Peugeot 3008 - 2017
Last Updated: Feb 15 2024 18:25, Started by
marius23mvp
, Sep 14 2018 18:34
·
22
#289
Posted 28 June 2021 - 19:13
@marius23mvp Salut, au aparut ceva probleme cu masina? Poti sa imi zici daca s-a mai intamplat ceva cu masina? Cati km ai mai facut?
|
#290
Posted 28 June 2021 - 20:15
Pana la urma a avut cineva probleme cu motorul Diesel 1.6 ? Pe net si din auzite de la anumite persoane circula un zvon cum ca ar fi mari probleme cu AdBlue in speta ,filtrul de particule se blocheaza la un anumit nr de km prin utilizarea excesiva de Adblue.
Sau probleme grave la motor prin pierderea de ulei... Iata ce articol am gasit,nu stiu daca e ok sa dau linkuri dar sper sa fie ok *****.ro/stiri/peugeot-are-probleme-cu-motorul-1-6-bluehdi-gasit-pe-modelele-3008-308-si-5008/ Vreau sa cumpar varianta diesel adblue , ceva din 2018,2019 si gasind pe net asta plus ca mi-a mai zis cineva de problema, sa fiu atent...am intrat la banuieli... |
#291
Posted 08 July 2021 - 14:08
La 1.6 bluehdi cea mai frecventa problema e rezervorul de AdBlue care se strica foarte frecvent, chiar si dupa ce-l inlocuiesti. Costa vreo 800 de euro doar rezervorul apoi adaugi si manopera.
Cunosc o multime de cazuri,nu conteaza modelul masinii, toate 1.6 bluehdi sunt afectate. |
#292
Posted 08 July 2021 - 15:07
xmen2378, on 28 iunie 2021 - 19:13, said:
@marius23mvp Salut, au aparut ceva probleme cu masina? Poti sa imi zici daca s-a mai intamplat ceva cu masina? Cati km ai mai facut? Salut, la mine mai nimic nou de raportat, nici macar km ... am 37.000 km iar in Decembrie va face 4 ani. Am in continuare problema aparuta anul trecut, mi se pare ca am atasat si o filmare pe aici. Cum a venit vremea calda a reaparut sunetul la pornire, dupa ce-o las in soare. La rece nu face, nici la cald nu face tot timpul, numai cand vrea ea. Nu s-a agravat fata de anul trecut, dar nici n-a disparut. Face un clantz scurt la pornire, un singur sunet scurt. Nu este rapanitul de lant de distributie, ca pe ala il stiu prea bine de la Octavia 1.4 tsi anterioara. Dar e clar ceva metalic. Ca si cum ar da cineva cu o cheie scurt intr-o tabla. O sa-mi fac timp pana iese din garantie sa le-o las in service pentru o constatare. Cumva in sinea mea imi doresc sa constate ca are legatura cu distributia, si sa mi-o schimbe pe garantie. Alte probleme : - centura soferului, care prezinta uzura prematura (dupa parerea mea) - adica s-a jigarit putin, fire subtiri ca de par s-au desprins din planul centurii. Am pus poza pe aici pe undeva, niste pagini inainte. - capacul dinspre sofer al cotierei (probabil cotiera o sa-mi lipseasca cel mai mult la urmatoarea masina ... este uriasa si refrigerata, am vazut ca trendul este sa nu le mai faca refrigerate) Capacul cotierei este de fapt din doua bucati, bucata mea dinspre sofer prezinta foarte usoare urme de uzura, care nici macar nu se vad, doar se simte o usoara adancitura sub vinilin. Am observat aceasta adancitura uitandu-ma la niste 3008-ul second, acolo era vizibila urma cotului si am verificat si la a mea si-am constatat ca s-a format o adancitura in material, sub vinilin. Repet - nu se vede dar se simte la pipait. La absolut fiecare urcare in masina pun cotul acolo, la fel si in mers sprijin mana. Mi se pare ok - uzura neglijabila. Capacul din dreapta in schimb e ca nou, se cunoaste ca merg 90% singur in masina. Cam atat ... nu observ comportament schimbat la cutie, nu am probleme cu frane, suspensii sau altceva. Fara greierasi prin bord sau usi sau alte parti (cred ca aici conteaza si STP-ul ala pus cand am pus muzica pe masina ... in continuare sunt impresionat ce mare diferenta este intre cum se aude in masina si cum NU se mai aude afara dupa ce inchid usa...foarte putin din sunet scapa afara, prin geamuri probabil). Anvelopele mai merg, dar cauciucul din ele a inceput sa isi arate varsta. Cred ca renunt la all-season si urmatoarele o sa fie de vara ... nici nu stiu. Mi-am luat 4 cauciucuri de iarna acum parca 2 ani, le-am folosit de n-am mai putut. Sa-mi iau tot all-seasonuri mi se pare parca asa ... redundant. Placutele de frana cred ca o sa ma duca mai mult decat caucicurile, dar asta e si din stilul de condus. In rest ... chiar nimic. Butonul de volum este ca la inceput ... adica in lumea lui. Are momente cand pornesc motorul, incepe sa se auda muzica (tare, binentele, ca asa am lasat-o) si dureaza cateva secunde bune pana cand se da mai incet. Urmeaza un drum de Grecia, mai vede si ea saraca altceva decat oras. |
#293
Posted 09 July 2021 - 15:49
Uzura e din capitolul "toate fac asa"
Centura la fel si la mine , si la cotiera tot la fel. In rest , un parbriz inlocuit pe casco , placute fata de 870 lei (asa e la Iasi) si atat. Masina se comporta foarte bine , o recomand chiar si dupa 4 ani, mai vedem cat o mai tinem , dar inca ma uit la ea cu drag 1.2 Puretech 130 CP Manuala Mai 2017 34.500 KM |
#294
Posted 09 July 2021 - 15:53
Ironia face sa am a doua masina tot o Octavia 1.4 TSI 2010 masina sotiei )
|
#295
Posted 09 July 2021 - 18:45
Salut!
Vezi ca exista informare de la fabrica pentru schimbat capac cotiera. Verifica pe seria de sasiu la dealer. Eu am schimbat deja la 2 masini din parcul auto al firmei. |
#296
Posted 13 July 2021 - 11:14
Salutare
Am un prieten care si-a luat un 3008 cutie automata EAT8, echipare Active Pack si NU are buton de Auto Hold in spatele butonului de frana de mana electrica. Aveti idee daca masina are Auto Hold si eventual se poate activa din setari sau nu are efectiv aceasta functie? Edited by MembruAnonim, 13 July 2021 - 11:15. |
#297
Posted 13 July 2021 - 12:20
Peugeot are funcția implementată fără buton. Dacă opresti mașina o sa o țină pe loc pana când apeși usor pe acceleratie, atunci începe sa facă crawling.
|
#298
Posted 14 July 2021 - 08:53
Nu e chiar asa, Peugeot nu are Auto Hold. Are ceva oarecum asemanator, dar mai limitat decat auto hold-ul clasic.
S-a discutat aici cateva pagini mai in spate, m-a contrazis si pe mine cineva si avea dreptate. Auto-Hold trebuie sa aiba buton pentru a-l activa/dezactiva. Cum e la Audi, la Mazda si la care o mai fi. Cu auto hold activat masina nu va pleca la semafor daca este in drive si iei piciorul de pe frana. Peugeot pleaca daca ridici de pe frana. Ce are Peugeot si lucreaza doar in panta / rampa : Peugeot refer to this as "Hill start assist" and the user manual describes the operation thus: "On an ascending slope, with the vehicle stationary, the vehicle is held momentarily when you release the brake pedal: - provided you are in first gear or neutral with a manual gearbox, - provided you are in position D or M with an automatic gearbox". Edit - dar merge si in R, nu stiu de ce nu au scris si asta. Deci indiferent ca esti in panta sau rampa, adica indiferent ca esti in D sau R, cand ridici de pe frana o tine parca 3 secunde sa ai timp sa pui piciorul pe acceleratie Edited by marius23mvp, 14 July 2021 - 09:00. |
|
#299
Posted 14 July 2021 - 11:03
marius23mvp, on 14 iulie 2021 - 08:53, said:
Nu e chiar asa, Peugeot nu are Auto Hold. Are ceva oarecum asemanator, dar mai limitat decat auto hold-ul clasic. Imi spune baiatul ca daca schimbatorul este in D si ridica piciorul de pe frana aceasta porneste! Deci NU are Auto Hold clasic! |
#300
Posted 14 July 2021 - 11:39
Peugeot nu are AutoHold are doar "asistenta la plecarea din rampa" ( Hill Assist).
|
#301
Posted 14 July 2021 - 20:46
PeRuZzI, on 14 iulie 2021 - 11:39, said:
Peugeot nu are AutoHold are doar "asistenta la plecarea din rampa" ( Hill Assist). Pacat de acea cutie automat de la Aisin despre care am auzit ca ar fi geniala! Edited by MembruAnonim, 14 July 2021 - 20:47. |
#302
Posted 14 July 2021 - 21:53
nu are autohold clasic. la semafor, daca ridici piciorul de pe pedala de frana, masina pleaca usurel de pe loc
am inteles ca asta e caracteristic cutiilor de viteza cu convertizor de cuplu , in cazul de fatza Aisin AWF8F35 evident se poate pune selectorul in pozitia N, dar nu cred ca merita efortul, eu oricum stau cu piciorul pe frana. s-au mai vazut cazuri, lovit din spate si aruncat in ala din fatza nu mai stiu unde am vazut, parca pe CarWoW UK , unde spuneau ca nu e nevoie de autohold, pentru ca masina are start / stop Edited by LeoT, 14 July 2021 - 22:00. |
#303
Posted 15 July 2021 - 04:31
In general nu e specific doar cutiilor de viteza cu convertizor de cuplu; atat DCT-urile pornesc de pe loc daca iei de pe frana (cupleaza ambreiajul) cat si CVT-urile (au tot un ambreiaj sau convertizor de cuplu in functie de implementare).
Multi oameni sunt atat de obisnuiti cu sistemul asta de a pleca incet masina de pe loc cand iau piciorul de pe frana incat unii producatori de masini electrice au incercat sa simuleze sistemul si l-au implementat pe masinile electrice: Tesla ii spune "creep" (si, bineinteles, e configurabil). Edited by MembruAnonim, 15 July 2021 - 04:36. |
|
#304
Posted 15 July 2021 - 09:09
LeoT, on 14 iulie 2021 - 21:53, said:
nu are autohold clasic. la semafor, daca ridici piciorul de pe pedala de frana, masina pleaca usurel de pe loc Nu are autohold. Nu exista clasic sau "ne-clasic". Daca ai luat piciorul de pe frana masina pleaca ceea ce inseamna ca nu ai autohold. @paunas cutia e buna, dar pana la geniala e mult. |
#305
Posted 15 July 2021 - 10:34
#306
Posted 15 July 2021 - 12:51
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users