Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Idee anti poluare
#37
Posted 25 March 2018 - 14:17
tu stii ca esti pe aria de stiinta ? chiar stiinta aplicata ?
ce spui tu nu se poate pentru ca motorul functioneaza prin diferenta de presiune din interiorul cilidrului si cea atmosferica. daca legi esapamentul la un recipient sub presiune, scazi randamentul motorului pana il omori, karax, on 25 martie 2018 - 12:39, said:
Baga niste calcule intai si dupa aia discutam. tu ai venit cu ideea, deci tu trebuie sa o sustii cu calcule. nu stii ce calcule si cum se fac, ideea ta o doar o bashina data in vant. Quote In rest ce dracu sa cheltui sa transporti? E un gaz. Le vinzi dupa cum ziceam. Industriei chimice. Jammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said:
Hai sa facem un experiment... Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut..... Edited by strongsss, 25 March 2018 - 14:20. |
#38
Posted 25 March 2018 - 14:24
dorel_acdc, on 25 martie 2018 - 13:57, said:
Nu intelegeti , CO2 se aduna si se foloseste presiunea acumulata pentru a genera energie pana dispare CO2 . Nu conteaza ca CO2 este porcarie poate sa fie orice acolo . ON: Bun, iti faci rezervor de gaze de esapament, gasesti si o metoda sa-l umpli fara sa te incurce, da dupaia ce faci cu el? Il ambalezi si ii pui pe Fan courier cu destinatia Marte unde chiar am avea nevoie de efect de sera si ceva apa in plus n-ar strica? Mama ei de masina electrica cu bateriile ei cu nanotuburi de carbon care nu se mai gata odata de facut! |
#39
Posted 25 March 2018 - 15:04
Jammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said: Hai sa facem un experiment... Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut..... @initiator, cilindreea masinii e fix volumul cilindrilor. adica un motor de 1,4litri, fi asta inseamna, ca in cilindri intra 1.4 litri aer. mai socoteste de cate ori se golesc cilindri aia, sa zicem la 3000 de ture pe minut, si o sa ajungi la concluzia ca o cisterna legata de esapamentul tau s-ar putea sa nu ajunga nici sa mergi dupa paine. |
#40
Posted 25 March 2018 - 15:22
Jammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said: Hai sa facem un experiment... Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut..... imi aduc aminte acum multi ani (30-35) cand eram copii, era un tractorist la noi in sat ce avea o mobra verde. Noi ne distram si ii bagam carpe in esapament. Nu stiu cum a facut ala , dar s-a inegrit tot pe haine de ulei si fum, cand a tasnit carpa din esapament. Ce injuraturi ne-am luat atunci ... Si mobra avea doar 50 cmc, deci un motor mic! |
#41
Posted 25 March 2018 - 15:36
XL700VA, on 25 martie 2018 - 15:22, said:
Nu stiu cum a facut ala , dar s-a inegrit tot pe haine de ulei si fum, cand a tasnit carpa din esapament. Ceva in genul.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0qFW8aRtr60?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Chair sunt curios, nu a incercat nimeni tampenia asta cu rezervorul si sa puna filmarea pe youtube? |
#43
Posted 25 March 2018 - 16:42
Aldulescu, on 25 martie 2018 - 12:57, said:
Ai spus, citez - "cand o masina evacueaza gazele alea in aer liber nu tot o presiune exterioara trebuie sa fie depasita". Presiunea in motor e mai mare decat cea externa, atmosferica. Chiar si daca folosesti un container vidat, o sa trebuiasca sa consumi energie sa il videzi, iar apoi o sa ti se umple cu gaze intr-un minut sau chiar mai rapid, iar apoi motorul o sa lucreze din greu la umplut containerul la o presiune mai mare si o sa pierzi din puterea motorului... Pe urma o buna parte din gazele evacuate o sa fie azot din aer si vapori de apa - astea nu sunt toxice, e total inutil sa le stochezi. CO2-ul eliminat iarasi nu e toxic la nivele normale, si e fixat de plante prin fotosinteza. O cantitate mica de produsi din gazele de esapament care chiar sunt toxici pot fi usor eliminati prin filtre si catalizatori. dorel_acdc, on 25 martie 2018 - 13:57, said:
Nu intelegeti , CO2 se aduna si se foloseste presiunea acumulata pentru a genera energie pana dispare CO2 . Nu conteaza ca CO2 este porcarie poate sa fie orice acolo . Jammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said:
Hai sa facem un experiment... Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut..... slai, on 25 martie 2018 - 15:04, said:
nu are cum, poate cateva secunde. @initiator, cilindreea masinii e fix volumul cilindrilor. adica un motor de 1,4litri, fi asta inseamna, ca in cilindri intra 1.4 litri aer. mai socoteste de cate ori se golesc cilindri aia, sa zicem la 3000 de ture pe minut, si o sa ajungi la concluzia ca o cisterna legata de esapamentul tau s-ar putea sa nu ajunga nici sa mergi dupa paine. Astfel ceea ce trebuie e o metoda de separare a gazelor de esapament fata de aerul introdus in cilindru pentru ardere, dupa care poti umple si containerul Edited by karax, 25 March 2018 - 16:42. |
#45
Posted 25 March 2018 - 17:00
karax, on 25 martie 2018 - 16:42, said:
Ah in sfarsit un calcul....Bun , insa se pune problema densitatii gazului in container pana la depasirea presiunii maxime la care poate sa reziste motorul. In rest problema se mai pune si asa: acolo e vorba de gaze de esapament care n-au fix volumul unui cilindru , ci mult mai putin , avand in vedere ca in un cilindru , deasupra pistonului , se picura doar un un strop de benzina/motorina care ia foc. Din cate am vazut eu pana si tigarile pe care le fumez eu produc mai mult fum decat gazul de esapament echivalent timpului fumarii unei tigari. Astfel ceea ce trebuie e o metoda de separare a gazelor de esapament fata de aerul introdus in cilindru pentru ardere, dupa care poti umple si containerul Trecand peste partea cu volumul si cilindrul...... , ce zici mai? Deci tu bagi gazele alea intr-un cilindru si le dai foc turnand benzina peste? Hai ca nu te mai trimit cu butoiasul la teava de esapament ca ma acuza colegii de incitare la distrugere. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8EeUGcKiG_w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#46
Posted 25 March 2018 - 17:08
Uite karax un experiment complet neletal: ia un cartof, punel cat mai exact pe teava de esapament si fute-i una cu talpa ca sa intre cat mai etans in esapament. Daca vei mai posta doar dupa ce iti va porni masina, cred ca vei da pe aici, eventual, de "next generation".
Si am avea si noi un trai mai linistit si batraneti mai senine..... Edited by myshyk, 25 March 2018 - 17:08. |
|
#47
Posted 25 March 2018 - 17:12
karax, on 25 martie 2018 - 16:42, said:
Mare consum , sa videzi un container. In rest arata te rog un calcul cu privire la umplerea lui. |
#48
Posted 25 March 2018 - 17:32
Jammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 17:00, said:
Trecand peste partea cu volumul si cilindrul...... , ce zici mai? Deci tu bagi gazele alea intr-un cilindru si le dai foc turnand benzina peste? Hai ca nu te mai trimit cu butoiasul la teava de esapament ca ma acuza colegii de incitare la distrugere. Aldulescu, on 25 martie 2018 - 17:12, said:
Pai eu trebuie sa fac calculul, tu ai venit cu ideea asta nastrusnica, daca nu vrei sa faci calcule, conecteaza direct un container la teava de esapament si pe urma mai vorbim. |
#49
Posted 25 March 2018 - 18:00
#50
Posted 25 March 2018 - 18:20
Am zis, daca merge, ca venise dorel cu propunerea asta. Insa lui ii lipsesc niste lectii de proprietati ale materiei care se invata pe la chimie. Eu am propus altceva , spre exemplu presiunea aia acumulata in container sa fie eliberata si sa genereze energie electrica pentru un al doilea motor electric.
|
#51
Posted 25 March 2018 - 19:23
babarzotea, on 25 martie 2018 - 12:48, said:
care gaz? e CO2 destul in atmosferă, deci nu-ti cumpără nimeni ăla de la maşini hai să vând şi eu CO2 iul meu pe care-l produc. Bună afacere, mi-ai dat o idee. deci anunţ Vând CO2 produs de mine, calitate bună, impurităţi reduse. 2 euro per litru. Productie maximă 100 litriiiiiii in repaus si 350 litriiiiiii in full load. Mai demult aveam un ceas care megea cu transpiratie. Problema este sa poti separa CO2-ul de restul gazelor componente. Si sa gasesti idiotul care cara dupa el butelia sa o umple. Ideea cu stocarea in podeaua masinii iese. Iti trebuie forma cilindrica sau sferica sa reziste la presiune. Pe urma la cati km trebuie schimbata? Teoretic se poate. Practic e prea complicat. Uite, apa rece dizolva o cantitate mai mare de CO2 decat apa calda. Eu zic sa bagi cuburi de gheata in ocean sa ii scazi temperatura si va absorbi CO2-ul din atmosfera. Edited by PoeOvidiu, 25 March 2018 - 19:24. |
|
#52
Posted 25 March 2018 - 19:45
Karax, sa nu te superi - ti-o zic asa, ca la copilu` meu - esti prost. Da` nu orice fel, ci unu` din ala caruia ii si place sa-si etaleze prostia. Si nu, nu e o jignire. E doar o constatare din posturile tale de aici.
Iti lipsesc notiuni elementare, dar si capacitatea de-a intelege cum functioneaza niste lucruri relativ simple. 1. Aerul e compresibil. Asta doar ca sa-ti dai seama de tampenia cu volumul. Un motor de 1.4 L consuma 1,4 litri de aer la o tura.Aerul ala e comprimat in cilindri apoi dupa detenta e eliminat pe esapament sub forma de "gaze". 1.4 aspira ~ 1.4 elimina 2. Daca ai avea dupa tine o cisterna de 10 mc, vidata - va fi plina dupa 7200 rotatii ale motorului.De acolo mai departe, incepe sa creasca presiunea. Dupa ce ajunge pe la 6-7 bar deja ti se opreste motorul. Asta inseamna ~ 50.000 rotatii ale motorului. Daca circuli cu o medie de 3000 rpm, inseamna aprox 15 minute de mers cu masina. Cu cisterna de 10mc dupa tine |
#53
Posted 25 March 2018 - 19:50
PoeOvidiu, on 25 martie 2018 - 19:23, said:
Uite, apa rece dizolva o cantitate mai mare de CO2 decat apa calda. Eu zic sa bagi cuburi de gheata in ocean sa ii scazi temperatura si va absorbi CO2-ul din atmosfera. Nu ii mai da idei nici tu!!!!!! Ca il vad acu ca arunca de pe balcon cuburi de gheata dupa masini! karax, on 25 martie 2018 - 18:20, said:
Am zis, daca merge, ca venise dorel cu propunerea asta. Insa lui ii lipsesc niste lectii de proprietati ale materiei care se invata pe la chimie. ABTINE-TE!!!!!!!! karax, on 25 martie 2018 - 18:20, said:
Eu am propus altceva , spre exemplu presiunea aia acumulata in container sa fie eliberata si sa genereze energie electrica pentru un al doilea motor electric. Randament...randament...randament...repeta de 10 ori apoi de 100 de ori ca vad ca nu intelegi Presiunea aia o vei avea in containerul ala doar prin scaderea randamentului motorului, mai mult combustibil consumat pentru nimic. Edited by Jammalan-the-Prophet, 25 March 2018 - 19:51. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users