Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota retrage modelul avensis
Last Updated: Jun 28 2018 19:30, Started by
bobalex18
, Mar 27 2018 00:24
·
0
#217
Posted 04 April 2018 - 12:23
#218
Posted 04 April 2018 - 12:30
#219
Posted 04 April 2018 - 12:33
Nu mi se pare tragedie faza asta cu Avensis. Fiecare companie isi face calculele si estimeaza daca merita sau nu un model nou, pe fiecare piata, in functie de particularitati.
Mie mi-a parut rau de Accord. Era cea mai manevrabila masina cu tractiune fata din segmentul ei. Regret S2000-ul si faptul ca nu am cumparat una cand aveam banii necesari si preturile nu incepusera sa urce la modelul asta. Mi-a parut rau ca au bagat in mormant Saab-ul. Era o marca de masini altfel cu o istorie superba. Cred ca un 9-3 Aero are potential de future classic. Apreciez eforturile Toyota in privinta masinilor hibride. Poate sunt sau nu solutia ideala, poate rezultatele finale( ex prius) nu sunt pe gustul tuturor, dar macar nu au inselat pe toata lumea cu emisiile asa cum au facut altii ( nu doar VW). Si macar in urma incercarilor, nu au rezultat cimitire de masini noi parasite in desert ca in cazul altor producatori. |
#220
Posted 04 April 2018 - 15:30
#221
Posted 04 April 2018 - 15:33
#223
Posted 22 April 2018 - 10:49
http://www.autoexpre...age/0/1?_mout=1
Vorbind the fiabilitatea Toyotei,uitati-va ce componente au creat probleme la Toyota si celelorlaltor marci in linkul de mai sus. Sunt date statistice, din "viata" reala, nu date de catalog puse acolo de fabricant! Sunt fan Toyota deci sunt indiscutabil subiectiv. Dar Autoexpress, o revista care idolatrizeaza si un partzz de la grupul VAG numai de bias nu poate fi acuzata! Daca comparam cate dintre produsele VAG sunt in top si cate din grupul Toyota (fara Mazda totusi) am putea trage concluzii naucitoare. Totusi...d'aia sunt atatia fabricanti si modele, fiecare sa-si aleaga ce doreste pe criteriile alese. Am facut peste 2 milioane de km (cea mai mare parte in Toyota dar si in Mitsubishi) intro tara cu conditii meteo dintre cele mai severe (temperaturi vara ce depasesc frecvent 50 C si furtuni de nisip) iar majoritatea masinilor de pe sosea este Toyota. Cred ca, fara exagerare, pana si Daciile nostre (Duster si Logan) vandute ca Renault (importate din Maroc probabil), sunt aici in numar mai mare decat cele ale grupului VAG. O fi pragmatism, lipsa de gust in a aprecia performantele produselor grupului VAG, ignoranta, etc. naiba stie. Cert este ca grupul VAG este bine ofertat pe piata, toate marcile avand reprezentante si showroomuri sclipitoare. Dintre produsele lor SUVurile Porsche si VW Touareg sunt singurele care se mai vad pe strada. Celelalte.....foarte rar si extrem de rar! Si revenind la topic si link, Avensis nu prea-i pe acolo deloc. Pentru ca nu-i nici cal nici magar de cand Corolla a ajuns la aproape 4.65 m, oleaca mai mica decat Avensis, iar pretul este semnificativ mai mic. Pe langa faptul ca gama de dotari si optiuni Avensis este limitata si ii indeparteaza pe cei ce doresc un auto pentru "placerea de a conduce" si "fudulia a ce conduc"! Dar....Avensis, un auto care nu-i deloc ieftin, este o masina extrem de fiabila, oarecum modesta ca dotari in comparatie cu altii, dar pe care te poti baza ca vei ajunge intotdeauna, in conditii de siguranta, unde ti-ai propus, cu costuri care sunt undeva in media, daca nu chiar mai mici decat cele corespunzatoare mediei clasei! Asta-i parerea mea despre Avensis, probabil subiectiva. |
#224
Posted 23 April 2018 - 09:27
un mesaj civilizat și cu bun simț dar fac următoarele completări:
- la 5 ani/100k-150k km garanție nu mă interesează fiabilitatea - nu compara o piața care nu a fost de interes pentru un producător cu imaginea de ansamblu. - dacă te uiți, în ciuda scandalului cu emisiile, vag e pe primul loc. faptul că acolo vezi multe Toyota înseamnă că în alte zone vezi foarte multe vag. - dacă te uiți la ce mașini „sămsărite” sunt la vânzare, multe cu peste 800k km poți trage concluzia că nici vag nu produce mașini rele așa cum am văzut pe taxi Logan cu 700k+ km. |
#228
Posted 24 April 2018 - 16:04
#229
Posted 27 April 2018 - 14:16
#232
Posted 28 April 2018 - 09:41
Problema este ca societatea e tot mai bolnava pe an ce trece si in orice industrie, indiferent ca-i vorba de masini, mancare, IT sau whatever singurele cuvinte care mai conteaza sunt cifre, volum, profit, target, etc.
Din cauza asta dispar masinile de talie mai mare in detrimentul celor mici, plastic in loc de piele, piese din ce in ce mai nefiabile, etc. Accordul are profitabilitate buna in Europa ? Nu suficienta. Decat sa-si bata capul ... out ! Dupa Nissan si Honda urmeaza Toyota si in felul acesta simplu singurele masini japoneze in Europa vor fi compacte, mici, mini, micro, ... si giganta Mazda 6 care inca suprvietuieste ? Sucks ! |
#233
Posted 28 April 2018 - 11:13
Orice model se retrage in functie de profitabilitate si nu are legatura cu marca respectiva. Acum a ajuns si in Europa moda SUV-urilor asa cum este de mai multi ani in SUA.
Producatorii sunt bucurosi fiindca au marje de profitabilitate mai mari la ele. De ce ar mai tine modelele care nu se vand ? Spre exemplu iata in SUA cum se prezinta clasa medie pe Q1 amCharts.jpg 105.92K 19 downloads In afara de Camry care are crestere fiindca probabil multi opteaza pentru el avand si hibrid si Subaru care a crescut marginal datorita unui facelift recent, toate modelele inregistreaza scaderi dramatice. Si daca Ford opreste productia pentru Mondeo (Fusion) la o scadere de numai 15% si vanzari de ~43000 unitati, ce credeti ca vor face restul care sunt cu scaderi si de 90% ? Spre exemplu VW care a avut scaderi la Passat de 47% si a vandut doar ~9700 unitati, a oprit productia la fabrica din SUA si desi nu a zis ca vor scoate din productie acest model, faptul ca reorienteaza liniile pentru productia SUV-ului Atlas unde are cresteri mari, arata si viitorul Passat-ului in SUA. Daca se va anunta si la el oprirea productiei veti spune si despre Passat ca a fost o masina proasta, cum ati zis de Avensis si de Mondeo ? Referitor la ce face Ford mai este un aspect pe care multi il omit. Orice firma nu-si poate permite sa vanda numai truck-uri desi Ford scoate profituri mari de pe urma lor, deoarece nu vor intruni normele de emisii per flota si vor fi penalizati. Asta arata ca Ford odata cu retragerea anumitor modele mai mici (Focus si Fusion/Mondeo), vor veni cu modele hibride pe piata |
#234
Posted 26 June 2018 - 15:50
Regele a murit, traiasca Regele !
A plecat Avensins, dar revine Camry ! [ https://www.4tuning.ro/images/toyota-camry/toyota-camry-cb99ff01cd280e54d6-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.4tuning.ro/images/toyota-camry/toyota-camry-4305bf01cd260760a2-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.4tuning.ro/images/toyota-camry/toyota-camry-65f02f01cd2a0f3abb-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Toyota Camry se întoarce în Europa după o absență d 14 ani. Mașina va ajunge în showroom-uri anul viitor. Sosirea lui Camry pe bătrânul continent echivalează cu eliminarea lui Avensis. Quote Aflată la cea de-a opta generație, Toyota Camry a fost prezentată anul trecut la Salonul Auto de la Detroit și este deja disponibilă în lume. Camry primește acum o versiune hibrid cu motor I-4 de 2.5 litri, care dezvoltă 203 cai putere și un cuplu de 250 Nm. Motorul electric furnizează încă 118 cai putere și 202 Nm. Clienții pot alege o transmisie automată cu opt trepte sau o transmisie eCVT. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users