Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW 318i - experiment
Last Updated: Jun 04 2019 12:39, Started by
fightClub25
, Feb 21 2018 22:34
·
0
#37
Posted 23 February 2018 - 22:02
Înțeleg ce vrei sa spui, bănuiesc și de a cui Giulietta vorbești �, eu am avut alta experienta cu o Giulietta 1.4 multiair 170 cp, am fost în concediu cu a unui prieten, singura mea problema fiind cu poziția la volan, cumva nu mi-am găsit locul, in rest f bine închegată și silențioasa, cel puțin cu acest motor pe benzina. Se simte într-adevăr puțin cam multa influența Fiat dar asta e ceva ce găsești la toate mărcile de volum, pana la urma totul e subiectiv și asa e și normal sa fie. Nu as putea da 159 pe o mașină din clasa compacta, dar în alta ordine de idei e în plan un Mito 1.4 t-jet pentru prietena, e cam vechiuta mașina ei și ne trebuie o alta mașina de oraș.
|
#38
Posted 23 February 2018 - 22:08
andrey_r, on 23 februarie 2018 - 22:02, said:
Mito 1.4 t-jet pentru prietena, e cam vechiuta mașina ei și ne trebuie o alta mașina de oraș. Mito sunt masini minunate. Din pacate foarte putine au cutie automata. Iti recomand sa incerci. Inchiriaza o masina cu AT 1 saptamana si nu vei mai vrea sa conduci manuala in oras niciodata in viata ta. Cauta un mito in Vest, au o cutie secventiala decenta, poti schimba si treptele singur daca vrei, singura problema e ca sunt cam lungi schimburile si se simt cand accelerezi liniar. |
#39
Posted 23 February 2018 - 22:30
Eu am avut un prieten cu un mito nou. E drept, 1.4 aspirat. Na, omul e bancher și nu a considerat motorul că fiind ceva important la mașină. In fine. La 20000 de km in s-a fisurat chiuloasa și la 35000 de km i-a picat ambreiajul. S-au reparat pe garanție, e drept. Dar gustul amar a rămas și după. Mașina fusese undeva pe la 17000 de euro. In schimb mergea bine și îmi plăceau stabilitatea , scaunele și feeleng-ul sport din interior, care emană inclusiv istorie. Aia e o mașina care trebuie condusă cu mănuși de piele , care se închid cu capse. In rest... înțelegeți voi.
|
#40
Posted 23 February 2018 - 22:52
LauCalin, on 23 februarie 2018 - 22:30, said:
Eu am avut un prieten cu un mito nou. E drept, 1.4 aspirat. Na, omul e bancher și nu a considerat motorul că fiind ceva important la mașină. In fine. La 20000 de km in s-a fisurat chiuloasa și la 35000 de km i-a picat ambreiajul. S-au reparat pe garanție, e drept. Dar gustul amar a rămas și după. Mașina fusese undeva pe la 17000 de euro. In schimb mergea bine și îmi plăceau stabilitatea , scaunele și feeleng-ul sport din interior, care emană inclusiv istorie. Aia e o mașina care trebuie condusă cu mănuși de piele , care se închid cu capse. In rest... înțelegeți voi. |
#41
Posted 23 February 2018 - 22:54
#42
Posted 24 February 2018 - 01:55
dantt, on 22 februarie 2018 - 10:11, said: Initiator,mai verifica treaba cu macaraua defecta a geamului.Am si eu BMW si ai mei copii se tot joaca la geamuri si apoi raman aparent blocate,insa isi revin dupa cateva minute.Se pare ca e o protectie la treaba asta.In rest,sa o stapanesti sanatos si fara evenimente,e foarte bine intretinuta masina. |
#43
Posted 26 February 2018 - 12:58
Buun, deci pe viscolul viscolulii, eu am plecat 30 de km sa schimb macaraua cu un celofan in geam. trebuie sa recunosc ca nu m-a deranjat termic, doar auditiv clima asta biZonica cu duze de climatizare pentru locurile din spate este obligatorie pe urmatoarea masina! face toti banii.
Deci, o ora pana la service, o ora acolo, 350 de lei cu totul s geamul acum se inchide bine. Aveti in poza macaraua pusa de mecanic. a insistat pe alta marca fiindca cica astea sunt mai trainice decat originalul. La macaraua mea se ruprsese un plastic care tine firul...Cum naiba sa pui plastic pe asa ceva! portiera se incinge/ingheata de zeci de ori pe an. e logic ca in timp devine casant! Tot mecanicul imi aratase o piesa similara pentru VAG facuta dintr-un aliaj metalic ca sa inlocuiasca aceeasi piesa problematica din macara ca si la mine. tot din plastic! da, si la porsche! Deci, pana acum, de la achizitie 11k km, 1750 de lei si 11 zile de service. PS : m-am dat cu a sotiei, seria 1 din 2010 2.0 diesel. tractor frate....misca greu, fara turbina esti mancat. cu turbina cutia asta steptronic schimba prost si aiurea, ai niste lag-uri zici ca e secventiala Attached FilesEdited by fightClub25, 26 February 2018 - 12:59. |
#44
Posted 06 March 2018 - 12:58
Buun, am zis sa fiu mai catolic decat papa si sa schimb cateva chestii pana nu pica ele
cine a mai condus benzina stie ca o bobina de inductie care pica le trage si pe celelalte dupa ea. cum eu am schimbat una cand am schimbat calculatorul de injectie, la cateva luni dupa, am inceput sa simt o trepidatie la rece. Azi am fost si le-am schimbat pe toate 4, si daca am facut asta, am schimbat si bujiile. O bobina bosch era 135...mecanicul mi-a recomandat sa iau ceva de 200 dar made in germany si cele mai scumpe bujii make in japan fie, chiar e nasol sa mergi in 3 cilindrii... PS: nu vi se pare ca motorul arata foarte curat pentru 11 ani? costuri : 4 bobine de inductie 800 lei, 4 bujii 200 lei, manopera 150 lei. total 1150 astea nu le pun la reparatii. la motoarele pe benzina sunt consumabile. Attached Files |
#46
Posted 06 March 2018 - 13:52
the_same, on 06 martie 2018 - 13:46, said:
) asa si turbina sau injectoarele sunt consumabile la diesel. La Clio nu le-ai schimbat sau daca le-ai schimbat au intrat in costul reviziei. nu le venise vremea la clio, am dat-o la 60k km. si crede-ma, costul ar fi fost mult mai mare. o revizie cu distributir, chiar pana sa o vand a fost 2700 de lei. cam cat am bagat eu pana acum in BMW-ul asta. faza cu injectoarele si turbina la diesel este unul dintre motivele pentru care prefer benzina aspirat |
|
#47
Posted 06 March 2018 - 14:16
Si eu tot bujii NGK folosesc, foarte bune. Uite cum aratau ale mele cand am schimbat simeringurile de la supape. Mecanicul s-a mirat ca mai pornea masina Desi bujiile erau in halul ala, masina nu dadea niciun semn de oboseala la pornire, chiar pe temperaturile de acum o luna. Bujiile erau de aproape 5 ani pe masina.
Attached FilesEdited by feitosak1, 06 March 2018 - 14:20. |
#49
Posted 06 March 2018 - 15:21
fightClub25, on 26 februarie 2018 - 12:58, said:
Deci, o ora pana la service, o ora acolo, 350 de lei cu totul s geamul acum se inchide bine. Aveti in poza macaraua pusa de mecanic. a insistat pe alta marca fiindca cica astea sunt mai trainice decat Poti sa detaliezi putin, te rog? Cat a fost geamul si cat a fost manopera? |
#50
Posted 06 March 2018 - 15:23
LauCalin, on 06 martie 2018 - 15:21, said: Poti sa detaliezi putin, te rog? Cat a fost geamul si cat a fost manopera? geamul nu s-a schimbat macaraua a fost 250 si manopera 100. ei au cerut 50 eu am dat 100 pentru promptitudine. s-a rezolvat in cea mai nasoala perioada a acestei ierni si geamul era blocat pe deschis... |
#51
Posted 06 March 2018 - 15:25
Aha. Scuza-ma de confuzie. Oricum nu mi se pare scumpa macaraua aia.
|
|
#52
Posted 06 March 2018 - 15:36
LauCalin, on 06 martie 2018 - 15:25, said:
Aha. Scuza-ma de confuzie. Oricum nu mi se pare scumpa macaraua aia. sa stii o chestie, nici mie nu mi se pare nicio piesa foarte scumpa.... o bobina de inductie de seat ibiza a fost tot 200 si la chevrolet aveo erau in bloc si a fost 670.... bujii, macarale,filtre, ulei..toate sunt in medie. si vorbesc de aftermarket scump sau original |
#53
Posted 07 March 2018 - 00:56
cam japca cu manopera pentru schimbul ala de bobine si bujii.
practic ca sa schimbe bujiile oricum se demontau bobinele, deci ai platit ptr un schimb de bujii 150 lei. acum na, de multe ori cand gasesti un mecanic serios accepti si genul asta de preturi mai mari doar ca sa nu il pierzi . sa nu mai zic ca si o bobina beru de care ai comandat tu pe autokarma este 116 lei, pe epiesa 144 lei. iar o bujie NGK 91785 este 30-32 lei. 4 bobine+4bujii+manopera 50 lei = 630-640 lei. spun asta ca mai erau unii pe topicul celuilalt coleg cu E90 diesel care spuneau, domne cat de scumpa e intretinerea. conteaza si cat micsorezi sau maresti pretul. Edited by bossake, 07 March 2018 - 01:02. |
#54
Posted 07 March 2018 - 01:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users