Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce sunt așa de scumpe piesele de schimb raportat la produsul finit?
Last Updated: Apr 07 2018 20:37, Started by
djl
, Apr 01 2018 19:45
·
0
#55
Posted 02 April 2018 - 14:34
Dany_Darke, on 02 aprilie 2018 - 14:14, said:
iar mai sus scriai ca pai si cum e colegu? ca e obtinuta prin turnare "clasica" ori injectie, piesa este tot turnata. cata vreme iese dintr-o matrita, se numeste ca e turnata. pai se obtine sau nu rugozitatea? ca te cam contrazici aici am incheiat subiectul. invartitul in jurul cozii cu termenii nu suplineste si nici nu fura privirea de la grava lipsa a cunostintelor. Pentru mine turnare si injectia sunt lucruri diferite. De ce se rectifica arbori cotiti, se alezeaza blocurile motor , se rectifica roti dintate etc? Nu ar fi mai simplu sa se scoata direct din matrita zbang-zbang. Dar uite ca nu. Si care sunt cunostintele alea care zici tu ca le ai si eu nu le am? Edited by Dormi_Hete, 02 April 2018 - 14:34. |
#56
Posted 02 April 2018 - 14:36
Nu devia. Zi cum e treaba, se obtine sau nu rugozitate 1.6 sau 3.2 prin turnare?
|
#57
Posted 02 April 2018 - 14:44
Se poate obtine, insa in general nu se obine. Este foarte scump, matrita ar trebui sa aiba rugozitate mult mai fina.
|
#58
Posted 02 April 2018 - 14:46
Parca era vorba ca "in veci" nu se poate obtine. Acum e doar foarte scump?
|
#59
Posted 02 April 2018 - 14:48
Ann0nyym0us, on 02 aprilie 2018 - 14:36, said:
Nu devia. Zi cum e treaba, se obtine sau nu rugozitate 1.6 sau 3.2 prin turnare? Ann0nyym0us, on 02 aprilie 2018 - 14:46, said:
Parca era vorba ca "in veci" nu se poate obtine. totul depinde de pret. Tehnologia nu a evoluat inca atat de mult incat pretul oricarei piese complexe sa poata fi competitiv daca seria este mica. Edited by OPEDI, 02 April 2018 - 14:48. |
#61
Posted 02 April 2018 - 15:01
OPEDI, on 02 aprilie 2018 - 14:48, said:
daca esti atat de concentrat pe "meserie" , lasa si tu "umpic" de la tine si intelege ca se poate absolut orice. Nu e vorba de asta. E vorba ca trollilor le place sa abereze, si mie imi face maxim de placere sa-i taxez. Nu poti sa aberezi la infinit, la un moment dat tot te calci singur pe coada. Ca si in cazul de fata. Dormi_Hete, on 02 aprilie 2018 - 14:48, said:
Dar ia spune tu ce rugozitate are un bloc motor? Cu intrebari din astea capcana mergi si pacaleste-i pe cei care iti cred cuvintele din postari. |
#62
Posted 02 April 2018 - 15:05
a uitat sa zica anul de fabricare al acelui bloc motor...
Edited by arg, 02 April 2018 - 15:05. |
#64
Posted 02 April 2018 - 22:22
Oricat de urat ar suna, nimeni nu-si doreste o industrie falimentara. Atunci cand produci lucruri care nu se stric aproape niciodata, cui mai vinzi daca nu se mai strica? cui mai vinzi noutatile daca vechiturile nu se strica?
Daca tot exista Planned Obsolence, macar sa dubleze durata de viata. Majoritatea produselor au o garantie maxima de 2 ani, m-as multumi cu 4. La telefoanele mobile este un lucru diferit. Ai achizitionat un telefon nou care functioneaza bine, dupa aproape 2 ani devine aproape imposibil sa-l butonezi din pricina faptului ca se blocheaza intr-una si merge extrem de greu. Astea sunt datorate in special de actualizarile a softului si a aplicatiilor care pe langa patch-uri de securitate aduse, mai adauga cate ceva 'nou' care ingreuneaza si mai mult telefonul. Sunt curios la Samsung S8 care a fost lansat anul trecut, inca functioneaza decent dar la anul oare cum o fi? |
|
#65
Posted 03 April 2018 - 08:22
De regula un produs electrocasnic/electronic cand incepe sa se strice, o tii la nesfarsit in reparatii, mai mare paguba ai tot reparand, decat daca ai cumpara alt aparat nou.
Vorba omului simplu: "ce e nou, e nou!". Nici sa exagerezi schimband in fiecare an frigiderul cum fac unii cumparatori compulsivi, dar nici sa tragi ca disperatu`de o ruginatura de pe vremea bunicii. |
#66
Posted 03 April 2018 - 10:01
#67
Posted 06 April 2018 - 13:58
djl, on 01 aprilie 2018 - 19:55, said: La tv-uri nu prea are rost să înlocuiești displayul. Că ăla oricum costă mult din naștere. Dar la o mașină de spălat poți înlocui placa electronică. Aș fi vrut să dau exemplu cu mixerul care are o roată dințată de plastic, dar care nu se găsește. Din moment ce nu se găsește, nu poți să afirmi că-i scumpă înlocuirea, decât dacă pui pe cineva să-ți facă roata aia dințată. 500 de lei distractia. La masina de spalat vase s-a rupt clapeta de la pastila pentru detergent. Inlocuirea intregului mecanism costa peste 300 de lei. |
#68
Posted 07 April 2018 - 15:34
86-APP, on 01 aprilie 2018 - 21:37, said:
Daca ar fi dupa ecologisti , ar trebui sa punem miinile pe piept , sa nu deranjam planeta ...dar din pacate viata inteligenta numai asa poate exista , " consumind " planeta ! Hahaha ce gluma buna! Deci inteligenta nu poate exista decat atunci cand isi taie singura craca de sub picioare. Asta stiam ca-i obiceiul prostului, nu al inteligentului. Societatea de consum nu e chiar atat de veche, iar pana la aparitia ei, omul a fost mai mult cu gandul la economisire, nu la risipa. Iar societatea s-a dezvoltat si a avansat oricum. Avansa si se dezvolta oricum, si fara consumul dus la nivel de desfrâu. Totul a fost doar "ce cale am ales", acum am apucat-o pe cea tampita a consumului fara limite, ne-am facut dependenti ca societate de el, iar acum ne e greu sa mai schimbam macazul. Exact ca si in cazul petrolului. Exact ca si in cazul fumatului. Te-ai apucat de el, initial zici ca nu te afecteaza, apoi stii ca nu-i bine dar orice tentativa de renuntare inseamna suferinte ce trebuie indurate. Cu cat continui mai mult s-o faci, cu atat va fi tot mai greu sa renunti. De asta nu gaseste nici djl placi electronice decat foarte scumpe. De asta toate discursurile cu "sa renuntam la emisii", "sa stopam incalzirea globala" sunt de fapt o gargara nenorocita, atata vreme cat nimeni nu scoate nici un ciripit tocmai despre inima, motorul acestui proces, care este societatea de consum. Toti indeamna sa consumam mai putin, dar nimeni nu pomeneste ca toata societatea, economia, totul este construit in jurul consumului, si nu a oricarui tip de consum, ci cel dus pana la cer, astfel incat suntem nevoiti sa consumam cat mai mult. Ecologistii spun doar ca ar trebui sa schimbam macazul, iar noi cu cat de cufundam mai mult pe drumul asta, cu atat schimbarea macazului se poate face tot mai greu, si cu tot mai multe sacrificii. Edited by Phobos, 07 April 2018 - 15:50. |
#69
Posted 07 April 2018 - 17:27
Phobos, on 07 aprilie 2018 - 15:34, said:
Hahaha ce gluma buna! Deci inteligenta nu poate exista decat atunci cand isi taie singura craca de sub picioare. Asta stiam ca-i obiceiul prostului, nu al inteligentului. ...... Mai invata , mai citeste , si vei afla ca omul este cel mai neadaptat animal de pe planeta , si de aici deriva toate . |
|
#70
Posted 07 April 2018 - 18:37
de ce sunt scumpe piesele de schimb? pai depinde despre ce piese vorbim:
Piese pt automotive? simplu pentru ca producatorul planifica in profitul de pe urma unei masini si niste piese de schimb Alte categorii de piese de schimb sunt scumpe pentru ca se vand in cantitate mica si oricum tu n-o cumperi de la fabrica si de la al patrulea intermediar Se merge pe schimbarea intregului bun nu pe repararea lui |
#71
Posted 07 April 2018 - 19:39
Cred ca o piesa de schimb (sa zicem in sectorul auto) este mai scumpa decat daca o cumperi odata cu toata masina, din cauza ca atunci cand cumperi o masina, este ca o achizitie "en-gros". Cumparand "en-detail", va fi mai scump.
Sa zicem ca cineva isi doreste o masina (sincer, si pe mine ma batea gandul sa fac asa ceva mai demult), dar nu are banii toti odata pentru a o cumpara. Atunci, ia decizia si cumpara lunar din salariu, cate o bucata sau un lot de piese... luna aceasta cumpara motorul, luna viitoare suspensia, dupa o alta luna cutia de viteze si tot asa. Practic, el cumpara piese de schimb pe care le pastreaza pana are pachetul complet. Cand le are pe toate, se apuca si o asambleaza (daca se pricepe), sau apeleaza la cineva (contracost). La final cand obiectul este finalizat, omologat si pus in circulatie, omul isi da seama ca desi are o masina noua, a cheltuit mai mult decat dublul pretului de achizitie "de-a gata" din reprezentanta. Probabil ca la acel moment modelul obtinut este deja depasit, iar mai ieftin ar fi fost sa o ia prin credit bancar. |
#72
Posted 07 April 2018 - 19:42
Numai in Romania sunt scumpe piesele de schimb. Nu exista stocuri de piese de schimb, in general vorbind si unde exista, sunt proaste. La o piesa ieftina trebuie sa platesti si transportul, care transport costa mai mult decat piesa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users