Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW 318i - experiment
Last Updated: Jun 04 2019 12:39, Started by
fightClub25
, Feb 21 2018 22:34
·
0
#19
Posted 22 February 2018 - 16:04
E bine ca iti permiti experimente pe banii tai.
Mult succes! Avem un coleg pe-aici care a bagat bani grei in al sau Seria 3 si tot nu ii merge ceas". Dar cu toate astea, nu ar da masina pe nici un... Opel Insignia mai putin rulat si mai nou de exemplu. Drumuri bune! Iti voi urmari topicul cu interes. |
#20
Posted 22 February 2018 - 16:21
bobalex18, on 22 februarie 2018 - 09:28, said:
cum de un fan alfa a trecut în curtea bmw???? Nu sunt in curtea BMW sunt in curtea E90. Eram student cand a aparut, mi-a placut la nebunie masina. Aveam si un plan sa strang 500 de lei/luna din salariul meu part-time ,sa astept 3-4 ani sa se invecheasca ,sa-i cer lui taica-meu imprumut restul.....In fine ,nu a tinut. Dupa doua luni am spart fondul de E90 pentru un weekend prelungit la mare. Alfa nu are masini! De noi, nu fac prostia sa cumpar o masina care se devalorizeaza in halul asta (O giulietta costa cat un seria 1 si la revanzare dupa 5 ani e cu 3000 de euro mai ieftina). Alfa 159 am avut 3 ani, in giulietta nu incap ) si in Giulia incap foarte bine dar abia a aparut si inca costa 25.000 minim! De Stelvio nu mai vorbim... dantt, on 22 februarie 2018 - 10:11, said:
Initiator,mai verifica treaba cu macaraua defecta a geamului.Am si eu BMW si ai mei copii se tot joaca la geamuri si apoi raman aparent blocate,insa isi revin dupa cateva minute.Se pare ca e o protectie la treaba asta.In rest,sa o stapanesti sanatos si fara evenimente,e foarte bine intretinuta masina. As fi vrut eu sa fie asta....Dar nu, nu merg nici la 48 de ore. Motorasul se aude cum se chinuie...deci partea electrica cred ca e ok. Macaraua costa 200, montajul cat o fi. Beleaua e ca trebuie sa ajung la service,sa aiba aia rampa libera ca e prea frig sa lucreze afara...samd. Maine ma duc si rezolv... feitosak1, on 22 februarie 2018 - 14:11, said:
Confirm cu simeringurile, eu abia le-am schimbat de 2 saptamani, crescuse consumul de ulei. Diferenta de diametru dintre cele uzate si cele noi era de aproape 1mm, enorm. Am niste poze daca esti curios. Eu am un consum de ulei, nu stiu cat ,dar exista. Daca nu il schimb dupa 10.000 km imi apare lampa de ulei pe galben in bord, nivel scazut....Nu completez, pur si simplu pun ulei nou. Crezi ca e vremea sa umblu la simeringuri? LauCalin, on 22 februarie 2018 - 16:04, said:
E bine ca iti permiti experimente pe banii tai. Mult succes! Avem un coleg pe-aici care a bagat bani grei in al sau Seria 3 si tot nu ii merge ceas". Dar cu toate astea, nu ar da masina pe nici un... Opel Insignia mai putin rulat si mai nou de exemplu. Drumuri bune! Iti voi urmari topicul cu interes. Man ,si mie imi place masina dar masochist nu sunt decat cu Trabantul meu din 1985 pe care ma tot chinui sa-l reconditionez Masina asta, cand implineste 3000 de euro cheltuieli de reparatii se marita. 3000 de euro sau 60-70.000 km, care vine prima. Experimentul il fac fiindca vreau sa stiu cum este sa ai o masina de peste 100.000 km (la final va avea aproape 200.000) ,eu mi-am vandut de obicei masinile in preajma a 100.000 si SH nu am cumparat sub 50.000. Vreau sa stiu cum este sa ai o masina "premium" - ce costuri de intretinere exista, ce se strica, etc. Ideea este ca sunt masini bine intretinute la 150-200.000 km reali pe care mi le pot permite dar mereu am ezitat pentru ca nu stiam cu ce se mananca. Si daca merita. Asta incerc acum sa aflu |
#21
Posted 22 February 2018 - 16:58
Daca nu iti cere ulei intre schimburi, e ok. Testul pentru simeringuri e destul de simplu....cu motorul incalzit, dupa 5 minute de stat pe loc, pune pe cineva sa-i dea talpa pe loc de cateva ori pana pe la 5000rpm si uita-te daca scoate fum albastru. Daca da, sunt sanse foarte mari sa fie simeringurile duse. Dar in cazul asta ar consuma 1l de ulei macar la 3000km, daca nu mai des.
Legat de pret si km, se gasesc si in Ro masini intretinute corect, cu km reali, dar, paradoxal, sunt greu de vandut. Piata cere masini cat mai ieftine, Gigel se bucura la un 530d care inca se misca si care costa 6500 si are 180.000km fara vreo certificare, decat sa dea 8000-9000 pe un 530d sau 530i intretinut corect, cu dovezi. Cine vinde masina buna nu lasa mult la bani, cine cauta chilipiruri nu se uita decat la pret, deci sincer nu prea merita sa vinzi o masina buna in Ro. Observ si aici pe forum si pe alte forumuri de marca faptul ca si la masinile noi se sta prin service destul de mult si destul de des. Pe garantie, e adevarat. Pentru mine ar fi mai frustrant sa umblu prin service pe garantie decat sa umblu sa rezolv o problema la o masina de 10 ani. Legat de "merita sau nu merita" o masina de genul asta, iti vei face o parere, dar nu va fi valabila decat pentru masina asta. Acum poate ai noroc sa iti iasa calculul. Dar data viitoare poti lua una mai noua si cu mai putini km, si sa aiba o gramada de probleme. |
#22
Posted 22 February 2018 - 17:35
feitosak1, on 22 februarie 2018 - 16:58, said:
Daca nu iti cere ulei intre schimburi, e ok. Testul pentru simeringuri e destul de simplu....cu motorul incalzit, dupa 5 minute de stat pe loc, pune pe cineva sa-i dea talpa pe loc de cateva ori pana pe la 5000rpm si uita-te daca scoate fum albastru. Daca da, sunt sanse foarte mari sa fie simeringurile duse. Dar in cazul asta ar consuma 1l de ulei macar la 3000km, daca nu mai des. Legat de pret si km, se gasesc si in Ro masini intretinute corect, cu km reali, dar, paradoxal, sunt greu de vandut. Piata cere masini cat mai ieftine, Gigel se bucura la un 530d care inca se misca si care costa 6500 si are 180.000km fara vreo certificare, decat sa dea 8000-9000 pe un 530d sau 530i intretinut corect, cu dovezi. Cine vinde masina buna nu lasa mult la bani, cine cauta chilipiruri nu se uita decat la pret, deci sincer nu prea merita sa vinzi o masina buna in Ro. Observ si aici pe forum si pe alte forumuri de marca faptul ca si la masinile noi se sta prin service destul de mult si destul de des. Pe garantie, e adevarat. Pentru mine ar fi mai frustrant sa umblu prin service pe garantie decat sa umblu sa rezolv o problema la o masina de 10 ani. Legat de "merita sau nu merita" o masina de genul asta, iti vei face o parere, dar nu va fi valabila decat pentru masina asta. Acum poate ai noroc sa iti iasa calculul. Dar data viitoare poti lua una mai noua si cu mai putini km, si sa aiba o gramada de probleme. Sa o conduci fara probleme. Dar nu pot sa ma abtin.. Nu tu erai dintre cei care se bateau cu pumnii in piept acum cateva luni si te contraziceai cu mine ca mai bine un low cost nou decat un sh premium vechi?) Daca o tii 3 ani, eu zic ca simeringurile de la supape oricum trebuie schimbate. Si se pot schimba si fara sa demontezi chiulasa. Xenon are? Edited by cavaliere, 22 February 2018 - 17:36. |
#23
Posted 22 February 2018 - 17:54
@cavaliere, intr-adevar am deschis acum ceva timp un topic pe "sfaturi", dar intrebarea era daca merita o masina de 30-35.000 (intial Octavia Rs vs. Mazda 6, apoi discutia a ajuns la Insignia vs. Superb). Nu m-am batut deloc cu pumnii in piept. Am zis ca mai bine ar fi sa iau o masina noua (la 35.000 numai low cost nu e...). M-am enervat cand m-a lasat o data in drum, senzor vibrochen dus. Atunci am zis ca o dau, gata.
Dupa discutii si testdrive cu respectivele autoturisme noi, m-am convins ca la calitatea de 2018, decat sa-mi vand masina si sa pun 25.000 minim pentru una noua care nu m-a convins de nimic, mai bine imi tin si banii si masina si cand mai pica ceva, repar. @cavaliere, nu tin minte sa ne fi contrazis pe tema asta, dar tot ce e posibil. Posibil sa fi fost altcineva cu care ai avut discutia. Edited by feitosak1, 22 February 2018 - 17:50. |
#24
Posted 22 February 2018 - 18:15
Recitind postarile, cred ca m-ai confundat cu initiatorul topicului
|
#25
Posted 22 February 2018 - 19:27
cavaliere, on 22 februarie 2018 - 17:35, said:
Sa o conduci fara probleme. Dar nu pot sa ma abtin.. Nu tu erai dintre cei care se bateau cu pumnii in piept acum cateva luni si te contraziceai cu mine ca mai bine un low cost nou decat un sh premium vechi?) Ba da ) eu eram. De-aia fac experimentul, ca sa-mi confirm sau sa-mi infirm aceasta opinie. Da, e placut de condus, da, tinuta de drum, suspensie, directie, putere...toate sunt la superlativ....DAR, la o masina noua in garantie te doare in basca. 99% nu se intampla nimic ,daca se intampla nu-i nicio problema, se face pe garantie. Daca e in leasing ,vrei-nu-vrei ai si CASCO. O pocnesti? aia e. Mergi la CASCO, constata, iti faci masina in reprezentanta, samd. La una noua in garantie nu trebuie sa schimbi in primii 2-3 ani decat uleiul si filtrele. Aici am de schimbat :amortizoare, discuri de frana, ulei in cutia de viteze automata ,samd. Doar astea pot duce lejer la cateva mii de lei la un BMW. De asta am zis, e un experiment. Om trai si om vedea. Eu masina asa veche premium, nu am avut. feitosak1, on 22 februarie 2018 - 16:58, said:
Legat de "merita sau nu merita" o masina de genul asta, iti vei face o parere, dar nu va fi valabila decat pentru masina asta. Acum poate ai noroc sa iti iasa calculul. Dar data viitoare poti lua una mai noua si cu mai putini km, si sa aiba o gramada de probleme. Da, stiu la ce te referi. Totusi, caut foarte mult cand iau o masina. Intretinerea buna este unul dintre criterii. Cine si-a pastrat masina foarte curata si cu uzura minima, de obicei a si intretinut-o bine. Vreau vizite regulate la service, vreau distributii, curele, fluide schimbate la timp ,samd. Sunt dispus sa platesc pentru asta. Daca e asa, de obicei, minimizezi riscurile. Pe langa asta am vrut sa vad si care sunt costurile de intretinere. Eu o sa schimb tot cu cele mai bune piese la mecanici ok, nu tocmai ieftini. O masina uzata are costuri de intretinere de 10X mai mari ca una noua. |
#26
Posted 22 February 2018 - 19:31
#27
Posted 22 February 2018 - 19:41
#29
Posted 22 February 2018 - 19:51
#30
Posted 22 February 2018 - 19:53
fightClub25, on 22 februarie 2018 - 19:27, said: Ba da ) eu eram. De-aia fac experimentul, ca sa-mi confirm sau sa-mi infirm aceasta opinie. Da, e placut de condus, da, tinuta de drum, suspensie, directie, putere...toate sunt la superlativ....DAR, la o masina noua in garantie te doare in basca. 99% nu se intampla nimic ,daca se intampla nu-i nicio problema, se face pe garantie. Daca e in leasing ,vrei-nu-vrei ai si CASCO. O pocnesti? aia e. Mergi la CASCO, constata, iti faci masina in reprezentanta, samd. La una noua in garantie nu trebuie sa schimbi in primii 2-3 ani decat uleiul si filtrele. Aici am de schimbat :amortizoare, discuri de frana, ulei in cutia de viteze automata ,samd. Doar astea pot duce lejer la cateva mii de lei la un BMW. De asta am zis, e un experiment. Om trai si om vedea. Eu masina asa veche premium, nu am avut. Problema e ca......nu e chiar asa. Asa am crezut si eu cand ma hotarasem pentru masina noua. Dar sunt pline serviceurile de masini in garantie. Intr-adevar, ce se schimba se schimba gratis, dar tot bataie de cap e. In afara de asta, e chiar aici pe Jurnale un caz de Mazda 3 cu discuri ovalizate dupa 6 luni de la achizitionare. Garantia schimba discurile, dar placutele le plateste clientul. Halal garantie |
#31
Posted 22 February 2018 - 22:46
Baxon, on 22 februarie 2018 - 19:31, said:
Iooooi , daca citeste careva care e adeptul secand-urilor sa vezi ce vorbe ti-auzi !! pai depinde cat de gainar esti. Daca vrei sa troncane, sa nu ai frane bune ,sa trepideze cand franezi, sa porneasca greu, sa scoata fum negru, toate alea, poti nici uleiul sa nu il schimbi Sau hai, de mila, ii poti pune niste ulei "bunica" ,dar ai BMW Nu e cazul la mine. |
#32
Posted 23 February 2018 - 09:48
Adevar graiesti ! Pacat ca nu toti recunosc treaba asta , doar cativa
Drumuri bune iti doresc ca masinuta ta e mai faina ca avatarul |
#33
Posted 23 February 2018 - 11:33
Adevărul e ca orice mașina sh necesita intretinere și investiții, mai ales una cu pretenții premium, pana la urma dacă vrei sa fie mașina cum trebuie îți asumi aceste cheltuieli. Pentru initiator felicitări pentru experiment, chiar interesanta experienta. Spun asta pentru ca și eu sunt posesor de 159, chiar una printre ultimele fabricate la sfârșitul lui 2011, o mașină foarte bună și mult subevaluata, cum ziceai și tu mai sus aștept ca Giulia sa ajungă la un preț decent pentru a schimba 159. Cu siguranță voi cumpăra o Giulia turbo benzina, am avut doar diesel pana acum și deși nu am avut probleme deosebite chiar nu mai vad utilitatea unui nou diesel, am condus Giulia si e o mașina excepțională, un mare pas înainte pentru Alfa. Legat de ce ziceai de Giulietta sa știi ca își menține prețul f bine pe piața sh, când am cumpărat eu 159 acum mai bine de 2 ani o Giulietta din 2011era mai scumpa decât 159.
|
|
#34
Posted 23 February 2018 - 12:43
andrey_r, on 23 februarie 2018 - 11:33, said:
Adevărul e ca orice mașina sh necesita intretinere și investiții, mai ales una cu pretenții premium, pana la urma dacă vrei sa fie mașina cum trebuie îți asumi aceste cheltuieli. Pentru initiator felicitări pentru experiment, chiar interesanta experienta. Spun asta pentru ca și eu sunt posesor de 159, chiar una printre ultimele fabricate la sfârșitul lui 2011, o mașină foarte bună și mult subevaluata, cum ziceai și tu mai sus aștept ca Giulia sa ajungă la un preț decent pentru a schimba 159. Cu siguranță voi cumpăra o Giulia turbo benzina, am avut doar diesel pana acum și deși nu am avut probleme deosebite chiar nu mai vad utilitatea unui nou diesel, am condus Giulia si e o mașina excepțională, un mare pas înainte pentru Alfa. Legat de ce ziceai de Giulietta sa știi ca își menține prețul f bine pe piața sh, când am cumpărat eu 159 acum mai bine de 2 ani o Giulietta din 2011era mai scumpa decât 159. Ce daca era mai scumpa? Conteaza cu cat se vinde real, nu cat e pretul pe site-uri. DAca urmaresti site-urile de vanzari, sunt masini care stau cu lunile si nu le ia nimeni. Pretul de vanzare e unul si preturile afisate sunt altceva. Afirmatia ca isi metine pretul e foarte relativa. |
#35
Posted 23 February 2018 - 13:00
La prețul real ma refeream, mașina am căutat-o doar afara și preferabil de la persoana fizica, probabil de aici și prețul mai mare. Ideea e ca dacă te uiți pe site-urile de profil Giulietta are un preț sh destul de competitiv raportat la concurenta, cu siguranță sta mai bine decât Alfele din trecut, este o mașină corecta cu motoare f bune și fără mari probleme de fiabilitate.
|
#36
Posted 23 February 2018 - 21:04
andrey_r, on 23 februarie 2018 - 13:00, said:
de competitiv raportat la concurenta, cu siguranță sta mai bine decât Alfele din trecut, este o mașină corecta cu motoare f bune și fără mari probleme de fiabilitate. Motorul nu a fost niciodata o problema la Alfa, nici in cele mai negre timpuri. 1.9 Jtd rivaliza oricand cu 1.9 TDI de la VAG si ii dadea si clasa. Motoarele Twinspark pe benzina, iar foarte ,foarte misto. Alfa are probleme la calitatea constructie, gandirea masinii per ansamblu si electrica. Am vrut sa raman alfist macar pe jumatate si sa-i iau sotiei o Giulietta. Am vazut-o pe cea a unuia dintre cei mai reputati forumusti de pe Alfa Club, un om super ok. Masina trancanea si era antifonata ca o dacie. Volan de Fiat ,sistem electronic tot de FIAT.....m-a dezamagit. Pe langa asta, stai foarte, foarte prost in ea. Ergonomia e la pamant. Tragea frumos masina, schimba bine cutia, dar era la pret de seria 1 an similar......si.......i-am luat sotiei seria 1. In ala incap si eu, nu troncane nicaieri, antifonata de iti auzi respiratia.... Nu, Giulietta a fost o masina facuta intr-o perioada de saracie pentru marca cand Marchionne nu stia daca sa investeasca in ea miliardele de euro investite pana la urma sau sa o treaca pe linie moarta (ca pe Lancia) sau...sa o vanda VAG care se roaga de FIAT de 20 de ani sa o cumpere Giulia si Stelvio insa....mmm, abia astept |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users