Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mastercard by Curve: Toate cardurile intr-unul singur
Last Updated: Apr 21 2024 19:15, Started by
Lex404
, Mar 08 2018 20:43
·
102
#4681
Posted 12 December 2022 - 11:12
1. Curve nu e bancă, ci un proxy de carduri în care se pot înrola cardurile de la alte bănci.
2. Nu se pot încasa salarii, etc. 3. Planul gratuit îți oferă posibilitatea de a adăuga 2 carduri de la alte bănci și de a face retrageri în limita a 1100 de lei/lună, dar fără a reseta limita de retragere a cardurilor înrolate. După o perioadă, limita de 1100 va fi extinsă la ~3000 de lei/lună. Emiterea și livrarea cardului costă 5 euro. Edited by Cosmin_Andrei, 12 December 2022 - 11:15. |
#4682
Posted 12 December 2022 - 14:27
Curve nu are cont IBAN asociat . E un portofel de carduri, un fel de proxy de carduri. Deci e un serviciu complementar la Revolut/ Monese, etc...
Detalii gasesti pe siteul lor https://help.curve.c...lable-rJLerOn8O Edited by wertyck, 12 December 2022 - 14:27. |
#4683
Posted 12 December 2022 - 17:45
Eu am 1000 lire limita zilnica la retrageri ATM si 20000 lire limita zilnica de plati online sau la comercianti.
Edited by andupustiu, 12 December 2022 - 17:46. |
#4685
Posted 19 January 2023 - 15:25
Salut. Are ideea cineva cum poate fi înlocuit cardul Curve, care se apropie de expirare? Îmi expiră în martie, iar în aplicație nu văd vreo opțiune de înlocuire a lui. Voi primi notificare prin mail și aplicație de la ei și vor emite automat, altul sau?
|
#4686
Posted 19 January 2023 - 15:34
Da, si va aparea optiunea de comanda a noului card in aplicatia Curve pe la sfarsitul lunii februarie probabil.
|
#4687
Posted 19 January 2023 - 15:36
Mersi de lămurire, să trăiești.
Edited by Vlad_22, 19 January 2023 - 15:36. |
#4688
Posted 20 January 2023 - 10:48
de 3 zile nu mai reusesc sa platesc cu cardul, toate tranzactiile intra in Declined... banii se intorc in cont, nu e o problema dar ma enerveaza fiindca nu inteleg care e problema.... cei de la help centre curve sunt niste idioti, am discutat cu vreo 3 dintre ei, le explic ca problema mea nu e refundul, ci ca vreau sa stiu de ce nu merge sa platesc cu cardul... ei o tin pe a lor, ca sa contactez banca pentru refund, asa ca m am lasat pagubas cu ei... aveti si voi problema asta sau ati avut? sunt curios daca e vreo rezolvare
|
#4689
Posted 20 January 2023 - 11:17
Ultima plata = 15 ianuarie
Cand am avut plati declined => deschideam plata declined si gaseam un mesaj care clarifica cauza problemei (ex: gresisem data de expirare a cardului Curve la o plata online) Nu ai niciun mesaj in plata declined? Edited by darkangel2, 20 January 2023 - 11:18. |
#4691
Posted 20 January 2023 - 11:55
Salut,
Acum am vrut sa platesc o cazare pe Airbnb cu Curve, ING credit card in spate. Eroare: contactless limit reached. Please use chip&pin instead for this transaction. Funny, fiind plata online. A mers fara probleme direct cu acelasi card ING. |
#4692
Posted 20 January 2023 - 11:56
darkangel2, on 20 ianuarie 2023 - 11:17, said:
Ultima plata = 15 ianuarie Cand am avut plati declined => deschideam plata declined si gaseam un mesaj care clarifica cauza problemei (ex: gresisem data de expirare a cardului Curve la o plata online) Nu ai niciun mesaj in plata declined? asa arata plata, nu vad optiunea unde as putea gasi detalii despre cauza Attached Files |
#4693
Posted 20 January 2023 - 12:10
Nu pare a fi o plata "declined", ci "refunded", adica plata a fost acceptata initial si anulata ulterior (cred).
La o plata "declined" (respinsa de la inceput), vad un mesaj explicativ chiar in acest ecran. N-am avut niciodata o plata refunded... |
#4694
Posted 20 January 2023 - 12:23
darkangel2, on 20 ianuarie 2023 - 12:10, said:
Nu pare a fi o plata "declined", ci "refunded", adica plata a fost acceptata initial si anulata ulterior (cred). La o plata "declined" (respinsa de la inceput), vad un mesaj explicativ chiar in acest ecran. N-am avut niciodata o plata refunded... Attached Files |
#4695
Posted 20 January 2023 - 12:41
E un serviciu de toți banii.
Eu l-am dat la ghenă când nu am mai putut să îl folosesc în Google Wallet, nu l-am putut readăuga în niciun fel. Suportul bineînțeles că m-a ajutat foarte mult, sugerând să șterg cardul din Wallet și să îl adaug iarăși. |
|
#4696
Posted 20 January 2023 - 14:19
Și mie tocmai mi-a declinat o plată. E clar că iar au bușit ceva.
|
#4697
Posted 20 January 2023 - 15:07
addryanns, on 20 ianuarie 2023 - 12:41, said:
E un serviciu de toți banii. Eu l-am dat la ghenă când nu am mai putut să îl folosesc în Google Wallet, nu l-am putut readăuga în niciun fel. Suportul bineînțeles că m-a ajutat foarte mult, sugerând să șterg cardul din Wallet și să îl adaug iarăși. Ca si eu acum 4 ani am avut probleme cu adaugarea manuala în Google Wallet, dar acum cand am reinnoit cardul Curve, adaugarea din aplicatia Curve a decurs snur. Edited by wertyck, 20 January 2023 - 15:07. |
#4698
Posted 20 January 2023 - 15:09
Idem și la mine, nu pot să îl adaug pe ceas, pe un Watch 4 Samsung, deși cardul e in Wallet-ul Google băgat. Cum Samsung Pay nu este la noi, doar prin Google Wallet merg plățile pe ceas.
Edited by Vlad_22, 20 January 2023 - 15:09. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users