Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Fiat Fullback LX - Fanica 2.0 - pickup-up - MY2017

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#73
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007
Filtrul ăla de aer cred ca e din "haur"  , 311 +TVA ????

#74
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View Postrocaddy, on 11 ianuarie 2019 - 14:21, said:

Filtrul ăla de aer cred ca e din "haur"  , 311 +TVA ????


Probabil! Deși am căutat și se pare că sunt destul de scumpe.

Preț pentru OEM este cam 60-70 EUR pe-afara.



#75
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Zilele astea am stat si am plans dupa parbrizul incalzit de la Freelander.

Gheata / zapada pe parbriz, no problem. Apasam un buton si se rezolva.

Acum... Apa de la robinet si asteptat sa se dezghete de la dezaburire.

Cu prima ocazie trebuie sa vad de un parbriz incalzit. Sigur trebuie sa existe ceva aftermarket.

#76
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu stiu cum de am omis pana acum topicul. Sunt fan declarat pickup si fost ( si voi mai fi pe viitor ) posesor.  Sunt mașini trainice. La consum nu vei scădea sub 10. Sunt grele . Ai grija sa nu abuzezi de 4H. E gândită sa rupă planetară dreapta fata daca faci exces de diferentialul central la viteze mari , dar asta ca sa nu strice diferentialul care costa peste 6000 euro. Pune o cutie permanentă în bena si incarc-o cu de toate. Un 200 kg te pot scuti de multe arcuri lamelare rupte. La gol,  are tendinta sa țopăie excesiv si asta fisureaza oberlagul. Deasemenea ajuta la stabilitate si aderența. Ai grija la colțul din dreapta spate. O camera spate ar ajuta mult.

Edited by JurasikMan, 26 January 2019 - 09:57.


#77
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Multam fain de sfaturi. Topicul tau cu pickup-uri m-a ajutat la alegerea criteriilor de departajare in alegerea pickup-ului.

Urmeza sa iau la un momentdat o cutie (din alea care se monteaza intre pasajele rotilor) si pe care o poti umple cu chestii. Da' nu prea castig mare lucru ca hardtop-ul nu vine ferestre laterale ca sa ajung usor la cutie altfel decat urcandu-ma in bena. Cu consumul nu imi fac iluzii si nici nu ma intereseaza in afara de a tine o contabilitate sumara a cheltuielilor cu masina. Tinand cont ca folosesc masina si ca daily driver prin Bucuresti, chiar nu imi fac probleme.

Interesant cu 4H - e valabil doar pentru L200 sau in general? Oricum, folosesc 4H cand e vorba de drum ud sau drum asfaltat cu probleme de aderenta.

Momentan lucrez la wishlist pentru anul asta pentru masina si la gasirea unui atelier care sa se priceapa sa confectioneze cateva lucruri.

#78
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
24,000 km - doar motorina si carmaz pentru parbriz.

Conversatie cu un alt posesor de Fullback - se pare ca va trebui sa ii fac un tratament cu ceara de protectie a sasiului. Din ce spunea omul, e tabla goala netratata sub masina.

Se pare ca si Mitsubishi face reduceri de costuri, ori e un "feature" pentru masinile alocate pentru Fiat incat sa iasa mai ieftin. Ar fi in aceeasi categorie cu masacrarea unitatii multimedia careia i-au scos tot ce tinea de on-board computer.

#79
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Tratamentul asta trebuia facut la 0 km nu acuma Posted Image
Ajungi sa faci ca si cu Daciile vechi , sa le pui intr-o rana si sa la izolezi cu autovapant ...

Edited by Baxon, 19 March 2019 - 11:21.


#80
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Hehe. Stiu, nici mie nu mi-a trecut prin cap atunci (nici nu m-am gandit ca nu au dat cu ceva solutie de protectie pentru partea de sub masina tinand cont de profilul masinii). Vorba unui clasic in viata... assumption is the mother of all fuckups :D

Fix asta o sa fie - masina intr-o rana, curatata, degresata etc. Si abia apoi data cu un strat de protectie.

#81
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cu ce solutie intentionezi sa " ungi ' ?

#82
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Mă gândisem la Teroson că am mai folosit că sealant pt BMW după ce i-am curățat dedesubturile. Și în 3 ani după nu a avut nimic pe dedesubt deși a văzut multa sare pe vreme de iarna.

Daca merge, de ce sa schimb. La fel cum rămân fidel cu Leatherique.

Uitasem... Am scos 8.1 l/100 km mergând chill cu 90-95 la ora intre Negru Vodă și Constanta. Cam 60 km pe sens.

Tot nu îmi dau seama cum au scris aia in cartea mașinii (inclusiv la Mitsubishi) 6.4 l/100 km. Bine cum au scos consumul ăla.

#83
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Teroson e ok si eu am folosit la Bombita Posted Image

#84
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eu am mai folosit cu success la Avensis (lucrari de mentenanta) Liqui Moly.

Edited by closchkutza, 19 March 2019 - 20:20.


#85
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Luna asta se fac 12 luni de cand am masina. 25,000 km pe odo pana acum (25,010) si cateva statistici pentru ultimele 12 luni:
  • 2,748 L motorina cosumati pana acum
  • 61 de alimentari inregistrate pana acum
  • 45 L turnati in medie pe alimentare
  • 0.628 RON/km - costul mediu pe km
  • 1,466 RON cost mediu lunar cu masina (combustibil, carmaz pentru parbriz, revizie, etc.)
  • 75 km / zi in medie
  • 10.74 L/100 km consumul mediu pe cei 25,000 km de pana acum
Impresii dupa un an
  • Se conduce super usor cu o singura mana :) Am avut nevoie (mana rupta etc.) si s-a putut.
  • Nu a fost nevoie sa inalt masina pana acum. Nici nu prevad motive sa o fac in viitorul apropiat.
  • Nu am avut nevoie de portbagaj de acoperis. Totul a intrat lejer in bena.
  • Consumul ridicat se datoreaza drumurilor dese Bucuresti - Dobrogea pe A2 la ore la care e destul de liber. Pe autostrada nu merg la consum.
  • Am carat de toate de la mobila, barca gonflabila pana la stalpi de beton. Incarcata pana in maximul de 1 tona in bena, masina nu a protestat, nu a parut ca vrea sa se ridice de bot. Imi faceam probleme ca bena pare mai in spate decat puntea spate in special pe drumuri valurite si la viteze decente (90-100 km/h).
  • Motorul e silentios pentru un diesel. Multa lume a confirmat lucrul asta la primul drum cu masina. De pe la 2,700 RPM incepe sa fie galagios. Pe DN/European depasesc cu minim 2,800-3,000 ture.
  • Pana in 120-130 km/h, zgomotul nu e deranjant, mai degraba mi se pare ca e produs de fapt de oglinzile laterale care au dimensiunea unor urechi de elefant. Chiar si asa, peste 130, tot nu e nevoie sa vorbesti tare / sa tipi ca sa te intelegi cu ceilalti din masina. Am mers cu un Focus de anul trecut, nivelul de zgomot la viteze de autostrada mi se pare identic.
  • Din partea oamenilor care au condus sau care conduc versiuni mai vechi de pickup-uri, sau masini de buget, aproape toti au comentat ca masina este surprinzator de confortabila. Cel putin cei care veneau de pe pickup-uri vechi, observau cat de mult s-au imbunatatit masinile de tipul asta. Chiar si cu suspensie pe foi, au ramas suficient de impresionati de confort.
  • Consuma EXTREM de putin daca se merge civilizat cu masina. Am facut cateva drumuri pe E85 recent si apoi pe langa Piatra Neamt. Am scos niste consumuri SF de genul 8.2 L/100 km (segment de 340 km), 9.3 L/100 km (segment de 360 km cu vreo 500 kg in bena) si un 8.8 L/100 km (segment de 400 km pe drumul de intoarcere spre Bucuresti).
  • Toate consumurile sunt calculate de la plin la plin. Nu ma bazez pe calculatorul masinii pentru ca nu are decat functie de consum pentru drumul curent (se reseteaza dupa 2 h de stationare). Plus, "consumul instant" este extrem de optimist si foarte usor de pacalit.
  • Raman de parere ca ori Mitsubishi or Fiat au fost niste magari ordinari cand au decis sa masacreze unitatea multimedia. Efectiv este aceeasi interfata grafica ca la L200, dar fara meniurile care prezinta date de la calculatorul masinii (consumuri, etc.)
  • Unitatea multimedia e o mizerie. Conexiune Bluetooth care pica uneori din senin si trebuie sa faci "Pairing" din nou. Mai ales enervant ca deobicei pica fix cand esti in mers.
  • Nu i-am pocnit coltul dreapta spate... Dar am judecat prost un mal de pamant care a alunecat cu tot cu masina de m-am proptit in niste copaci. Zgarieturi mici pe bara fata si numarul de inmatriculare.
  • Desi schimba deobicei lin, cutia automata pare uneori nehotarata la viteze mici.
  • Am avut ocazia sa numar gropile din Bucuresti. Nu cred ca mai sunt in Bucuresti 100m de asfalt care sa nu fie spart (santuri, gropi, cicatrici de la diverse lucrari de la gaze, apa, caldura...) Cert e ca suprafata de rulare e din ce in ce mai proasta mai ales pe stradutele dintre blocuri.
  • Anvelopele (Nokian Rotiiva AT) au fost mai mult decat ok atat iarna cat si pe noroaie, dar pare ca au cam scazut calitatea cauciucului folosit. Dar dupa 25,000 km abia am tocit 15-20% din cauciuc (inca mai e putin vizibil markerul de 80%).
Wishlist-ul pentru anul asta

Aveam mari planuri de modificari anul trecut, da' prioritati noi si mi-am dat seama ca nu am nevoie de anumite modificari inca Posted Image Asa ca urmeaza niste lucruri mai ancorate in meandrele concretului.
  • Portbagaj pe lungimea capotei si a benei si cu ceva ranforsari in zona benei in cat sa poata duce ceva greutate. Cel mai probabil ceva custom. Trebuie sa gasesc atelierul potrivit.
  • Sistem de scripeti pentru incarcat / descarcat barca. Ceva in genul asta - aicisau aici
  • Un powerbox, poate. Daca o sa am nevoie de mai multe drumuri pe chestii de genul E85, parca are nevoie de un pic mai mult avant in plaja de 90-130 km/h. Pe autostrada nu are nici o problema.
  • Inlocuirea barei fata cu o copie de ARB bullbar. Am gasit ceva ateliere, doar sa fie timp si bani de asta. Dar asta e cam musai daca tot mai "sprijin" masina de copaci Posted Image
  • Rampe de urcare pentru bena care la nevoie pot functiona ca extindere incarcare bena.

Edited by Quoriah, 03 April 2019 - 17:20.


#86
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Weekend-ul asta am facut o mica tura pe Dunare. Voiam sa teste barca si motorul pe care le-am scos de la iernat acu vreo 2 saptamani.

Sunt multumit ca se cara barca foarte usor direct pe masina. Ca sa nu dau o poala de bani pe bare care sa imi fac zgomot cand nu am nevoie de ele, am luat un set de bare transversale gonflabile.

Se pare ca barele gonflabile si-au indeplinit cu brio menirea. Barca a stat bine mersi pe masina si a supravietuit cu bine autostrazii. Cu barca cu balon de 40 cm diametru, s-a simtit destul de bine inaltarea centrului de greutate al masinii si implicit un grad mai mare de instabilitate. Barca a adaugat inca vreo 2-3 L la consum la o viteza constanta de 95-100 km/h.

Barca legata zdravan de masina Posted Image Va trebui sa imi fac un sistem de urcare/coborare a barci cu scripeti / vinci. E prea subreda mana si prea grea barca sa o manevrez de unu singur.

Attached File  IMAG0110.jpg   393.97K   94 downloads

Attached File  IMAG0111.jpg   542.21K   82 downloads

Barca cu echipamentul de camping si "semineul" improvizat

Attached File  IMAG0075.jpg   451.63K   83 downloads

Attached File  IMAG0096.jpg   848.62K   86 downloads

#87
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Au luat-o si astia de la Mitsu pe aratura cu downsizing. Noua versiune trece de la motorul de 2.4L la 2.2L - cel mai probabil pentru intruni criteriile de la Euro 6d-TEMP.

https://www.carscoop...l-turbo-diesel/

Noul L200 arata dragut.. dar doar atat:

- toata lumea s-a trezit ca vrea masca sa arate ca la Ford F series (in special modelel Raptor); cam penibil
- nu exista upgrade-uri majore la interior din ce vad in poze;
- volanul e putin schimbat  cu mai multe spite si alta configuratie a comenzilor de pe volan
- headunit-ul are o noua "fata"
- vad ca apare o configuratie "mountain rescue" care se pare ca la interior aduce ceva piele pe cotiera si pe portiere (de parca te ajuta in mijlocul mocirlei)
- cadranele par digitale
- consola centrala ramane neschimbata
- element nou va fi un selector pentru terenul pe care ruleaza masina - Gravel, Mud/Snow, Sand, and Rock (pare un copy-paste doar ca il au si ceilalti - vedem daca aduce ceva in plus la SuperSelect II); interesant ca in poza cu interiorul e selectorul curent pentru tractiune (2H, 4H, 4L, 4LLc)
- poza cu interiorul pare randare din cauza ca ii butonul de reductor cuplat/decuplat, iar selectorul de tractiune pare doar cel de la EasySelect, si nu SuperSelect
- sisteme noi de securitate pentru L200: Forward Collision Mitigation, Blind Spot Warning, Rear Cross Traffic Alert, and Ultrasonic Misacceleration Mitigation
- nu e specificat clar, dar posibil sa primeasca un 360 camera system; interesant cum va functiona; in teren ar fi util sa poti sa vezi mai bine imprejurimile masinii

Designul nu e naspa, dar upgrade-ul mi se pare mic si nesemnificativ. E doar un pas in fata pentru "urbanizarea", imblanzirea cu materiale mai noi si acoperite cu piele si "modernizarea" inutila a unui offroader old-school.

Daca trendul continua, posibil sa vedem pickup cu motor de 1L. Oricum, deja se pare ca daca Ford adauga si posibilitatea de a rula in 4H pe asfalt ca la F-series ma voi muta in 2-3 ani la Ranger macar pentru motorul de 3.2.

#88
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017

View PostQuoriah, on 18 iunie 2019 - 15:46, said:





Daca trendul continua, posibil sa vedem pickup cu motor de 1L. Oricum, deja se pare ca daca Ford adauga si posibilitatea de a rula in 4H pe asfalt ca la F-series ma voi muta in 2-3 ani la Ranger macar pentru motorul de 3.2.


Se aude ca motorul de 3.2 de pe Ranger va disparea in curand.. nu cred ca se va mai produce peste 2-3 ani.

#89
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Mda... se pare ca Mitsubishi avea probleme cu emisiile pe motorul cu 2.4L de pe versiunea mea de Fullback. Asta combinat cu vanzari proaste a rezultat in oprirea vanzarilor de Fiat Fullback.

Pe scurt, am luat masina fix la timp si cu reducerea de rigoare. Fiat a inchis parteneriatul cu Mitsubishi pentru gama Fiat Professional - https://www.autoexpr...from-fiat-range

Pacat... vedem ce inseamna pe termen lung pentru service / garantie. Ma asteptam oarecum la asta.

View PostGCondruz18, on 18 iunie 2019 - 19:21, said:

Se aude ca motorul de 3.2 de pe Ranger va disparea in curand.. nu cred ca se va mai produce peste 2-3 ani.

Vreo sursa? Stiu ca pe Ranger Raptor aveau un diesel de 2L cu 210 CP si vreo 500 NM. Asa ca nu mi-e rusine nici cu noul 2.2L de pe L200-ele celor de la Mitsubishi.

#90
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Sursa e ca deja in majoritatea pietelor Ranger Facelift nu se mai ofera cu 3.2, deloc. E inlocuit de 2.0 EcoBlue 213 cai biturbo.
In Romania (am vorbit cu baietii de la Ford din TM) se va mai oferi 3.2-ul cam pana la sfarsitul anului, dar va disparea si de aici.
Dar sa stii ca 3.2-ul nu e asa cum l-ar face cifrele sa para. E destul de "tractor" si trebuie chiar sa te dai la el ca sa iti ofere putere. Chiar nu imi explic cum. Tracteaza fara emotii 3 tone + 1 tona incarcata in el, dar la regim de sosea / autostrada pare cam lenes.
Nu am condus motoare de la Nissan, Mitsu sau Toyota, dar am condus un X Class V6 258hp si un Amarok V6 258 (pe care acum il detin) si diferenta dintre ele si Ranger la dinamica pe sosea e imensa, nici nu mi-a venit sa cred ca sunt doar 58 de cai diferenta si vreo 100nm. Sunt niste motoare mult mai voioase, mai elastice si mai doritoare sa iti dea putere. Si iti ofera o siguranta mult mai mare in traficul asta tampit.
Am condus 2.0 EcoBlue 170hp pe un Transit, si la cum merge pe ala eu cred ca as alege 2.0 in loc de 3.2 si pe Ranger, sincer. Da, stiu, n-are 5 cilindri, 3+litri, nu suna asa bine, dar isi face treaba mai bine. Poate nu cu incarcatura mare, dar cu golul alearga mai bine decat Ranger-ul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate