Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota retrage modelul avensis
Last Updated: Jun 28 2018 19:30, Started by
bobalex18
, Mar 27 2018 00:24
·
0
#236
Posted 27 June 2018 - 16:45
e atat de rateu incat e considerata una dintre cele mai fiabile masini de pe piata in acest moment. masina preferata a taximetristilor in alte tari
|
#239
Posted 27 June 2018 - 17:57
Nu. Am intrat doar pe link.
Nu ii dau prea mari sanse pe piata europeana. Pur si simplu nu are cum sa se impuna. Nici Nissan nu are model omolog, nici Honda Accord nu o duce prea bine. Cine vrea masina din clasa medie superioara de obicei merge pe SUV sau pe un model german, de obicei din clasa premium. marr, on 26 iunie 2018 - 15:50, said:
Regele a murit, traiasca Regele ! ... |
#240
Posted 27 June 2018 - 18:05
Reactor2015, on 27 iunie 2018 - 17:57, said:
Cine vrea masina din clasa medie superioara de obicei merge pe SUV sau pe un model german, de obicei din clasa premium. Ce imi "place" asta cu " masinile germane" ... "model german" ... mdeah ... |
#241
Posted 27 June 2018 - 18:15
Ma refeream la piata europeana.
Si da, masinile germane (mai ales premium) inca sunt cam cele mai bune. Nu are nicio treaba Toyota in segmentul asta si nici macar Lexus din punctul meu de vedere. Ramane scris ce am previzionat eu despre Camry. Sa spun ca are un motor de 2,5 litri benzina aspirat? Si asta e hibrida... Automata sau CVT cutia. |
#242
Posted 27 June 2018 - 18:24
The question is, why did Toyota choose the 4,885-millimeter long Camry Hybrid instead of something more attractive to most buyers in the mid-size sedan segment?
According to the automaker, fleet customers demand such a vehicle thanks to the low-CO2 drivetrain option. And with lesser carbon dioxide emissions comes lower taxation, bringing the point home for fleet operators and people who can't stand the styling of the Prius. asa cum vedeti, toyota nu are in vedere consumatorul roman, ce prefera un sh nemtesc. se vor duce pe fleet. rental. si de acolo, potentiali alti clienti. vor vedea, conduce, incerca. si de le place, vor cumpara |
#243
Posted 27 June 2018 - 18:27
Cu norme ok CO2 intri usor pe piata in Anglia. Acolo au scutiri maricele pentru masinile sub 100g/km.
|
#244
Posted 27 June 2018 - 19:09
|
#245
Posted 27 June 2018 - 19:27
bobalex18, on 27 iunie 2018 - 09:02, said:
hai să vedem ce rateu o să fie și acest Camry. In plus va avea un mare atuu : cea mai mare si singura limuzina non-premium care bate la portile clasei mari. Reactor2015, on 27 iunie 2018 - 17:57, said:
Cand a fost vreodata o Toyota rege la ceva? La off-road taica ! |
#246
Posted 27 June 2018 - 19:32
Toyota nu este rege la offroad.
Te rog nu mai vorbi lucruri neadevarate. Da, este unul din principalii jucatori dar in offroad, nu doar in Romania, Patrol face legea in clasa mare unde cam 90% dintre masini sunt Nissan Patrol. Iar in clasa mica exista o singura masina demna de luat in seama, Suzuki Jimny-Samurai. Toyota nu este rege nici in clasamentele de fiabilitate. Doar locul 1 mondial la numar de unitati vandute dar asta este o caracteristica dimensionala ca sa spun asa, nu una calitativa. Si Dacia vinde al naibii de bine dar nu inseamna ca este un produs de top. Camry are motor de 2,5 litri si in multe tari se taxeaza si cilindreea. Asa ca nici la faza asta nu are vreun argument. |
#247
Posted 27 June 2018 - 19:47
Reactor2015, on 27 iunie 2018 - 19:32, said:
Toyota nu este rege la offroad. Te rog nu mai vorbi lucruri neadevarate. Da, este unul din principalii jucatori dar in offroad, nu doar in Romania, Patrol face legea in clasa mare unde cam 90% dintre masini sunt Nissan Patrol. Ies din discutia asta, nu-i aici locul ei. |
#248
Posted 27 June 2018 - 19:51
camry e un stripped lexus. amu, nu o fi cea mai bengoasa masina, mai ales ca are titlu de vanilla car, dar daca si asta e masina rateu...
|
#249
Posted 27 June 2018 - 20:01
Toyota este "the Other", brandul non-nemtesc, deci nu "de-al nostru". Atacandu-l, nu fac nimic altceva decat sa-si reafirme apartenenta la un grup. Chestie de prin vremea cand oamenii traiau in pesteri.
|
|
#250
Posted 27 June 2018 - 20:16
ro_explorer, on 27 iunie 2018 - 18:05, said:
Asta in Romanistan sau unde? In nici un caz la nivel global. Ce imi "place" asta cu " masinile germane" ... "model german" ... mdeah ... SEOUL -- German high-end vehicles have become such must-have status symbols in South Korea that imports are outpacing those to Japan. The number of Mercedes-Benz vehicles sold last year in South Korea soared 22% to a record 68,861 units, data from the Korea Automobile Importers and Distributors Association shows. That exceeds Japan's 68,215 units, as reported by the Japan Automobile Importers Association, marking the first time in history such a reversal has occurred. https://asia.nikkei....s-than-Japanese Ba si in japonia Mercedes sufla in ceafa lui lexus... |
#252
Posted 27 June 2018 - 20:42
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users