"Smecherie" a statiei ITP
Last Updated: Jan 20 2023 14:24, Started by
lex2010
, Jun 11 2018 14:07
·
0
#74
Posted 26 January 2019 - 08:42
Zero barat noile reglementari cu itp anual si camere video, trec masinile la fel cum treceau si pana acum.
|
#75
Posted 26 January 2019 - 09:08
da, asa trec, rablele trec dupa ora 4, cand inchide raru mare. )
|
#76
Posted 26 January 2019 - 09:16
Eu lunea la ora 11 am fost. Pe banda rulanta treceau. Bagau in esapament chestia aia dar nu porneau motoru'
Edited by Handicarpati, 26 January 2019 - 09:17. |
#77
Posted 26 January 2019 - 09:25
Si inainte de 4.
Sunt masini care la gol nu se tureaza in zona rosie, sigurat si dizal (ex la mine la ecoboost pe loc/in gol taie la 4000 rpm) care este procedura de gaze la astea ? |
#78
Posted 25 February 2019 - 16:57
Depre care rar e vorba ? Cel care se face o data la doi ani sau cel de la înmatriculare ?
Cine sa dea șpagă ? De aia întreb ca eu când fac rar-ul, plătesc cât ii și cât aștept acolo, văd și alți oameni care așteaptă și am văzut ca toți plătesc cât ii. Nu da nimeni șpagă. Atunci cei cu service-ul rar de unde sa dea șpagă mai departe ? Și dacă unii cu mașini vechi ar da șpagă sa treacă rar-îl, cât poate sa dea ca sa se strângă sa ajungă sa se împartă între service, inspectori? |
#79
Posted 25 February 2019 - 19:09
Habar n-ai ce vorbesti.
Dar asa e! La itp NU se da spaga, toate gioarsele de oe drum au luat itp-ul pe bune, ca altfel nu se poate lua Edited by Octavian___, 25 February 2019 - 19:09. |
#80
Posted 27 February 2019 - 12:49
he-he-he
aia care dau spaga vin seara la sfarsitul programului, ca sa nu le blocheze RAR-ul masina ptr supra-inspectie. |
#81
Posted 28 February 2019 - 13:09
Pe mine m-au stresat anul ăsta cu farurile - că un bec ars la proiector, că nu se poate regla un far și bate prea jos. 2 mașini - 3 zile de mers la ITP - stres level +10 Înclusiv cauciucurile le-a verificat să fie M+S. Nu mă supăr că-mi purecă mașinile - mă seacă când dau de o afumătoare ambulantă pe drum. IMHO ar trebui mai multe controale a poliției pe drumuri. Să te poată opri în trafic și să cheme ARR-ul să te verifice dacă mașina nu pare a fi în toate mințile.
Există radar fix - n-au decât să-l legalizeze că o pierdere mai mare de resurse umane nu există decât să stea prin tufișuri cu radarul portabil. |
#82
Posted 07 March 2019 - 13:27
|
#83
Posted 07 March 2019 - 13:55
Înseamnă să fie gata inspecția ITP la stație, dar certificatul de înmatriculare nu poate fi eliberat până nu vine acolo un inspector ITP de la RAR, să refacă inspecția.
|
#84
Posted 07 March 2019 - 15:52
Nu mi se pare corect. La unii sa faca si la altii nu. Dar daca te duci direct la rar ? Acolo nu se face itp ?
|
#85
Posted 11 March 2019 - 21:37
ITP se face și la RAR, și la stațiile autorizate. Și se face la toată lumea, ignorând cazurile de șpagă, atenții, pile și relații. Pentru a diminua cazurile respective, când o stație autorizată efectuează o inspecție, pur aleatoriu mașina poate fi blocată de RAR, iar un inspector RAR vine la acea stație și reface inspecția. E ca supra-controlul din tren, când vine controlorul și-ți compostează biletul, dar există șansa să mai apară un rând de controlori, să reverifice biletele.
În ambele cazuri, nu se verifică neapărat dacă tu (călătorul, sau posesorul de mașină) ești ok cu biletul sau cu mașina, ci se verifică dacă controlorul uzual/inspectorul stației ITP și-a făcut datoria cu simț de răspundere. Și ca să-l verifice pe el, trebuie să te verifice și pe tine. Din nou, ignorăm cazurile de șpagă, pile, relații etc... care încă există, dar șansele sunt mai mici la supra-control. Rezumat: cu sau fără supracontrol, dar fără șpagă, orice mașină e verificată în mod egal. |
#86
Posted 12 March 2019 - 13:15
În vară am făcut ITP-ul la tinichea.
Am dus mașina, i-am lăsat-o inspectorului și am plecat. La întoarcere mi-a spus politicos că totul e ok, dar îmi recomandă să-mi schimb plăcuțele, eventual și discurile de frână. A mai ajutat el cu frână de mână. I-am mulțumit și am plecat. Tinicheaua va împlini 11 ani la toamnă. |
#87
Posted 18 March 2019 - 20:13
alexcrist, on 11 martie 2019 - 21:37, said:
ITP se face și la RAR, și la stațiile autorizate. Și se face la toată lumea, ignorând cazurile de șpagă, atenții, pile și relații. Pentru a diminua cazurile respective, când o stație autorizată efectuează o inspecție, pur aleatoriu mașina poate fi blocată de RAR, iar un inspector RAR vine la acea stație și reface inspecția. E ca supra-controlul din tren, când vine controlorul și-ți compostează biletul, dar există șansa să mai apară un rând de controlori, să reverifice biletele. În ambele cazuri, nu se verifică neapărat dacă tu (călătorul, sau posesorul de mașină) ești ok cu biletul sau cu mașina, ci se verifică dacă controlorul uzual/inspectorul stației ITP și-a făcut datoria cu simț de răspundere. Și ca să-l verifice pe el, trebuie să te verifice și pe tine. Din nou, ignorăm cazurile de șpagă, pile, relații etc... care încă există, dar șansele sunt mai mici la supra-control. Rezumat: cu sau fără supracontrol, dar fără șpagă, orice mașină e verificată în mod egal. |
|
#88
Posted 02 November 2019 - 09:11
M-am distrat citind acest topic vineri seara (nu citez, multe comentarii "comice" sunt mai sus) ... Daca tot ne dam cu parerea aici si avem pretentii de conducatori auto sau posesori responsabili de autoturisme, atunci macar ar trebui sa fim mai interesati sau la curent cu teoria si fenomenele/procesele mecanice,electrice si chimice care se intampla intr-un motor (de oricare ar fi).
Atunci ne-am explica singuri de ce se fac anumite teste la ITP. Si daca acest ITP se face la timp (in tarile "civilizate" - este la 2 ani, pentru ca sunt anumite norme si omologari pentru piesele mecanice, electrice sau de alta natura - ex. anvelopele) - iar masina are reviziile la zi ,si facute in ateliere service care isi fac datoria (sau mecanici care muncesc onest) - atunci nu ar fi probleme in nici un caz ... - 1) sa stim ce vorbim si sa intelegem ce comentam si 2) sa nu fie posibil sa avem reparatori auto neprofesionali ... ca sa spun diplomatic .. Nu am plecat in strainatate sa muncesc, am ales, cu sotia, deliberat, sa ramanem in Ro - soarta (cu copii foarte bolnavi) m-a fortat sa am ceva experiente pe termen mediu in Italia si Germania ... si acolo "RAR" -ul (lor) controleaza statiile ITP, procedurile sunt 99% similare (exceptie cu gaselnitza cu ITP la 1 an) ... Dar in acelasi timp m-am intristat si am mai studiat un pic ... Statul roman, in urma masurii cu ITP la un an, castiga din TVA in jur de 4 milioane de EURO !!! Asta pentru ca avem multe autoturisme cu varsta mare. Tata nu mai este, unchiul nu mai este nici el, dar ei si altii ca ei pe langa mersul cu masina la ITP (unul cu Dacia, altul cu un VW) - mai faceau in jur de 1000-1500 de km pe an ... Masinile in garaj, sau in curte, sau protejate. Deci masura cu ITP la un an a fost numai pentru ca statul roman sa mai castige niste bani ... Pe care daca i-ar cheltui corect/onest/ transparent/ responsabil/ cu intelepciune - tot s-ar face ceva bun ... Dar cred ca acesti bani se duc intr-o gaura neagra .... De acolo si problemele pe toate planurile ... La fel si cu noua taxa pe fumarit instituita de consiuliul local din Bucuresti (in frunte cu madam Fi Rea) ... Macar sa cumpere tramvaie sau troleibuze de banii aceia ... Dar nu cred .. si cheltuielile/ respectiv incasarile nu vor fi transparente ... |
#89
Posted 03 November 2019 - 00:21
Eram in service pe o rampa alaturata cand am vazut un ITP la o masina cu o aripa lovita, infundata, cu vopseaua luata.
Simplu, baietii au tras-o cu aripa in unghiul mort al camerei de luat vederi. ITP a iesit perfect. Suntem inventivi, nu s-a nascut regula pe care sa n-o inclacam. |
#90
Posted 03 November 2019 - 15:29
Am vazut si eu la o stație itp cum inspectorul chema oameni pe la ora 14 sau 17, sa rezolve sa ii treacă mai usor inspecția tehnica
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users