Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Toyota retrage modelul avensis

- - - - -
  • Please log in to reply
257 replies to this topic

#217
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postcata, on 04 aprilie 2018 - 12:22, said:


Si de Talisman, nimic?Posted Image

Ala e prea niMIC.

#218
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 04 aprilie 2018 - 12:22, said:

Si de Talisman, nimic?Posted Image
nu știu ce o tot dai cu talisman. soția când lucra în cercetare clinică a primit buget ca să cumpere mașină. toată firma avea golf iar eu i-am ales Megane gt (care este un talisman)....

#219
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Nu mi se pare tragedie faza asta cu Avensis. Fiecare companie isi face calculele si estimeaza daca merita sau nu un model nou, pe fiecare piata, in functie de particularitati.
Mie mi-a parut rau de Accord. Era cea mai manevrabila masina cu tractiune fata din segmentul ei.
Regret S2000-ul si faptul ca nu am cumparat una cand aveam banii necesari si preturile nu incepusera sa urce la modelul asta.
Mi-a parut rau ca au bagat in mormant Saab-ul. Era o marca de masini altfel cu o istorie superba. Cred ca un 9-3 Aero are potential de future classic.

Apreciez eforturile Toyota in privinta masinilor hibride. Poate sunt sau nu solutia ideala, poate rezultatele finale( ex prius) nu sunt pe gustul tuturor, dar macar nu au inselat pe toata lumea cu emisiile asa cum au facut altii ( nu doar VW). Si macar in urma incercarilor, nu au rezultat cimitire de masini noi parasite in desert ca in cazul altor producatori.

#220
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postericmario, on 03 aprilie 2018 - 20:21, said:

Ati....Posted Image
Ma scuzati dom' profesor, viteza ...

#221
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmufasa, on 04 aprilie 2018 - 15:30, said:

Ma scuzati dom' profesor, viteza ...
Mda, pai daca te-a mancat in talpa sa-ti iei F-Type...Posted Image

#222
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,283
  • Înscris: 07.02.2003

View Postbobalex18, on 02 aprilie 2018 - 22:20, said:

Și au motorul de 2.0 benzina și 130+ cai care consuma aproape cat motorul de la Audi de 252 Posted Image))
Aiurea, compara energia.

#223
popicakwt

popicakwt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 15.06.2010
http://www.autoexpre...age/0/1?_mout=1

Vorbind the fiabilitatea Toyotei,uitati-va ce componente au creat probleme la Toyota si celelorlaltor marci in linkul de mai sus. Sunt date statistice, din "viata" reala, nu date de catalog puse acolo de fabricant! Sunt fan Toyota deci sunt indiscutabil subiectiv. Dar Autoexpress, o revista care idolatrizeaza si un partzz de la grupul VAG numai de bias nu poate fi acuzata!
Daca comparam cate dintre produsele VAG sunt in top si cate din grupul Toyota (fara Mazda totusi) am putea trage concluzii naucitoare. Totusi...d'aia sunt atatia fabricanti si  modele, fiecare sa-si aleaga ce doreste pe criteriile alese.

Am facut peste 2 milioane de km (cea mai mare parte in Toyota dar si in Mitsubishi) intro tara cu conditii meteo dintre cele mai severe (temperaturi vara ce depasesc frecvent 50 C si furtuni de nisip) iar majoritatea masinilor de pe sosea este Toyota. Cred ca, fara exagerare, pana si Daciile nostre (Duster si Logan) vandute ca Renault (importate din Maroc probabil), sunt aici in numar mai mare decat cele ale grupului VAG. O fi pragmatism, lipsa de gust in a aprecia performantele produselor grupului VAG, ignoranta, etc. naiba stie. Cert este ca grupul VAG este bine ofertat pe piata, toate marcile avand reprezentante si showroomuri sclipitoare. Dintre produsele lor SUVurile Porsche si VW Touareg sunt singurele care se mai vad pe strada. Celelalte.....foarte rar si extrem de rar!
Si revenind la topic si link, Avensis nu prea-i pe acolo deloc. Pentru ca nu-i nici cal nici magar de cand Corolla a ajuns la aproape 4.65 m, oleaca mai mica decat Avensis, iar pretul este semnificativ mai mic. Pe langa faptul ca gama de dotari si optiuni Avensis este limitata si ii indeparteaza pe cei ce doresc un auto pentru "placerea de a conduce" si "fudulia a ce conduc"! Dar....Avensis, un auto care nu-i deloc ieftin, este o masina extrem de fiabila, oarecum modesta ca dotari in comparatie cu altii, dar pe care te poti baza ca vei ajunge intotdeauna, in conditii de siguranta, unde ti-ai propus, cu costuri care sunt undeva in media, daca nu chiar mai mici decat cele corespunzatoare mediei clasei! Asta-i parerea mea despre Avensis, probabil subiectiva.

#224
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
un mesaj civilizat și cu bun simț dar fac următoarele completări:
- la 5 ani/100k-150k km garanție nu mă interesează fiabilitatea
- nu compara o piața care nu a fost de interes pentru un producător cu imaginea de ansamblu.
- dacă te uiți, în ciuda scandalului cu emisiile, vag e pe primul loc. faptul că acolo vezi multe Toyota înseamnă că în alte zone vezi foarte multe vag.
- dacă te uiți la ce mașini „sămsărite” sunt la vânzare, multe cu peste 800k km poți trage concluzia că nici vag nu produce mașini rele așa cum am văzut pe taxi Logan cu 700k+ km.

#225
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Si pana la urma Toyota a anuntat retragerea modelului? Eu inteleg ca nu. Si atunci, ce rost are topicul asta?

#226
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View Postedi10000, on 24 aprilie 2018 - 13:00, said:

Si pana la urma Toyota a anuntat retragerea modelului? Eu inteleg ca nu. Si atunci, ce rost are topicul asta?
tu iar înțelegi greșit.

#227
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu mor caii cand vor cainii.

#228
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Toyota va retrage modelul Avensis o data cu moartea ultimului hater Toyota.
Ținând cont că haterii se nasc mai repede decât speră guvernanții, putem deduce logic că Avensis nu moare, Avensis se transformă!

Posted Image

#229
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Se pare ca Ford vrea sa renunte la Mondeo: http://m.automarket....atie-84231.html

#230
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,968
  • Înscris: 06.01.2006
E ok, oricum erau din ce in ce mai nasoale.

#231
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Doar în state, în Europa nu au declarat nimic.

#232
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Problema este ca societatea e tot mai bolnava pe an ce trece si in orice industrie, indiferent ca-i vorba de masini, mancare, IT sau whatever singurele cuvinte care mai conteaza sunt cifre, volum, profit, target, etc.
Din cauza asta dispar masinile de talie mai mare in detrimentul celor mici, plastic in loc de piele, piese din ce in ce mai nefiabile, etc.
Accordul are profitabilitate buna in Europa ? Nu suficienta. Decat sa-si bata capul ... out ! Dupa Nissan si Honda urmeaza Toyota si in felul acesta simplu singurele masini japoneze in Europa vor fi compacte, mici, mini, micro, ... si giganta Mazda 6 care inca suprvietuieste ? Sucks !

#233
user75

user75

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 07.04.2018
Orice model se retrage in functie de profitabilitate si nu are legatura cu marca respectiva. Acum a ajuns si in Europa moda SUV-urilor asa cum este de mai multi ani in SUA.
Producatorii sunt bucurosi fiindca au marje de profitabilitate mai mari la ele. De ce ar mai tine modelele care nu se vand ?
Spre exemplu iata in SUA cum se prezinta clasa medie pe Q1

Attached File  amCharts.jpg   105.92K   19 downloads

In afara de Camry care are crestere fiindca probabil multi opteaza pentru el avand si hibrid si Subaru care a crescut marginal datorita unui facelift recent, toate modelele inregistreaza scaderi dramatice.
Si daca Ford opreste productia pentru Mondeo (Fusion) la o scadere de numai 15% si vanzari de ~43000 unitati, ce credeti ca vor face restul care sunt cu scaderi si de 90% ?
Spre exemplu VW care a avut scaderi la Passat de 47% si a vandut doar ~9700 unitati, a oprit productia la fabrica din SUA si desi nu a zis ca vor scoate din productie acest model, faptul ca reorienteaza liniile pentru productia SUV-ului Atlas unde are cresteri mari, arata si viitorul Passat-ului in SUA. Daca se va anunta si la el oprirea productiei veti spune si despre Passat ca a fost o masina proasta, cum ati zis de Avensis si de Mondeo ?

Referitor la ce face Ford mai este un aspect pe care multi il omit. Orice firma nu-si poate permite sa vanda numai truck-uri desi Ford scoate profituri mari de pe urma lor, deoarece nu vor intruni normele de emisii per flota si vor fi penalizati. Asta arata ca Ford odata cu retragerea anumitor modele mai mici (Focus si Fusion/Mondeo), vor veni cu modele hibride pe piata

#234
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,178
  • Înscris: 13.07.2005
Regele a murit, traiasca Regele !

A plecat Avensins, dar revine Camry !

[ https://www.4tuning.ro/images/toyota-camry/toyota-camry-cb99ff01cd280e54d6-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.4tuning.ro/images/toyota-camry/toyota-camry-4305bf01cd260760a2-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.4tuning.ro/images/toyota-camry/toyota-camry-65f02f01cd2a0f3abb-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Toyota Camry se întoarce în Europa după o absență d 14 ani. Mașina va ajunge în showroom-uri anul viitor. Sosirea lui Camry pe bătrânul continent echivalează cu eliminarea lui Avensis.

Quote

Aflată la cea de-a opta generație, Toyota Camry a fost prezentată anul trecut la Salonul Auto de la Detroit și este deja disponibilă în lume. Camry primește acum o versiune hibrid cu motor I-4 de 2.5 litri, care dezvoltă 203 cai putere și un cuplu de 250 Nm. Motorul electric furnizează încă 118 cai putere și 202 Nm. Clienții pot alege o transmisie automată cu opt trepte sau o transmisie eCVT.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate