Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mastercard by Curve: Toate cardurile intr-unul singur
Ultima postare: apr 21 2024 19:15, Inițiat de
Lex404
, mar 08 2018 20:43
·
102
#599
Publicat: 25 aprilie 2019 - 09:41
Iată că sunt probleme cu livrarea cardurilor Curve... am doi prieteni inca in pending desi au facut înscrierea în 25 respectiv 27 martie - înscrierea lor este ok, cu confirmare in aplicație privind livrarea ( gen: cardul este pe drum bla, bla, bla).
Este ciudat cum la Curve se pierd cardurile pe drum... și totuși la Posta ajung într-un final deci nu ar fi problema decât de întârziere la Posta Romana. Ar fi bine că fiecare user care primește cardul să spună aici si la ce data s-a înscris și cum a venit cardul (prin Posta Germana, DHL, Royal Mail)... macar sa facem o statistica, sa vedem cum s-a mișcat fiecare prestator de servicii in parte. Editat de rz, 25 aprilie 2019 - 09:44. |
#601
Publicat: 25 aprilie 2019 - 13:37
Acum este clar că au o problema cu trimiterea, daca și ce este înainte de 20 martie arată tot pending.
Așa cum am spus, sunt oameni care au trecut cu brio de înregistrare și înrolare carduri așadar nu se pune problema că au primit și nu vor să facă prima tranzacție... din contra, sunt supărați că nu le-au ajuns cardurile Curve! |
#603
Publicat: 25 aprilie 2019 - 15:07
Posibil și asta... dar au fost cazuri când pentru un free au trimis cu DHL și a ajuns fara probleme in câteva zile (mai puțin de o săptămână).
Mă gândesc cu groază la momentul când îmi expira cardul actual... la următoarea livrarea (cu peripeții). Asta deoarece îl folosesc intensiv... a devenit la fel de indispensabil precum telefonul |
#605
Publicat: 25 aprilie 2019 - 17:58
Bine de precizat... că mai este și pending approval, pe lângă pending-ul cu livrarea.
Exact, la pending approval ceva nu a mers bine deci trebuie trimis mesaj la suport. Oamenii sunt foarte ok... am rezolvat cu ei contul sorei mele (cu toate că avea înrolat un virtual Revolut de pe contul meu) și asta fără să ceară selfie! |
#608
Publicat: 27 aprilie 2019 - 21:56
Refund la ce?
Când se verifică cardurile inrolate se trage o liră dar se face refund (durează de la câteva ore la doua zile). Sugestii pentru cei care au "pending approval"... scrieți la suport căci altfel așa va sta mereu. Am aflat că atunci cand totul merge șnur cu înregistrarea, respectiv înrolarea, și aprobarea este ok adică trece imediat (aproape instant) din pending approval in "cardul este pe drum". Daca apare cea mai mică problema la înrolare (greșeala cvv, card pe alt nume, card virtual cu probleme, etc) rămâne în pending approval și se rezolva doar cu suportul. Nu uitați să verificați și telefonul trecut la înregistrare... se trimite un cod (prin SMS) către acel număr de telefon. Editat de rz, 27 aprilie 2019 - 22:00. |
#609
Publicat: 27 aprilie 2019 - 22:35
Refund la o haina spre exemplu.
Te duci în magazin și te pune sa bagi cardul cu care ai făcut cumpărăturile. In cazul meu cu cardul curve. Returnezi doar o haina, nu toate cumpăraturile. Cand o sa trimită banii înapoi de unde o sa știe curve pe ce card sa bage banii? Dacă am alt card selectat atunci, spre exemplu? |
|
#610
Publicat: 28 aprilie 2019 - 00:11
Marin000, on 27 aprilie 2019 - 22:35, said:
Refund la o haina spre exemplu. Te duci în magazin și te pune sa bagi cardul cu care ai făcut cumpărăturile. In cazul meu cu cardul curve. Returnezi doar o haina, nu toate cumpăraturile. Cand o sa trimită banii înapoi de unde o sa știe curve pe ce card sa bage banii? Dacă am alt card selectat atunci, spre exemplu? Știe cu ce card ai făcut acea plata de refund , tocmai am primit joi 3 lei înapoi de la Google Services in 2 zile de la verificarea cardului și a știut numărul tranzacției , fiecare tranzacție are un cod unic Editat de andupustiu, 28 aprilie 2019 - 00:11. |
#611
Publicat: 28 aprilie 2019 - 00:33
andupustiu, on 28 aprilie 2019 - 00:11, said: Știe cu ce card ai făcut acea plata de refund , tocmai am primit joi 3 lei înapoi de la Google Services in 2 zile de la verificarea cardului și a știut numărul tranzacției , fiecare tranzacție are un cod unic Ție ți a returnat toată suma plătită. |
#612
Publicat: 28 aprilie 2019 - 05:34
Marin000, on 28 aprilie 2019 - 00:33, said: Pai primești refund pe o parte din suma, nu pe toată suma. Ție ți a returnat toată suma plătită. Pai magazinul iti face Refund, nu Curve, si stie ce ai adus inapoi si cat costa. Iar Refund se face pe acelasi card cu care ai platit. Cardul Curve e un card virtual, nu are bani pe el. Editat de Kres, 28 aprilie 2019 - 05:37. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi