Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 

Bosch prezinta un sistem de evacuare la motoarele diesel care reduce emisiile mult sub limita legala

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#73
g_obreja

g_obreja

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 12.11.2017
Cand mi-am cumparat Ford, decizia am luat-o si datorita dealerului care a fost foarte sincer, am tinut legatura cu el si dupa vanzare pentr instalarea Android Auto si a altor programe. Printre altele mi-a spus si despre acel furtun care s-a regasit doar la primele loturi de 1.0 ecoboost intradevar. Ce se intampla. Motorul de 1.0 se incalzeste foarte tare. Nu este un dezavantaj acest lucru deoarece i-au asigurat o racire foarte buna pentru vara iar schimb iarna prezinta avantajul unui consum mult mai scazut in oras pe distante scurte datorita acestui lucru, decat 1,5 ecoboost spre exemplu. Eu personal mi-am luat 1,5 ecoboost deoarece circul mai mult la exterior dar iarna sotia circula pe distante scurte cu ea si CB-ul mi-a indicat in aceasta iarna circulatie 100% cu motor neincalzit. Revenind la acel cablu el nu fusese pozat (reducere de costuri deh) si statea foarte aproape de motorul foarte incins. S-a rezolvat dupa primele reclamatii printr-o pozare la distanta de motor. In rest nu au fost probleme cu acel motor care are acum vechime destul de mare de cand este pe piata.
Oricum motorul in 3 cilindri tinde sa devina standar la Ford, ei urmand sa lanseze in curand si motorul de 1,5 ecoboost tot in 3 cilindri.

#74
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Din pacate nu mai gasesc linkul pe care l-am primit de la un prieten, mecanic si proprietar de service auto, in care nu stiu ce for neutru din Germania, secondat de o revista auto, demonteaza piesa cu piesa pana ultimul surubel si capacel de plastic masinile noi, care se afla inca in productie, la atingerea a 100000km in bord. Se face o evaluare a gradului de uzura al componentelor, rugina caroseriei si desfac si motorul complet si il evalueaza. Am ramas impresionat de ratingul Ford Focus si profund dejamagit de Dacia Duster. Masina se alege aleator, cea pe care am vazut-o eu era a unui pusti de 25 ani care venise in service pentru o revizie la 100000 km si caruia i s-a propus un model nou in schimbul masinii actuale pe care o lasa in service. Interesant sistem nu credeti?

#75
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Credem că ți l ai pus în cap pe @bumpocbum și o să vezi tu când o da cu ochii de postul tau :D .

#76
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Posted Image Am un morcov in fund cu tot cu frunze si iepure... Ia uite-l pe ala de la avatar ce rade. Fra-su e in cur la mine.

Edited by costin001, 09 May 2018 - 12:18.


#77
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,860
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcostin001, on 08 mai 2018 - 20:59, said:

Motorul tau 1.0 TSi este inlocuitorul si spalarea pacatelor celor de la VAG.
Si o alternativa premiata, economica si mai fiabila este 1.0 ecoboost de la Ford.
1.2 TSI era deja fara probleme cu ani buni inainte sa apara 1.0 TSI. O fi ecoboostul premiat, dar e mai slab ca performante decat 1.0 TSI si nu e mai economic. Fiabil, nu stiu, ca inca n-am auzit de probleme la 1.0 TSI.

#78
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013

View Postutopium, on 09 mai 2018 - 13:00, said:

1.2 TSI era deja fara probleme cu ani buni inainte sa apara 1.0 TSI. O fi ecoboostul premiat, dar e mai slab ca performante decat 1.0 TSI si nu e mai economic. Fiabil, nu stiu, ca inca n-am auzit de probleme la 1.0 TSI.
Probleme la 1.0 TSI se vor auzii, daca vor fi, peste vreo 5-6 ani. Ecoboost a aparut in US prin 2009, iar asta mic de 1.0L in Europa de prin 2012. Despre performante si consum nu ma hazardez comparandu-l cu 1.0 Ecoboost, pentru ca nu am destule informatii, fiind prea nou si evident nu l-am condus.

Edited by costin001, 09 May 2018 - 13:41.


#79
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Pentru ca s-a ajuns la a face offtopic prin alte parti, cand deja avem topic special,pun un link catre acest articol foarte interesant:
https://www.theicct....diesels-demise.


#80
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,678
  • Înscris: 21.10.2009

View PostSupermax, on 07 mai 2018 - 22:51, said:

Am mai multe masini , toate Diesel , destul de noi ! Urmatoarele masini vor fi cumparate tot noi , tot germane si tot Diesel ! Amin !
Spor la arat si semanat!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate