Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit eth vs Adap...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#307
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostLeoT, on 15 iulie 2021 - 12:51, said:

cutia sta la 2500 rpm in treapta  8 pentru 130 km/h si cu 4 adulti in masina , nu mi se pare prea rau ...
motorul 1.2 puretech
Sunt interesat de aceasta cutie deoarece intentionez sa achizitionez un Peugeot 208, cutie automata, pentru sotie.
Am fost putin contrariat deoarece atunci cand am fost in showroom si am intrebat dealer-ul mi-a spus ca peugeot 208 are Auto Hold.
Totusi cred ca voi merge in continuare pe Peugeot 208 deoarece imi place foarte mult masina.
Ma opresc aici deoarece sunt offtopic, fiind topicul lui 3008
Multumesc pentru intelegere!

Edited by MembruAnonim, 15 July 2021 - 13:56.


#308
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019
208 e o alegere buna dp meu dv  chiar si fara autohold.. cea mai faina masina din segment
vedeti si [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8O9v8ybVN5U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] la 46:30
la mine e invers. nevasta e pasionata de crossovere , 3008ul e al ei.
preferatul meu din gama e 208, eventual ala de 130 CP echipare GT
cel de 100 CP scoate si el 10,2 sec pe 0-100 kmh
singurul dezavantaj e ca nu e o masina ieftina, numai cutia Aisin adauga vreo 1700 euro, dar dealerii sunt flexibili, la 3008 mi-au dat jos 2000 euro fara rabla

Edited by LeoT, 15 July 2021 - 14:14.


#309
PeRuZzI

PeRuZzI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 443
  • Înscris: 30.12.2005
@LeoT n-am spus ca e rea, nu e geniala.

Am un 3008 din 2019 1.6 PureTech 180cp cu Aisin in 8 trepte.

Daca o pui in sport si apesi cum trebuie pedala de acceleratie schimba la 6500. Daca o lasi pe normal si mergi cuminte primele trepte 1-2-3 le schimba undeva in jur de 3000 restul pana in 2500.

#310
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cum recomandati la semafor?
Piciorul pe frana in D sau dusa in N ?

#311
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

View PostPeRuZzI, on 15 iulie 2021 - 14:42, said:

@LeoT n-am spus ca e rea, nu e geniala.

Am un 3008 din 2019 1.6 PureTech 180cp cu Aisin in 8 trepte.

Daca o pui in sport si apesi cum trebuie pedala de acceleratie schimba la 6500. Daca o lasi pe normal si mergi cuminte primele trepte 1-2-3 le schimba undeva in jur de 3000 restul pana in 2500.

Da ?
La mine la EAT 6 pe normal si mers normal schimba la 2000.
Pe sport si mers normal schimba la 3000.
Iar la viteza parca sa zic ca la 100 intr-a 6-a sta in 2000 ture.

Paunas - cutia in D si picior pe frana.
Ba chiar poti sa apesi butonul franei de mana si sa iei piciorul de pe pedala de frana.
Stiu, nu e indicat si bla bla, eu mai fac totusi treaba asta uneori, se lasa putin de spate si ramane pe loc.
Pana acum in aproape 4 ani n-am simtit comportament diferit la cutie - gen uzura.
Mai periculos mi se pare faptul ca poti uita ca masina e in drive, cum mi s-a intamplat odata cand aveam treaba la portbagaj si-am coborat din masina.

Edited by marius23mvp, 15 July 2021 - 15:07.


#312
PeRuZzI

PeRuZzI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 443
  • Înscris: 30.12.2005
@paunas cum zice si marius23mvp, cutie in D si piciorul pe frana.

@marius23mvp a mea asa face, nu stiu daca asa am "invatat-o" eu sau asa a fost setata de la inceput.

#313
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,441
  • Înscris: 21.05.2017
Trebuie sa apesi pedala la fund inclusiv butonul de kickdown ca sa schimbe vitezele "pe rosu".
Valabil si in modul normal, nu doar in sport.

Edited by Hybr1d, 15 July 2021 - 16:11.


#314
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

View PostMembruAnonim, on 15 iulie 2021 - 13:52, said:

Am fost putin contrariat deoarece atunci cand am fost in showroom si am intrebat dealer-ul mi-a spus ca Peugeot 208 are Auto Hold.

eu zic sa cautati alt dealer...
este socant cati habar n-au ce vand, indiferent de marca. I-as da pe toti afara, e innaceptabil mai ales in pre-sales sa nu-ti cunosti produsul.

#315
setnicgabriel

setnicgabriel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 13.02.2007

View PostMembruAnonim, on 15 iulie 2021 - 14:58, said:

Cum recomandati la semafor?
Piciorul pe frana in D sau dusa in N ?

Niciodata nu stai in N la stop. Daca iti da unu in sut dai gol peste cel din fata sau peste pieton.
Nu va jucati.

View PostPeRuZzI, on 15 iulie 2021 - 14:42, said:

@LeoT n-am spus ca e rea, nu e geniala.

Am un 3008 din 2019 1.6 PureTech 180cp cu Aisin in 8 trepte.

Daca o pui in sport si apesi cum trebuie pedala de acceleratie schimba la 6500. Daca o lasi pe normal si mergi cuminte primele trepte 1-2-3 le schimba undeva in jur de 3000 restul pana in 2500.

La cat vrei sa schimbe?
Daca e doar tractiune fata fara blocant nu are sens. Motoarele recente turbo au plaja mare de cuplu si trag bine de foarte jos.
Daca le turezi nu faci decat sa poluezi si sa dai bani aiurea pe carburant si in viitor si pe o turbina noua.

View Postmarius23mvp, on 14 iulie 2021 - 08:53, said:

... the vehicle is held momentarily ...
Hill Assist: Scrie negru pe alb vehiculul este tinut un moment, adica mai tine putin preziune in instalatie dupa ce ai ridicat piciorul de pe pedala de frana.
Auto Hold: actioneaza frana de mana care trebuie sa fie electrica. si o deconecteaza automat cand incepi sa accelerezi doar daca este conectata de functia autohold.
Daca o conecteaza soferul manual autohold nu o mai poate deconecta. E normal, nici un sistem electronic nu poate suprascrie decizia soferului. Ma rog, exceptie facand doar Tesla.

Edited by setnicgabriel, 15 July 2021 - 20:04.


#316
PeRuZzI

PeRuZzI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 443
  • Înscris: 30.12.2005
@setnicgabriel n-am zis ca e rau ca schimba asa. Eu am specificat cum schimba cutia pe care o am eu, nu inteleg unde vezi tu ca sunt nemultumit de cum schimba.

#317
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

View PostLeoT, on 15 iulie 2021 - 12:51, said:

cutia sta la 2500 rpm in treapta  8 pentru 130 km/h si cu 4 adulti in masina , nu mi se pare prea rau ...
motorul 1.2 puretech

Am fost putin plecat in concediu, a mai vazut-o si a mea pe a 6-a si chiar am urmarit turatia in regim de autostrada, am facut si poze.

Am citit la tine ca la EAT8 in combinatie cu 1.2 benzina ai in treapta a 8-a (ultima) aprox 2500 la 130/h

La mine la EAT6 in combinatie cu 1.6 benzina am in treapta a 6-a (ultima) aprox 2450 la 130/h , iar la 100/h am aprox 1850 rpm.

Parerea mea e ca nu conteaza gradul de incarcare al masinii, dar foarte probabil conteaza motorul cu care se imperecheaza cutia, in functie de motor facandu-se etajarea cutiei. Cred, nu stiu sigur daca si este asa, dar mie asa mi s-ar parea logic.
Pe de-o parte asa cred eu - ca desi ar putea sa lase a 8-a mai jos in ture la viteza de croaziera (130/h) - o tine totusi la 2500 ca sa mai si ai totusi ceva raspuns la acceleratie la motorul de 1.2.
Pe de alta parte mi s-ar parea la fel de normal sa umble la etajare la 1-6 in functie de motor, iar 7 si 8 sa le lase pentru autostrada, sau macar 8 s-o lase ... munceste pana intr-a 7-a s-o duca la viteza de croaziera, iar cu 8-ul doar s-o mentina la viteza aia si s-o lase cat de jos in ture se poate. Pe de alta parte mai si depasesti, asta ar fi insemnat ca cea mai mica mangaiere a acceleratiei sa se soldeze cu o retrogradare.
Cred ca totusi au stiut ei ce-au facut.

Oricum, ceea ce vreau sa subliniez de fapt este ca ideea ca o cutie in 8 trepte sta mai jos in ture pe autostrada nu prea este adevarat - tot pana in 2500 sta si la mine cea in 6 trepte.

Cutia in 8 este clar o evolutie, dar nu cred ca neaparat sau in primul rand pe partea de economie de combustibil, asa cum cel putin eu as tinde sa gandesc ... o masina cu 8 trepte consuma mai putin decat una cu 6 trepte. Daca m-ar pune cineva sa sap mai adanc ... adica de ce cred asta ? Probabil ca raspunsul meu ar fi ca cea cu 8 trepte tine motorul mai putin turat si de-aia consuma mai putin. Unde anume ar tine motorul mai putin turat ? Pai as raspunde ca pe autostrada ... acolo trebuie sa se vada treapta/treptele in plus.
E, uite ca nu e asa.
E probabil mai economica, dar economia se obtine presupun din pierderea mai mica de "moment" la schimbari

Attached Files

  • Attached File  100.jpeg   104.72K   69 downloads
  • Attached File  130.jpeg   89.34K   70 downloads


#318
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
P.S. - referitor la concediu - masina fara repros, consumul foarte ok desi stricat rau de tot de Calafat + Kulata.
Nu ma pot abtine din a ma intreba cat as fi scos daca am trai si noi aici in partea asta de lume ca niste oameni normali.
Dus - intors (cam 700 km pe sens, de la Craiova pana pe un brat prin Halkidiki) am avut 7,2%, 2 persoane cu ceva bagaje (am avut si pe bancheta pentru ca spatiul in portbagaj e destul de limitat din cauza subwooferului) sa zic peste medie la bagaje, dar nu pot sa spun ca masina a fost incarcata ; ac evident on tot timpul.
La dus ... 1,5 ore in Calafat + 1h la Kulata, motor cum altfel decat pornit, am ajuns la hotel cu 7,4
La intors ... 30 min la Kulata + 1h si putin la Calafat - ajuns acasa cu 6,9.
Motor pornit tot timpul de asteptare (cum altfel ... la un moment dat aveam 43 grade pe termometrul masinii).
De mers am mers normal spre tare, adica fara ideea de consum in cap.
Conform unui rationament mai vechi ... daca ai de facut un drum de 1000 km, diferenta de consum de 1 L% inseamna 10 litri = aprox 10 eur.
De la 10 eur n-a saracit nimeni niciodata, in schimb sa scoti pe 1000 km consum cu 1% mai mic inseamna sa te chinui ca Cristos in loc sa mergi relaxat ca in concediu, sa obtii o medie orara undeva cu un 10 km/h mai mica, ceea ce la cei 1000 km s-ar traduce cu aprox inca 1,5 ore de condus in plus.
Am oprit motorul special la Kulata, la Sofia si la Vidin, ca sa am din aplicatie si niste consumuri pe bucati.
- Polichrono - Kulata : 212 km - 92,8 km/h - 6,8%
- Kulata - Sofia : 195 km - 95,7 km/h - 7,4%
- Sofia - Vidin : (pe Botevgrad - Vratsa - Montana) : 240 km - 73,5 km/h - 6,0% - aici s-a cunoscut ca au fost doar 50 km de autostrada.
Mi se pare foarte foarte ok.

#319
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019
eu am facut 3000 km in concediu , Grecia  si Albania, 4 persoane, portagaj plin. 7,3% consum mixt general
masina merge bine chiar si pe drumuri de pamant cu panta de 20% ca in Skiathos
nu m-am uitat la consum, tin in general vitezele legale. pe autostrada in Serbia si Grecia am pus tempomatul cu functia de recunoastere a semnelor de circulatie si se regla singura viteza..

Edited by LeoT, 09 August 2021 - 18:50.


#320
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Ca fapt divers si pentru cine nu stie deja, pentru cei care nu sunt dispusi sa-si rooteze telefonul - in sfarsit a aparut o aplicatie pe github care instaleaza aplicatii terte vizibile in Android Auto.
https://github.com/s...leases/tag/v1.4
Accesati direct de pe telefon, instalati apk-ul si cam atat, nu trebuie altceva setat in android auto.
Este limitata la o singura instalare pe luna, eu mi-am folosit-o luna asta pentru a instala CarStream (youtube).
Functioneaza, au gasit o solutie pentru a ocoli restrictiile google, repet - pentru telefoane nerootate, ca pentru root se gasise de mult.
Imi imaginez ca este informatie utila nu doar pentru Peugeot, nu vad de ce n-ar merge si pentru altii.

#321
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Zisesem pe jurnalul de la Skoda despre DRL-urile de la Peugeot ca aprind si fata si spatele, nu doar fata.
Pun link-ul catre filmare aici, ca n-are treaba cu Skoda (la Skoda aprinde decat fata, ca la marea majoritate a marcilor).
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wodB3ct5Dd4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#322
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Si la mine la C3 se aprinde fata si spatele.

#323
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 07.03.2010

View Postmarius23mvp, on 25 octombrie 2021 - 13:27, said:

Zisesem pe jurnalul de la Skoda despre DRL-urile de la Peugeot ca aprind si fata si spatele, nu doar fata.
Pun link-ul catre filmare aici, ca n-are treaba cu Skoda (la Skoda aprinde decat fata, ca la marea majoritate a marcilor).
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wodB3ct5Dd4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dap, stiu. Dar din experienta mea, Peugeot-ul e exceptia. La majoritatea nu se aprind si pe spate.

#324
alexsr

alexsr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 12.06.2007
Probabil multi producători vor trece la drl și pe spate. Doar pentru ca arata bine. Face parte din "semnătura luminoasa".

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate