Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Start and Stop ?
Last Updated: Nov 01 2019 20:12, Started by
Remicade
, May 24 2018 14:05
·
0
#92
Posted 16 October 2018 - 18:47
ro_explorer, on 16 octombrie 2018 - 16:04, said:
Nu e afectata in nici un fel. Diferenta intre o baterie "speciala" pentru SS si una "normala" este rezistenta interna. Bateria trece printr-un stres enorm la pornire, curenti de sute de amperi, stres minimizat de o rezistenta interna scazuta. Dezactivand SS practic scazi stresul cu pornirile si bateria sta incarcata mereu, ca orice alta baterie cu plumb. Pe opelul vechi, bateria din fabrica a rezistat 7 ani fara S/S. O sa tina oare bateria de pe masina noua, 8 ani? 9? |
#93
Posted 16 October 2018 - 20:25
Pai inca nu ti-a intrat in reflex de atata vreme ? Nu iti e mila de motorul ala , parca aveai diesel !?!
|
#94
Posted 21 October 2018 - 12:45
Nu stiu cum sta treaba la motoarele astea mai ''asa si asa'' cu motoare ''pseudo start stop'' de le ia timp sa porneasca si sa plece de pe loc, dar la Toyota/Lexus(si multe alte hibride din lista de mai jos), hibridele nu-s cu ciclu Otto, ci cu ciclu Atkinson, un ciclu cu eficienta crescuta in detrimentrul densitatii puterii bla bla....detalii etc....partea interesanta e ca motoarele cu ciclu Atkinson au timpul de compresie mai scurt decat timpul de expansiune si ca au senzori si softul facut incat sa stie exact in ce pozitie a ramas motorul cand s-a oprit...stie exact pozitia volantei si cursa fiecarui piston si care cat mai are pana la detenta., plus compresie mai mare decat la benzina Otto. Toyota Prius (1.5L <2009 sau 1.8L >2009) are compresia 13:1.
Deci stie la ce mm din cursa a ramas si la care cilidru urmeaza detentaa si exact cand. In felul asta aprinderea e facuta din prima miscare fix pe ultimul cilidru care ramasese sa aiab detenta pan s-a oprit. Combinat cu sistemul hibrid, adica ''electromotor'' imens de zeci de kw, rezulta pornire la sfert de cheie pe bune de fiecare data, fara rateu, e imposibil. Cel putin la Toyota/Lexus(restul nu stiu cum o ard, dar Toyota a scos primul hibrid in 1997). Alta faza misto e ca ciclul Atkinson rezulta in motor care nu se forteaza, din 1.8L abia scoate 90 cp, dar fiabilitatea e imensa, si sistemul hibrid permite pornirea din mers la orice viteza, cand un ''start stop'' porneste, si ii trebuie dat ''cheie'' pt o pornire normala, Motorul Atkinson a pornit in 1/10 de secunda cu/fara ca masina sa se miste deja de pe loc. In practica la o Toyota Prius de ex, motorul porneste si se opreste de mii de ori ce zi, la 12 ore sa zicem de condus. Ori de cate ori franezi sau mergi relanti, daca e suficient electric, motorul benzina e oprit., iar pornit, iar oprit, din secunda in secunda daca am chef sa ma joc cu acceleratia...bine ia cam 2 secunde intre complet opri, pornit si iar oprit. https://en.wikipedia...n-cycle_engines Asa porneste un hibrid la rece la -30, model vechi din 2008. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m-XIxU9wrmg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si asa porneste la -26 model 2009+ dar e cu capota ridicata si se aude mai bine si se vede cum se misca motorul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fwvQxNC-DL0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by 77777-7, 21 October 2018 - 12:58. |
#95
Posted 24 October 2018 - 11:17
Eu personal am decis sa folosesc S&S doar cand stiu ca nu voi intalni mers bara la bara pe traseu, daca am parte de stat normal la stop il voi folosi ca voi economisii carburant.
|
#97
Posted 24 October 2018 - 17:02
Pai si 1 litru economisit la 100 km se aduna, 5 lei pe saptamana, 25/luna, 300/an
|
#98
Posted 24 October 2018 - 19:53
700 de euro la 10 ani !
Dar, in zece ani : cate baterii schimbi, cate alternatoare, cate seturi de bujii, cate bobine si altele ? Calculul asta nu il face nimeni, fix la fel ca la electrice care de fapt sunt mai poluante decat clasicele, caci producerea bateriilor alora are o amprenta de carbon, energia produsa pentru alimentare la fel si cand tragi linie da cu virgula grav de tot, la fel si la ss pantzer asta ! Dar na, marketing sa fie, ca se gasesc suficienti creduli ! Eu vreau sa vad cum tine o baterie cu m-a tinut la Logan 11 ani si jumatate, dupa mai discutam de start/stop ! Edited by M0sGerila, 24 October 2018 - 19:52. |
#99
Posted 24 October 2018 - 21:29
M0sGerila, on 24 octombrie 2018 - 19:53, said:
la fel ca la electrice care de fapt sunt mai poluante decat clasicele, caci producerea bateriilor alora are o amprenta de carbon, energia produsa pentru alimentare la fel si cand tragi linie da cu virgula grav de tot, la fel si la ss pantzer asta ! Dar oare rafinarea petrolului si transportul lui la benzinarii nu se face cu amprenta de CO2? Si asta doar se adauga la ce produce o masina cu ICE pe perioada utilizarii. Dar nah, marketing sa fie, bine zici. |
#100
Posted 24 October 2018 - 22:24
Treaba e ca la combustibilii conventionali se stie ca sunt poluanti si e asumata treaba, la ecoshit e totul flower power !
Da ma rog, si energia nucleara e curata, pana are loc un Cernobal si se bulesc niste milioane bune de papuasi ! Nu ma pricep la minerale dar materialele din compozitia bateriilor sunt absolut convins ca nu au ajuns in forma respectiva fara a trece prin fel si fel de procese care mai de care mai poluatoare ! Repet, una e marketingul, alta realitatea ! Daca vrei , e aceeasi treaba ca cea cu downsizing-ul, rezultatul este...consum de carburant mai mare ! Dar na, da bine .... Edited by M0sGerila, 24 October 2018 - 22:25. |
|
#101
Posted 24 October 2018 - 23:00
Eu pornesc start stop daca se face rosu in fata mea si stiu ca urmeaza sa stationez peste un minut, si asta daca deja a ajuns apa la 90. Oricum iarna slabe sanse sa se opreasca , pentru ca nu il lasa climatizarea daca e pornita incalzirea auxiliara.
|
#102
Posted 25 October 2018 - 09:06
M0sGerila, on 24 octombrie 2018 - 19:53, said:
700 de euro la 10 ani ! Dar, in zece ani : cate baterii schimbi, cate alternatoare, cate seturi de bujii, cate bobine si altele ? Calculul asta nu il face nimeni, fix la fel ca la electrice care de fapt sunt mai poluante decat clasicele, caci producerea bateriilor alora are o amprenta de carbon, energia produsa pentru alimentare la fel si cand tragi linie da cu virgula grav de tot, la fel si la ss pantzer asta ! Dar na, marketing sa fie, ca se gasesc suficienti creduli ! Eu vreau sa vad cum tine o baterie cu m-a tinut la Logan 11 ani si jumatate, dupa mai discutam de start/stop ! |
#103
Posted 25 October 2018 - 09:26
In alta ordine de idei...exista vreun topic in aria asta, care sa nu se transforme in clasica va electrica?!
|
#104
Posted 04 January 2019 - 17:30
Citeam despre bateriile EFB si Start and Stop si pe un site apar informatii legate de numarul de cicluri de pornire motor: 85.000 versus 30.000 clasica. Deci teoretic daca folosesti de mai mult de 3 ori pe zi start and stop "ajungi din urma" bateriile clasice, acuma numarul este imens si bateria probabil is va da duhul inainte sa atinga teoria.
https://www.rotronic...oded-batteries/ |
#105
Posted 04 January 2019 - 18:35
Remi, vezi ca pe reno ai ESM, sistem de recuperare a energiei....dar ai baterie EFB ....care nu stie sa se incarce de la el 😂😂😂😂
Reno a economisit 40 de euro si cu tine 😉 |
|
#106
Posted 04 January 2019 - 18:37
Da, si in pliantul de prezentare aparea acest sistem de recuperare a energiei...Merge numai la baterii mai scumpe AGM ?
Pe de alta parte oare ar trebui in weekenduri iarna sa o scot la ceva drum mai lung ca in timpul saptamanii fac sub 50 de km ? |
#107
Posted 04 January 2019 - 21:58
Nu neaparat, cati km faci pe luna ? Eu ies cel putin o data la doua saptamani. Daca nu ai ocazia, arde-i vreo 10 minute de mers sportiv 4000-5000 rpm, e suficient !
|
#108
Posted 04 January 2019 - 22:02
Vreo 600-700 de km...are vreo importanta turația ptr încărcarea acumulatorului?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users