Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...
 Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 

Fiat Fullback LX - Fanica 2.0 - pickup-up - MY2017

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#127
dragos I

dragos I

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 191
  • Înscris: 08.05.2007

 Quoriah, on 06 mai 2022 - 19:02, said:

La 60k am schimbat placutele de frana, iar acum imi ziceau ca e cazul sa le schimb ca sunt deja la jumatate. O fi pus placute cu praf de creta ca altfel nu imi explic. Discurile de frana sunt ok, si nu am mers mai rau decat pana acum, asa ca mi se pare dubios ca s-au dus deja in 20k KM.

Asa ca o sa vad cu service-urile magazinelor dedicate 4x4 sa vedem cum sta treaba incepand cu urmatoarea revizie.

Al doilea set de placute intotdeauna se toceste mai repede decat primul, deoarece oricat de bine ar arata discurile tot nu mai sunt ca noi.
Daca tot vorbim despre placute si discuri, franele subdimensionate sunt marea mea nemultumire fata de aceasta masina. Cu 2 ani in urma abia am trecut ITP-ul din cauza franelor (totul original din fabrica), situatie care s-a mai imbunatatit anul trecut, cand am schimbat placutele cu altele de compozitie mai moale, rezistente la temperatura mult mai mare. Din pacate imbunatatirea a venit la pachet cu praf negru depus pe jante. Intre timp am cumparat de la un magazin 4x4 un set de discuri de frana sport, la pachet cu placute de frana ceramice, pe langa un alt set de placute identice cu cele actuale comandate imediat dupa ce descoperisem imbunatatirea. Acum stau pe ganduri daca discurile sport sa le combin cu placutele ceramice sau cu cele de compozitie mai moale, care fac treaba buna dar totusi innegresc jantele.
Dupa toate cele spuse, nu stiu cum te descurci cu rotile mai mari in diametru, de vreme ce eu nici cu cele normale nu ma simt prea sigur pe masina mai ales atunci cand este incarcata.
Pentru imbunatatirea consumului as incerca si o resoftare sau un chip tuning stage 1 dupa iesirea masinii din garantie.

Edited by dragos I, 06 May 2022 - 19:56.


#128
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Nu am pus anvelope mai mari... doar cele de 245/65/17 conform talonului.Ziceam mai devreme ca am renuntat la gandul de anvelope mai mari taman ca e prea multa alergatura cu omologarea individuala. Altfel, as fi ales un set de Maxxis RAZR (am testat o masina a unui prieten si mi s-au parut peste MT-urile de la BFG).

Masina sta bine pe drum inclusiv la 140-160 (da, stiu!) ora si nu da semne ca vrea sa traga in vreo parte. De la o viteza in sus e normal sa se simta mai "ciudat" fata de un sedan sau un SUV cu 16-17 cm garda la sol taman din cauza ca intra mult mai mult aer pe sub masina.

De la ce viteze ti se pare instabila?

Am mai observat o nemultumire a unora - faptul ca directia se simte "artificial" si ca merge prea usor inclusiv la viteze de +100 km/h si ma gandeam sa nu fie de aici sentimenul de instabilitate.

E prima oara cand aud ca placutele de la al doilea set in sus se tocesc mai repede (e.g. 20k KM). Am mai schimbat si la alte masini si nu am patit sa se duca asa in 20k KM.

Dar foarte dubioasa problema ta cu franarea. La mine opreste super ok si la nici un ITP nu au fost probleme.

#129
dragos I

dragos I

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 191
  • Înscris: 08.05.2007
Nu m-am plans de directie fiindca i-am descoperit chichita. Am gasit un mecanic cu aparate performante si suficienta rabdare incat sa imi regleze unghiurile perfect egale pe ambele parti. Cu toate acestea masina era obositoare la condus, directia imprecisa, mai exact ”cernea” cum spun pilotii, adica niciodata nu stiai cu foarte mare exacitate incotro se va duce. Intamplator am descoperit ca o convergenta a rotilor pana la limita prescrisa de producator a rezolvat la modul spectaculos problema. De atunci pot spune ca de 19 de ani de cand conduc masini pick-up, de departe masina in configuratia actuala este mai stabila decat tot ce am condus vreodata.
In schimb, in afara faptului ca la franari intense franele se incalzesc si devin ineficiente mai repede decat la vechile Dacii 1300, cu masina incarcata oricat de tare as apasa pedala franei, ABS-ul nici macar nu da semne ca ar vrea sa intre in functiune. Aceeasi ineficienta mi s-a confirmat si la ITP, cu toate ca schimbasem deja lichidul de frana ca prim suspect pe lista. Am mai discutat cu cativa care au aceeasi impresie, si se pare ca la noul L200 discurile de frana acum sunt ceva mai mari.

#130
ovidiu_consta

ovidiu_consta

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.03.2022
Salut.
Incep cu ce e mai simplu: gadgeturi. Nu imi pasa :-)
la fel, senzori, in afara de ce tine de tractiune, ABS..., sa nu aud de ei.

Muzica imi place sa ascult cand sunt si conditii, adica fara zgomot de fundal, drum lung si sa fiu singur in masina sa imi pun ce imi place.
Nici in Octavia la peste 80 km/h nu mai sunt conditii omenesti sa pui o muzica. Viata merge inainte si fara.
Iar waze-u e pe telefon.

Cutie AT, da, nice-to-have, mai ales pt sotie, dar se poate si fara.

Viteza, curbe luate strans, senzatii la volan ... imi plac, dar cum zicea mai sus, viata merge inainte si fara.

Referitor la test-drive, am o singura experienta relevanta: am carat gresie/faianta pe ruta Curtea de Arges - Bucuresti - Curtea de Arges cu un L200 al unui vecin.
Model 2011, vreo 250k km, king cab, bena mare, capacitate de incarcare, zicea el, 1500kg.
Era vorba initial cam de 1000kg de marfa, au fost 1300 + subsemnatul.
Masina, desi obosita rau, a facut fata. La intors, evident, cu mai multa grija. Masina tragea bine si la incarcarea asta, franele, mai greu.
Si cu siguranta nu se preta ca masina de familie, adica nu m-as aventura cu ea la drumuri lungi. Si din punct de vedere al confortului si al fiabilitatii.
Am mai suit intr-un Hilux 2018 al unui prieten. Da, alt confort, alte conditii ... alt pret.

Ce zici de oferta asta: autovit.ro/anunt/mitsubishi-l200-ID7GYuyo ?

Pare un pret bun pt o masina aproape noua.
Ar mai trebui o prelata de bena + niste jante/cauciucuri mai OK.  Cu 245/16 masina arata oarecum handi :-)

#131
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 dragos I, on 06 mai 2022 - 21:38, said:

[....]
In schimb, in afara faptului ca la franari intense franele se incalzesc si devin ineficiente mai repede decat la vechile Dacii 1300, cu masina incarcata oricat de tare as apasa pedala franei, ABS-ul nici macar nu da semne ca ar vrea sa intre in functiune. Aceeasi ineficienta mi s-a confirmat si la ITP, cu toate ca schimbasem deja lichidul de frana ca prim suspect pe lista. Am mai discutat cu cativa care au aceeasi impresie, si se pare ca la noul L200 discurile de frana acum sunt ceva mai mari.

Chiar nu am intalnit probleme astea la masina absolut deloc. Chiar dupa mers bara la bara si dupa ce am coborat 4-5 km de serpentine nu am avut probleme de genul asta, si da, franele miroseau un pic a incins.

Oricum la coborari mai accentuate, sunt cam mereu in 4H (daca e drum cu aderenta buna), sau 4HLC/4LLC (aderenta limitata), mod manual de schimbat viteze si frana e doar pentru a tempera masina. Chiar si cu frana de motor, masina are tendinta de a se duce mai repede, asa ca pedala de frana e doar pentru a tempera excesele.

 ovidiu_consta, on 07 mai 2022 - 05:54, said:

[...]
Ce zici de oferta asta: autovit.ro/anunt/mitsubishi-l200-ID7GYuyo ?

Pare un pret bun pt o masina aproape noua.
Ar mai trebui o prelata de bena + niste jante/cauciucuri mai OK.  Cu 245/16 masina arata oarecum handi :-)

Mai intai, cateva mentiuni...

Viteza si abordare curbe - masina e destul de stabila, dar era vorba de temperarea vitezei si de abordat curbele mai omeneste pentru confortul pasagerilor. Daca e drumul bun si permite (e.g. autostrada), merge foarte ok cu 130-140 km/h (consum pe masura).

La 80-100 km/h, e destul de liniste in masina - si antifonarea e destul de ok.

Recomand combinatia de cutie automata si sistem SuperSelect II (nu EasySelect).

Legat de masina din link-ul de pe Autovit, pare model entry level care nu erau asa scumpe si s-a mers destul de mult cu masina (peste 25k km/an). Nu are clima pe 2 zone; e clima obisnuita manuala. Are EasySelect in loc de sistemul SuperSelect II. In plus, au facut downsize la motor si putere ca sa se incadreze in normele de poluare - 2.2L si 150 ponei.

Rotile pe 16 nu sunt o optiune proasta, ba chiar vei avea mai multe variante de anvelope.

Personal, as alege ceva masina 2017-2019 (L200/Fullback generatia 5) care sa vina deja cu lucruri puse in plus (e.g. protectie bena, rulou/hardtop etc.). Aici e vorba de piticul meu care vrea pickup care sa permita 4x4 si pe suprafete cu aderenta buna. Altfel, te poti uita la Ranger (modelel cu motorul de 3.2L) sau Hilux.

Dar uitandu-ma acum pe Autovit, cam toate care nu sunt entry level si dupa 2017, sunt in zona de 25-30k EUR. Poti sa mai arunci un ochi si pe mobile.de -  click me! pt cautare (Fullback/L200/Ranger)

Pretul va creste la L200 sau Fullback pentru ca Mitsubishi a anuntat de anul trecut retragerea L200 din oferta pentru Europa incepand cu 2022. L200 nici nu mai exista pe pagina Mitsubishi Romania sau in oferta curenta..

Daca esti din Bucuresti sau ceva zona apropiata, te pot ajuta cu un test drive cu Fullback-ul. Mai ales ca ai fost cu un Hilux din 2018, macar iti faci o parere si poti compara.

Edited by Quoriah, 07 May 2022 - 09:23.


#132
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
91,100 km - adica vreo 9500 km facuti din februarie anul asta cand am facut revizia. Probabil ca vor mai fi niste drumuri prin tara si un concediu in Grecia si gata! ne pregatim de a doua revizie pe anul asta.

Mi-am facut timp de am montat chinezaria... pe scurt: e OK-ish! Ditamai aventurile cu cablurile ca nu te intelegi cu chinezu'

Pe scurt, a trebuit sa alerg dupa urmatoarele cabluri:

1. adaptor de la mufele ISO ale masinii to "universal ISO". Chinezaria vine cu cabluri deja pregatite, dar doar de la "universal ISO" catre chinezarie. Desi am incercat sa ii trag pe cei  de la Joying de limba, au fost mutulica maximi si nu a spus exact ce cabluri sa cumpar in plus.

Pe astea le-am gasit in Romania, la Edotec in Cluj (nu fac reclama, dar in ca mai cauta cineva asa ceva sa stie unde poate gasi in loc sa piarda 3-4 zile).

Prima oara am luat versiunea care venea fara comenzile de pe volan (asa e cand esti prost!). Initial luasem Connects2 CT20MT03 Cablaj adaptare alimentare la ISO Mitsubishi, si mi se parea suspect de ieftin. Cand a ajuns si am vrut sa fac montajul, mi-am dat seame de ce era ieftin - era versiunea fara comenzi pe volan.

Attached File  7_adaptorul_universalIso_noSWC.png   306.58K   2 downloads

A doua comanda a venit cu "Connects2 CTSMT003.2 adaptor comenzi volan MITSUBISHI" si s-a strigat bingo Posted Image

Attached File  7_adaptorul_universalIso_cuSWC.png   324.94K   1 downloads


2. Camera retention kit. Nu am vrut sa cumpar camera noua ca nu aveam chef de tras cabluri noi din bena pana in cabina in fata. Asa ca am luat din UK un ALT snop de fire (da, se pare ca la upgrade de head unit cu aftermarket stuff e mereu vorba de multe snopuri de fire...)

Astuia ii zice: 1 x Mitsubishi camera retention/add on harness adapter. Dar atentie: trebuie verificata camera OEM a masinii si ce voltaj are nevoie. Chinezariile folosese deobicei 12V pentru camera de marsarieri. Din ce am vazut, majoritatea camerelor OEM sunt pe 6V.

Asa trebuie sa arate snopul de fire cu stepdown - eu am primit fara.

Attached File  7_adaptorul_pastrare_camera_full_Set.png   325.14K   3 downloads

La fel ca si cu chinezul, nu m-am inteles cu omu' de la magazin. Am intrebat clar: in afata de retention harness, mai am nevoie si de altceva pentru pastrarea camerei OEM? Raspunsul a fost ca NU.

Dar bineinteles, aveam nevoie sa transform 12V in 6V asa ca am gasit pe OLX in Romania un miniadaptor (stepdown de la 12v la 6v), la vreo cateva zeci de lei, dar dupa care am stat aproape 1 saptamana.

Chinezaria de transformator de pe OLX:

Attached File  6_alta_chinezarie2.png   141.22K   19 downloads

PS. e groaznic acum cu comenzile din UK. Si scump (16 EUR snopul de fiere, 25 EUR transportul), dar si formalitatile (am inceput sa am pica pe UPS/DHL cand vine vorba de importuri).

Daca luati din afara snopul de fire pentru pastrarea camerei de marsarier, sa cautati setul complet. Sunt cateva companii care fac asta, iar numele produselor este ceva de genul asta deobicei: Axxess AX-MITSUCAM-6V Mitsubishi Backup Camera Retain/Add-On with 6 Volt Turn on 2014-Up


3. Sculele de demontat elemente auto interioare (de exemplu bucati din consola centrala la mine). Sunt unele specializate (am luat un set cu vreo 30 de tipuri diferite de unele la vreo 80 RON).


Distractia

1. Am scos masca superioara a consolei centrale care inglobeaza controlul climei si masca "casetofonului"

Attached File  1_Rem_ConsolaCentrala.png   1.1MB   24 downloads

2. am dat jos casetefonul vechi

Attached File  1_Rem_Old_unit.png   1.41MB   25 downloads

Multe cabluri, dar destul de ok aranjate. Putin cam tepene si nu prea se dadeau duse:

Attached File  2_lots_of_cables.png   1.15MB   19 downloads

3. am desfacut elementele superioare de pe stalpul din dreapta ca sa pun receptoarele de GPS si de LTE (am primit 2 receptoare LTE). le voi muta putin mai discret in curand

Attached File  3_Demontare_stalp_dreapta1.png   1.53MB   16 downloads

Attached File  3_Demontare_stalp_dreapta2.png   1.53MB   19 downloads

Attached File  3_Demontare_stalp_dreapta3.png   623.78K   16 downloads


4. am repetat operatiunea pentru stalpul din stanga pentru al doilea receiver LTE si pentru microfonul de la handsfree pe care l-am pus langa camera auto si suportul oglinzii retrovizoare

Attached File  4_Dem_Stalp_stanga1.png   740.25K   17 downloads

5. am montat / legat snopurile de fire (o parte am facut-o din casa) - ce si cum s-a mufat:

Initial am avut 4 snopuri de fire:
- snopul de la unitatea chinezeasca
- snopul "adaptor" ISO - universal ISO
- snopul de retentie al camerei
- adaptorul / stepdown de la 12v la 6v

Snopurile se leaga doar dupa schemele cu care vin ele, puse cap la cap cu schema unitatii noi pe care o montam. Din pacate eram pe graba si mi-am cam batut joc de cable management (o sa il aranjez si pe asta cand am timp)

Attached File  5_CableMGMTHELL.png   1.62MB   27 downloads

6. am montat camera si a pornit din prima. Se pare ca mi s-a facut o testare rapida a unitatii inainte de livrare, dar au uitat sa dea un factory reset. Asa ca am stat sa caut prin meniul in germana cum ii dau reset sa pot trece pe engleza.

Attached File  1st_boot.png   1.14MB   32 downloads

#133
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
Bravo ... ai avut ceva de furca

#134
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Multam fain!

Dar chinezu' tot a uitat ceva. Mi-a trimis rama gresita si se vede urat. Sa vad ce rezolv cu vanzatorul; in cel mai rau caz, returnez jucaria de 7 inch si iau ceva de 8-9 inch tot pe 2 DIN si care va acoperi spatiul ramas liber.

Ce avem noi aici.... de fapt e NU avem noi aici >.<

Attached File  6_ce_avem_noi_aici.png   1.17MB   68 downloads

#135
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
te rog nu te suprata .... dar este de-a dreptul oribil

O data ca lipseste rama si mai ales ca ai pastrat radio vechi ... ce sens mai are?

Ptr Hilux am primit rama in forma "extins" ... si nu a trebuit sa fac nici o adaptare (este drept ca masina mea este varianta basic, nu a trebuit sa ma integrez cu comezi pe volan, camera, etc)

Attached Files


Edited by Tarzy, 02 June 2022 - 09:17.


#136
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
E groaznic, sunt de acord cu tine. De asta le-am scris ca daca au tot ornamentul si imi montez eu controlul de la unitatea de clima, sa mi-l trimita. E cel mai simplu asa.

#137
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
De fapt, forma ramei depinde doar daca ai AC manual sau automat - dar se pare ca la mine au trimis ceva aiuristic. Sa vedem ce raspund.

Am vazut acum ca Google-ul a inceput sa intoarca si cautari de navigatii de la niste baieti di Cluj (cei de la care am luat cablurile); pare aceeasi platforma, dar pusa intr-o unitate mai slim.

In cel mai rau caz, refund de la chinezi si iau unitatea de la cei din Cluj (livreaza inclusiv si ornamentul respectiv).

#138
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Am terminat si epopeea casetofonului.

Attached File  6_first_boot.png   1.05MB   50 downloads

Am returnat chinezilor unitatea anterioara, si am comandat de la baietii din Cluj o alta unitate mai mare de 9 inch care venea inclusiv cu ornamentul de la consola centrala.

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa demontez ornamentul vechi din consola centrala si sa scot de pe el trim-urile argintii, gurile de ventilatie si unitatea de control a aerului conditionat. Pe toate astea le-am montat pe ornamentul nou care a venit impreuna cu casetofonul.

Attached File  1_ornament_nou.png   1.31MB   46 downloads

Dupa care am pierdut cam 1 ora sa scot toate firele de la unitatea anterioara, inclusiv receptoarele de GPS/GSM care erau lipite pe parbriz. A durat mai mult decat credeam pentru ca a insemnat si demontarea ornamentelor de pe stalpii masinii pe sub care trasesem cablurile initial.

Am scos deconectat dupa si cablurile care faceau legatura cu cablurile originale ale masinii ca sa fac loc pentru noul cablaj.

Attached File  2_curatat_fire.png   1.44MB   30 downloads

Urmatorul pas a fost sa adaug la cablurile care au venit si cele pentru pastrarea camerei de marsarier originala.

Attached File  3_cablurile_camera.png   1.09MB   23 downloads

Din fericire, cu noua unitate, cablurile au fost muuuult mai putine decat anterior.

Attached File  4_cablaj_nou.png   1.09MB   35 downloads

Ultimul pas a fost mai complicat ca erau firele putin cam scurte, dar am terminat de montat intreg ornamentul cu casetofon.

Attached File  5_ornament_montat.png   1.14MB   44 downloads

Casetofonul a pornit si totul pare ok. Hardware-ul pare mai bun si partea de touch raspunde mult mai bine si fara lag. E interesant pentru ca soft-ul pare similar (daca nu chiar identic).

#139
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
Asa domn'le ... alta viata :)

#140
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Stiu... Chinezul a zis ca nu are sa imi dea alta rama, si au i-am zis ca daca nu imi da alta rama, ii dau totul inapoi :)))


Si aia a fost. Plus, nu mai am snopul de fire in spatele unitatii :)

#141
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Si vine vremea pentru revizia masinii. SOC si GROAZA cand am vazut devizul estimativ de la reprezentant pentru revizia de 100,000 km - +4,000 lei.

Bai, baiatule! Asta nu mai este inflatie, ci lacomie pe fata. Asta este, mai vedem si alte scoruri in alta parte.

Nu sunt chiar zgarcit, dar momentan mi se pare enorm.

#142
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 05.08.2007
Wow! Ce operatiuni sunt in devizul respectiv?!

#143
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Asa, ca am avut putin timp liber... Sa adaugam mai multe informatii despre halat.

Manopera
Attached File  manopera_1.png   320.03K   39 downloads

Consumabilele
Attached File  Lista_consumabile.png   524.89K   36 downloads

Initial facusera devizul fara filtru aer si motorina. Dupa ce le-au adaugat a sarit devizul cu 1,000 lei doar pentru schimb filtru aer si motorina si manopera aferenta.

Conform manualului, este o lista de vreo 37 de puncte prin care trebuie sa treaca mecanicul pentru revizie. Dar culmea, desi am cerut, nu am vazut niciodata ce insemneaza mecanicul acolo - ma gandesc ca pune acolo daca a trecut inspectia sau nu. Nu stiu de ce dar nu am vazut la nici un service Fiat sa fi dat cineva desfasuratorul cu operatiunie facute si rezultatul sau sa il adauge la factura.

Plus, tot felul de "alarme false"... de 65k km aud ca "dom'le iti moare bateria acusica! e timpul sa o schimbati". Nu are nimic bateria... a pornit la fix masina.

Acum 25k km: "dom'le nu te mai tin placutele decat maxim 10k KM, nu vrei sa le schimbam?" Nu a inceput sa scartaie nimic cand pun frana.

Inteleg ca o parte din costurile mai mari ar fi de la schimbul de ulei pentru cutia de viteza. Desi mentiunea in manual este foarte ambigua: "To be done only in case of heavy use, only on a mileage basis". Nu a avut de viata grea masina Posted Image

Edited by Quoriah, 18 January 2023 - 22:13.


#144
Bullet

Bullet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 03.07.2006
Filtrul ala de aer are particule de sofran sau e presarat cu moondust, altfel nu-mi imaginez de ce ar costa 500 de ron.

Am gasit la un magazin online, filtru original Mitsubishi  1500A608 cu 232 RON....

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate