Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Fiat Fullback LX - Fanica 2.0 - pickup-up - MY2017

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#145
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View PostBullet, on 20 ianuarie 2023 - 16:34, said:

Filtrul ala de aer are particule de sofran sau e presarat cu moondust...

Nu stiu ce sa zic, da' sofranul de la dealer e bun rau Posted Image)) Taman ce am ajuns la 140k km cu agregatul. 0 probleme majore / de constructie pana acum... Reviziile clar nu tin cu portofelul.

Problemele tehnice in 140k km:
- 1 clema slabita de la toba intermediara care vibra intre anumite turatii (zornait de metal) si mi-a dat niste palpitatii crezand ca e ceva de la motor. S-a rezolvat in service la ultima revizie cand au inlocuit colierul de prindere
- 2 sigurante arse de la ambele porturi de bricheta. Aici a fost clar caz de ID-10-T error - cineva, probabil soferul (HAH!), a bagat prea multi consumatori pe fiecare alimentator de la porturile de bricheta si, in loc sa se supraincalzeasca, s-a ars siguranta. Well, macar protectia a functionat in loc sa se topeasca chargerul de bricheta
- mica problema estetica la usa de la bena - transfer de culoare de la inchiderea hardtop-ului in zona garniturii; asta sa fie problema cea mai grava si ma declar multumit

Fara nici o alta problema pana acum.

Urmatoarea revizie o sa cam usture un pic si musai la reprezentanta. Trebuie schimbate "uleiurile" cam peste tot: uleiul de transimise, din cutia de viteza, de la grupuri etc.

O sa ma mai interesez de alte service-uri, eventual cele axate pe 4x4, desi nu prea am avut experienta ok cu ele (cele consacrate din zona Bucuresti nu prea sunt "responsive" daca nu inseamna cheltuieli de cate mii de euro minim - probabil treaba cu pomul laudat si sacul).

Iar mie mi-au cam trecut figurile cu inaltat masina, tunat offroad - nici nu am avut nevoie asa mult sa fiu sincer sa ma bag in mocirla pana la praguri. Stock asa cum este, masina se descurca decent pe offroad mediu in conditii meteo bune.

Probabil ca "tuning-ul" o sa fie un carlig de remorcare multifunctional pentru peridoc si un troliu "mic" gen ATV sa trag/urc o barca de 5m mai usor pe peridoc si poate sistem de transport pentru acoperis pentru chestii mai lungi care nu incap ok in bena si nu sunt prea grele (e.g. caiac sau cherestea pe la un 2-4 m lungime).

Motorul pare ca a devenit si mai prietenos, iar acum naveta de 50 km intre Ialomita si Bucuresti inseamna cam un 8.5 L/100 km doar RWD sau un 9 cand las in AWD. Consumul in Bucuresti ramane 10.5-11 L/100 km. 120-130 km/h pe autostrada e pe la un 11-11.5 L/100 km iar peste, deja ma uit la 13 L/100 km. C'est la vie!

Regret ca am luat BFG AT-urile, ca nu am mai avut asa multe ocazii sa ies in afara asfaltului. Nu e vorba ca le-am tocit degeaba pe asfalt, dar, comparand cu Nokian-urile Rotiiva, performantele lor pe asfalt sunt destul de proaste. Regret pentru ca din cauza maniacilor ca Putin Rotiiva nu se mai fac ca fabrica era in Rusia.

Sa vedem daca apare noua generatie de Nokian Outpost (inlocuitoarele Rotiiva). Am BFG-urile de la ~75k km, deci un 65k km rulati, asa ca va trebui sa le inlocuiesc in urmatorii 10-15k km (sau pana in vara cand o sa am de facut drumuri mai lungi de 1000 km).

Am mai avut niste tentative de downsize pentru masina, dar tot studiind ce mi-ar fi trebuit (break-uri sau MPV-uri spatioase cu 4x4), totul e plin de electronica si mereu aud in jurul meu ca a mai picat cate ceva si au de mers in service. Si pe forum aici la jurnale mai vad pe cineva care spune ca a picat ceva / s-a stricat ceva, ca e problema cunoscuta si trebuie mers in service - iar asta pentru masini pana in 100k KM. Not cool!

Iar preturile la SH-uri "in mintile lor" sau masini noi sunt obscene, cel putin la ce m-ar fi interesat pe mine. Bine, mi s-au oferit si mie 23-24k EUR pe masina, ceea ce ar fi fost un deal destul de bun tinand cont ca acum 6 ani am dat "decat" 30k EUR.

Pana la urma, mi-am dat seama, vorba unui amic, ca cea mai ieftina masina e aia pe care o ai deja daca nu trebuie sa bagi bani in ea, iar daca te plictisesti de ea, mai spal-o si fa-o sa miroasa a nou.

Singura consolare e ca a crescut suficient bonusul meu de RCA incat acum asigurarea ma costa 1300 lei an. Casco nu mai merita, ultimul a fost 2020; costul lunar pentru Casco e pus deoparte oricum, asa ca la un 4-5 ani mi-as permite lejer sa vopsesc masina complet, si sa imi ramana bani si de o bere dupa. Poate la anul ii fac cadou o vopsire completa profi si o infoliere.

Cred ca o sa ii planific inca o sesiune de SPA in lunile care vin la un atelier de detailing si sa iau un pachet de "pragatire pentru vanzare" Posted Image))) Cam trebuie mai ales la curatarea banchetei din spate unde cainii mei au mai avut ceva accidente cand li s-a facut rau in masina Posted Image

Edited by Quoriah, 02 March 2024 - 12:16.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate