Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fiat Fullback LX - Fanica 2.0 - pickup-up - MY2017
Last Updated: Mar 02 2024 12:13, Started by
Quoriah
, May 04 2018 12:43
·
1
#73
Posted 11 January 2019 - 14:21
Filtrul ăla de aer cred ca e din "haur" , 311 +TVA ????
|
#74
Posted 11 January 2019 - 14:28
#75
Posted 26 January 2019 - 08:55
Zilele astea am stat si am plans dupa parbrizul incalzit de la Freelander.
Gheata / zapada pe parbriz, no problem. Apasam un buton si se rezolva. Acum... Apa de la robinet si asteptat sa se dezghete de la dezaburire. Cu prima ocazie trebuie sa vad de un parbriz incalzit. Sigur trebuie sa existe ceva aftermarket. |
#76
Posted 26 January 2019 - 09:56
Nu stiu cum de am omis pana acum topicul. Sunt fan declarat pickup si fost ( si voi mai fi pe viitor ) posesor. Sunt mașini trainice. La consum nu vei scădea sub 10. Sunt grele . Ai grija sa nu abuzezi de 4H. E gândită sa rupă planetară dreapta fata daca faci exces de diferentialul central la viteze mari , dar asta ca sa nu strice diferentialul care costa peste 6000 euro. Pune o cutie permanentă în bena si incarc-o cu de toate. Un 200 kg te pot scuti de multe arcuri lamelare rupte. La gol, are tendinta sa țopăie excesiv si asta fisureaza oberlagul. Deasemenea ajuta la stabilitate si aderența. Ai grija la colțul din dreapta spate. O camera spate ar ajuta mult.
Edited by JurasikMan, 26 January 2019 - 09:57. |
#77
Posted 26 January 2019 - 16:02
Multam fain de sfaturi. Topicul tau cu pickup-uri m-a ajutat la alegerea criteriilor de departajare in alegerea pickup-ului.
Urmeza sa iau la un momentdat o cutie (din alea care se monteaza intre pasajele rotilor) si pe care o poti umple cu chestii. Da' nu prea castig mare lucru ca hardtop-ul nu vine ferestre laterale ca sa ajung usor la cutie altfel decat urcandu-ma in bena. Cu consumul nu imi fac iluzii si nici nu ma intereseaza in afara de a tine o contabilitate sumara a cheltuielilor cu masina. Tinand cont ca folosesc masina si ca daily driver prin Bucuresti, chiar nu imi fac probleme. Interesant cu 4H - e valabil doar pentru L200 sau in general? Oricum, folosesc 4H cand e vorba de drum ud sau drum asfaltat cu probleme de aderenta. Momentan lucrez la wishlist pentru anul asta pentru masina si la gasirea unui atelier care sa se priceapa sa confectioneze cateva lucruri. |
#78
Posted 19 March 2019 - 10:21
24,000 km - doar motorina si carmaz pentru parbriz.
Conversatie cu un alt posesor de Fullback - se pare ca va trebui sa ii fac un tratament cu ceara de protectie a sasiului. Din ce spunea omul, e tabla goala netratata sub masina. Se pare ca si Mitsubishi face reduceri de costuri, ori e un "feature" pentru masinile alocate pentru Fiat incat sa iasa mai ieftin. Ar fi in aceeasi categorie cu masacrarea unitatii multimedia careia i-au scos tot ce tinea de on-board computer. |
#79
Posted 19 March 2019 - 11:21
Tratamentul asta trebuia facut la 0 km nu acuma
Ajungi sa faci ca si cu Daciile vechi , sa le pui intr-o rana si sa la izolezi cu autovapant ... Edited by Baxon, 19 March 2019 - 11:21. |
#80
Posted 19 March 2019 - 12:14
Hehe. Stiu, nici mie nu mi-a trecut prin cap atunci (nici nu m-am gandit ca nu au dat cu ceva solutie de protectie pentru partea de sub masina tinand cont de profilul masinii). Vorba unui clasic in viata... assumption is the mother of all fuckups
Fix asta o sa fie - masina intr-o rana, curatata, degresata etc. Si abia apoi data cu un strat de protectie. |
#82
Posted 19 March 2019 - 17:57
Mă gândisem la Teroson că am mai folosit că sealant pt BMW după ce i-am curățat dedesubturile. Și în 3 ani după nu a avut nimic pe dedesubt deși a văzut multa sare pe vreme de iarna.
Daca merge, de ce sa schimb. La fel cum rămân fidel cu Leatherique. Uitasem... Am scos 8.1 l/100 km mergând chill cu 90-95 la ora intre Negru Vodă și Constanta. Cam 60 km pe sens. Tot nu îmi dau seama cum au scris aia in cartea mașinii (inclusiv la Mitsubishi) 6.4 l/100 km. Bine cum au scos consumul ăla. |
|
#85
Posted 03 April 2019 - 17:16
Luna asta se fac 12 luni de cand am masina. 25,000 km pe odo pana acum (25,010) si cateva statistici pentru ultimele 12 luni:
Aveam mari planuri de modificari anul trecut, da' prioritati noi si mi-am dat seama ca nu am nevoie de anumite modificari inca Asa ca urmeaza niste lucruri mai ancorate in meandrele concretului.
Edited by Quoriah, 03 April 2019 - 17:20. |
#86
Posted 17 April 2019 - 11:16
Weekend-ul asta am facut o mica tura pe Dunare. Voiam sa teste barca si motorul pe care le-am scos de la iernat acu vreo 2 saptamani.
Sunt multumit ca se cara barca foarte usor direct pe masina. Ca sa nu dau o poala de bani pe bare care sa imi fac zgomot cand nu am nevoie de ele, am luat un set de bare transversale gonflabile. Se pare ca barele gonflabile si-au indeplinit cu brio menirea. Barca a stat bine mersi pe masina si a supravietuit cu bine autostrazii. Cu barca cu balon de 40 cm diametru, s-a simtit destul de bine inaltarea centrului de greutate al masinii si implicit un grad mai mare de instabilitate. Barca a adaugat inca vreo 2-3 L la consum la o viteza constanta de 95-100 km/h. Barca legata zdravan de masina Va trebui sa imi fac un sistem de urcare/coborare a barci cu scripeti / vinci. E prea subreda mana si prea grea barca sa o manevrez de unu singur. IMAG0110.jpg 393.97K 94 downloads IMAG0111.jpg 542.21K 82 downloads Barca cu echipamentul de camping si "semineul" improvizat IMAG0075.jpg 451.63K 83 downloads IMAG0096.jpg 848.62K 86 downloads |
#87
Posted 18 June 2019 - 15:46
Au luat-o si astia de la Mitsu pe aratura cu downsizing. Noua versiune trece de la motorul de 2.4L la 2.2L - cel mai probabil pentru intruni criteriile de la Euro 6d-TEMP.
https://www.carscoop...l-turbo-diesel/ Noul L200 arata dragut.. dar doar atat: - toata lumea s-a trezit ca vrea masca sa arate ca la Ford F series (in special modelel Raptor); cam penibil - nu exista upgrade-uri majore la interior din ce vad in poze; - volanul e putin schimbat cu mai multe spite si alta configuratie a comenzilor de pe volan - headunit-ul are o noua "fata" - vad ca apare o configuratie "mountain rescue" care se pare ca la interior aduce ceva piele pe cotiera si pe portiere (de parca te ajuta in mijlocul mocirlei) - cadranele par digitale - consola centrala ramane neschimbata - element nou va fi un selector pentru terenul pe care ruleaza masina - Gravel, Mud/Snow, Sand, and Rock (pare un copy-paste doar ca il au si ceilalti - vedem daca aduce ceva in plus la SuperSelect II); interesant ca in poza cu interiorul e selectorul curent pentru tractiune (2H, 4H, 4L, 4LLc) - poza cu interiorul pare randare din cauza ca ii butonul de reductor cuplat/decuplat, iar selectorul de tractiune pare doar cel de la EasySelect, si nu SuperSelect - sisteme noi de securitate pentru L200: Forward Collision Mitigation, Blind Spot Warning, Rear Cross Traffic Alert, and Ultrasonic Misacceleration Mitigation - nu e specificat clar, dar posibil sa primeasca un 360 camera system; interesant cum va functiona; in teren ar fi util sa poti sa vezi mai bine imprejurimile masinii Designul nu e naspa, dar upgrade-ul mi se pare mic si nesemnificativ. E doar un pas in fata pentru "urbanizarea", imblanzirea cu materiale mai noi si acoperite cu piele si "modernizarea" inutila a unui offroader old-school. Daca trendul continua, posibil sa vedem pickup cu motor de 1L. Oricum, deja se pare ca daca Ford adauga si posibilitatea de a rula in 4H pe asfalt ca la F-series ma voi muta in 2-3 ani la Ranger macar pentru motorul de 3.2. |
|
#88
Posted 18 June 2019 - 19:21
Quoriah, on 18 iunie 2019 - 15:46, said: Daca trendul continua, posibil sa vedem pickup cu motor de 1L. Oricum, deja se pare ca daca Ford adauga si posibilitatea de a rula in 4H pe asfalt ca la F-series ma voi muta in 2-3 ani la Ranger macar pentru motorul de 3.2. Se aude ca motorul de 3.2 de pe Ranger va disparea in curand.. nu cred ca se va mai produce peste 2-3 ani. |
#89
Posted 19 June 2019 - 11:47
Mda... se pare ca Mitsubishi avea probleme cu emisiile pe motorul cu 2.4L de pe versiunea mea de Fullback. Asta combinat cu vanzari proaste a rezultat in oprirea vanzarilor de Fiat Fullback.
Pe scurt, am luat masina fix la timp si cu reducerea de rigoare. Fiat a inchis parteneriatul cu Mitsubishi pentru gama Fiat Professional - https://www.autoexpr...from-fiat-range Pacat... vedem ce inseamna pe termen lung pentru service / garantie. Ma asteptam oarecum la asta. GCondruz18, on 18 iunie 2019 - 19:21, said:
Se aude ca motorul de 3.2 de pe Ranger va disparea in curand.. nu cred ca se va mai produce peste 2-3 ani. Vreo sursa? Stiu ca pe Ranger Raptor aveau un diesel de 2L cu 210 CP si vreo 500 NM. Asa ca nu mi-e rusine nici cu noul 2.2L de pe L200-ele celor de la Mitsubishi. |
#90
Posted 19 June 2019 - 14:06
Sursa e ca deja in majoritatea pietelor Ranger Facelift nu se mai ofera cu 3.2, deloc. E inlocuit de 2.0 EcoBlue 213 cai biturbo.
In Romania (am vorbit cu baietii de la Ford din TM) se va mai oferi 3.2-ul cam pana la sfarsitul anului, dar va disparea si de aici. Dar sa stii ca 3.2-ul nu e asa cum l-ar face cifrele sa para. E destul de "tractor" si trebuie chiar sa te dai la el ca sa iti ofere putere. Chiar nu imi explic cum. Tracteaza fara emotii 3 tone + 1 tona incarcata in el, dar la regim de sosea / autostrada pare cam lenes. Nu am condus motoare de la Nissan, Mitsu sau Toyota, dar am condus un X Class V6 258hp si un Amarok V6 258 (pe care acum il detin) si diferenta dintre ele si Ranger la dinamica pe sosea e imensa, nici nu mi-a venit sa cred ca sunt doar 58 de cai diferenta si vreo 100nm. Sunt niste motoare mult mai voioase, mai elastice si mai doritoare sa iti dea putere. Si iti ofera o siguranta mult mai mare in traficul asta tampit. Am condus 2.0 EcoBlue 170hp pe un Transit, si la cum merge pe ala eu cred ca as alege 2.0 in loc de 3.2 si pe Ranger, sincer. Da, stiu, n-are 5 cilindri, 3+litri, nu suna asa bine, dar isi face treaba mai bine. Poate nu cu incarcatura mare, dar cu golul alearga mai bine decat Ranger-ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users