Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Bosch prezinta un sistem de evacuare la motoarele diesel care reduce emisiile mult sub limita legala

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#37
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

 eireman, on 08 mai 2018 - 00:13, said:

Rahat 2024...se vinde diesel in draci in UK,

 irulan_corrino, on 08 mai 2018 - 01:41, said:

Vrabia mălai visează.
Voi nu prea cunoasteti reglementarile in UE... deja s-au decis eliminarea dieselurile mici din orasele mari. UK nu mai e in UE deci treaba lor...

Edited by andreic, 08 May 2018 - 06:19.


#38
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Catre toti iubitorii de diesel care au sarit in sus de fericire cand au auzit anuntul celor de la Bosch. Pana vor ferfecta astia de la Bosch sistemul lor mult laudat, si bineinteles va fi implementat si reglementat, voi o sa crapati de mult si masinile diesel vor fi pe cale de disparitie.
Si da, vehiculele electrice vor castiga teren pentru ca randamentul motoarelor electrice si acumulatorii se vor perfecta din ce in ce mai mult. Ca exemplu simplu, acum 5 ani incarcam telefonul 6-8 ore pana la un full, eu acum o fac in 5 minute pentru 5 ore de functionare.

Si ca sa fiu inteles pe deplin...sunt impotriva tuturor tigailor diesel (a se intelege soba), cu barele din spate innegrite de funingine, care lasa un nor negru de fum in urma cand mandrul posesor calca acceleratia.

#39
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 _-AppleS-_, on 07 mai 2018 - 21:37, said:

Astia de la Bosch sunt aia cu softul inselator care a dus la DieselGate, acum probabil vor face versiunea 2, care va simti mult mai bine cand e testata de noxe masina.
Crezi ca se risca dupa ce au prinsi cu pisica in sac?

 Ion_Bumbu, on 07 mai 2018 - 21:40, said:

Totusi care`i gluma, sau ce nu e de inteles?
Da un exemplu de autoturism VAG echipat cu motorizari Renault.

 andreic, on 07 mai 2018 - 23:23, said:

2024 in functie de oras Posted Image
Daca cu adevarat dieselul nu va fi poluant, va disparea dorinta de a-l interzice.

 Digix, on 07 mai 2018 - 23:15, said:

Nu trebuie mai bune. Sunt foarte bune și cele actuale, Singura problemă e că sunt scumpe. Ar fi suficient doar să devină mai ieftine.
Actualele baterii sunt foarte scumpe pentru majoritatea cumparatorilor , nu o ofera o autonomie de deplasare macar de 1000km, se incarca prea incet( ideal ar fi ca bateria sa se incarce in timpul necesar pentru a face un plin de carburant benzina sau motorina, la pompa), inca nu ai o infrastructura care sa poata deservi rapid masinile electrice, ca si actualele benzinarii, iar in conditii meteo extreme capacitatea lor de functionare scade drastic.Cand vor fi rezolvate aceste probleme, oamenii cu drag vor trece pe electrice la care ai cuplul motor la capacitate maxima  chiar din momentul cand vehiculul se pune in miscare.

 andreic, on 08 mai 2018 - 06:18, said:

Voi nu prea cunoasteti reglementarile in UE... deja s-au decis eliminarea dieselurile mici din orasele mari. UK nu mai e in UE deci treaba lor...
Deocamdata doar se vehiculeaza anul 2024 ca momentul probabil cand  dieselul(cel  fara AdBlue a fost luat in discutie) sa fie interzis.Daca constructorii auto o sa iasa in timp util cu tehnologie diesel cu adevarat nonpoluanta, atunci va disparea reticenta fata de diesel.
Si mie mi-ar placea ca foarte repede sa beneficiem de masini 100% electrice, cu o autonomie, fiabilitate si pret de achizitie comparabil cu cel al masinilor non premium cu motorizari termice, conventionale.

Edited by max_01, 08 May 2018 - 07:14.


#40
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Citește discuția, colegul a spus ca sunt firme nemțești ce folosesc motoare dezvoltate de companii franțuzești :)

#41
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 MicroEdge, on 08 mai 2018 - 07:47, said:

Citește discuția, colegul a spus ca sunt firme nemțești ce folosesc motoare dezvoltate de companii franțuzești Posted Image
Ai dreptate.Colegul s-a referit la nemti si nu la VAG.Nu stiu de ce, desi nu am masina VAG, ca sa fiu subiectiv, am avut impresia ca se refera la VAG.Este greseala mea de perceptie asa ca imi cer scuze pentru eroarea temporara in care m-am aflat.
Mercedes foloseste la clasa A,B,C si pe autoutilitara, motor diesel 1,5 si 1,6 dci de la Renault deoaerece nu a vrut sa dezvolte propriul motor diesel de cilindree mica.Cu siguranta ca pentru Mercedes din punct de vedere financiar a fost mai bine sa cumpere motoare de la Renault decat sa isi proiecteze si fabrice asa ceva.
Mercedes este singurul constructor auto german care face asa ceva.

Edited by max_01, 08 May 2018 - 07:55.


#42
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013

 max_01, on 08 mai 2018 - 07:11, said:




Da un exemplu de autoturism VAG echipat cu motorizari Renault.

Personal, as alege oricand chiar si dCI de la Renault, TDi-ului de la WAG, sa nu mai vorbim de actualele catastrofe de TSI sau FSI.

#43
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
@max, ai uitat de 1.3 tce

#44
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Ion_Bumbu, on 07 mai 2018 - 21:13, said:

Au ajuns sa cumpere motoare de la Renault ca nu`s in stare sa le faca la fel de bune!
Mercedes a cumparat si cumpara motoare de 1,5 si 1,6 dci de la Renault nu insa pentru ca nu sunt in stare sa fabrice asemenea motoare ci pentru ca ieseau mai ieftin cumparand motorul fabricat de Renault, la un pret bun, decat sa proiecteze si sa construiasca un asemenea motor pentru care ar fi fost necesara cel putin o hala de productie si personal de angajat.

 costin001, on 08 mai 2018 - 07:55, said:

Personal, as alege oricand chiar si dCI de la Renault, TDi-ului de la WAG, sa nu mai vorbim de actualele catastrofe de TSI sau FSI.
In cazul diesel, acum eu as alege, Blue-Hdi-ul fata de TDI si chiar si fata de dCI.Pe locul 2 as pune dCI-ul.
Din ce stiu, motoarele TSI fabricate din anul 2015, incoace, nu mai au problemele tehnice specifice generatiei TSI din perioada 2009-2014.

 MicroEdge, on 08 mai 2018 - 07:56, said:

@max, ai uitat de 1.3 tce
De asta chiar ca nu stiu nimic.Pana acum, datorita tie.Motorul a fost lansat anul asta.

Edited by max_01, 08 May 2018 - 08:09.


#45
alx42

alx42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 26.06.2014
pai si asta ce inseamna? ca nu sunt la fel de capabili ca si Renault la tipul asta de motoare.
daca altcineva face un motor la fel de bun ca al tau cu mai putin bani, inseamna ca ala e mai bun ca tine.

#46
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013

 max_01, on 08 mai 2018 - 08:02, said:


In cazul diesel, acum eu as alege, Blue-Hdi-ul fata de TDI si chiar si fata de dCI.Pe locul 2 as pune dCI-ul.
Din ce stiu, motoarele TSI fabricate din anul 2015, incoace, nu mai au problemele tehnice specifice generatiei TSI din perioada 2009-2014.

Da, HDi-ul a fost mereu un etalon de fiabilitate. Sotia a avut un Peugeot 207 din 2008 cu 1.6 HDi. Motor excelent si performant.
TSI-urile din 2015 incoace, parerea mea, poate au mai putine probleme, dar si vanzarile au scazut cu pana la 35%, nu au avut timp sa isi arate problemele. Pe forumurile de marca din UK inca se mai plange lumea. Spuneam pe alt forum ca din acest motiv am ales Focus 1.0 Ecoboost 125CP, initial ochisem Octavia 1.4 TSi.

#47
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010

 max_01, on 08 mai 2018 - 07:11, said:

Da un exemplu de autoturism VAG echipat cu motorizari Renault.



Doar Mercedes momentan, aia nu se incurca, pun ce`i mai bun!

Edited by Ion_Bumbu, 08 May 2018 - 08:24.


#48
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Ion_Bumbu, on 08 mai 2018 - 08:23, said:

Doar Mercedes momentan, aia nu se incurca, pun ce`i mai bun!
Corect.Dar se si implica in proiectarea si realizarea motorizarilor care ii vor echipa modelele chiar daca aceste motorizari vor fi fabricate sub sigla Renault.

#49
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Din cate stiu eu motoarele diesel de la Renault care echipeaza Clasa A de la Mercedes au fost dotate cu softuri si calculatoare Mercedes, si motivul pentru care acestia au apelat la solutia dCi, este pentru ca tendinta este de a diminua proiectarea si fabricarea de motoare diesel in viitor si investitia nu mai era viabila.

#50
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,843
  • Înscris: 14.08.2007

 costin001, on 08 mai 2018 - 08:20, said:

TSI-urile din 2015 incoace, parerea mea, poate au mai putine probleme, dar si vanzarile au scazut cu pana la 35%, nu au avut timp sa isi arate problemele.
Banuiesc ca de aia a ajuns VAG pe locul 1 mondial, ca au scazut vanzarile :)

#51
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013

 utopium, on 08 mai 2018 - 08:52, said:

Banuiesc ca de aia a ajuns VAG pe locul 1 mondial, ca au scazut vanzarile Posted Image
La ce a ajuns pe locul unu mondial...la softuri inselatoare, lanturi de distributie sarite, sau cutii de viteze distruse?

#52
Arader

Arader

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 16.01.2011
Foarte curios cum Bosch a prezentat tocmai acum aceasta solutie tehnica cand valul de nepopularitate al dieselului a crescut. In sfasit, sa n-o dam in teoria conspiratiei, am sa va zic parerea mea:

Eu cred ca multi s-au grabit sa-i cante prohodul Dieselului pentru ca sunt atatea aplicatii si utilizari unde nu prea ai cu ce sa il inlocuiesti fara costuri mult mai mari si imi vine in minte tot sectorul logistic al marfurilor. Nu prea ai cu ce sa inlocuiesti motoarele Diesel la camioane chiar daca sunt cateva proiecte electrice experimentale insa la o scara foarte mica si deloc concludete pentru o integrare comerciala la scara larga.

Nu sunt deloc impotriva electricelor si ma bucura progresul lor din ultima decada insa chiar si asa sunt departe de ceea ce asteapta marea masa a oamenilor de la o electrica: pret de achizite decent (sub 20.000 Euro), autonomie (macar 500 km), timp de reincarare mai mic. Electricele sunt viitorul si cu cat mai multi producatori investesc in tehnologia asta cu atat mai bine insa pana acolo mai este o paine de mancat si de asta spun eu ca Dieselul nu si-a dat inca duhul. Sa nu mai vorbesc de Romania unde orice se intampla cu o intarziere de cel putin 20 de ani.

In prezent am un Ford Focus II din 2008, 1.6 TDCi si mi-am promis ca urmatoarea masina nu va mai fi un Diesel insa socoteala de acasa nu se prea potriveste cu aia din targ pentru ca mai toate turbo-benzinarele au probleme, sunt inca fragile si mai toate isi manifesta "bolile copilariei", consuma ulei, fiabilitate scazuta: vedeti TSI-urile, TCe-urile si chiar Ecoboost-urile chit cat despre astea nu am auzit atatea probleme ca si la celaltate insa oricat de frumos ar ambala producatorii performantele lor realitatea de arata ca au consumul ridicat si nu se pot bate cu un turbo-diesel.
Am stat si am intors situatia pe toate partile, eram foarte aproape sa optez pentru un Focus 3 1.5 Ecoboost insa pana la urma am optat pentru un Duster 2 1.5 DCI pentru ca sunt motoare care si-au dovedit fiabilitatea, nu o sa am bataie de cap cu ele si nici intretinerea nu e ridicata mai ales ca Dacia mi-a oferit 5 ani garantie si 5 ani revizii incluse.

Da, nu e ok sa circule toate fumegatorile pe strada, nu e ok sa scoti DPF-ul cand se colmateaza insa asta se poate rezolva cu un ITP mai riguros.

Later edit: VAG a ajuns nr. 1 la vanzari si datorita celei de-a doua generatii de TDI-uri Common Rail, celebrul 2.0  TDI care se pare ca e un motor foarte reusit, nimic de obiectat.

Edited by Arader, 08 May 2018 - 09:11.


#53
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
..si cu toate astea 1.6 TDi se vinde mai bine ca 2.0 TDi. Locul unu al grupului VAG este inselator datorita pierderilor masive din cauza scandalurilor din trecut si a fabuloasei "note de plata" de peste 23 miliarde de dolari in urma proceselor suportate.

Logistica dupa parerea mea va ramane mult si bine sustinuta de propulsoare diesel, ce se  vrea de fapt, este eliminarea lor din aglomerarile urbane, unde masinile de mare tonaj nu au ce cauta. parerea mea ca sistemul BOSCH aici isi va gasii utilitatea, pentru ca va fi foarte costisitor pentru un 1.6 TDi, sa zicem.

Edited by costin001, 08 May 2018 - 09:21.


#54
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 costin001, on 08 mai 2018 - 09:18, said:

ce se  vrea de fapt, este eliminarea lor din aglomerarile urbane
Si tocmai acolo masinile electrice se potrivesc cel mai bine.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate