Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 

Toyota retrage modelul avensis

- - - - -
  • Please log in to reply
257 replies to this topic

#235
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
hai să vedem ce rateu o să fie și acest Camry.

#236
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
e atat de rateu incat e considerata una dintre cele mai fiabile masini de pe piata in acest moment. masina preferata a taximetristilor in alte tari

#237
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu are nicio treaba cu piata europeana.

#238
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Ai citit pagina anterioara? 😁

#239
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu. Am intrat doar pe link.
Nu ii dau prea mari sanse pe piata europeana. Pur si simplu nu are cum sa se impuna. Nici Nissan nu are model omolog, nici Honda Accord nu o duce prea bine.
Cine vrea masina din clasa medie superioara de obicei merge pe SUV sau pe un model german, de obicei din clasa premium.

View Postmarr, on 26 iunie 2018 - 15:50, said:

Regele a murit, traiasca Regele !

...
Cand a fost vreodata o Toyota rege la ceva?

#240
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostReactor2015, on 27 iunie 2018 - 17:57, said:

Cine vrea masina din clasa medie superioara de obicei merge pe SUV sau pe un model german, de obicei din clasa premium.
Asta in Romanistan sau unde? In nici un caz la nivel global.
Ce imi "place" asta cu " masinile germane" ... "model german" ... mdeah ...

#241
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Ma refeream la piata europeana.
Si da, masinile germane (mai ales premium) inca sunt cam cele mai bune. Nu are nicio treaba Toyota in segmentul asta si nici macar Lexus din punctul meu de vedere.

Ramane scris ce am previzionat eu despre Camry.
Sa spun ca are un motor de 2,5 litri benzina aspirat? Si asta e hibrida... Automata sau CVT cutia.

#242
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
The question is, why did Toyota choose the 4,885-millimeter long Camry Hybrid instead of something more attractive to most buyers in the mid-size sedan segment?
According to the automaker, fleet customers demand such a vehicle thanks to the low-CO2 drivetrain option. And with lesser carbon dioxide emissions comes lower taxation, bringing the point home for fleet operators and people who can't stand the styling of the Prius.

asa cum vedeti, toyota nu are in vedere consumatorul roman, ce prefera un sh nemtesc.
se vor duce pe fleet. rental. si de acolo, potentiali alti clienti. vor vedea, conduce, incerca. si de le place, vor cumpara

#243
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016
Cu norme ok CO2 intri usor pe piata in Anglia. Acolo au scutiri maricele pentru masinile sub 100g/km.

#244
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Toyota e rege la fiabilitate, aspect de care numai taximetriștii sunt interesați (probabil). In loc de Logan vor cumpăra Camry. Pot sa deschid deja topicul: Toyota retrage camry?

#245
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postbobalex18, on 27 iunie 2018 - 09:02, said:

hai să vedem ce rateu o să fie și acest Camry.
Hmmm, Camry nu prea e rateu, este o clasa mai mare decat Avensisul si din cate stiu eu sta mai bine si la finisaje. Dpmdv si la design exterior a aratat mai bine decat Avensisul la toate generatiile.
In plus va avea un mare atuu : cea mai mare si singura limuzina non-premium care bate la portile clasei mari.

View PostReactor2015, on 27 iunie 2018 - 17:57, said:

Cand a fost vreodata o Toyota rege la ceva?
Asta chiar m-a facut sa zambesc ...
La off-road taica !

#246
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Toyota nu este rege la offroad.
Te rog nu mai vorbi lucruri neadevarate.

Da, este unul din principalii jucatori dar in offroad, nu doar in Romania, Patrol face legea in clasa mare unde cam 90% dintre masini sunt Nissan Patrol.
Iar in clasa mica exista o singura masina demna de luat in seama, Suzuki Jimny-Samurai.

Toyota nu este rege nici in clasamentele de fiabilitate. Doar locul 1 mondial la numar de unitati vandute dar asta este o caracteristica dimensionala ca sa spun asa, nu una calitativa. Si Dacia vinde al naibii de bine dar nu inseamna ca este un produs de top.

Camry are motor de 2,5 litri si in multe tari se taxeaza si cilindreea. Asa ca nici la faza asta nu are vreun argument.

#247
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostReactor2015, on 27 iunie 2018 - 19:32, said:

Toyota nu este rege la offroad.
Te rog nu mai vorbi lucruri neadevarate.

Da, este unul din principalii jucatori dar in offroad, nu doar in Romania, Patrol face legea in clasa mare unde cam 90% dintre masini sunt Nissan Patrol.
Prima data m-ai facut sa zambesc, dar cu postul asta Posted Image .
Ies din discutia asta, nu-i aici locul ei.

#248
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
camry e un stripped lexus. amu, nu o fi cea mai bengoasa masina, mai ales ca are titlu de vanilla car, dar daca si asta e masina rateu...

#249
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Toyota este "the Other", brandul non-nemtesc, deci nu "de-al nostru". Atacandu-l, nu fac nimic altceva decat sa-si reafirme apartenenta la un grup. Chestie de prin vremea cand oamenii traiau in pesteri.

#250
Geth_Prime

Geth_Prime

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 23.06.2018

View Postro_explorer, on 27 iunie 2018 - 18:05, said:

Asta in Romanistan sau unde? In nici un caz la nivel global.
Ce imi "place" asta cu " masinile germane" ... "model german" ... mdeah ...
Aproape oriunde! Chiar si pe la aia cu ochii oblici...

SEOUL -- German high-end vehicles have become such must-have status symbols in South Korea that imports are outpacing those to Japan.

The number of Mercedes-Benz vehicles sold last year in South Korea soared 22% to a record 68,861 units, data from the Korea Automobile Importers and Distributors Association shows. That exceeds Japan's 68,215 units, as reported by the Japan Automobile Importers Association, marking the first time in history such a reversal has occurred.
https://asia.nikkei....s-than-Japanese

Ba si in japonia Mercedes sufla in ceafa lui lexus...

#251
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Stai in banca ta că îți pun băieții acum niste articole de la cine știe de universitate unde se explică de ce Toyota e "the best".

#252
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostGeth_Prime, on 27 iunie 2018 - 20:16, said:

...
Gusturile nu se discuta ... doar spuneam. Eu nu vad marcile germane ca fiind cele mai smechere din lume. Sunt sus, acolo, intre elite ce-i drept.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate