Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

BMW 318i - experiment

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#37
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Înțeleg ce vrei sa spui, bănuiesc și de a cui Giulietta vorbești �, eu am avut alta experienta cu o Giulietta 1.4 multiair 170 cp, am fost în concediu cu a unui prieten, singura mea problema fiind cu poziția la volan, cumva nu mi-am găsit locul, in rest f bine închegată și silențioasa, cel puțin cu acest motor pe benzina. Se simte într-adevăr puțin cam multa influența Fiat dar asta e ceva ce găsești la toate mărcile de volum, pana la urma totul e subiectiv și asa e și normal sa fie. Nu as putea da 159 pe o mașină din clasa compacta, dar în alta ordine de idei e în plan un Mito 1.4 t-jet pentru prietena, e cam vechiuta mașina ei și ne trebuie o alta mașina de oraș.

#38
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 andrey_r, on 23 februarie 2018 - 22:02, said:

Mito 1.4 t-jet pentru prietena, e cam vechiuta mașina ei și ne trebuie o alta mașina de oraș.

  Mito sunt masini minunate. Din pacate foarte putine au cutie automata. Iti recomand sa incerci. Inchiriaza o masina cu AT 1 saptamana si nu vei mai vrea sa conduci manuala in oras niciodata in viata ta. Cauta un mito in Vest, au o cutie secventiala decenta, poti schimba si treptele singur daca vrei, singura problema e ca sunt cam lungi schimburile si se simt cand accelerezi liniar.

#39
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu am avut un prieten cu un mito nou. E drept, 1.4 aspirat. Na, omul e bancher și nu a considerat motorul că fiind ceva important la mașină. In fine. La 20000 de km in s-a fisurat chiuloasa și la 35000 de km i-a picat ambreiajul. S-au reparat pe garanție, e drept. Dar gustul amar a rămas și după.  Mașina fusese undeva pe la 17000 de euro. In schimb mergea bine și îmi plăceau stabilitatea , scaunele și feeleng-ul sport din interior, care emană inclusiv istorie. Aia e o mașina care trebuie condusă cu mănuși de piele , care se închid cu capse. :) In rest... înțelegeți voi. :)

#40
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 LauCalin, on 23 februarie 2018 - 22:30, said:

Eu am avut un prieten cu un mito nou. E drept, 1.4 aspirat. Na, omul e bancher și nu a considerat motorul că fiind ceva important la mașină. In fine. La 20000 de km in s-a fisurat chiuloasa și la 35000 de km i-a picat ambreiajul. S-au reparat pe garanție, e drept. Dar gustul amar a rămas și după.  Mașina fusese undeva pe la 17000 de euro. In schimb mergea bine și îmi plăceau stabilitatea , scaunele și feeleng-ul sport din interior, care emană inclusiv istorie. Aia e o mașina care trebuie condusă cu mănuși de piele , care se închid cu capse. Posted Image In rest... înțelegeți voi. Posted Image
Italienii stiu sa faca masini, MiTo si Giulietta sunt doua masina facute intr-o perioada proasta. 159 a fost o ultima zvacnire, o masina extrem de fiabila dupa 156 si 147 dar care nu a avut succesul dorit fiindca lumea se fripsese cu 156 si 147. Sa speram ca miliardele de dolari din banii Chrisler bagati in Giulia si Stelvio au fost bagate cu folos si masinile vor avea fiabiliatea lui 159 macar, caci tehnologia actuala o au deja :) orice ar fi ,eu o Giulia o sa am :)

#41
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 fightClub25, on 23 februarie 2018 - 22:52, said:


  orice ar fi ,eu o Giulia o sa am :)

Respect!

#42
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,573
  • Înscris: 15.06.2007

 dantt, on 22 februarie 2018 - 10:11, said:

Initiator,mai verifica treaba cu macaraua defecta a geamului.Am si eu BMW si ai mei copii se tot joaca la geamuri si apoi raman aparent blocate,insa isi revin dupa cateva minute.Se pare ca e o protectie la treaba asta.In rest,sa o stapanesti sanatos si fara evenimente,e foarte bine intretinuta masina.
Sau poate fi o siguranta arsa..

#43
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Buun, deci pe viscolul viscolulii, eu am plecat 30 de km sa schimb macaraua :) cu un celofan in geam. trebuie sa recunosc ca nu m-a deranjat termic, doar auditiv :) clima asta biZonica cu duze de climatizare pentru locurile din spate este obligatorie pe urmatoarea masina! face toti banii.
   Deci, o ora pana la service, o ora acolo, 350 de lei cu totul s geamul acum se inchide bine. Aveti in poza macaraua pusa de mecanic. a insistat pe alta marca fiindca cica astea sunt mai trainice decat originalul. La macaraua mea se ruprsese un plastic care tine firul...Cum naiba sa pui plastic pe asa ceva! portiera se incinge/ingheata de zeci de ori pe an. e logic ca in timp devine casant! Tot mecanicul imi aratase o piesa similara pentru VAG facuta dintr-un aliaj metalic ca sa inlocuiasca aceeasi piesa problematica din macara ca si la mine. tot din plastic! da, si la porsche!
   Deci, pana acum, de la achizitie 11k km,  1750 de lei si 11 zile de service.

   PS : m-am dat cu a sotiei, seria 1 din 2010 2.0 diesel. tractor frate....misca greu, fara turbina esti mancat. cu turbina cutia asta steptronic schimba prost si aiurea, ai niste lag-uri zici ca e secventiala ;)

Attached Files


Edited by fightClub25, 26 February 2018 - 12:59.


#44
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Buun, am zis sa fiu mai catolic decat papa si sa schimb cateva chestii pana nu pica ele :)
   cine a mai condus benzina stie ca o bobina de inductie care pica le trage si pe celelalte dupa ea. cum eu am schimbat una cand am schimbat calculatorul de injectie, la cateva luni dupa, am inceput sa simt o trepidatie la rece. Azi am fost si le-am schimbat pe toate 4, si daca am facut asta, am schimbat si bujiile.
   O bobina bosch era 135...mecanicul mi-a recomandat sa iau ceva de 200 dar made in germany si cele mai scumpe bujii make in japan :) fie, chiar e nasol sa mergi in 3 cilindrii...
    PS: nu vi se pare ca motorul arata foarte curat pentru 11 ani?

    costuri : 4 bobine de inductie 800 lei, 4 bujii 200 lei, manopera 150 lei. total 1150
    astea nu le pun la reparatii. la motoarele pe benzina sunt consumabile.

Attached Files



#45
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
:)) asa si turbina sau injectoarele sunt consumabile la diesel.
La Clio nu le-ai schimbat sau daca le-ai schimbat au intrat in costul reviziei.

Edited by the_same, 06 March 2018 - 13:47.


#46
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 the_same, on 06 martie 2018 - 13:46, said:

:)) asa si turbina sau injectoarele sunt consumabile la diesel.
La Clio nu le-ai schimbat sau daca le-ai schimbat au intrat in costul reviziei.

   nu le venise vremea la clio, am dat-o la 60k km. si crede-ma, costul ar fi fost mult mai mare. o revizie cu distributir, chiar pana sa o vand a fost 2700 de lei. cam cat am bagat eu pana acum in BMW-ul asta.
   faza cu injectoarele si turbina la diesel este unul dintre motivele pentru care prefer benzina aspirat

#47
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Si eu tot bujii NGK folosesc, foarte bune. Uite cum aratau ale mele cand am schimbat simeringurile de la supape. Mecanicul s-a mirat ca mai pornea masina Posted Image Desi bujiile erau in halul ala, masina nu dadea niciun semn de oboseala la pornire, chiar pe temperaturile de acum o luna. Bujiile erau de aproape 5 ani pe masina.

Attached Files


Edited by feitosak1, 06 March 2018 - 14:20.


#48
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
hmm, atunci eu chiar sunt alarmist

Attached Files



#49
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 fightClub25, on 26 februarie 2018 - 12:58, said:

   Deci, o ora pana la service, o ora acolo, 350 de lei cu totul s geamul acum se inchide bine. Aveti in poza macaraua pusa de mecanic. a insistat pe alta marca fiindca cica astea sunt mai trainice decat

Poti sa detaliezi putin, te rog? Cat a fost geamul si cat a fost manopera?

#50
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 LauCalin, on 06 martie 2018 - 15:21, said:



Poti sa detaliezi putin, te rog? Cat a fost geamul si cat a fost manopera?

   geamul nu s-a schimbat
macaraua a fost 250 si manopera 100. ei au cerut 50 eu am dat 100 pentru promptitudine. s-a rezolvat in cea mai nasoala perioada a acestei ierni si geamul era blocat pe deschis...

#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Aha. Scuza-ma de confuzie. Oricum nu mi se pare scumpa macaraua aia.

#52
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 LauCalin, on 06 martie 2018 - 15:25, said:

Aha. Scuza-ma de confuzie. Oricum nu mi se pare scumpa macaraua aia.

sa stii o chestie, nici mie nu mi se pare nicio piesa foarte scumpa....
   o bobina de inductie de seat ibiza a fost tot 200 si la chevrolet aveo erau in bloc si a fost 670....
   bujii, macarale,filtre, ulei..toate sunt in medie. si vorbesc de aftermarket scump sau original

#53
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
cam japca cu manopera pentru schimbul ala de bobine si bujii.
practic ca sa schimbe bujiile oricum se demontau bobinele, deci ai platit ptr un schimb de bujii 150 lei.

acum na, de multe ori cand gasesti un mecanic serios accepti si genul asta de preturi mai mari doar ca sa nu il pierzi Posted Image.

sa nu mai zic ca si o bobina beru de care ai comandat tu pe autokarma este 116 lei, pe epiesa 144 lei. iar o bujie NGK 91785 este 30-32 lei.

4 bobine+4bujii+manopera 50 lei = 630-640 lei. spun asta ca mai erau unii pe topicul celuilalt coleg cu E90 diesel care spuneau, domne cat de scumpa e intretinerea. conteaza si cat micsorezi sau maresti pretul.

Edited by bossake, 07 March 2018 - 01:02.


#54
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 fightClub25, on 06 martie 2018 - 12:58, said:



costuri : 4 bobine de inductie 800 lei, 4 bujii 200 lei, manopera 150 lei. total 1150
astea nu le pun la reparatii. la motoarele pe benzina sunt consumabile.
Totul trebuie contorizat pt ca la una noua 5 ani nu le schimbi sigur !
Aduna-le ...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate