Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Start and Stop ?
Last Updated: Nov 01 2019 20:12, Started by
Remicade
, May 24 2018 14:05
·
0
#37
Posted 24 May 2018 - 16:01
Dai €30.000 pe o masina cu sistem Start&Stop ca sa economisesti 10 lei la benzina
|
#38
Posted 24 May 2018 - 16:03
robylup, on 24 mai 2018 - 15:18, said:
Nu ma supar. Mersi de informatie. @business11, eu raman la parerea mea. Fiecare are dreptul sa creada ce doreste. Ideea este ca inainte se faceau motoare de calitate, cu materiale de calitate, gandite si testate bine inainte de a intra in productie. Acum masina a devenit un produs atata de accesibil incat nu se mai pune accent pe ceea ce conteaza. Important este sa tina cat e garantia si restul nu mai conteaza. Edited by tehnics, 24 May 2018 - 16:09. |
#39
Posted 24 May 2018 - 16:32
#40
Posted 24 May 2018 - 16:35
"ca inainte" ... cand anume inainte?
Din pacate nu am gasit ceva mai nou de 2015 dar... https://www.nhada.co..._WhitePaper.pdf Pe pagina doi e un grafic care arata ca trendul e de crestere a fiabilitatii. Ba chiar si varsta autoturismelor de pe sosele e in crestere. In plus, pe datele din 2015 (cand s-au schimbat regulile JDPowers) pana in 2017, se poate observa o usoara scadere a fiabilitatii DAR, analizand plangerile, majoritatea au de-a face cu probleme ale echipamentelor electronice(multimedia/infotainment) si foarte putine cu motoare/transmisii... |
#41
Posted 24 May 2018 - 16:44
argentum, on 24 mai 2018 - 16:01, said: Daca e vorba doar de o secunda si doar in acea secunda te puteai "strecura", inseamna ca manevra ce o faci are un potential periculos si iti pui atat viata ta, cat si a altora in pericol. |
#42
Posted 24 May 2018 - 16:46
Asta cu redusul poluarii e un mit. Sau poate doar in laborator. In traficul de zi cu zi din Bucuresti start&stop mareste poluarea. Sa presupunem ca brusc in tot orasul toate masinile oprite la semafor isi opresc motorul 30 sec si nu mai polueaza. Pana aici e adevarat. Dar, dar... cand porneste motorul, se consuma mai mult combustibil si polueaza mai mult si practic anuleaza toata economia. Si in realitatea polueaza mai mult si uzeaza masina mai tare. Se justifica doar daca stai cateva minute la o bariera si acolo e recomandat sa opresti motorul. Astia in loc sa isi bata capul cum sa faca masinile electrice sau sa mearga cu ceva combustibili alternativi si non poluanti inventeaza tot felul de tampenii cum sa se strice masina mai repede si sa iti iei alta, totul e de consum.
|
#43
Posted 24 May 2018 - 17:16
Cine are timp si rabdare sa asculte pana la capat.
Culmea este ca astia doi spun cam ce spuuneam eu mai devreme... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k159M8QhCIE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L7524u5w4ZE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by tehnics, 24 May 2018 - 17:23. |
#44
Posted 24 May 2018 - 17:22
E enervant ca se opreste AC-ul.
In rest e ok. Motoarele cu start-stop au o pornire mai usoara (au baterie mai buna, electromotor spcial proiectat pt. folosire mai intensa si un senzor in plus pe motor). Edited by Kroghy, 24 May 2018 - 17:23. |
#45
Posted 24 May 2018 - 17:28
Kroghy, on 24 mai 2018 - 17:22, said:
E enervant ca se opreste AC-ul. In rest e ok. Motoarele cu start-stop au o pornire mai usoara (au baterie mai buna, electromotor spcial proiectat pt. folosire mai intensa si un senzor in plus pe motor). |
#46
Posted 24 May 2018 - 17:30
Probabil nu ai vazut masini start-stop decat in poze.
Oricat de cald e motorul, la o masina fara start stop tot invarte putin motorul. La masinile cu start stop motorul parca abia asteapta sa porneasca si porneste sensibil mai zvelt si mai repede. Diferentele vin de la baterie AGM, electromotor special (e alt cod, deci alta piesa) si din ce am citit are un senzor in plus care opreste motorul intr-o pozitie optima de pornire. Edited by Kroghy, 24 May 2018 - 17:32. |
|
#47
Posted 24 May 2018 - 19:32
Și mai era și un topic de 5 pagini pe Just Cars despre subiectul ăsta, unde se putea continua discuția bine-mersi...
|
#48
Posted 24 May 2018 - 21:30
nepot, on 24 mai 2018 - 16:44, said: Nu asta e subiectul topicului, daca tu consideri ca e e potențial periculos..e pb ta. Eu pentru o secunda nu mai țin pornit start-stop, nu ca as trece la limita dar e enervant Este cat se poate de in legatura cu subiectul, pentru ca s'a dat ca argument impotriva sistemului start and stop ca se pierde o secunda si nu te mai poti "strecura" Kroghy, on 24 mai 2018 - 17:22, said:
E enervant ca se opreste AC-ul. In rest e ok. Motoarele cu start-stop au o pornire mai usoara (au baterie mai buna, electromotor spcial proiectat pt. folosire mai intensa si un senzor in plus pe motor). Sunt si masini cu acest sistem, la care nu se mai opreste motorul daca ac este pornit. |
#49
Posted 25 May 2018 - 06:48
La a mea se oprește motorul, dar nu se oprește ac-ul
Cu toate astea, start/stop este primul lucru pe care îl acționez după pornirea motorului. E enervant. |
#50
Posted 25 May 2018 - 07:34
Și eu îl dezactivez prin oraș. Am opriri scurte și dese pe traseul zilnic, și e enervant să nu mă pot mișca repede de pe loc. Plus că nici nu cred că e eficient cînd se oprește pentru cîte 2 secunde, cît opresc eu să mă asigur la cîte un cedează.
Edited by abancor, 25 May 2018 - 07:35. |
#51
Posted 25 May 2018 - 07:54
In functie de implementare poate fi mai fiabil decat un sistem clasic de pornire sau mai prost. Adica poti avea start/stop la care electromotorul e si alternator si e tot timpul cuplat la motor sau varianta clasica adaptata adica electromotorul si alternator separate, la care electromotorul trebuie sa cupleze la fiecare pornire. Nu trebuie prea multa scoala sa iti dai seama ca a 2a varianta va ceda mai repede.
Legat de senzorul care opreste motorul intr-o anumita pozitie, e din ciclul "trebuie sa schimb senzorul abs ca s-a tocit de la atatea frane". De fapt senzorul ala ii spune motorului unde "a ramas" si unde sa dea scanteie, amestecul combustibil fiind deja pregatit. Indiferent de marketing, nu poti opri motorul a.i. sa ai compresie maxima intr-un cilindru. Pistoanele vor fi aprox la jumatatea cursei. Ma enerveaza, normal, la fel ca orice prostie facuta de forma. |
|
#52
Posted 25 May 2018 - 09:21
Un rahat de sistem. Am închiriat o mașină în Canare cu așa ceva și l-am dezactivat din primul minut. Cât poți sta la un semafor? Un minut, două. O mașină consumă într-o oră la ralanti în jur de 1 litru de combustibil. Câștig insignifiant. Nu mai pun în balanță uzura datorată pornirilor și opririlor repetate ale motorului, acumulatorul, electromotorul, zmucitura respectivă a motorului etc.
PS. Mai eram și pe drumuri în pantă și rampă și se tot oprea motorul. Stăteam cu teamă că nu mai pleacă și rămân și fără direcție și fără frâne. |
#53
Posted 25 May 2018 - 09:37
eu tot zic ca se consuma mai mult cand porneste motorul. Daca porneste de 20 de ori in 2-3 minute...
uite citez pe cineva din celalalt topic Quote din cauza lui mi-a sarit lantul de distributie de la punct si mi-a ras din sina conducatoare -blocat pompa de ulei si motor omorat,electromotorul si ambreiajul sunt rapid afectate |
#54
Posted 25 May 2018 - 13:38
business11, on 24 mai 2018 - 14:29, said:
este o prostie sa spui ca Start Stop ul strica motorul. Daca ar fi asa ceva nu s-ar mai folosi de mai mult de 20 de ani. BMW-ul si cu siguranta si alti mari producatori au un laborator de test pentru Start Stop care testeaza oprirea si pornirea motorului de zeci de mii ori fara sa exista vreun studiu ca ar afecta motorul sau alte parti ale motorului. caiuscorneliu, on 25 mai 2018 - 09:21, said:
Mai eram și pe drumuri în pantă și rampă și se tot oprea motorul. Stăteam cu teamă că nu mai pleacă și rămân și fără direcție și fără frâne. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users