Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#325
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 07.03.2010
eu am considerat intotdeauna ca pe spate nu se aprind ca sa fie vazute mai bine ziua, cand e soare, in caz ca se franeaza. Daca sunt aprinse, simpla crestere in intensitate e sesizata mai greu. Poate ma insel.

#326
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 29.06.2011
Pentru frana exista si al treilea stop.

#327
alexsr

alexsr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 12.06.2007
La astea pe led, parca se aprinde separat frana de poziție.

#328
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Da, sunt 3 "gheare" pe fiecare parte, care se aprind complet, toate 3 pentru pozitie, si doar una (parca exteriorul) se aprinde (mult) mai puternic pentru frana.

#329
xmen2378

xmen2378

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.12.2019
Dragii mei prima problema cu masina care chiar m-a speriat.
1.2 Puretech 130 CP Manuala GTLINE aprilie 2017 fix 40050 km .
Astazi in drum spre casa la un moment dat cand am vrut sa accelerez din 2 sa trec in 3 ce sa vezi deodata nu a mai vrut sa accelereze si oscila asa turatia ca si cum ar fi ramas fara benzina (aveam peste jumate in rezervor) asta la 25 km /h , dupa 3 secunde deodata si-a revenit . Dupa vreo 3 minute iara face la fel , de data asta eram pe liber si a inceput sa faca asa am bagat a intaia tot asa a facut vreo 3 secunde. Pur si simplu parca ramanea fara benzina , aceeasi senzatie. Motorul avea vreo 50 de grade , iar incalzirea in habitaclu mergea , daca ajuta cu ceva . In bord , niciun martor nimic... Vreau sa ma duc pe la service sa faca o diagnoza ceva ca a facut urat tare..

 marius23mvp, on 29 octombrie 2021 - 14:49, said:

Da, sunt 3 "gheare" pe fiecare parte, care se aprind complet, toate 3 pentru pozitie, si doar una (parca exteriorul) se aprinde (mult) mai puternic pentru frana.


#330
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Salutare, nu cred ca este ceva de speriat nici financiar si nici vorbind in general.
Oricum 100% trebuie sa faci o vizita in service, probabil un senzor nu-si mai face treaba bine, ba citeste ba nu citeste, nu cred ca este nimic de speriat.
Pana la urma masina te-a trecut cu bine peste cei 4 ani de garantie, n-ai stat cu ea prin service. Daca la o masina luata de noua apare prima interventie dupa 4 ani de utilizare eu unul gandesc ca este cel putin decent pentru zilele noastre, cu toata electronica asta de acum.

#331
MiG29

MiG29

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 16.12.2002
Am avut o problema  similara tot cu Peugeot, doar ca era motorizarea 1.6 HDI. De vina a fost un senzor de turatie.

#332
xmen2378

xmen2378

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.12.2019
Aparent rezolvat cu testerul.
Avea 3 erori da un bord nu era nimic
- eroare bujii
- eroare ceva la frana
- eroare senzor turatie

Mentionez ca la frana si la bujii s-a umblat in iunie cand am schimbat bujiile respectiv placute fata nu am idee ce cautau acolo.
Multumesc de sfaturi!

#333
xmen2378

xmen2378

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.12.2019
Abia astazi mi-am dat seama dupa 4 ani si ceva de zile ca eu defapt trebuia sa am si covorase la masina ( pe foaia de optiuni e ca si optiune standard la gt-line ) dar din entuziasmul din ziua aceea am uitat ca trebuia sa le am si am cumparat altele aftermarket. Oare am sanse la cele originale 🤣🤣

#334
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Salutare.
Pentru cei interesati de costul reviziei de 4 ani, se pare ca s-a scumpit si la mine la Craiova.
Las oferta pe care am primit-o de la dealerul Simode din Craiova (3008 benzina 1.6 THP EAT6 - 40.000 km la bord, revizia de 4 ani)

Attached Files



#335
andruxannd

andruxannd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 31.10.2018
Multumim pt oferta, cu toate ca detin un 5008, ma pregatesc si eu pt revizie luna aceasta ,am 44000km si chiar ma gandeam la cat o sa ma duca...

#336
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Din cate stiu eu este una mica - una mare, deci revizia numarul 4 ar fi cea "mare" - in care se baga din nou inlocuire lichid frana, si vad ca au bagat si bujiile.
Eu credeam ca astea se schimba la 60.000 ... in fine.
Pretul nu este exagerat, la cealalta revizie "mare" (adica revizia nr 2) in Decembrie 2019 am platit 690 ron. Tot la fel s-a inlocuit lichidul de frana.
Deci la asta nr 4 ar fi in plus fata de nr 2 doar bujiile, plus cresterea preturilor fata de acum 2 ani - un aprox 450 ron in plus in total.
Mi se pare ok, destul de decent costul reviziilor la aceasta masina.

Edited by marius23mvp, 12 January 2022 - 15:53.


#337
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,439
  • Înscris: 21.05.2017
Uite la mine ce scor frumos, am cazut pe spate cand am vazut, iar eu n-am bujii Posted Image

Revizia la masina dumneavoastra este aproximativ 1500 lei care include
Ulei + toate filtrele
Inlocuirea lichidului de frana
Manopera

Asta fiind revizie la 20k km.

Edited by Hybr1d, 12 January 2022 - 18:26.


#338
andruxannd

andruxannd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 31.10.2018
M-am programat si eu si o sa va anunt ce preturi sunt prin Bucuresti.Ma astept la 1000lei, daca scap fara bujii e si mai bine...curios, la un Suzuki SX4 n-am schimbat nicio bujie nici la 80000km...
Daca trece de 1000 si cred ca e posibil nu o sa fie bine...sa nu mai zic ca pe 25 acum imi expira rca-ul si mai urmeaza cel putin 1000lei...greu ��

PS:Detin un 5008 diesel 2017, sper ca nu e vreo problema ca am intrat aici unde e topic pt 3008.Daca e, imi cer scuze si rog o directionare spre topic pt 5008.Eu am cautat dar nu am gasit..Masinile sunt oricum identice, doar 2 scaune in plus ��

#339
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 29.06.2011
Astia de la Peugeot/Citroen observ ca au obiceiul sa mai bage ceva in plus fata de ce scrie in  foaia de intretinere, cate un filtru, ceva....
Da, s-au scumpit mult, acum chiar renteaza sa mergi cu piesele tale. De exemplu am facut calculul la mine:daca luam  ulei identic dar cu toate filtrele Mann de pe Autokarma castigam 160Lei la un amarat de C3 la revizia de 3 ani, revizie la care au schimbat ce au vrut ei. Este ultima data cand merg pe incredere.....

#340
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Am facut revizia nr 4 pe 22.01.2022 la 41.000 km - Simode Craiova.
A costat mai mult decat ce am pus mai sus in oferta, pentru ca am schimbat si cureaua de accesorii.
A fost 1280 ron, suma la care s-a ajuns dupa o reducere de 20%, este politica lor sa faca aceasta reducere pentru masinile care ies din garantie,  pentru fidelizare.
A durat 2 ore, si pentru ca fiind Sambata era mai liber am fost intrebat daca vreau sa asist ... evident ca am vrut, este prima data cand am ocazia.
Mi-a placut de mecanicul repartizat la masina mea, omul stia meserie si-am avut ocazia sa mai schimb o vorba-doua cu el.
S-a miscat bine, adica n-a tras de timp asa cum poate clientul care asteapta in sala de asteptare tinde sa creada despre cei care-i lucreaza la masina, am intrat la 10:30 si la 12 avea o alta masina, la care a si intarziat putin din cauza faptului ca a depistat cureaua de accesorii si-a mai pierdut 30 de minute in plus.

De asemenea a fost corect, a verificat placutele de frana (neschimbate niciodata) si mi-a zis ca pana la 60.000 mai duc fara probleme la stilul meu de mers. Ar fi putut sa zica ca trebuie schimbate.

De asemenea am fost curios cum e cu bujiile alea, de ce le schimba la 40.000 si nu la 60.000 asa cum stiam eu.
Oamenii au fost ok, mi-au zis haideti la calculator. Romania este incadrata la conditii SEVERE, nu NORMALE.
Ok, poate ziceti ca daca Romania este la Severe, atunci Dubai sau Alaska cum sunt ?
Si daca Romania era la NORMALE si tot trebuiau schimbate din cauza anilor. Eu am 4 ani si 40.000 km.
La SEVERE - bujiile se schimba la 40.000 km sau 4 ani.
La NORMALE - bujiile se schimba la 60.000 km sau 4 ani.
Deci tot trebuiau schimbate din cauza varstei, nu din cauza km.

La un moment dat mecanicul m-a chemat sa-mi arate cureaua de accesorii si m-a sfatuit sa o schimb (am atasat si o poza in care se vad crapaturile). Nu neaparat atunci pe loc, dar mi-a zis sa nu aman, chiar mi-a zis ca el crede ca mai au una pe stoc (una mai aveau) si sa ma duc la receptie sa verific.
Pentru inlocuirea curelei se da roata dreapta fata jos, impreuna cu intreg carenajul - prin dreptul rotii se face inlocuirea.

Avand ocazia sa mai vorbesc cu un om care a lucrat la multe Pejo-uri, evident l-am intrebat cam cu ce probleme vin in service.
Avem asa :
- cutiile AISIN, fie cu 6 sau cele noi cu 8 rapoarte - nici macar una singura nu a venit cu vreo problema.
- motoarele pe benzina pe lant (1.6 THP) - niciunul cu vreo problema (din astea ca al meu am senzatia ca nici n-a vazut foarte multe, pana la jumatea lui 2018 cand se punea asa ceva pe 3008 majoritatea preferau ori benzinarul mai mic, ori diesel)
- dieselurile - probleme minore, per total impresia lui a fost ca dieselurile de la PSA sunt fiabile, daca sunt intretinute corect.
- motoarele noi pe benzina pe curea - au schimbat destul de multe curele, la masini noi cu 20.000 - 50.000 km

M-a intrebat din prima ... faceti drumuri scurte, asa-i ? Si m-a chemat sa-mi arate ce condens aveam la busonul de la ulei - se formase un fel de pasta acolo.
Asta e, n-am ce-i face, am 2.4 km pana la birou.

Attached Files



#341
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,439
  • Înscris: 21.05.2017
Mersi pentru detalii si impresii, eu unul apreciez!

#342
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Incearca sa mergi mereu sambata la service. E ziua in care mecanicii sunt relaxati si volubili( ma refer la cei din reprezentante).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate