Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Start and Stop ?
Last Updated: Nov 01 2019 20:12, Started by
Remicade
, May 24 2018 14:05
·
0
#1
Posted 24 May 2018 - 14:05
Citeam deunazi despre acest sistem, nu am condus niciodata masina dotata cu asa ceva, stiu ca acum ceva timp mi se parea ciudat cum se aud pornind masinile la semafor, ma gandeam ca uite si la astia ca si-au luat masini de masini si opresc motorul la semafor.
Ca dupa un timp sa aflu de smecheria asta. Ei bine documentandu-ma despre sistem ptr ca imi va veni o masina care are asa ceva ca toate in 2018 am vazut ca majoritatea il uraste. Voi care folositi sau nu acest gadget ce parere aveti ? |
#2
Posted 24 May 2018 - 14:09
Start Stop este efectiv doar de la 20 de secunde in sus. Il am si il folosesc cand stau la semafor, in aglomeratie si asa mai departe. Nu mi se pare nimic deranjant dar cunosc multi care atunci cand urca in masina deactiveaza direct sistemul.
|
#3
Posted 24 May 2018 - 14:09
Este primul buton pe care il apas dupa ce pornesc masina. Prima data cand a intrat in functiune m-am si speriat, habar nu aveam ca daciile au asa ceva. Am patit-o intr-un giratoriu sa mi se opreasca de mai multe ori si de atunci e permanent pe off.
Nu mai discutam de impactul a 100 de porniri de motor pe zi, fata de 10 sa zicem.... |
#4
Posted 24 May 2018 - 14:10
De rahat. Economie la benzină chipurile. De fapt dacă oprești 20 de secunde mai mult consumi cu stopul și startul de după.
Se dezactivează din buton. |
#5
Posted 24 May 2018 - 14:10
Si mie mi-a fost frica de S&S, dar dupa doo ture m-am obisnuit si acum este ceva normal (mi-e aiurea cand ma urc intr-o masina care nu-l are ). Nu-ti face griji!
|
#6
Posted 24 May 2018 - 14:10
Cam inutil, il tin off.
Orice pornire in plus costa, asa stiam. In plus la scoala de soferi, te invata sa nu opresti la semafor motorul. S-a discutat https://forum.softpe...-eco-startstop/ Edited by arab, 24 May 2018 - 14:27. |
#7
Posted 24 May 2018 - 14:14
In Bucuresti si eu il dezactivez daca e aglomerat. Cand plec la job dimineata plec inainte de orele de aglomeratie si atunci de exemplu il las ca fac 25-30 de minute si am vreo 3-4 opriri pe care le prind. Dar seara cand vin pe aglomeratie il opresc ca am 100 de opriri si ma enerveaza. Si nici nu stiu daca chiar e o economie sa tot se opreasca-porneasca motorul la fiecare 2-3 minute timp de o ora cat fac pe drum.
|
#8
Posted 24 May 2018 - 14:15
masina mea are start stop dar la 2 saptamani dupa ce am cumparat-o l-am dezactivat complet de tot din soft.
Nu poate fi oprit/pornit, este inactiv 100%, o porcarie. |
#9
Posted 24 May 2018 - 14:15
Il tin oprit pe timp de vara la un Duster.
Singura chestie ce ma deranjeaza la sistem: vara, 50 de grade, inainte de semafor: aer rece si reconfortant prin aeratoarele masinii, la semafor: aer cald prin aeratoarele masinii (aparent imi opreste si compresorul de AC). Ceva divin. |
#10
Posted 24 May 2018 - 14:17
arab, on 24 mai 2018 - 14:10, said:
Orice pornire in plus costa, asa stiam. In plus la scoala de soferi, te invata sa nu opresti la semafor motorul. eu il las pornit, dar exista momente cand ma scoate din sarite. de ex cand se opreste motorul fix cand vreau eu sa plec, in trafic foarte aglomerat, sau daca vreau sa fac o parcare laterala cu spatele, opresc 2 secunde sa ma depaseasca ala din spate ca sa am loc sa intru si fix atunci se opreste legat de pornirile repetate, nu porneste la fel ca un motor oprit total. din cate-mi aduc aminte, la sistemele start-stop motorul se opreste intr-o pozitie anume, din care porneste cu efort mult mai mic. nu mai tin minte detaliile tehnice. |
|
#11
Posted 24 May 2018 - 14:21
Start-Stop e doar un sistem in plus pentru uzura demarorului, bateriei si a alternatorului. Plus ca la unele masini, in functie de constructia motorului, pompa de ulei se dezamorseaza si cand pleci de la semafor, pleci imediat si accelerat. Amorsarea poate dura un pic deci vei avea o ungere deficitara care in timp isi poate spune cuvantul in turbina, cuzineti etc...
born2lose, on 24 mai 2018 - 14:17, said:
la sistemele start-stop motorul se opreste intr-o pozitie anume, din care porneste cu efort mult mai mic. nu mai tin minte detaliile tehnice. Edited by tehnics, 24 May 2018 - 14:22. |
#12
Posted 24 May 2018 - 14:23
Mie unul s-a oprit aiurea odată prin giratoriu și de atunci nu îl mai suport. Nu vă bucurați de economia lu pește că dă sistemul vreo eroare și vi se oprește motorul în depășire.
Nu mai aveți încredere așa în orice. Quote la sistemele start-stop motorul se opreste intr-o pozitie anume, din care porneste cu efort mult mai mic. nu mai tin minte detaliile tehnice. Asta pare din Basmele Românilor Edited by exceswater, 24 May 2018 - 14:24. |
#13
Posted 24 May 2018 - 14:23
JJB Anonymous, on 24 mai 2018 - 14:15, said:
(aparent imi opreste si compresorul de AC). Ceva divin. Sistemul e bun in oras, dar nu in aglomeratia aia bara la bara in care tot inaintezi cativa metrii la cateva secunde. Este bun intr-o aglomeratie medie in care apuci sa mergi putin si sa actioneze doar la oprirea la semafor. In schimb, este total daunator pentru ca nu tine cont de distanta parcursa si se actioneaza indiferent ca ai mers sportiv sau pe autostrada si ajungi in oras la semafor...Practic distrugi turbina pentru ca uleiul nu mai circula sa o raceasca. |
#14
Posted 24 May 2018 - 14:26
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k159M8QhCIE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Practic, Start&Stop e o magarie bagata pe gat clientilor pentru ca producatorul sa pacaleasca testele de emisie... |
#15
Posted 24 May 2018 - 14:27
exceswater, on 24 mai 2018 - 14:10, said:
De rahat. Economie la benzină chipurile. De fapt dacă oprești 20 de secunde mai mult consumi cu stopul și startul de după. Motorul consuma infim la relanti, in schimb polueaza probabil aproape la fel ca in mers normal. |
|
#16
Posted 24 May 2018 - 14:29
este o prostie sa spui ca Start Stop ul strica motorul. Daca ar fi asa ceva nu s-ar mai folosi de mai mult de 20 de ani. BMW-ul si cu siguranta si alti mari producatori au un laborator de test pentru Start Stop care testeaza oprirea si pornirea motorului de zeci de mii ori fara sa exista vreun studiu ca ar afecta motorul sau alte parti ale motorului.
Singura prostie este Start Stop-ul intr-un diesel, pentru ca aici consumul este minim cand motorul este oprit. Doar la benzina face diferenta, dar nu trebuie sa va ganditi ca o sa economisiti un litru pe suta daca il folositi. Testele au aratat ca atunci cand motorul se opreste mai mult de 20 de secunde, este efectiv si nu neaparat doar in legatura cu benzina ci si cu poluatul. Sub 20 de secunde nu face nici o diferenta. Edited by business11, 24 May 2018 - 14:30. |
#17
Posted 24 May 2018 - 14:32
business11, on 24 mai 2018 - 14:29, said:
este o prostie sa spui ca Start Stop ul strica motorul. Personal cand stiu ca am mers mai agresiv il dezactivez si daca am ajuns acasa/la destinatie il las sa mearga inca 2-3-4 minute. Edited by Tz3posu, 24 May 2018 - 14:32. |
#18
Posted 24 May 2018 - 14:35
Ba cam tine... Daca am mers agresiv, sistemul meu de start&stop nu intra si la fel cam toate pe care le-am testat...
Si impactul unei pompe de ulei oprite pentru 1 sau 2 minute intr-un motor cald e fix 0... daca era oprita o ora, mai ziceam . Edited by StefanSC, 24 May 2018 - 14:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users