Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BCR Romania - topic dedicat
#3637
Publicat: 08 aprilie 2024 - 12:25
[ https://i.imgur.com/LOXhRZe.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
* valabil si pentru Bolt Food |
#3638
Publicat: 08 aprilie 2024 - 12:30
Buna,
S-a inscris cineva in campania “Alege bine pentru tine –Premii”? Am cateva intrebari. Eu am card de mult timp la BCR, primesc salariul pe el, am facut mai multe depozite de 5 luni, am facut si un depozit standard, pe 12 luni si cu toate acestea imi spune ca nu sunt inca eligibil pentru campanie. Ce produs ar mai fi necesar ca sa fiu eligibil? Trebuie sa aleg neaparat un produs de tip credit/investitii? Merci! Fișiere atașate |
#3639
Publicat: 08 aprilie 2024 - 12:34
beavis03, pe 08 aprilie 2024 - 12:25, a scris:
[ https://i.imgur.com/LOXhRZe.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] * valabil si pentru Bolt Food |
#3640
Publicat: 08 aprilie 2024 - 12:36
migaci83, on 08 aprilie 2024 - 12:30, said:
Buna, S-a inscris cineva in campania “Alege bine pentru tine –Premii”? Am cateva intrebari. Eu am card de mult timp la BCR, primesc salariul pe el, am facut mai multe depozite de 5 luni, am facut si un depozit standard, pe 12 luni si cu toate acestea imi spune ca nu sunt inca eligibil pentru campanie. Ce produs ar mai fi necesar ca sa fiu eligibil? Trebuie sa aleg neaparat un produs de tip credit/investitii? Merci! Pai ai deschis cel putin un depozit in perioada campaniei, ca sa fii eligibil? Eu cred ca nu. Editat de wertyck, 08 aprilie 2024 - 12:36. |
#3641
Publicat: 08 aprilie 2024 - 12:37
migaci83, on 08 aprilie 2024 - 12:30, said:
Buna, S-a inscris cineva in campania “Alege bine pentru tine –Premii”? Am cateva intrebari. Eu am card de mult timp la BCR, primesc salariul pe el, am facut mai multe depozite de 5 luni, am facut si un depozit standard, pe 12 luni si cu toate acestea imi spune ca nu sunt inca eligibil pentru campanie. Ce produs ar mai fi necesar ca sa fiu eligibil? Trebuie sa aleg neaparat un produs de tip credit/investitii? Merci! Editat de princematei, 08 aprilie 2024 - 12:37. |
#3642
Publicat: 08 aprilie 2024 - 13:10
wertyck, on 08 aprilie 2024 - 12:36, said:
Pai ai deschis cel putin un depozit in perioada campaniei, ca sa fii eligibil? Eu cred ca nu. princematei, on 08 aprilie 2024 - 12:37, said:
iti trebuie 2 produse din categoriile depozite, asigurari, credite si investitii. Ai depozite, deci mai alegi unul din cele ramase Deci nu merg 2 din aceeasi categorie. Cred ca asta e motivul. Doar ca nu se specifica clar in regulament. |
#3646
Publicat: 10 aprilie 2024 - 12:02
migaci83, on 08 aprilie 2024 - 12:30, said:
Buna, S-a inscris cineva in campania “Alege bine pentru tine –Premii”? Am cateva intrebari. Eu am card de mult timp la BCR, primesc salariul pe el, am facut mai multe depozite de 5 luni, am facut si un depozit standard, pe 12 luni si cu toate acestea imi spune ca nu sunt inca eligibil pentru campanie. Ce produs ar mai fi necesar ca sa fiu eligibil? Trebuie sa aleg neaparat un produs de tip credit/investitii? Merci! O mica remarca: vezi ca pagina cu lista de actiuni se actualizeaza mai rar (probabil 1 data pe zi). As zice ca a doua zi ar trebui sa apara |
|
#3647
Publicat: 10 aprilie 2024 - 12:11
alta promptitudine marca bcr , https://www.ziarulde...e--1621461.html
maine se face o luna de cand astept sa-mi rezolve ticketul ca sa-mi pot face cont, dupa ce mi-au zis de N ori ca se va urgenta si rezolva )) , "banca nr 2 in Romania" . poate din coada. |
#3648
Publicat: 10 aprilie 2024 - 12:52
Acum cateva zile a primit o colega un mesaj de la banca pentru o tranzactie suspecta. Cum nu a recunoscut tranzactia, a fost anulata si ea si cardul si, i s-a emis unul nou care ar trebui sa ajunga.
Pana acum am scapat de asa ceva sau au tras foarte putini bani si nu s-a alertat nimic. Pe mine m-au invatat parintii si viata sa nu umblu cu multi bani la mine asa ca limita de plata si retragere pentru toate cardurile este la 500. Cand am nevoie, ridic limita, fac ce am de facut si o reduc la loc. |
#3649
Publicat: 10 aprilie 2024 - 19:12
Poate ma lamureste si pe mine cineva cu asigurarea aia de calatorie inclusa in pachetul BCR Platinum, pentru ca cu cei de la Omniasig sau BCR nu ma inteleg, primind raspunsuri in contradictoriu. Cei de la BCR zic ca Omniasig e responsabil sa raspunda, Omniasig zice ca BCR trebuie sa o faca.
1. In cazul in care urmează sa plec intr-o calatorie, este necesar sa "activez" asigurarea într-un mod anume, sau aceasta este activa permanent, atata timp cat condițiile sunt îndeplinite (plata cheltuielilor de călătorie cu 30 de zile înainte sau plăti realizate înainte de începerea călătoriei cu cel mult 2 luni înainte si suma minima de 500 de lei)? Am tot citit informații contradictorii in online: persoane care spun ca trebuie sunat la Omniasig / BCR înainte de călătorie, iar altele care spun ca nu trebuie făcut nimic. 2. In secțiunea 2.2 a condițiilor de asigurare (Travel Condiții De Asigurare) se menționează faptul ca partenerul / partenera de viață a detinatorului cardului beneficiază de asemenea de aceasta asigurare. Exista niște criterii de eligibilitate la acest capitol? Concret, eu și partenera mea calatorim împreuna, însă nu suntem legați de nici o forma legala si nici nu avem aceeasi adresa in buletin. Biletele de avion (unde figuram amandoi) nu au fost cumparate cu cardul George Platinum.In condițiile acestea, mai beneficiază și ea de asigurare? Și la acest capitol tot găsesc informații contradictorii in online. Cei de la Omniasig mi-au zic ca ar fi acoperita si ea, dar sunt curios daca a avut cineva o situatie similara unde chiar a folosit asigurarea. 3. Și ultima întrebare, mai sumbră. In secțiunea 3.3.3, articolul (i), se menționează faptul ca decesul persoanelor din familie intra in asigurarea de întrerupere a călătoriei însă nu este clar care sunt condițiile de eligibilitate. Ca si exemplu concret, dacă in timpul călătoriei mele in afara țării o persoana din familie decedeaza in România iar eu trebuie sa ma intorc in tara din aceasta cauza, intrerupand călătoria, se considera a fi scenariu valid? La intrebarea asta reprezentatul de la Omniasig cu care am vorbit efectiv refuza sa-mi raspunda la intrebare cu da sau nu, dandu-mi copy-paste din polita, zicand ca raspunsul e acolo in scris. Mersi! |
#3651
Publicat: 10 aprilie 2024 - 22:26
dj_cristi, pe 10 aprilie 2024 - 12:11, a scris:
alta promptitudine marca bcr , https://www.ziarulde...e--1621461.html maine se face o luna de cand astept sa-mi rezolve ticketul ca sa-mi pot face cont, dupa ce mi-au zis de N ori ca se va urgenta si rezolva )) , "banca nr 2 in Romania" . poate din coada. |
|
#3652
Publicat: 11 aprilie 2024 - 10:19
isterik, pe 10 aprilie 2024 - 19:12, a scris:
Poate ma lamureste si pe mine cineva cu asigurarea aia de calatorie inclusa in pachetul BCR Platinum, pentru ca cu cei de la Omniasig sau BCR nu ma inteleg, primind raspunsuri in contradictoriu. Cei de la BCR zic ca Omniasig e responsabil sa raspunda, Omniasig zice ca BCR trebuie sa o faca. Aceeasi problema am avut-o si eu, cei de la Omniasig care se ocupa de asigurarile BCR nu stiu ce conditii sunt in politele lor si nu inteleg cum functioneaza o plata cu cardul. isterik, pe 10 aprilie 2024 - 19:12, a scris:
1. In cazul in care urmează sa plec intr-o calatorie, este necesar sa "activez" asigurarea într-un mod anume, sau aceasta este activa permanent, atata timp cat condițiile sunt îndeplinite (plata cheltuielilor de călătorie cu 30 de zile înainte sau plăti realizate înainte de începerea călătoriei cu cel mult 2 luni înainte si suma minima de 500 de lei)? Nu trebuie activata asigurarea, trebuie doar sa indeplinesti una din conditii - plata chetuielilor de calatorie sau plati la comercianti de minim 500 lei (in total); nota - Omniasig cumva nu tine cont de platile online, vor plati la POS fizic, in discutiile mele cu ei ziceau ca platile online sunt transferuri bancare prin IBAN, nu plati cu cardul, chiar daca introduci datele de pe card isterik, pe 10 aprilie 2024 - 19:12, a scris:
2. In secțiunea 2.2 a condițiilor de asigurare (Travel Condiții De Asigurare) se menționează faptul ca partenerul / partenera de viață a detinatorului cardului beneficiază de asemenea de aceasta asigurare. Exista niște criterii de eligibilitate la acest capitol? Nu exista alte criterii in afara de "rezidenti in mod normal la aceeasi adresa". Daca nu aveti aceeasi adresa in buletin va fi greu pentru voi sa demonstrati celor de la Omniasig ca se incadreaza in conditiile de asigurare - opinia operatorilor din call center poate sa difere de opinia celor care s-ar ocupa de un eventual dosar de dauna. isterik, pe 10 aprilie 2024 - 19:12, a scris:
3. Și ultima întrebare, mai sumbră. In secțiunea 3.3.3, articolul (i), se menționează faptul ca decesul persoanelor din familie intra in asigurarea de întrerupere a călătoriei însă nu este clar care sunt condițiile de eligibilitate. Ca si exemplu concret, dacă in timpul călătoriei mele in afara țării o persoana din familie decedeaza in România iar eu trebuie sa ma intorc in tara din aceasta cauza, intrerupand călătoria, se considera a fi scenariu valid? Da, daca decedatul este una din aceste persoane: Citat (i) decesul urmatoarelor persoane: Asiguratul, soțul / soția (inclusiv logodnic / logodnica, concubin / concubina) sau ruda (parinti, socri, bunici, copii, gineri, nepoti, frati, surori, cumnati, cumnate); |
#3653
Publicat: 11 aprilie 2024 - 10:22
isterik, pe 10 aprilie 2024 - 19:12, a scris:
Ref 1 da, este ok Ref 2 apare: suplimentar, sotul / sotia, logodnicul / logodnica, partenerul / partenera de viata, copiii detinatorului cardului (rezidenti in mod normal la aceeasi adresa) care calatoresc impreuna cu acesta; Eu presupun că dacă aveți bilet de avion luat împreună și/sau cazare cu o cameră pentru amândoi este suficient să dovedești că este partenera de viață. Ref 3 sunt enumerate mai multe cazuri: decesul urmatoarelor persoane: Asiguratul, soţul / soţia (inclusiv logodnic / logodnica, concubin / concubina) sau ruda (parinti, socri, bunici, copii, gineri, nepoti, Frati, surori, cumnati, cumnate); Dar vezi că la excluderi sunt niște cauze generale și sunt multe care pot exclude dreptul de a primi compensații... Editat de Ravy, 11 aprilie 2024 - 10:25. |
#3654
Publicat: 11 aprilie 2024 - 17:07
Zilele astea mai multe banci au inceput sa modifice comisioanele. Acum a venit randul si celor de la BCR si cred ca cea mai importanta modificare e cresterea comisionului de schimb valutar pentru platile cu cardul: din iunie acesta va fi 2.5% peste cursul BNR.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi