Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

"Smecherie" a statiei ITP

* * * * - 7 votes
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#73
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,862
  • Înscris: 06.10.2003
Legat de testarea la diesel vs benzină - vezi aici

Și cu siguranță o parte din service-uri, dacă nu toate, plătesc taxă de protecție la inspectorii RAR.

#74
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
Zero barat noile reglementari cu itp anual si camere video, trec masinile la fel cum treceau si pana acum.

#75
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
da, asa trec, rablele trec dupa ora 4, cand inchide raru mare. :))

#76
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
Eu lunea la ora 11 am fost. Pe banda rulanta treceau. Bagau in esapament chestia aia dar nu porneau motoru' :lol:

Edited by Handicarpati, 26 January 2019 - 09:17.


#77
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Si inainte de 4.

Sunt masini care la gol nu se tureaza in zona rosie, sigurat si dizal (ex la mine la ecoboost pe loc/in gol taie la 4000 rpm) care este procedura de gaze la astea ?

#78
milovme

milovme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 01.11.2012
Depre care rar e vorba ? Cel care se face o data la doi ani sau cel de la înmatriculare ?
Cine sa dea șpagă ? De aia întreb ca eu când fac rar-ul, plătesc cât ii și cât aștept acolo, văd și alți oameni care așteaptă și am văzut ca toți plătesc cât ii. Nu da nimeni șpagă. Atunci cei cu service-ul rar de unde sa dea șpagă mai departe ?


Și dacă unii cu mașini vechi ar da șpagă sa treacă rar-îl, cât poate sa dea ca sa se strângă sa ajungă sa se împartă între service, inspectori?


#79
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Habar n-ai ce vorbesti.

Dar asa e! La itp NU se da spaga, toate gioarsele de oe drum au luat itp-ul pe bune, ca altfel nu se poate lua

Edited by Octavian___, 25 February 2019 - 19:09.


#80
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
he-he-he

aia care dau spaga vin seara la sfarsitul programului, ca sa nu le blocheze RAR-ul masina ptr supra-inspectie.

#81
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,862
  • Înscris: 06.10.2003
Pe mine m-au stresat anul ăsta cu farurile - că un bec ars la proiector, că nu se poate regla un far și bate prea jos. 2 mașini - 3 zile de mers la ITP - stres level +10 Posted ImageÎnclusiv cauciucurile le-a verificat să fie M+S. Nu mă supăr că-mi purecă mașinile - mă seacă când dau de o afumătoare ambulantă pe drum. IMHO ar trebui mai multe controale a poliției pe drumuri. Să te poată opri în trafic și să cheme ARR-ul să te verifice dacă mașina nu pare a fi în toate mințile.
Există radar fix - n-au decât să-l legalizeze că o pierdere mai mare de resurse umane nu există decât să stea prin tufișuri cu radarul portabil.

#82
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 rex, on 27 februarie 2019 - 12:49, said:

aia care dau spaga vin seara la sfarsitul programului, ca sa nu le blocheze RAR-ul masina ptr supra-inspectie.
Ce inseamna a bloca rar-ul masina ?

#83
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
Înseamnă să fie gata inspecția ITP la stație, dar certificatul de înmatriculare nu poate fi eliberat până nu vine acolo un inspector ITP de la RAR, să refacă inspecția.

#84
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Nu mi se pare corect. La unii sa faca si la altii nu. Dar daca te duci direct la rar ? Acolo nu se face itp ?

#85
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
ITP se face și la RAR, și la stațiile autorizate. Și se face la toată lumea, ignorând cazurile de șpagă, atenții, pile și relații. Pentru a diminua cazurile respective, când o stație autorizată efectuează o inspecție, pur aleatoriu mașina poate fi blocată de RAR, iar un inspector RAR vine la acea stație și reface inspecția. E ca supra-controlul din tren, când vine controlorul și-ți compostează biletul, dar există șansa să mai apară un rând de controlori, să reverifice biletele.

În ambele cazuri, nu se verifică neapărat dacă tu (călătorul, sau posesorul de mașină) ești ok cu biletul sau cu mașina, ci se verifică dacă controlorul uzual/inspectorul stației ITP și-a făcut datoria cu simț de răspundere. Și ca să-l verifice pe el, trebuie să te verifice și pe tine. Din nou, ignorăm cazurile de șpagă, pile, relații etc... care încă există, dar șansele sunt mai mici la supra-control.

Rezumat: cu sau fără supracontrol, dar fără șpagă, orice mașină e verificată în mod egal.

#86
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,173
  • Înscris: 28.06.2005
În vară am făcut ITP-ul la tinichea.
Am dus mașina, i-am lăsat-o inspectorului și am plecat. La întoarcere mi-a spus politicos că totul e ok, dar îmi recomandă să-mi schimb plăcuțele, eventual și discurile de frână. A mai ajutat el cu frână de mână.
I-am mulțumit și am plecat.
Tinicheaua va împlini 11 ani la toamnă. :)

#87
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

 alexcrist, on 11 martie 2019 - 21:37, said:

ITP se face și la RAR, și la stațiile autorizate. Și se face la toată lumea, ignorând cazurile de șpagă, atenții, pile și relații. Pentru a diminua cazurile respective, când o stație autorizată efectuează o inspecție, pur aleatoriu mașina poate fi blocată de RAR, iar un inspector RAR vine la acea stație și reface inspecția. E ca supra-controlul din tren, când vine controlorul și-ți compostează biletul, dar există șansa să mai apară un rând de controlori, să reverifice biletele.

În ambele cazuri, nu se verifică neapărat dacă tu (călătorul, sau posesorul de mașină) ești ok cu biletul sau cu mașina, ci se verifică dacă controlorul uzual/inspectorul stației ITP și-a făcut datoria cu simț de răspundere. Și ca să-l verifice pe el, trebuie să te verifice și pe tine. Din nou, ignorăm cazurile de șpagă, pile, relații etc... care încă există, dar șansele sunt mai mici la supra-control.

Rezumat: cu sau fără supracontrol, dar fără șpagă, orice mașină e verificată în mod egal.
Sa fii tu sanatos daca crezi ca risca vre-un serivce serios amenzile de la RAR cand vine vorba de taxiurile alea cazute in care ti-e frica sa urci si care trec ITPul din 6 in 6 luni. Bah aia fac itp la 6 luni la logane cu peste 400.000 km la care semnalul se aprinde odata cu frana si voi visati ca blocheaza RARul. Stiu baietii unde sa mearga unde nu blocheaza rarul niciodata, am vreo 2 adrese de daca nu stii ca e ITP acolo din cunoscuti nu ai nimeri curtea pe strada. :)

#88
dtomcat

dtomcat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 07.02.2011
M-am distrat citind acest topic  vineri seara (nu citez,  multe comentarii "comice" sunt mai sus) ...  Daca tot ne dam cu parerea aici si avem pretentii de conducatori auto sau posesori responsabili de autoturisme, atunci macar ar trebui sa fim mai interesati sau la curent cu teoria si fenomenele/procesele mecanice,electrice si chimice care se intampla intr-un motor (de oricare ar fi).

Atunci ne-am explica singuri   de ce se fac anumite teste la ITP.  Si daca acest  ITP se face la timp (in tarile "civilizate" - este la 2 ani, pentru ca sunt anumite norme si omologari pentru piesele mecanice, electrice sau de alta natura - ex. anvelopele)   -  iar masina are reviziile  la zi ,si facute  in ateliere service care isi fac datoria (sau mecanici care muncesc onest) -  atunci nu ar fi probleme in nici un caz ...  -  1) sa stim ce vorbim si sa intelegem ce comentam  si 2) sa nu fie posibil sa avem reparatori auto neprofesionali ... ca sa spun diplomatic ..

Nu am plecat in strainatate sa muncesc, am ales, cu sotia,  deliberat, sa ramanem in Ro -  soarta (cu copii foarte bolnavi)  m-a  fortat sa am ceva experiente pe termen mediu  in Italia si Germania ... si acolo "RAR" -ul (lor)  controleaza statiile ITP, procedurile   sunt 99% similare  (exceptie cu gaselnitza cu ITP la 1 an) ...

Dar in acelasi timp m-am intristat si am mai studiat un pic ...  Statul roman, in urma masurii cu ITP la un an, castiga din TVA in jur de   4   milioane  de EURO !!!  Asta pentru ca avem multe autoturisme cu varsta mare.

Tata nu mai este, unchiul nu mai este nici el, dar ei si altii ca ei  pe langa mersul cu masina la ITP (unul cu Dacia, altul cu un VW) - mai faceau in jur de 1000-1500  de km pe an ... Masinile in garaj, sau in curte, sau protejate.

Deci masura cu ITP la un an  a fost numai pentru ca statul roman sa mai castige niste bani ... Pe care daca i-ar cheltui corect/onest/ transparent/ responsabil/ cu intelepciune  -   tot s-ar face ceva bun ...  Dar cred ca acesti bani se duc intr-o gaura neagra .... De acolo si problemele pe toate planurile ...

La fel si cu  noua taxa  pe fumarit  instituita  de consiuliul  local din Bucuresti (in frunte cu madam  Fi Rea) ...  Macar sa cumpere tramvaie sau troleibuze de banii aceia ... Dar nu cred .. si cheltuielile/ respectiv  incasarile  nu vor fi  transparente ...

#89
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009
Eram in service pe o rampa alaturata cand am vazut un ITP la o masina cu o aripa lovita, infundata, cu vopseaua luata.
Simplu, baietii au tras-o cu aripa in unghiul mort al camerei de luat vederi.
ITP a iesit perfect. Suntem inventivi, nu s-a nascut regula pe care sa n-o inclacam.

#90
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
Am vazut si eu la o stație itp cum inspectorul chema oameni pe la ora 14 sau 17, sa rezolve sa ii treacă mai usor inspecția tehnica

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate