Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Bosch prezinta un sistem de evacuare la motoarele diesel care reduce emisiile mult sub limita legala

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View Postmax_01, on 07 mai 2018 - 21:15, said:

Ai glume in program?
La fiabilitate stiu ca DCI-ul este mai ok decat TDI-ul.

Totusi care`i gluma, sau ce nu e de inteles?

#20
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
O stire care nu poate decat sa ma bucure.Pana la urma era de asteptat sa fie scoase/inventate noi tehnologii care sa tina pasul cu exigenta ecologistilor.

#21
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Sa inteleg ca softistii de la Bosch "lucreaza" mai bine decat cei de la VW?...

#22
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View PostRazvan_N, on 07 mai 2018 - 22:22, said:

Sa inteleg ca softistii de la Bosch "lucreaza" mai bine decat cei de la VW?...
Cred ca are legatura cu partea "hard" si anume dpf-ul.

#23
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,154
  • Înscris: 25.01.2018
Am mai multe masini , toate Diesel , destul de noi ! Urmatoarele masini vor fi cumparate tot noi , tot germane si tot Diesel ! Amin !

#24
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Postl_dan, on 07 mai 2018 - 21:13, said:

Este adevarata stirea - detalii pentru sceptici:
- comunicat de presa Bosch: http://www.bosch-pre...lem-155524.html
- articole in presa internationala: http://europe.autone...-diesel-engines ; http://www.handelsbl...s/21217280.html

Mersi pt informatie, ramane totusi ca asta nu e mod de a face jurnalism. E ca si cum ai pretinde cititorului sa te creada orbeste.

#25
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004

View Postmissionnad, on 07 mai 2018 - 22:33, said:


Cred ca are legatura cu partea "hard" si anume dpf-ul.

Glumeam, ma refeream la faptul ca am ajuns sa ma gandesc la smecherii cand aud de tehnologii germane pentru reducerea poluarii...
DPF este filtrul de particule, ori partea asta e rezolvata deja la Diesel - n-am vazut fum deloc la masinile cu DPF. Problemele mari sunt la noxe (oxizii de azot). Probabil e vreun sistem imbunatatit de reducere a noxelor cu uree/amoniac (DEF / AdBlue).

Edited by Razvan_N, 07 May 2018 - 23:02.


#26
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

View PostRazvan_N, on 07 mai 2018 - 22:22, said:

Sa inteleg ca softistii de la Bosch "lucreaza" mai bine decat cei de la VW?...
Normal, ca doar fac soft in Romania, iar romanii se pricep si la hackareala si la a fenta legea Posted Image Nu mai gasesc de data asta americanii "smecheria": cum o sa faca masina ca sa performeze bine in teste, nemtii nu se pricep sa fenteze legea, de aia au fost prinsi, acum au venit la adevaratii specialisti in fentarea legii ...  Posted Image

Edited by utopium, 07 May 2018 - 23:08.


#27
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,809
  • Înscris: 03.02.2007

View PostMr_nobody_, on 07 mai 2018 - 20:39, said:

Prin "viață destul de lungă" încerci să zici "până apar baterii mai bune pentru mașini electrice".
Nu trebuie mai bune. Sunt foarte bune și cele actuale, Singura problemă e că sunt scumpe. Ar fi suficient doar să devină mai ieftine.

#28
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

View PostDigix, on 07 mai 2018 - 23:15, said:

Nu trebuie mai bune. Sunt foarte bune și cele actuale, Singura problemă e că sunt scumpe. Ar fi suficient doar să devină mai ieftine.
Minim de 10 ori

#29
Muf

Muf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 23.11.2017
https://forum.softpe...ei-de-la-bosch/

Mai era unul putin mai jos

#30
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,631
  • Înscris: 07.02.2003

View Postmax_01, on 07 mai 2018 - 20:32, said:

Asta inseamna ca dieselul va avea viata destul de lunga daca stirea nu este o facatura.
2024 in functie de oras :)

#31
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Rahat 2024...se vinde diesel in draci in UK,credulii pun boticu’ la propaganda eco.... o sa treaca repede si valul asta anti-diesel...lumea e satula de povesti de astea cu calota glaciara si pingunii ce se bronzeaza...Toyota isi ia teapa pe faza asta,au vandut in draci diesel si acuma de un o intorc ca la Ploiesti...cica dieselul e de porc si e tehnologie murdara...pai cum asa ma?
Pai de ce te-ai murdarit pe maini cu asa ceva,doar sa faci portofelul gras? Pana una alta,al meu Tdi toace frumos...

#32
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View Postandreic, on 07 mai 2018 - 23:23, said:


2024 in functie de oras :)

Vrabia mălai visează.
Te gândești cumva cat de repede se schimbă paradigma ?
Probabil nu, tu ești pe gândire dezirativă. :)

Edited by irulan_corrino, 08 May 2018 - 01:42.


#33
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,714
  • Înscris: 21.06.2016
Hai ca NOx l-au redus dar o problema majora la diesel e PM (=cancer)...

#34
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View Postvrajitoruldinoz, on 08 mai 2018 - 01:56, said:

Hai ca NOx l-au redus dar o problema majora la diesel e PM (=cancer)...

Și la termocentralele de unde se incarca Tesla nu e ?
La benzinare nu e ?
Uite așa vă băgați în seamă și apoi vă mirați de ce vă ia lumea la goană.

#35
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,714
  • Înscris: 21.06.2016
Nu, nu e.

#36
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017

View PostKroghy, on 07 mai 2018 - 20:36, said:

Nemtii sunt varful tehnologiei in domeniul auto.
cea mai mare inventie in domeniul perfectionarii motoarelor Otto si Diesel (fizicienii spun ca este
ultima inventie) din ultimii 50 de ani ii apartne companiei japoneze Mitsubishi ! ... se numeste injectia directa de combustibil !
Toyota este lider mondial in fabricarea autovehiculelor ! ...
cea mai fiabila marca auto din lume este Hyundai !... fabricant corean ! ...
nemtii stiu doar sa-si vanda bine acel "made in Germany"! ... cand jumate masina este facuta in Turcia !
ptr carcotasi: da! ... am un Citroen ! ... Posted Image

Edited by realduc, 08 May 2018 - 06:02.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate