Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"Smecherie" a statiei ITP
Last Updated: Jan 20 2023 14:24, Started by
lex2010
, Jun 11 2018 14:07
·
0
#92
Posted 08 January 2020 - 11:22
La mine, in vara au verificat-o cei de la ITP, iar apoi a fost blocata.
A venit nenica de la RAR s-a bagat ala pe sub ea, a miscat de multe chestii pe acolo. Concluzia inspectorului RAR, catre cel de la ITP: "Solida! Si are 11 ani Ai dreacu' japonezii astia, nu le pica ma nimic, dar si intretinerea lor costa...". Totul a decurs normal, atat ca a trebuit sa dau o tura sa pun din nou masina prin standuri. Nu am avut emotii, ba mai bine ca a venit nenica de la RAR. |
#93
Posted 03 February 2020 - 18:47
A mea au blocat-o (anu' trecut), ca nu corespundea testul de noxe. Masina este E4 (2006), intretinuta corespunzator, dar (cica) le dadea valori la noxe prea mici fata de norma din carte... ieseau ca de E5.
A venit RAR-ul, aproape tipa la mine ca am manarit motorul, dar nu ii facusem nimic, era jegos + rugina in proportie corespunzatoare anilor... Au tras de toate pe acolo, s-au bagat prin toate cotloanele, n-au gasit nimic, au facut testul de vreo 3 ori. Nici eu nu stiu de ce iesea asa, cred ca li s-a decalibrat aparatul. Neavand alte probleme m-au lasat sa plec (cu stampila cu tot). Ba chiar am glumit si am insistat eu sa imi schimbe in carte Euro5 in loc de 4, daca tot am noxe de E5. |
#94
Posted 02 July 2020 - 15:40
Harburile se baga dupa ora 16:00...
Am sunat eu la un ITP acum 6 luni si i-am zis ca vreau sa fac o programare la ITP dupa ora 17:00. Prin telefon m-a intrebat, ca de ce vreau asa tarziu, are vreo problema masina... I-am zis ca nu... el mi-a zis sa imi fac mai devreme programare ca in intervalul 16:00 - 19:00 baga masinile cu probleme. |
#95
Posted 05 July 2020 - 23:18
Pai probabil dupa ora 16 aia de la RAR se duc acasa si nu mai sunt pe faza cu verificarile, pana a doua zi se inregistreaza o gramada de alte masini plus pana isi mai beau cafeaua...
Edited by Dany_Darke, 05 July 2020 - 23:31. |
#96
Posted 21 June 2022 - 20:00
Am si eu o curiozitate, cei care au facut RAR recent, primiti bon fiscal? Adica acel bon de casa, nu vorbim de foaia aceea emisa de ei sau de autocolantul de pe talon. Ca sa stiu daca acolo unde merg costul comunicat e 100% incasarea lor personala (nu primesc bon, sunt cunostintele mele alimentate in timp) sau trebuie sa las taxa+ cafea. Ca nu le inteleg sistemul, e in afara programului totul.
|
#97
Posted 22 June 2022 - 11:18
Sigur ca se primeste bon fiscal.
Daca nenea uita, e obligatoriu (adica asa zice legea) sa-l ceri tu. |
#98
Posted 22 June 2022 - 12:32
Da, am primit bon de fiecare data.
Nu este ca la aprozar, in senzul ca daca ala a avut 10 masini, se poate contoriza imediat. Din cate am observat, cel putin la statia unde fac ITP de 20'j de ani, se blocheaza aleator. Noxe nu mi-a mai facut de ani buni... plus ca la masina asta nu o mai poate tura ca tampitu': nu se tureaza mai mult de 2300rpm pe loc. |
#99
Posted 22 June 2022 - 16:05
Mie mi-a facut un nene inginer noxele cu bricheta. )))
Asa a fost placerea lui, nu am platit nimic extra, nu il cunosteam, am platit cat scria pe perete, bon fiscal si aia e. |
#100
Posted 22 June 2022 - 16:44
Nu uita, am tacut eu pt ca aveam o pb la masina, nu grava, dar altcineva nu ma trecea. Si mi s-a parut ca daca nu imi da bon fiscal, la n-spe masini fara bon eliberat, la final de zi sare cateva la inregistrat pe casa, si deci taxa aia de 120 e integral bacsisul lui. Si am lasat-o asa, in primul an am dat 120+50 cafea si am primit bon, il urmatorul mi-a cerut 120 fix si n-am primit bon. Asa am inteles eu, poate gresesc in interpretare, dar bon n-am vazut si n-am cerut.
|
|
#101
Posted 22 June 2022 - 17:44
dem3ntor, on 22 iunie 2022 - 12:32, said:
Da, am primit bon de fiecare data. Nu este ca la aprozar, in senzul ca daca ala a avut 10 masini, se poate contoriza imediat. Din cate am observat, cel putin la statia unde fac ITP de 20'j de ani, se blocheaza aleator. Noxe nu mi-a mai facut de ani buni... plus ca la masina asta nu o mai poate tura ca tampitu': nu se tureaza mai mult de 2300rpm pe loc. |
#102
Posted 17 January 2023 - 16:42
Am incercat sa raspund cat de cat punctual,nu am raspuns balivernelor . Vreau sa intelegeti ca nu “prea”se mai fac smecherii. Nu se mai risca nimeni pentru 50-100 de lei cand am posibilitatea sa te resping si platesti revenirea poate mai mult decat taxa itp(depinde ce/cate defectiuni ai avut. Camerele sunt un lucru bun,chiar foarte bun. Ganditi-va ca mai sunt si masinile de CTT din traffic.Chiar daca scapa masina de blocaj,poate fi prinsa in traffic iar inspectorul itp si-o” fura” din aceste motive nu se mai risca nimeni sau se risca foarte putini.
lex2010 :” In momentul cand am ajuns la statia ITP, am auzit pe inspectorul RAR ca a sunat pe cineva si i-a zis "vezi ca intra acum o benzinara, noua".” OK! Nu are voie inspectorul sa vorbeasca cu alti colegi despre ce are pe rampa? lex2010: Am realizat atunci ca nu e ceva in regula... dupa ce s-a terminat procedura de testare, ghici ce!?! Masina mea a fost blocata de RAR pentru control(a venit o persoana delegata de RAR pentru verificari suplimentare) si s-a reluat procedura de testare. 1. Nu este nimic in neregula.Este ceva normal. Dupa terminarea timpului alocat de catre RAR inspectiei tehnice,autovehiculul poate fi blocat pentru reinspectie. Asadar,dupa ce ai stat la coada 10 min.sau 1-2 ore,nu conteaza,mai stai 20 de minute pentru efectuare ITP iar dupa ce au trecut cele 20 de minute,masina poate fi blocata pentru reinspectie unde esti obligat sa mai astepti alte 45 minute maxim pana vine RAR-ul si se reinspecteaza masina care poate dura la fel inca 20 minute. Calculeaza tu timpul. 2. Conform R.N.T.R. 1, Art.3 alineatul 8 litera b): Vehiculul rutier poate fi reţinut în staţia I.T.P.după finalizarea verificărilor din planul de operaţiuni, la solicitarea RAR, efectuată prin mijloace informatice sau prin intermediul personalului sau abilitat, în vederea reverificării ulterioare de către inspectorii RAR în cadrul staţiei I.T.P. respective. lex2010: dar nu am cum sa demonstrez in cadrul unei eventuale plangeri penale, deoarece blocarea masinilor se face direct de la sediul central al RAR-ului, si teoretic, este aleatorie. Plangere penala pentru ce? In Romania se poate discuta liber despre ce vrem ,cand vrem. honeymik: Totusi, de ce blocheaza masini bune? Nu se blocheaza doar masini bune,se blocheaza orice masina.Scopul este de a fi verificat inspectorul daca-si face treaba sau nu. Handicarpati: Acum vreo 3 ani eram cu cineva la care masina nu avea frana de mana functionala , nici noxe ok, si a fost blocata de rar. Spaga a fost 50 lei la ala de la rar, in plus fata de 50 lei la ala de la itp bineinteles. Asta e vrajeala! Nu cred in veci ca se risca inspectorul de la RAR pentru 50 de lei,nici de moare de foame. bossake: Se blocheaza masinile noi pentru ca cele vechi NU fac itp-ul decat dupa ce se termina programul celor de la supra control. Programul supracontrolului este de la ora 8 la 20,exact cat au program si statiile din zona respective. robertcb: Apropo de smecherii.. faza cu turatul motorului la blana intra in aceeasi categorie? Adica, dom'le, asa e procedura, daca-ti crapa.. aleluia. Nu sunt secherii. Benzinarele se tureaza intre 2000-3000 de ture, cele diesel se tureaza blana. In CIV este trecuta turatia minima (de obicei 4000) dar iti dai seama ca nu poti s-o tii acolo,esti conditionat de timp. Cartea spune asa: Verificarea OPACITATII (NOXE) la motoarele diesel se face prin accelerare libera de la turatia de mers in gol incet pana la turatia de intrerupere a alimentarii (turatia de regulator), fara apasarea pedalei de ambreiaj. Motorul trebuie sa fie in parametri normali de functionare; Sistemul de evacuare trebuie sa fie curatat prin cel putin trei accelerari libere; La inceperea fiecarui ciclu de accelerare libera, pedala de acceleratie trebuie apasata total, in mod rapid si progresiv in mai putin de o secunda; Prin prezentarea la ITP, inseamna ca sunteti deacord cu conditiile de efectuare impuse de legislatia nationala si va asumati raspunderea pentru eventualele pagube. arg: sa nu-mi zici ca citesc turatiile cu ajutorul interfetei de diagnoza... BA da! Handicarpati: Zero barat noile reglementari cu itp anual si camere video, trec masinile la fel cum treceau si pana acum Zici tu? Eu ma indoiesc. Daca mai aveti nelamuriri va raspund in limita timpului. Zi faina sa aveti! |
#103
Posted 19 January 2023 - 08:23
Poate nu se risca aia de la statiile mari fiindca in rest sigur trebuie sa se riște cineva avand in vedere cate hârburi circula pe strazi.
Control in trafic?! Sa fim seriosi. N-am mai vazut asa ceva in București de ani de zile. |
#104
Posted 19 January 2023 - 10:09
NikoroB, on 19 ianuarie 2023 - 08:23, said:
Poate nu se risca aia de la statiile mari fiindca in rest sigur trebuie sa se riște cineva avand in vedere cate hârburi circula pe strazi. Control in trafic?! Sa fim seriosi. N-am mai vazut asa ceva in București de ani de zile. |
#105
Posted 19 January 2023 - 16:26
Cum adică ce inteleg prin harb?
-Masini cu amortizoare varza. Astea mie mi se par un pericol imens. Le vezi la o denivelare cum se bâțâie incontrolabil. -Apoi alea care fumegă de zici ca-s locomotive. -Alea cu anvelope varza. Ieri am vazut un focus cu roti de iarna, profilul era disparut, plus erau foarte crapate. Masina avea sigur peste 10 ani. Cum o fi trecut de itp si de toate controalele din trafic? -Alea cu circuitul electric varza, care atunci cand pun frana se aprind semnalizarile sau poate nu se mai aprinde nimic -in general orice masina cu extrem de multă rugina. |
|
#106
Posted 19 January 2023 - 18:27
NikoroB, on 19 ianuarie 2023 - 16:26, said:
Cum adică ce inteleg prin harb? -Masini cu amortizoare varza. Astea mie mi se par un pericol imens. Le vezi la o denivelare cum se bâțâie incontrolabil. -Apoi alea care fumegă de zici ca-s locomotive. -Alea cu anvelope varza. Ieri am vazut un focus cu roti de iarna, profilul era disparut, plus erau foarte crapate. Masina avea sigur peste 10 ani. Cum o fi trecut de itp si de toate controalele din trafic? -Alea cu circuitul electric varza, care atunci cand pun frana se aprind semnalizarile sau poate nu se mai aprinde nimic -in general orice masina cu extrem de multă rugina. |
#107
Posted 20 January 2023 - 10:10
Evident ca se pot strica oricand, dar oricandul asta nu se intampla brusc, adica sa ajungi de la 80% la 0% intr-o zi. La fel si cu cauciucurile/turbinele/egr-urile/dpf-urile.
Asta-i scuza mesterilor. Domne cand a fost la inspectie, masina era in stare impecabila. Oara asta cum o fi trecut itp-ul fara sa aiba macar discuri pe spate? https://www.gandul.r...-totul-19908832 |
#108
Posted 20 January 2023 - 11:52
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users