Bosch prezinta un sistem de evacuare la motoarele diesel care reduce emisiile mult sub limita legala
Last Updated: Jun 06 2018 02:27, Started by
max_01
, May 07 2018 20:32
·
0
#73
Posted 09 May 2018 - 09:06
Cand mi-am cumparat Ford, decizia am luat-o si datorita dealerului care a fost foarte sincer, am tinut legatura cu el si dupa vanzare pentr instalarea Android Auto si a altor programe. Printre altele mi-a spus si despre acel furtun care s-a regasit doar la primele loturi de 1.0 ecoboost intradevar. Ce se intampla. Motorul de 1.0 se incalzeste foarte tare. Nu este un dezavantaj acest lucru deoarece i-au asigurat o racire foarte buna pentru vara iar schimb iarna prezinta avantajul unui consum mult mai scazut in oras pe distante scurte datorita acestui lucru, decat 1,5 ecoboost spre exemplu. Eu personal mi-am luat 1,5 ecoboost deoarece circul mai mult la exterior dar iarna sotia circula pe distante scurte cu ea si CB-ul mi-a indicat in aceasta iarna circulatie 100% cu motor neincalzit. Revenind la acel cablu el nu fusese pozat (reducere de costuri deh) si statea foarte aproape de motorul foarte incins. S-a rezolvat dupa primele reclamatii printr-o pozare la distanta de motor. In rest nu au fost probleme cu acel motor care are acum vechime destul de mare de cand este pe piata.
Oricum motorul in 3 cilindri tinde sa devina standar la Ford, ei urmand sa lanseze in curand si motorul de 1,5 ecoboost tot in 3 cilindri. |
#74
Posted 09 May 2018 - 09:20
Din pacate nu mai gasesc linkul pe care l-am primit de la un prieten, mecanic si proprietar de service auto, in care nu stiu ce for neutru din Germania, secondat de o revista auto, demonteaza piesa cu piesa pana ultimul surubel si capacel de plastic masinile noi, care se afla inca in productie, la atingerea a 100000km in bord. Se face o evaluare a gradului de uzura al componentelor, rugina caroseriei si desfac si motorul complet si il evalueaza. Am ramas impresionat de ratingul Ford Focus si profund dejamagit de Dacia Duster. Masina se alege aleator, cea pe care am vazut-o eu era a unui pusti de 25 ani care venise in service pentru o revizie la 100000 km si caruia i s-a propus un model nou in schimbul masinii actuale pe care o lasa in service. Interesant sistem nu credeti?
|
#75
Posted 09 May 2018 - 10:05
Credem că ți l ai pus în cap pe @bumpocbum și o să vezi tu când o da cu ochii de postul tau .
|
#76
Posted 09 May 2018 - 11:51
Am un morcov in fund cu tot cu frunze si iepure... Ia uite-l pe ala de la avatar ce rade. Fra-su e in cur la mine.
Edited by costin001, 09 May 2018 - 12:18. |
#77
Posted 09 May 2018 - 13:00
costin001, on 08 mai 2018 - 20:59, said:
Motorul tau 1.0 TSi este inlocuitorul si spalarea pacatelor celor de la VAG. Si o alternativa premiata, economica si mai fiabila este 1.0 ecoboost de la Ford. |
#78
Posted 09 May 2018 - 13:37
utopium, on 09 mai 2018 - 13:00, said:
1.2 TSI era deja fara probleme cu ani buni inainte sa apara 1.0 TSI. O fi ecoboostul premiat, dar e mai slab ca performante decat 1.0 TSI si nu e mai economic. Fiabil, nu stiu, ca inca n-am auzit de probleme la 1.0 TSI. Edited by costin001, 09 May 2018 - 13:41. |
#79
Posted 03 June 2018 - 19:36
Pentru ca s-a ajuns la a face offtopic prin alte parti, cand deja avem topic special,pun un link catre acest articol foarte interesant:
https://www.theicct....diesels-demise. |
#80
Posted 06 June 2018 - 02:27
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users