Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Start and Stop ?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
118 replies to this topic

#37
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Dai €30.000 pe o masina cu sistem Start&Stop ca sa economisesti 10 lei la benzina Posted Image

#38
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 01.11.2005

 robylup, on 24 mai 2018 - 15:18, said:

Sper ca nu te superi ca raspund eu Posted Image 20170412_100710.jpg 20170412_100755.jpg
Nu ma supar. Mersi de informatie.
@business11, eu raman la parerea mea. Fiecare are dreptul sa creada ce doreste.
Ideea este ca inainte se faceau motoare de calitate, cu materiale de calitate, gandite si testate bine inainte de a intra in productie. Acum masina a devenit un produs atata de accesibil incat nu se mai pune accent pe ceea ce conteaza. Important este sa tina cat e garantia si restul nu mai conteaza.

Edited by tehnics, 24 May 2018 - 16:09.


#39
georgila

georgila

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 29.01.2005

 business11, on 24 mai 2018 - 15:32, said:

.......Iar motorul nu se opreste total ci partial in asa fel incat repornirea sa nu dauneze.

scuze, dar n-am prea inteles asta cu motor oprit partial Posted Image

#40
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
"ca inainte" ... cand anume inainte?

Din pacate nu am gasit ceva mai nou de 2015 dar... https://www.nhada.co..._WhitePaper.pdf

Pe pagina doi e un grafic care arata ca trendul e de crestere a fiabilitatii.
Ba chiar si varsta autoturismelor de pe sosele e in crestere.

In plus, pe datele din 2015 (cand s-au schimbat regulile JDPowers) pana in 2017, se poate observa o usoara scadere a fiabilitatii DAR, analizand plangerile, majoritatea au de-a face cu probleme ale echipamentelor electronice(multimedia/infotainment) si foarte putine cu motoare/transmisii...

#41
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005

 argentum, on 24 mai 2018 - 16:01, said:



Daca e vorba doar de o secunda si doar in acea secunda te puteai "strecura", inseamna ca manevra ce o faci are un potential periculos si iti pui atat viata ta, cat si a altora in pericol.
Nu asta e subiectul topicului, daca tu consideri ca e e potențial periculos..e pb ta. Eu pentru o secunda nu mai țin pornit start-stop, nu ca as trece la limita dar e enervant

#42
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,207
  • Înscris: 28.04.2003
Asta cu redusul poluarii e un mit. Sau poate doar in laborator. In traficul de zi cu zi din Bucuresti start&stop mareste poluarea. Sa presupunem ca brusc in tot orasul toate masinile oprite la semafor isi opresc motorul 30 sec si nu mai polueaza. Pana aici e adevarat. Dar, dar... cand porneste motorul, se consuma mai mult combustibil si polueaza mai mult si practic anuleaza toata economia. Si in realitatea polueaza mai mult si uzeaza masina mai tare. Se justifica doar daca stai cateva minute la o bariera si acolo e recomandat sa opresti motorul. Astia in loc sa isi bata capul cum sa faca masinile electrice sau sa mearga cu ceva combustibili alternativi si non poluanti inventeaza tot felul de tampenii cum sa se strice masina mai repede si sa iti iei alta, totul e de consum.

#43
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 01.11.2005
Cine are timp si rabdare sa asculte pana la capat.
Culmea este ca astia doi spun cam ce spuuneam eu mai devreme...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k159M8QhCIE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L7524u5w4ZE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by tehnics, 24 May 2018 - 17:23.


#44
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
E enervant ca se opreste AC-ul.
In rest e ok.
Motoarele cu start-stop au o pornire mai usoara (au baterie mai buna, electromotor spcial proiectat pt. folosire mai intensa si un senzor in plus pe motor).

Edited by Kroghy, 24 May 2018 - 17:23.


#45
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 01.11.2005

 Kroghy, on 24 mai 2018 - 17:22, said:

E enervant ca se opreste AC-ul.
In rest e ok.
Motoarele cu start-stop au o pornire mai usoara (au baterie mai buna, electromotor spcial proiectat pt. folosire mai intensa si un senzor in plus pe motor).
Toate au o pornire mai usoara cand motorul e cald. Legat de proiectarea speciala...s-o crezi tu.

#46
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Probabil nu ai vazut masini start-stop decat in poze.
Oricat de cald e motorul, la o masina fara start stop tot invarte putin motorul.
La masinile cu start stop motorul parca abia asteapta sa porneasca si porneste sensibil mai zvelt si mai repede.
Diferentele vin de la baterie AGM, electromotor special (e alt cod, deci alta piesa) si din ce am citit are un senzor in plus care opreste motorul intr-o pozitie optima de pornire.

Edited by Kroghy, 24 May 2018 - 17:32.


#47
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Și mai era și un topic de 5 pagini pe Just Cars despre subiectul ăsta, unde se putea continua discuția bine-mersi...

#48
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

 nepot, on 24 mai 2018 - 16:44, said:


Nu asta e subiectul topicului, daca tu consideri ca e e potențial periculos..e pb ta. Eu pentru o secunda nu mai țin pornit start-stop, nu ca as trece la limita dar e enervant

Este cat se poate de in legatura cu subiectul, pentru ca s'a dat ca argument impotriva sistemului start and stop ca se pierde o secunda si nu te mai poti "strecura"


 Kroghy, on 24 mai 2018 - 17:22, said:

E enervant ca se opreste AC-ul.
In rest e ok.
Motoarele cu start-stop au o pornire mai usoara (au baterie mai buna, electromotor spcial proiectat pt. folosire mai intensa si un senzor in plus pe motor).

Sunt si masini cu acest sistem, la care nu se mai opreste motorul daca ac este pornit.

#49
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,473
  • Înscris: 04.05.2006
La a mea se oprește motorul, dar nu se oprește ac-ul :)
Cu toate astea, start/stop este primul lucru pe care îl acționez după pornirea motorului.
E enervant.

#50
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,078
  • Înscris: 07.07.2006
Și eu îl dezactivez prin oraș. Am opriri scurte și dese pe traseul zilnic, și e enervant să nu mă pot mișca repede de pe loc. Plus că nici nu cred că e eficient cînd se oprește pentru cîte 2 secunde, cît opresc eu să mă asigur la cîte un cedează.

Edited by abancor, 25 May 2018 - 07:35.


#51
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
In functie de implementare poate fi mai fiabil decat un sistem clasic de pornire sau mai prost. Adica poti avea start/stop la care electromotorul e si alternator si e tot timpul cuplat la motor sau varianta clasica adaptata adica electromotorul si alternator separate, la care electromotorul trebuie sa cupleze la fiecare pornire. Nu trebuie prea multa scoala sa iti dai seama ca a 2a varianta va ceda mai repede.
Legat de senzorul care opreste motorul intr-o anumita pozitie, e din ciclul "trebuie sa schimb senzorul abs ca s-a tocit de la atatea frane". De fapt senzorul ala ii spune motorului unde "a ramas" si unde sa dea scanteie, amestecul combustibil fiind deja pregatit.
Indiferent de marketing, nu poti opri motorul a.i. sa ai compresie maxima intr-un cilindru. Pistoanele vor fi aprox la jumatatea cursei.

Ma enerveaza, normal, la fel ca orice prostie facuta de forma.

#52
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,366
  • Înscris: 06.02.2008
Un rahat de sistem. Am închiriat o mașină în Canare cu așa ceva și l-am dezactivat din primul minut. Cât poți sta la un semafor? Un minut, două. O mașină consumă într-o oră la ralanti în jur de 1 litru de combustibil. Câștig insignifiant. Nu mai pun în balanță uzura datorată pornirilor și opririlor repetate ale motorului, acumulatorul, electromotorul, zmucitura respectivă a motorului etc.

PS. Mai eram și pe drumuri în pantă și rampă și se tot oprea motorul. Stăteam cu teamă că nu mai pleacă și rămân și fără direcție și fără frâne.

#53
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,207
  • Înscris: 28.04.2003
eu tot zic ca se consuma mai mult cand porneste motorul. Daca porneste de 20 de ori in 2-3 minute...
uite citez pe cineva din celalalt topic

Quote

din cauza lui mi-a sarit lantul de distributie de la punct si mi-a ras din sina conducatoare -blocat pompa de ulei si motor omorat,electromotorul si ambreiajul sunt rapid afectate


#54
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014

 business11, on 24 mai 2018 - 14:29, said:

este o prostie sa spui ca Start Stop ul strica motorul. Daca ar fi asa ceva nu s-ar mai folosi de mai mult de 20 de ani. BMW-ul si cu siguranta si alti mari producatori au un laborator de test pentru Start Stop care testeaza oprirea si pornirea motorului de zeci de mii ori fara sa exista vreun studiu ca ar afecta motorul sau alte parti ale motorului.
Probabil o fi același laborator de test unde s-au testat emisiile motoarelor diesel.

 caiuscorneliu, on 25 mai 2018 - 09:21, said:

Mai eram și pe drumuri în pantă și rampă și se tot oprea motorul. Stăteam cu teamă că nu mai pleacă și rămân și fără direcție și fără frâne.
Daca avea asistenta in rampa, aveai totusi o grija in minus.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate