cum este la Tesla 3 actionarea manuala din interior, insa cati posesori de Tesla stiu sa deschida usa astfel? In special de sex feminin?
Ca pasager intr-o astfel de masina, ai vreo sansa sa poti deschide mecanic, daca nu stii de unde? Ma cam indoiesc.

Am vazut usile motorizate de la BMW si Rolls-Royce, cred ca se pot deschide clasic din interior, nu? Manerul e acolio unde stim toti ca ar trebui sa fie?

Dupa ce intra suficienta apa in masina presiunea nu mai reprezinta o problema, nu?

Geamurile au reprezentat o problema pentru ca asa a gandit Tesla. In mod normal luneta se poate face tandari usor, insa la Tesla face parte din plafon...
Am avut Renault Talisman Grandtour si avea toate geamurile insonorizate, mai putin luneta.

#17690
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,978
  • Înscris: 30.08.2005
Exact, bine spus. Este o stire despre "O" Tesla. Una singură.  Relevanța?!...

#17691
lexraz

lexraz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,430
  • Înscris: 24.05.2022
Gandirea producatorului. Complica ceva ce nu trebuie. Mai sunt si alte probleme, dar nu asta e ideea, sa lovim in Tesla. Insa daca se pot imbunatati lucruri, de ce nu?

#17692
pisoiu2

pisoiu2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,984
  • Înscris: 08.03.2007
Recomand deschizatoare de urgenta manuale:
https://www.amazon.d...product_details

#17693
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,190
  • Înscris: 11.01.2009
Masinile moderne sunt facute sa te tina in masina in caz de accident, cu centura, geamuri duble, airbag-uri cortina si altele.
In caz de scufundare, toate aceste lucruri functioneaza impotriva ocupantilor, dar ajuta in marea majoritate a cazurilor mai mult decat incurca.

#17694
lexraz

lexraz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,430
  • Înscris: 24.05.2022
Nu cred ca geamurile laminate aduc vreo protectie suplimentara in caz de accident. Doar insonorizare.

Cand am mai trecut cu bacul la Silistra, daca sta cineva in masina pe durata traversarii toate geamurile sunt coborate, indiferent cat este de cald.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

2 members, 1 guests, 0 anonymous users

zippo123, DY2

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate