Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dezmenbrare teren - cedare drum l...

Zilele catalogelor Americane

Poate Rh-ul negativ afecta o viit...

Solutie Backup pentru Server Linux
 Laptop CS 2

AirGPU (cloud gaming)

KAZA Univisa

Reciclare hard disk-uri defecte v...
 Vacanta 7-10 zile auto

Procedura inmatriculare auto din UE

Pot pune faianta noua peste adezi...

Probleme martorii de bord Opel Me...
 Opel Astra K sau Skoda Octavia 3?...

Completare formular Detalii Tehni...

Investitie intro firma

Buget de vis: ce caravana sa aleg...
 

Idee anti poluare

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#37
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,217
  • Înscris: 27.10.2007
tu stii ca esti pe aria de stiinta ? chiar stiinta aplicata ?
ce spui tu nu se poate pentru ca  motorul functioneaza prin diferenta de presiune din interiorul cilidrului si cea atmosferica. daca legi esapamentul la un recipient sub presiune, scazi randamentul motorului pana il omori,

View Postkarax, on 25 martie 2018 - 12:39, said:

Baga niste calcule intai si dupa aia discutam.

tu ai venit cu ideea, deci tu trebuie sa o sustii cu calcule. nu stii ce calcule si cum se fac, ideea ta o doar o bashina data in vant.

Quote

In rest ce dracu sa cheltui sa transporti? E un gaz.  Le vinzi dupa cum ziceam. Industriei chimice.
si industria chimica crezi ca va vrea sa cumpere acel amestec de gaze ? cum spuneam, bashini data in vant.

View PostJammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said:

Hai sa facem un experiment...
Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut.....
nu-i da idei, te rog. e suficient de prost  neinformat sa o faca. noroc ca n-ar masina

Edited by strongsss, 25 March 2018 - 14:20.


#38
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View Postdorel_acdc, on 25 martie 2018 - 13:57, said:

Nu intelegeti , CO2 se aduna si se foloseste presiunea acumulata pentru a genera energie pana dispare CO2 . Nu conteaza ca CO2 este porcarie poate sa fie orice acolo .
Eventual daca ai baga codoiul ala in niste acumulatori LiFePO4 pe care sa-i poti duce in buzunar unde ai nevoie de energie.

ON: Bun, iti faci rezervor de gaze de esapament, gasesti si o metoda sa-l umpli fara sa te incurce, da dupaia ce faci cu el? Il ambalezi si ii pui pe Fan courier cu destinatia Marte unde chiar am avea nevoie de efect de sera si ceva apa in plus n-ar strica?
Mama ei de masina electrica cu bateriile ei cu nanotuburi de carbon care nu se mai gata odata de facut!

#39
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 25.01.2007

View PostJammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said:


Hai sa facem un experiment...
Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut.....
nu are cum, poate cateva secunde.

@initiator, cilindreea masinii e fix volumul cilindrilor. adica un motor de 1,4litri, fi asta inseamna, ca in cilindri intra 1.4 litri aer.
mai socoteste de cate ori se golesc cilindri aia, sa zicem la 3000 de ture pe minut, si o sa ajungi la concluzia ca o cisterna legata de esapamentul tau s-ar putea sa nu ajunga nici sa mergi dupa paine.

#40
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View PostJammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said:


Hai sa facem un experiment...
Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut.....
Eu zic sa nu il inveti la prostii.
imi aduc aminte acum multi ani (30-35) cand eram copii, era un tractorist la noi in sat ce avea o mobra verde. Noi ne distram si ii bagam carpe in esapament. Nu stiu cum a facut ala , dar s-a inegrit tot pe haine de ulei si fum, cand a tasnit carpa din esapament. Ce injuraturi ne-am luat atunci ...
Si mobra avea doar 50 cmc, deci un motor mic!

#41
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View PostXL700VA, on 25 martie 2018 - 15:22, said:

Nu stiu cum a facut ala , dar s-a inegrit tot pe haine de ulei si fum, cand a tasnit carpa din esapament.

Ceva in genul....
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0qFW8aRtr60?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Chair sunt curios, nu a incercat nimeni tampenia asta cu rezervorul si sa puna filmarea pe youtube?

#42
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Nu chiar asa, dar undeva pe acolo.

#43
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View PostAldulescu, on 25 martie 2018 - 12:57, said:

Ai spus, citez - "cand o masina evacueaza gazele alea in aer liber nu tot o presiune exterioara trebuie sa fie depasita". Presiunea in motor e mai mare decat cea externa, atmosferica.
Chiar si daca folosesti un container vidat, o sa trebuiasca sa consumi energie sa il videzi, iar apoi o sa ti se umple cu gaze intr-un minut sau chiar mai rapid, iar apoi motorul o sa lucreze din greu la umplut containerul la o presiune mai mare si o sa pierzi din puterea motorului...
Pe urma o buna parte din gazele evacuate o sa fie azot din aer si vapori de apa - astea nu sunt toxice, e total inutil sa le stochezi. CO2-ul eliminat iarasi nu e toxic la nivele normale, si e fixat de plante prin fotosinteza. O cantitate mica de produsi din gazele de esapament care chiar sunt toxici pot fi usor eliminati prin filtre si catalizatori.
Mare consum , sa videzi un container. In rest arata te rog un calcul cu privire la umplerea lui.

View Postdorel_acdc, on 25 martie 2018 - 13:57, said:

Nu intelegeti , CO2 se aduna si se foloseste presiunea acumulata pentru a genera energie pana dispare CO2 . Nu conteaza ca CO2 este porcarie poate sa fie orice acolo .
Ar presupune sa ai un al doilea motor , unul electric pe care sa il folosesti in momentul umplerii containerului.

View PostJammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 14:16, said:

Hai sa facem un experiment...
Ia un butoias din ala de 10kg sau 20 kg, una bucata furtun, baga-l in teava de esapament de la masina (MASINA TA) si accelereaza masina un minut.....
Tot n-am vazut o formula de calcul macar...

View Postslai, on 25 martie 2018 - 15:04, said:

nu are cum, poate cateva secunde.

@initiator, cilindreea masinii e fix volumul cilindrilor. adica un motor de 1,4litri, fi asta inseamna, ca in cilindri intra 1.4 litri aer.
mai socoteste de cate ori se golesc cilindri aia, sa zicem la 3000 de ture pe minut, si o sa ajungi la concluzia ca o cisterna legata de esapamentul tau s-ar putea sa nu ajunga nici sa mergi dupa paine.
Ah in sfarsit un calcul....Bun , insa se pune problema densitatii gazului in container pana la depasirea presiunii maxime la care poate sa reziste motorul. In rest problema se mai pune si asa: acolo e vorba de gaze de esapament care n-au fix volumul unui cilindru , ci mult mai putin , avand in vedere ca in un cilindru , deasupra pistonului , se picura doar un un strop de benzina/motorina care ia foc. Din cate am vazut eu pana si tigarile pe care le fumez eu produc mai mult fum decat gazul de esapament echivalent timpului fumarii unei tigari.

Astfel ceea ce trebuie e o metoda de separare a gazelor de esapament fata de aerul introdus in  cilindru pentru ardere, dupa care poti umple si containerul Posted Image

Edited by karax, 25 March 2018 - 16:42.


#44
LouisCyphre

LouisCyphre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,954
  • Înscris: 24.01.2012
Macar e consecvent...

#45
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postkarax, on 25 martie 2018 - 16:42, said:

Ah in sfarsit un calcul....Bun , insa se pune problema densitatii gazului in container pana la depasirea presiunii maxime la care poate sa reziste motorul. In rest problema se mai pune si asa: acolo e vorba de gaze de esapament care n-au fix volumul unui cilindru , ci mult mai putin , avand in vedere ca in un cilindru , deasupra pistonului , se picura doar un un strop de benzina/motorina care ia foc. Din cate am vazut eu pana si tigarile pe care le fumez eu produc mai mult fum decat gazul de esapament echivalent timpului fumarii unei tigari.

Astfel ceea ce trebuie e o metoda de separare a gazelor de esapament fata de aerul introdus in  cilindru pentru ardere, dupa care poti umple si containerul Posted Image

Trecand peste partea cu volumul si cilindrul......Posted Image , ce zici mai?
Deci tu bagi gazele alea intr-un cilindru si le dai foc turnand benzina peste?

Hai ca nu te mai trimit cu butoiasul la teava de esapament ca ma acuza colegii de incitare la distrugere.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8EeUGcKiG_w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#46
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Uite karax un experiment complet neletal: ia un cartof, punel cat mai exact pe teava de esapament si fute-i una cu talpa ca sa intre cat mai etans in esapament. Daca vei mai posta doar dupa ce iti va porni masina, cred ca vei da pe aici, eventual,  de "next generation".
Si am avea si noi un trai mai linistit si batraneti mai senine.....

Edited by myshyk, 25 March 2018 - 17:08.


#47
Aldulescu

Aldulescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,790
  • Înscris: 04.01.2018

View Postkarax, on 25 martie 2018 - 16:42, said:

Mare consum , sa videzi un container. In rest arata te rog un calcul cu privire la umplerea lui.
Pai eu trebuie sa fac calculul, tu ai venit cu ideea asta nastrusnica, daca nu vrei sa faci calcule, conecteaza direct un container la teava de esapament si pe urma mai vorbim.

#48
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View PostJammalan-the-Prophet, on 25 martie 2018 - 17:00, said:

Trecand peste partea cu volumul si cilindrul......Posted Image , ce zici mai?
Deci tu bagi gazele alea intr-un cilindru si le dai foc turnand benzina peste?

Hai ca nu te mai trimit cu butoiasul la teava de esapament ca ma acuza colegii de incitare la distrugere.


Eu doar am descris ce se intampla in mod normal intr-un cilindru da se pare ca n-ai inteles....

View PostAldulescu, on 25 martie 2018 - 17:12, said:

Pai eu trebuie sa fac calculul, tu ai venit cu ideea asta nastrusnica, daca nu vrei sa faci calcule, conecteaza direct un container la teava de esapament si pe urma mai vorbim.
Poate o sa fac un astfel de experiment, sau poate o sa il faca altii , ca si asa pe forum misuna din cate am vazut de la rusi pana la   americani , europeni si poate chair bosimani

#49
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postkarax, on 25 martie 2018 - 17:32, said:

Eu doar am descris ce se intampla in mod normal intr-un cilindru da se pare ca n-ai inteles....

Las aia, ca da nu am cum inteleg....
Lamureste-ma cum dai tu foc cu benzina la CO2 si N2

Edited by Jammalan-the-Prophet, 25 March 2018 - 18:01.


#50
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Am zis, daca merge, ca venise dorel cu propunerea asta. Insa lui ii lipsesc niste lectii de proprietati ale materiei  care se invata pe la chimie. Eu am propus altceva , spre exemplu presiunea aia acumulata in container  sa fie eliberata si sa genereze energie electrica pentru un al doilea motor electric.

#51
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View Postbabarzotea, on 25 martie 2018 - 12:48, said:

care gaz?
e CO2 destul in atmosferă, deci nu-ti cumpără nimeni ăla de la maşini

hai să vând şi eu CO2 iul meu pe care-l produc.
Bună afacere, mi-ai dat o idee.

deci anunţ

Vând CO2 produs de mine, calitate bună, impurităţi reduse. 2 euro per litru. Productie maximă 100 litriiiiiii in repaus si 350 litriiiiiii in full load.

Mai demult aveam un ceas care megea cu transpiratie.
Si totusi sunt care cumpara. Se foloseste la sudura cu gaz protector, la producerea apei carbogazoase, a extinctoarelor etc.
Problema este sa poti separa CO2-ul de restul gazelor componente. Si sa gasesti idiotul care cara dupa el butelia sa o umple.
Ideea cu stocarea in podeaua masinii iese. Iti trebuie forma cilindrica sau sferica sa reziste la presiune. Pe urma la cati km trebuie schimbata?  
Teoretic se poate. Practic e prea complicat.
Uite, apa rece dizolva o cantitate mai mare de CO2 decat apa calda. Eu zic sa bagi cuburi de gheata in ocean sa ii scazi temperatura si va absorbi CO2-ul din atmosfera.

Edited by PoeOvidiu, 25 March 2018 - 19:24.


#52
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,106
  • Înscris: 29.06.2005
Karax, sa nu te superi - ti-o zic asa, ca la copilu` meu - esti prost. Da` nu orice fel, ci unu` din ala caruia ii si place sa-si etaleze prostia. Si nu, nu e o jignire. E doar o constatare din posturile tale de aici.
Iti lipsesc notiuni elementare, dar si capacitatea de-a intelege cum functioneaza niste lucruri relativ simple.
1. Aerul e compresibil. Asta doar ca sa-ti dai seama de tampenia cu volumul. Un motor de 1.4 L consuma 1,4 litri de aer la o tura.Aerul ala e comprimat in cilindri apoi dupa detenta e eliminat pe esapament sub forma de "gaze". 1.4 aspira  ~ 1.4 elimina
2. Daca ai avea dupa tine o cisterna de 10 mc, vidata - va fi plina dupa 7200 rotatii ale motorului.De acolo mai departe, incepe sa creasca presiunea. Dupa ce ajunge pe la 6-7 bar deja ti se opreste motorul. Asta inseamna ~ 50.000 rotatii ale motorului. Daca circuli cu o medie de 3000 rpm, inseamna aprox 15 minute de mers cu masina. Cu cisterna de 10mc dupa tine

#53
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View PostPoeOvidiu, on 25 martie 2018 - 19:23, said:

Uite, apa rece dizolva o cantitate mai mare de CO2 decat apa calda. Eu zic sa bagi cuburi de gheata in ocean sa ii scazi temperatura si va absorbi CO2-ul din atmosfera.

Nu ii mai da idei nici tu!!!!!!
Ca il vad acu ca arunca de pe balcon cuburi de gheata dupa masini!

View Postkarax, on 25 martie 2018 - 18:20, said:

Am zis, daca merge, ca venise dorel cu propunerea asta. Insa lui ii lipsesc niste lectii de proprietati ale materiei  care se invata pe la chimie.

ABTINE-TE!!!!!!!!

View Postkarax, on 25 martie 2018 - 18:20, said:

Eu am propus altceva , spre exemplu presiunea aia acumulata in container  sa fie eliberata si sa genereze energie electrica pentru un al doilea motor electric.

Randament...randament...randament...repeta de 10 ori apoi de 100 de ori ca vad ca nu intelegi
Presiunea aia o vei avea in containerul ala doar prin scaderea randamentului motorului, mai mult combustibil consumat pentru nimic.

Edited by Jammalan-the-Prophet, 25 March 2018 - 19:51.


#54
Assur

Assur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 14.07.2017
"Containerul" e chiar atmosfera.Restul e aiureala.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate