Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Idee anti poluare
Last Updated: Apr 16 2018 13:00, Started by
karax
, Mar 25 2018 11:34
·
0
#1
Posted 25 March 2018 - 11:34
N-am facut calculul (caci ar putea fi si niste probleme la metoda asta). insa cred ca e o metoda absolut simpla pentru a scapa de poluare. Ai in fiecare masina/autobuz etc etc un container cu marime diferita pentru fiecare masina, care e legat direct la teava de esapament si in care se depoziteaza toate gazele de esapament produse pe parcursul unui traseu. Astfel ar exista poluare 0 si in cativa ani numai am putea reduce enorm amprenta de carbon.
Numai ca asa cum ziceam ar putea fi niste probleme. In primul rand containerul ala are o capacitate , iar daca s-ar depasi capacitatea s-ar ajunge la explozia lui, deci se pune problema de autonomie a masinii pana la urmatoarea oprire (continutul containerului ar fi depozitat la niste statii gen statiile de benzina , de acolo vandut cui are nevoie de asfel de gaze :laboratoare , alte uzine si etc ce au nevoie de asa ceva, ba poate s-ar putea recupera ceva combustibil din el , nu stiu daca e posibil) pentru ca nimeni n-ar accepta sa opreasca din 10 in 10 km spre exemplu. Alta problema ar fi de costuri desi practic tu ai vinde produsul unei reactii si ti-ai scoate banii partial pe benzina/motorina. Deci ce parere aveti? Ce spun calculele? E rentabil/viabil? Edited by karax, 25 March 2018 - 11:35. |
#3
Posted 25 March 2018 - 11:38
Tu vrei sa ti se opreasca motorul...nu? E chestie de presiune la evacuare. Daca presiunea din containerul ala e mai mare, ce te faci?
Ai dormit bine? |
#5
Posted 25 March 2018 - 11:41
#7
Posted 25 March 2018 - 11:43
Da' de ce sa nu punem un cocean de porumb in teava de esapament si astfel sa nu mai lasam noxele poluatoare sa iasa in afara ?
Sau un furtun , care sa faca legatura intre teava de esapament si curul soferului ...si in functie de cat de tare o calca nesimtitul ala poluator ...sa-i intre gazele-n ....kur ( de exemplu ) . Edited by JurasikMan, 25 March 2018 - 11:45. |
#8
Posted 25 March 2018 - 11:44
#10
Posted 25 March 2018 - 11:47
|
#11
Posted 25 March 2018 - 11:48
Yep schimba, ca sa ai o presiune inversa trebuie logic sa ai ceva ce preseaza. Ori din moment ce containerul este vidat de ce s-ar mai pune problema asta?
|
#13
Posted 25 March 2018 - 11:53
Pai ce fel de container mai e si ala in care bagi gazele, si sub ce forma, daca le comprimi consumi energie si nu mai sunt eficiente masinile, iar apoi ce faci cu gazele alea, ca tot trebuie sa le eliberezi pana la urma.
|
#14
Posted 25 March 2018 - 12:08
karax, on 25 martie 2018 - 11:34, said:
N-am facut calculul (caci ar putea fi si niste probleme la metoda asta). insa cred ca e o metoda absolut simpla pentru a scapa de poluare. Ai in fiecare masina/autobuz etc etc un container cu marime diferita pentru fiecare masina, care e legat direct la teava de esapament si in care se depoziteaza toate gazele de esapament produse pe parcursul unui traseu. Astfel ar exista poluare 0 si in cativa ani numai am putea reduce enorm amprenta de carbon. Numai ca asa cum ziceam ar putea fi niste probleme. In primul rand containerul ala are o capacitate , iar daca s-ar depasi capacitatea s-ar ajunge la explozia lui, deci se pune problema de autonomie a masinii pana la urmatoarea oprire (continutul containerului ar fi depozitat la niste statii gen statiile de benzina , de acolo vandut cui are nevoie de asfel de gaze :laboratoare , alte uzine si etc ce au nevoie de asa ceva, ba poate s-ar putea recupera ceva combustibil din el , nu stiu daca e posibil) pentru ca nimeni n-ar accepta sa opreasca din 10 in 10 km spre exemplu. Alta problema ar fi de costuri desi practic tu ai vinde produsul unei reactii si ti-ai scoate banii partial pe benzina/motorina. Deci ce parere aveti? Ce spun calculele? E rentabil/viabil? Daca mai rumegai nitel ideea ajungeai exact la filtru de particule. |
#15
Posted 25 March 2018 - 12:11
Aldulescu, on 25 martie 2018 - 11:53, said:
Pai ce fel de container mai e si ala in care bagi gazele, si sub ce forma, daca le comprimi consumi energie si nu mai sunt eficiente masinile, iar apoi ce faci cu gazele alea, ca tot trebuie sa le eliberezi pana la urma. |
|
#17
Posted 25 March 2018 - 12:24
#18
Posted 25 March 2018 - 12:25
Depinde asa cum ziceam de marimea containerului. Spre exemplu daca il pui in podea, pe toata suprafata , ai un container destul de maricel pe o masina. Ti-ar ajunge destui kilometrii. Anyway este o masura destul de buna decat sa te mai chinui cu masini electrice si in plus iti permiti in continuare sa folosesti benzina/motorina ruseasca pe masini. Chiar, ar fi solutie daca nu pentru europa care nu vrea asa ceva , pentru china sau rusia care au poluare dar vor sa vanda prin intermediul gazprom in continuare. Asa scapa si chinezii de poluare si in continuare folosesc resursele prietenilor rusi. Masinile lor daca nu cele europene si americane, ar putea fi practic cele mai ecologice , si s-ar vinde ca painea calda printre fanii protectiei mediului din europa/america. Basca ca si indienii s-ar baga la asa ceva vrand sa pastreze relatiile cu rusia dar avand probleme de poluare. Deci are cine sa puna in practica.
Sa spunem ca am putea folosi niste saci in loc de container ca sa nu fie probleme cu presiunea. Aldulescu, on 25 martie 2018 - 12:24, said:
Nu! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users