Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Start and Stop ?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
118 replies to this topic

#55
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View Postexceswater, on 24 mai 2018 - 14:10, said:

De rahat. Economie la benzină chipurile. De fapt dacă oprești 20 de secunde mai mult consumi cu stopul și startul de după.
Se dezactivează din buton.
Un calcul pe un site de profil, zicea ca alternatorul are nevoie de 6 secunde pentru a incarca bateria cu energia consumata la pornire.

Pe mine ma seaca atunci cand la primul semafor imi pun centura, dupa care se activeaza functia SS, si taman cand se face verde atunci se opreste.
Am intalnit persoane care stateau cu piciorul pe ambreiaj ca sa nu se opreasca motorul.. de lene sa apase un buton.

Daca climatronicul cere activitate, nu se opreste motorul. Are prioritate clima.

View PostJJB Anonymous, on 24 mai 2018 - 14:15, said:

Il tin oprit pe timp de vara la un Duster.

Singura chestie ce ma deranjeaza la sistem: vara, 50 de grade, inainte de semafor: aer rece si reconfortant prin aeratoarele masinii, la semafor: aer cald prin aeratoarele masinii (aparent imi opreste si compresorul de AC). Ceva divin.

View Postunpuisor, on 24 mai 2018 - 16:46, said:

Asta cu redusul poluarii e un mit. Sau poate doar in laborator. In traficul de zi cu zi din Bucuresti start&stop mareste poluarea. Sa presupunem ca brusc in tot orasul toate masinile oprite la semafor isi opresc motorul 30 sec si nu mai polueaza. Pana aici e adevarat. Dar, dar... cand porneste motorul, se consuma mai mult combustibil si polueaza mai mult si practic anuleaza toata economia. Si in realitatea polueaza mai mult si uzeaza masina mai tare. Se justifica doar daca stai cateva minute la o bariera si acolo e recomandat sa opresti motorul. Astia in loc sa isi bata capul cum sa faca masinile electrice sau sa mearga cu ceva combustibili alternativi si non poluanti inventeaza tot felul de tampenii cum sa se strice masina mai repede si sa iti iei alta, totul e de consum.
Ia o intersectie foarte aglomerata la care asteapta 50 de masini la semafor sa se faca verde.
0.5L/h consum de ralanti x50 de masini si  vezi cat se arde la fiecare ciclu in intersectie.  
Ideea e sa fie cat mai eficient administrat traficul in intersectii. Sa astepti mai mult dar sa stai o singura data la rosu.

#56
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Am sistem S&S la masina, nu l-am dezactivaty decat de vreo 2 ori de curiozitate. Nu ma deranjeaza, merge totul OK. Nici un rateu in 45000Km si 3 ani de condus.
S&S nu este instalat pentru diminuarea consumului ci pentru scaderea poluarii in aglomerarile urbane. Nu se uzeaza suplimentar motorul, nu are de la ce. S&S se activeaza doar daca motorul este cald si bateria peste o anume valoare de incarcare. Electromotorul este mai mare si tot ce tine de elementele de transmisie e special construit pentru zeci-sute de actionari zilnice.

Edited by ro_explorer, 27 May 2018 - 19:46.


#57
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

View Postro_explorer, on 27 mai 2018 - 19:44, said:

Am sistem S&S la masina, nu l-am dezactivaty decat de vreo 2 ori de curiozitate. Nu ma deranjeaza, merge totul OK. Nici un rateu in 45000Km si 3 ani de condus.
S&S nu este instalat pentru diminuarea consumului ci pentru scaderea poluarii in aglomerarile urbane. Nu se uzeaza suplimentar motorul, nu are de la ce. S&S se activeaza doar daca motorul este cald si bateria peste o anume valoare de incarcare. Electromotorul este mai mare si tot ce tine de elementele de transmisie e special construit pentru zeci-sute de actionari zilnice.
Bine, bine... :). Si uzura tot la fel este dimensionata ??? Sau se uzeaza diferit ?
Una e sa dimensionezi un motor, sistem mecanic pentru ca uzura va fi diferita la 10 000 de actionari vs. 100 000 de actionari oricat l-ai dimensiona tu.
Singurele masini cu motoare termice care sunt ok cu SS sunt cele hibride ca acolo te deplasezi doar cu bateria in astfeld e cazuri.

#58
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Si daca porneste cu alternatorul?! ;) :peacefingers:

PS: SS system are impact in special asupra mediului, desi - contrar credintelor populare din topic - duce, in testele reale - la o scadere a consumului intre 5 si 12%. Parca nu e asa rau!

Iar la ce trafic am dimineata spre scoala (si eu sunt genul care cauta activ rute alternative, doar ca sa nu stau), ca intarzii 0.25 secunde la plecarea de pe loc ... Daca vreau sa fiu "pregatit" pur si simplu trec cutia in S, si acolo nu mai intra SS.

Si da, e mai comod pe transmisiile automate, dar nu e un capat de tara nici pe manuale.

#59
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
De pe grupul Renault Kadjar de pe facebook

Attached Files



#60
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postbusiness11, on 24 mai 2018 - 14:29, said:



Singura prostie este Start Stop-ul intr-un diesel, pentru ca aici consumul este minim cand motorul este oprit.
Tare asta , de pus in rama ...

#61
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Remicade: ar trebui sa scrie si in manual despre timeout. In plus: in general, masinile cu transmisie automata nu pot fi pornite "voluntar" decat daca transmisia este in P, altfel clipeste D-ul ala / te informeaza ca una-alta.

Baxone: corect! :)

#62
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostRemicade, on 30 mai 2018 - 10:23, said:

De pe grupul Renault Kadjar de pe facebook
Manualul ala...

#63
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Acum 10 ani era la moda: lasa'ma nene, cutiile automate sunt varza. Apesi pe acceleratie si nu reactioneaza, intarzie o secunda, nu e ca la manuale, unde simti masina...


#64
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Dezactivez sistemul din prima.
Am încercat dar nu mă pot adapta.  



#65
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,878
  • Înscris: 15.12.2009
Timp de 2 săptămâni am condus un Peugeot 208 dotat cu "stop and start" (EcoMode). O chestie mai enervantă greu de imaginat! în sensul că nu-l poţi dezactiva tu o dată şi bine că poate ai şi altele la care te gândeşti când porneşti motorul. Un chin inutil, că dacă vreau economie de carburant îmi cumpăr un Hybrid Posted Image

Edited by Naoto, 03 June 2018 - 11:09.


#66
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostNaoto, on 03 iunie 2018 - 11:09, said:

Un chin inutil, că dacă vreau economie de carburant îmi cumpăr un Hybrid Posted Image
Corect , asa fac si eu cu masina care are s&s . Insa cica nu la economia de carburant se refera sistemul ci la noxe ...
Noroc ca la Crossland nu am sistemul :)

Edited by Baxon, 05 June 2018 - 14:16.


#67
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Start-stop e un sistem inventat pentru reducerea de noxe (pe hartie) si care ajuta industria in detrimentul consumatoruli pe de alta parte. La benzina cu injectie directa, in momentul opririi motorului ramane un amestec de aer/benzina/ulei care ajunge pe supapa. Mai multe opriri, mai multe depuneri pe supapa. Pe termen lung depunerile iti maresc consumul si apar probeleme la pornirea la rece, bagi mana in buzunar sa cureti. La motorina iar, ai turbina supraincalzita de la forja sau drum lung, opresti la iesirea de pe autostrada turbina ramane cu amestec de ulei and shit pe ea, scazi durata de viata accelerat. Cine castiga? Oricine numai nu posesorul masinii.

#68
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Nu mi s-a oprit niciodata motorul dupa forja / in necesar de curent etc.

La automata, asa cum am mai spus, cel mai simplu e sa treci in sport! :peacefingers:

#69
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Nu exista zi sa nu ma faca de rusine Start & Stop, se face verde intermitent, pornesc, opresc sa dau prioritate pietonilor si nu mai porneste. "Apasa ambreiaj", apas ambreiaj da na fiind noua nu ma cunoaste, cor de claxoane Posted Image)))).

Edited by Remicade, 14 June 2018 - 06:57.


#70
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009
De ce nu-l opresti? Ai un butonel pe undeva pe consola centrala!

#71
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Ca m-am ambitionat sa nu :). Da pana ma mai obisnuiesc o sa-i dau delete in puii mei.

#72
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 09.02.2007

View PostTyby, on 29 mai 2018 - 19:41, said:

Si da, e mai comod pe transmisiile automate, dar nu e un capat de tara nici pe manuale.

View PostTyby, on 05 iunie 2018 - 15:11, said:

La automata, asa cum am mai spus, cel mai simplu e sa treci in sport! Posted Image
In primul rand nu generaliza, sunt multe tipuri de transmisii automate (convertizor, ctv, robotizate, dublu-ambreiaj etc). Putine sunt cele care au sport.
Iar legat de comoditatea sistemului SS pe automate, eu sunt contrar fata de ce ai spus, pt ca la automata in momentul cand ai oprit masina pt cateva secunde (chiar si la o trecere de pietoni) daca conditiile sunt indeplinite SS va opri imediat. Si sa vezi distractie cand vrei sa pleci apoi.
Eu il dezactivez la fiecare urcare in masina. Dupa ce apas butonul de frana de mana, apas SS si plec.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate