Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

BMW 318i - experiment

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#55
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Da, acum am vazut si eu, la pretul bujiilor si-a bagat si mecanicul macar 15 ron pe bucata. Eu am dat 34 ron pe bujie NGK, cumparata de mecanic de la furnizorul lui. Pe siteurile de profil tot cam atat costa, 33-34. Nu zic ca te-a jecmanit prea tare, dar daca iti baga bani si la piese, macar sa stii. Mie chestia asta mi se pare urata. Adica ai incredere, sa zicem ca e un mecanic bun, dar iti baga 60 ron la niste bujii, adica te ia de fraier.
Ca sa te convingi, cauta pe siteurile respective bujiile si bobinele pentru masina ta (dupa cod motor sau codul piesei) si vei vedea cu cat le poti cumpara tu. E 1000% imposibil ca mecanicul sa le cumpere mai scumpe.

Apropo, eu am si o Fabia 2005, am fost la un service de cartier sa ii fac revizia. Le-am zis ca vreau sa aduc eu piesele, dar ei au insistat ca nu am cum sa le iau mai ieftin decat le iau ei de la furnizor. Le-am cerut deviz, mi-au dat pe mail, cost total vreo 380 ron (ulei si filtre). Pe epiesa am luat fix aceleasi repere, dupa codul din devizul lor, cu 260 ron. Pam-pam.

Edited by feitosak1, 07 March 2018 - 01:41.


#56
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
aveti toti dreptate. eu am la firma 5 clienti importatori de piese auto si cunosc preturile dar nu ma intereseaza :)
    mecanicul este foarte bun, mi-a reparat in timp chestii foarte complicate.faze de genul un schimb de bujii si bobine sunt mana cereasca pentru ei : simplu, bani usor de facut, samd. Asa ma tine minte si cand vin cu ceva complicat. e felul meu de a plati extra fiindca de obicei majoritatea mecanicilor nu vor sa ceara bani multi pe manopera.
    oricum, e greseala mea si voi edita. am postat de la service si ala era costul estimat. a fost 1000 de lei pana la urma :)

#57
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Dam'n , inseamna ca io-s norocos cu mecanicul meu ! Asta nu ar accepta ceva in plus nici din greseala .

P.S. Mecanicii buni care au rulaj mare de piese au discont-uri destul de serioase , deci ei castiga chiar daca ti le re-vand ( piesele ) la pret redus cu 5%fata de intreg ( mi-a explicat mecanicul meu cum sta treaba de fapt ) . Orice piesa am luat prin el era mai ieftina decat dac-o luam eu la pret intreg ca persoana fizica si castiga si el si eu , deci ce fac mecanicii vostri e nasol , jecmaneala pe fata de aia ordinara .

Edited by Baxon, 07 March 2018 - 02:30.


#58
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008

 LauCalin, on 23 februarie 2018 - 22:30, said:

Eu am avut un prieten cu un mito nou. E drept, 1.4 aspirat. Na, omul e bancher și nu a considerat motorul cã fiind ceva important la mașinã. In fine. La 20000 de km in s-a fisurat chiuloasa și la 35000 de km i-a picat ambreiajul. S-au reparat pe garanție, e drept. Dar gustul amar a rãmas și dupã.  Mașina fusese undeva pe la 17000 de euro. In schimb mergea bine și îmi plãceau stabilitatea , scaunele și feeleng-ul sport din interior, care emanã inclusiv istorie. Aia e o mașina care trebuie condusã cu mãnuși de piele , care se închid cu capse. :) In rest... înțelegeți voi. :)
LauCalin, astea sunt lucruri care se mai întâmplã indiferent de marca, bine ca a fost în perioada de garanție. Eu sunt în cãutarea unui Mito 1.4 t-jet cu gpl de fabrica dacã gãsesc unul asa cum trebuie. Mașina va fi folosita preponderent în oraș, singura dilema e ca nu știu exact de când acest motor cu gpl a fost euro 5, ma mai documentez. Dacã nu voi luat un t jet simplu, sunt motoare reusite fãrã probleme deosebite de fiabilitate.
Fightclub, de acord cu tine legat de urmãtoarea mașina, �, cu siguranțã va fi o Giulia sau un Stelvio benzina, asta în functie de nevoile de spațiu la acel moment. Deocamdata 159 le meu euro 5 merge ireproșabil, în 2 ani nu a cerut aproape nici un ban în afara de revizii, mai mult o sa cheltui pe un set nou de cauciucuri pe 18�, una peste alta o mașinã f reușitã.


#59
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
azi am aflat de la spalatoria unde o spal in mod obisnuit ca se pot lustrui farurile sa nu mai fie mate :)
  100 de lei si sunt foarte mulumit! masina a intinerit 5 ani :)

Attached Files



#60
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Ar trebui sa le pui si o folie de protectie, altfel in cateva luni vor arata mai rau ca inainte.

#61
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 feitosak1, on 07 martie 2018 - 22:02, said:

Ar trebui sa le pui si o folie de protectie, altfel in cateva luni vor arata mai rau ca inainte.

    aia de unde o iau si cine o aplica?

#62
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
firmele care pun folie pe geamuri sau care fac detailing auto.

#63
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
buun. am pus jantele cu gumele de vara si am spalat-o :) mi s-a parut ca arata prea bine pentru a nu-i face cateva poze si apoi mi-am amintit ca pe jurnalul asta nu prea am pus poze cu ursul.
   in rest, nici cea mai mica problema, 13k km, avanseaza repejor

Attached Files



#64
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007

 the_same, on 06 martie 2018 - 13:46, said:

:)) asa si turbina sau injectoarele sunt consumabile la diesel.
La Clio nu le-ai schimbat sau daca le-ai schimbat au intrat in costul reviziei.
La VW probabil sunt consumabile. La mine, sa bat in lemn, dupa 14 ani toarce frumos.

Unui prieten cu golf 4 i s-a rupt la macara tot un plastic care tinea cablul de la macara. Am carpit-o cu ce aveam pe acasa. Cu un cui fierbinte am dat niste gauri in plastic, am bagat sarma de otel prin orificii si peste am pus poxipol. De 10 ani merge fara probleme.

#65
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Am redescoperit Softpedia cautand ceva si mi-am amintit de acest topic.
         Pana acum experimentul meu a mers struna! Masina a implinit recent 40.000 km de când o conduc eu, fara nicio problema de ultima oara când am scris. Din pacate a pocnit-o nevasta-mea si aripa stanga fata a fost reparata si vopsita (deci nu mai are vopsea originala peste tot). Masina este un tanc! Inca are amortizoarele originale, bucsile si tot si nu scartaie ,nu bate, nu nimic. Cutia schimba perfect, consumul rupe....dar e ok, mi l-am asumat.
         Desi anul asta ii expira termenul, m-am hotarat sa o mai tin un an si sa ma duc la peste 60.000 km. Masina este, ireprosabila, totusi. Singurul motiv pentru care as schimba-o ar fi dorinta de ceva nou si poate consumul (as merge pe bezina turbo, motor mai mic)
         Nu stiu despre alte masini dar se pare ca un model benzina aspirat de la un producator serios, ingrijita corect, este o masina ok si la 12 ani vechime!

#66
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007

 Baxon, on 07 martie 2018 - 02:29, said:

Dam'n , inseamna ca io-s norocos cu mecanicul meu ! Asta nu ar accepta ceva in plus nici din greseala .

P.S. Mecanicii buni care au rulaj mare de piese au discont-uri destul de serioase , deci ei castiga chiar daca ti le re-vand ( piesele ) la pret redus cu 5%fata de intreg ( mi-a explicat mecanicul meu cum sta treaba de fapt ) . Orice piesa am luat prin el era mai ieftina decat dac-o luam eu la pret intreg ca persoana fizica si castiga si el si eu , deci ce fac mecanicii vostri e nasol , jecmaneala pe fata de aia ordinara .
meca icul meu are doua fime: una de manopera/service auto, si alta de "magazin" de piese. Are intelegeri cu furnizorii, si primeste cam 25-30% discount la piese. Daca nu cer factura, imi da fara tva. Pot sa ma duc eu la orice magazin , ca nu scot preturile lui.

Referitor la slefuit de faruri, la modelul ala de BMW sigur se gasesc faruri after market noi, la pret de sh pe olx.

#67
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 tfmercedez, on 28 martie 2019 - 21:40, said:

meca icul meu are doua fime: una de manopera/service auto, si alta de "magazin" de piese. Are intelegeri cu furnizorii, si primeste cam 25-30% discount la piese. Daca nu cer factura, imi da fara tva. Pot sa ma duc eu la orice magazin , ca nu scot preturile lui.

Referitor la slefuit de faruri, la modelul ala de BMW sigur se gasesc faruri after market noi, la pret de sh pe olx.

Farurile aftermarket sunt niste mizerii sinistre. Mai degraba faci polish si folie la niste faruri Oe. Costa 200 de lei maxim.

#68
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Chiar azi am observat o chestie care ma cam incurca. Masina are o chestie ciudata cand schimba vitezele ,parca ezita putin. Probabil are nevoie de ulei (cam 1000 de lei, plus manopera inca 100-200) si parca, parca ,scatzaie o bucsa pe undeva....Sa bag 5000 de lei in ulei ,amortizoare si bucse si sa o mai tin? Cine o va cumpara va tine cont de chestiile astea? :) Sunt ceva costuri....mi-e teama ca cine cumpara un BMW vechi de 12 ani....nu apreciaza.

#69
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007

 cavaliere, on 28 martie 2019 - 23:26, said:



Farurile aftermarket sunt niste mizerii sinistre. Mai degraba faci polish si folie la niste faruri Oe. Costa 200 de lei maxim.
poluam aicea pe la ga subiect..
Mie cand mi-a busit masina, constatatorul a scris  pe deviz sa fie slefuit si lipit farul. Service ul a cerut inlocuire. Reparatia costa 250 de lei iar farul nou tot hella costa 300 . Fara pretentii de briz brizuri.
Un far de BMW costa de la 425 la 2600 de lei.

#70
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 tfmercedez, on 28 martie 2019 - 23:49, said:

poluam aicea pe la ga subiect..
Mie cand mi-a busit masina, constatatorul a scris  pe deviz sa fie slefuit si lipit farul. Service ul a cerut inlocuire. Reparatia costa 250 de lei iar farul nou tot hella costa 300 . Fara pretentii de briz brizuri.
Un far de BMW costa de la 425 la 2600 de lei.

Nu stiu la alte masini cat costa un far nou original, dar cele aftermarket sunt niste mizerii. Nu pot sa imi dau cu parerea despre farul tau, insa Hella este un brand ce vine echipare oe, iar 300 de lei paote sa fie doar o chinezarie gen tyc sau alte nume obscure.
Referitor la topic, la sh cumparatorii nu apreciaza deloc sau aproape deloc faptul ca tu schimbi piese. Ei cauta sa cumpere cat mai ieftine. Asa ca piesele le schimbi doar pentru tine si daca vrei sa mai tii masina. Alminteri o pui cu 5 mii pe olx si pa. Oricum a scazut pretul la E90 enorm. Daca masina e buna mai bine tine-o si o vinzi peste 3-4 ani cu 1-2 mii de euro sau o dai la rabla si aia e.

#71
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007

 cavaliere, on 29 martie 2019 - 01:29, said:



Nu stiu la alte masini cat costa un far nou original, dar cele aftermarket sunt niste mizerii. Nu pot sa imi dau cu parerea despre farul tau, insa Hella este un brand ce vine echipare oe, iar 300 de lei paote sa fie doar o chinezarie gen tyc sau alte nume obscure.
Referitor la topic, la sh cumparatorii nu apreciaza deloc sau aproape deloc faptul ca tu schimbi piese. Ei cauta sa cumpere cat mai ieftine. Asa ca piesele le schimbi doar pentru tine si daca vrei sa mai tii masina. Alminteri o pui cu 5 mii pe olx si pa. Oricum a scazut pretul la E90 enorm. Daca masina e buna mai bine tine-o si o vinzi peste 3-4 ani cu 1-2 mii de euro sau o dai la rabla si aia e.

Eu vreau sa subliniez faptul ca piesele noi pentru masini scoase din fabricatie de 10 ani sunt mult mai mici decat isi inchipuie lumea, uneori au preturi mai mici si decat cele cerute de samsarii de la dezmembrari.

Attached Files


Edited by tfmercedez, 29 March 2019 - 08:17.


#72
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 tfmercedez, on 29 martie 2019 - 08:15, said:

Eu vreau sa subliniez faptul ca piesele noi pentru masini scoase din fabricatie de 10 ani sunt mult mai mici decat isi inchipuie lumea, uneori au preturi mai mici si decat cele cerute de samsarii de la dezmembrari.

N-ai dreptate, pentru ca depinde enorm de mult de marca masinii. La astra G atat o fi, dar este pomana la banii aia sincer sa fiu. SA nu cumva sa fie vreo greseala sau minciuna, dar daca e doar atat este o exceptie foarte interesanta.
La Mercedesul meu 190e din 1991, doar pe sticla de far care este Hella am dat 100 de euro.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate