Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ninja Warrior - PRO TV
Last Updated: Nov 07 2018 10:57, Started by
omg99
, May 31 2018 18:00
·
0
#37
Posted 09 September 2018 - 21:51
Acest show trebuie apreciat in primul rând ptr. participarea oamenilor simpli si nu a V.I.P._urilor, asa cum se intampla de exemplu la Exatlon.
Concluzii: show_ul a fost la superlativ, mai putin comentatorii acestuia. Voi urmări in continuare! |
#38
Posted 09 September 2018 - 21:54
Juratoni e mai cunoscut decât 3 sferturi dintre participanții de la Exatlon.
|
#39
Posted 10 September 2018 - 11:40
Prezentatorii trebuie schimbati, restul e acceptabil.
|
#40
Posted 10 September 2018 - 12:07
AUDIENȚE. Exatlon sau Ninja Warrior? Cine a câștigat în competiția show-urilor de aventură
AUDIENȚE. Duminică seara s-a jucat prima confruntare dintre Exatlon, show-ul de aventură de pe Kanal D, și Ninja Warrior, cel de pe Pro TV. Câștigător a ieșit Pro TV. Pe toate targeturile. Show-ul Pro TV a „alergat” aseară alături de Exatlonul Kanal D și de Insula iubirii de pe Antena 1. Reamintim că Antena 1 a înlocuit X Factor cu Insula Iubirii, săptămâna trecută. Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de debut ale Ninja Warrior: NAȚIONAL. Ninja Warrior a fost urmărit de peste 1,3 milioane de persoane din întreaga țară, în fiecare minut de difuzare. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,1 milioane de persoane, cu Exatlon pe interval. Antena 1, care difuza Insula iubirii, a obținut o medie de aproape 700.000 de persoane. Locul cinci a fost al Prima TV, cu Schimb de mame (de la 20.30), ediție redifuzată. URBAN. Pro TV a condus detașat și pe publicul de la orașe, unde a avut o medie de 710.000 de telespectatori, media. Locul secund a fost al Kanal D, cu Exatlon pe interval, urmărit în medie de aproape jumătate de milion de persoane. Antena 1, cu Insula iubirii pe interval, avea o medie de aproape 360.000 de persoane. COMERCIAL. Show-ul de aventură a pus Pro TV pe prima poziție și pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Pro TV a avut o medie de 377.000 de privitori și o cotă de piață de 23,6%. Antena 1 a avut poziția secundă, la distanță în urma Pro-ului, cu o medie de 220.000 de privitori. Kanal D a avut poziția a treia cu aproape 180.000, media telespectatorilor tineri. Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), la nivel NAŢIONAL NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%) 1 Pro TV 1.314.000 7.3 16.6 2 Kanal D 1.134.000 6.3 14.3 3 Antena 1 692.000 3.9 8.8 4 Romania TV 492.000 2.7 6.2 5 Prima TV 476.000 2.7 6.0 Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA *Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30), în mediul URBAN: URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%) 1 Pro TV 711.000 7.4 16.8 2 Kanal D 498.000 5.2 11.8 3 Antena 1 358.000 3.7 8.5 4 Antena 3 296.000 3.1 7.0 5 Romania TV 251.000 2.6 5.9 Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA *Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. Audienţa posturilor TV duminică, 9 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.30),pe publicul COMERCIAL: COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%) 1 Pro TV 377.000 8.6 23.6 2 Antena 1 217.000 4.9 13.6 3 Kanal D 177.000 4.0 11.1 4 Prima TV 68.000 1.5 4.3 5 Antena 3 48.000 1.1 3.0 Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA Sursa: paginademedia P.S. BRAVO PRO TV, BRAVO NINJA WARRIOR!!! Attached FilesEdited by mediasettv, 10 September 2018 - 12:16. |
#41
Posted 10 September 2018 - 12:37
Brand-ul, csf...
Daca ar fi exatlonul pe PRO•TV ar face cel putin audienta pe care o are Ninja Warrior. |
#42
Posted 10 September 2018 - 13:04
Marea greșeală pe care o fac unele show_uri de acest profil( ex.Exatlon), este aducerea VIP-urilor.Cel facut cu oameni simpli este mult mai atractiv (ex.Ninja Warrior).
Edited by mediasettv, 10 September 2018 - 13:05. |
#43
Posted 10 September 2018 - 13:05
Nu stiu, dar mie mi s-a parut plictisitor. Sa tot vad acelasi traseu de 30 de ori, doar ca cu alt concurent. Macar daca era mai lung, mai amuzant, mai interesant. Dar cum concurentii merg 10 m si pica, e plictisitor la un moment dat.
70% din emisiune sunt filmuletele de prezentare, 30% competitie. Cel putin in etapa asta, poate in viitor n-or mai fi atatea chestii dramatice. |
#44
Posted 10 September 2018 - 13:07
La cat au muncit sa construisca platoul, ar fi pacat sa nu aiba ceva succes, implicit ceva sezoane.
Daca nu, sper sa mai recupere din bani vanzand totul la fier vechi. |
#45
Posted 10 September 2018 - 13:37
Remember Fort Boyard? Erau oameni interesați și entuziasmați pe aici, comentarii multe, scandal când a ieșit din grilă. Eh, comparați topicul ăsta cu ăla și vă veți da seama ce viață lungă va avea.
Trebuie să menționez, totuși, și un plus în comparație cu Exatlonul: concurenții nu ajung să se țigănească pentru chiloți. |
#46
Posted 10 September 2018 - 13:46
Urmăriți edițiile din alte țări și apoi faceți o comparație. Pun pariu că veți renunța la Ninja de pe PRO.
|
|
#47
Posted 10 September 2018 - 14:19
AidenIrish, on 10 septembrie 2018 - 13:37, said:
Remember Fort Boyard? Erau oameni interesați și entuziasmați pe aici, comentarii multe, scandal când a ieșit din grilă. Eh, comparați topicul ăsta cu ăla și vă veți da seama ce viață lungă va avea. Trebuie să menționez, totuși, și un plus în comparație cu Exatlonul: concurenții nu ajung să se țigănească pentru chiloți. E penibil... *cum de nu ti-a tranformat tiga.nesc/tiga.neasca in rromesc/rromeasca? Edited by heinz, 10 September 2018 - 14:20. |
#48
Posted 10 September 2018 - 15:14
Remember Supraviețuitorul? Ar da și PRO TV la greu țigănii între concurenți, numai că nu e formatul de așa fel.
PS: Probabil datorită faptului că am scris cu diacritice. Până la urmă cuvântul țigăneală nu prea are legătură cu etnicii, lumea se ceartă peste tot. |
#49
Posted 10 September 2018 - 21:23
danyel61, on 10 septembrie 2018 - 13:07, said:
La cat au muncit sa construisca platoul, ar fi pacat sa nu aiba ceva succes, implicit ceva sezoane. Daca nu, sper sa mai recupere din bani vanzand totul la fier vechi. Eu am urmărit 10 minute varianta RO și am renunțat. Prezentatorii lasă mult de dorit. Voi urmări în continuare variantele din alte țări. |
#50
Posted 11 September 2018 - 21:56
Am urmarit si eu vreo jumatate de ora (o parte din curiozitate, iar apoi am fost in vizita la un prietn care avet TV-ul pe acest post). Ce pot sa spun:
Edited by pufonel, 11 September 2018 - 21:56. |
#51
Posted 16 September 2018 - 19:12
Din pacate, se pierde prea mult timp cu prezentarea concurenților.Pana acum Dmna Învățătoare a fost cea mai sexy concurenta, cu "un suflet foarte mare".Lejer ar fi putut juca in serialul Baywatch.
|
|
#52
Posted 16 September 2018 - 19:40
George Stancescu a reusit sa meargă pana la capăt.
Edited by mediasettv, 16 September 2018 - 19:40. |
#54
Posted 16 September 2018 - 20:06
Iustinian este al doilea concurent care se califică ptr.a merge mai departe.
Edited by mediasettv, 16 September 2018 - 20:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users