Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 

Cresterea limitei de viteza pe autostrada

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
203 replies to this topic

#163
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,131
  • Înscris: 14.09.2007
Aia in germania si in vest fac scoala de soferi cum trebuie si mai au si educatie , ceea ce la noi lipseste cu desavarsire .
La noi lumea inca intra pe contrasens pe autostrada sau da cu spatele ca a ratat iesrea , suntem departe ...

#164
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostDarthBane, on 15 noiembrie 2021 - 16:27, said:

N as avea însă nimic împotrivă să fie mărită limita la 150 km/h sau chiar 200.
Nici eu nu as avea nimic impotriva unei scaderi a limitei maxime la 110Km/h pe toate autostrazile.

#165
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021

View Postro_explorer, on 15 noiembrie 2021 - 17:22, said:


Nici eu nu as avea nimic impotriva unei scaderi a limitei maxime la 110Km/h pe toate autostrazile.

Fiecare cu părerea lui, nici o problemă.

#166
Numitorul_comun

Numitorul_comun

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 21.09.2021

View PostDarthBane, on 15 noiembrie 2021 - 16:27, said:



In ce fel la 130 km/h nu e nici un pericol iar la 150 este ?
Nemții ăia cum pot merge cu 200 pe autostrada și nu pățesc nimic ?

Mai dă o naiba de poluare a planetei din mersul cu mașina, e un procent nesemnificativ in poluarea globală, vorbim de autostrăzi care sunt prin câmp, nu în oraș, idem pt poluarea fonică, asurzim ciorile sau berzele de pe marginea autostrăzii ?

Nu s vitezoman iar pe autostradă mașina mea se simte cel mai bine la 140 km/h deci limita actuală e ok pt mine.
N as avea însă nimic împotrivă să fie mărită limita la 150 km/h sau chiar 200.

Am condus în Germania, mergeam cu 160 și treceau alții pe lângă mine, n a fost nici o problemă.
Mult mai periculoși sunt cei care merg prea încet și sunt nevoite camioanele să i depășească.
Ăia n au ce căuta pe autostradă, nu ești capabil să menții 90 de km/h, du te tată pe drumurile naționale, nu mai încurca lumea.

Germania nu e regula, ci mai degraba exceptia.
De asemenea in Germania masinile care circula sunt mai noi. Pe la noi ai sanse sa vezi pe autostrada oi, cai, idioti pe contrasens si cate si mai cate. Recent pe Autostrada Soarelui am patit sa intru intr-un morman de vreo 2 metri de paie, probabil cativa baloti cazuti din vreo remorca. In Germania nu cred ca dai de asa ceva.
De asemenea in Canada autostrada era luminata, pe marginea ei erau niste bete cu ultrasunete am inteles ce au ca scop tinerea animalelor la distanta. In Romania nu ai asa ceva.

#167
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postro_explorer, on 15 noiembrie 2021 - 17:22, said:


Nici eu nu as avea nimic impotriva unei scaderi a limitei maxime la 110Km/h pe toate autostrazile.

Eu vreau limita 50 pe autostrada, adică na eu oricum n-am nici o jenă să circul cu de 4-5 ori limita legala dar la 50 pe autostrada ar începe să turbeze "conservatorii" și aia n-au aparatura de evitat radarele.

Edited by SpeedDemon, 15 November 2021 - 21:07.


#168
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,368
  • Înscris: 29.01.2008
La noi pe autostradă ai porci, urși, turme de oi. Ai cazane pe roți, șoferi care au permis doar pentru că nu e nevoie să dea examen periodic (un exemplu simplu despre nivelul de pregătire al unora e doar cel cu discuțiile despre prioritatea în sensul giratoriu). Deci a crește viteza maximă pe autostradă în condițiile în care suntem pe primul loc în Europa la accidente nu prea e o soluție.
Să nu uităm că și în Germania se discută despre introducerea limitelor de viteză pe autostradă.

#169
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Nu se mai discuta, a fost odată că vroiau ecoretarzii, acum au trimiso și pe Greta la drequ cu tot cu electrocasnicele pe roți. Producătorii germani o să continue cu ICE și nu se baga limita pe autostrada.
Odată ce populația s-a învățat cu fara limita și conștientizează că e fain sa mergi repede mai ales că sunt și distante mari in tara aia, nu mai poți veni cu limite minuscule gen 130, o viteza la care și căruțele de la Mioveni sunt ok.

Edited by SpeedDemon, 15 November 2021 - 21:22.


#170
Numitorul_comun

Numitorul_comun

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 21.09.2021

View Postalin2pas, on 15 noiembrie 2021 - 21:14, said:

La noi pe autostradă ai porci, urși, turme de oi. Ai cazane pe roți, șoferi care au permis doar pentru că nu e nevoie să dea examen periodic (un exemplu simplu despre nivelul de pregătire al unora e doar cel cu discuțiile despre prioritatea în sensul giratoriu). Deci a crește viteza maximă pe autostradă în condițiile în care suntem pe primul loc în Europa la accidente nu prea e o soluție.
Să nu uităm că și în Germania se discută despre introducerea limitelor de viteză pe autostradă.

De asemenea multi din soferii romani nu stiu sa circule pe autostrada, caci autostrazi in Romania nu prea exista. Sunt multi care intra prima data pe o autostrada.


E haios faptul ca multi din cei care cer cresterea vitezei sunt amarasteni ce baga benzina de 50 lei si traiesc in garsoniera de nefamilisti, dar timpul lor e scump frate, trebuie sa mearga 150 km/h ca sa ajunga la timp la pariuri sportive.

#171
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021

View PostNumitorul_comun, on 15 noiembrie 2021 - 22:16, said:


E haios faptul ca multi din cei care cer cresterea vitezei sunt amarasteni ce baga benzina de 50 lei si traiesc in garsoniera de nefamilisti, dar timpul lor e scump frate, trebuie sa mearga 150 km/h ca sa ajunga la timp la pariuri sportive.

Hmmm, ca să nu îți zic din start că ești nesimțit, te rog să mi postezi studiul ăla din care ai tras tu acele concluzii cum că amărășteni, că pariuri sportive etc.

Eu vreau creșterea limitei de viteză pe autostradă.
Eu fac plinul la 2 săptămâni, așa mi se pare ok.
Eu stau într-un apartament cu  trei camere.
La pariuri nu bag niciodată.
Cine e prostul ?

#172
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostSpeedDemon, on 15 noiembrie 2021 - 21:20, said:

Nu se mai discuta, a fost odată că vroiau ecoretarzii, acum au trimiso și pe Greta la drequ cu tot cu electrocasnicele pe roți. Producătorii germani o să continue cu ICE și nu se baga limita pe autostrada.
Cum o fi oare sa traiesti asa, ratacit intr-o lume mare?

Deci se discuta iar introducerea limitei (ca la fiecare alegeri de altfel, dar de data asta cu o majoritate marginala spre pro-limita) si de altfel se discuta si despre electrificarea parcului auto (BMW, Audi si VW, Mercedes au toti electrice chiar bune).

https://www.dw.com/e...imit/a-59387217

https://www.thelocal...hn-speed-limit/

#173
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021
cateva considerente, nu neaparat legate de cat ar trebui sa fie viteza maxima pe autostrada:

- in Anglia si Germania, ca sa dau doar 2 exemple, se moare in accidente datorate animalelor salbatice/domestice care ajung pe autostrada

- in Belgia:
- se cauta introducerea unor sisteme inteligente de depistare a celor care folosesc telefonul in timp ce conduc (aprox. 12% din accidente se datoreaza acestei practici)
- angajarea de personal suplimentar pentru tratarea infractiunilor “trecerea pe rosu” in conditiile in care, anual, undeva intre 2500-3000 de contraventii apropos de “trecerea pe rosu” nu sint finalizate ca urmare a lipsei de personal calificat
- in 2017, 1/3 din conducatorii auto nu au putut recunoaste un sens giratoriu dupa panoul de semnalizare dedicat, anual au loc aprox. 500 de accidente si asta numai in sensurile giratorii, accidente care “produc” 40-70 morti.

- in Franta 3/7 soferi semnalizeaza “dreapta” atunci cand intra in sensul giratoriu iar aproximativ 2/7 sint de parere ca cei cu masini “mai slabe” trebuie sa foloseasca numai banda 1…





#174
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Mă refer că au avut vot pe tema asta și a picat inițiativa. Efectiv întregul concept de mașină germana se bazează pe comfort la viteza mare.
https://www.motor1.c...roposal-failed/
https://remonews.com...ynthetic-fuels/

Cat despre Greta, deși urăsc rusofilii Putin o descrie corect.
https://www.reuters....g-idUSKBN1WH1FM

Și e destul de logic, producătorii germani sunt in urma Tesla la tehnologie, singurul avantaj fiind faptul că știu să facă mașinile închegate, premium in timp ce Tesla oferă interior la nivel Dacia în multe aspecte cel mai horror fiind volanul. 😑 Adică na între Taycan și Model S, Taycan la interior/asamblare e OZN...dar la tehnologie/performanta/preț nu prea.

Personal stau destul de liniștit, camioanele in timpul vieții mele in câmpul muncii gen până prin 2070 maxim nu prea au a trece pe electric, zic asta la modul că e o lipsă colosala de locuri de parcare, darămite să ai unde sa le lași 9h sa se încarce, și mai ales că angajatorii unde șoferul doarme acasă rulează non stop camioanele in ture. Placa cu AI-ul nu merge că ploaie/zăpadă.
Iar în Romania EV-urile sunt SF. Până ajung la 10-15 ani sa le cumpere românii sh bateria e terminata.
Și aici e marea mea problema cu EV-urile, o mașină ICE cu același motor o poți rula 70+ de ani, o mașină EV după 8+ ani are soarta unui acumulator de bormașină premium. Am o scârbă totală față de consumerism.
De aici și susținerea mea față de hidrogen /combustibili sintetici deși am in garaj priză și când am săpat am băgat cel mai exagerat de gros cablu posibil in in caz că în viitor o să îmi iau un EV de tăvăleală, dar nu pt mine.

@numitorul comun, eu stau la casa mea, fara vreo datorie, fara sa stau pe spinarea părinților, nu am intrat în benzinarie sa fac altceva decât să fac plinul cu benzina premium și vreau limita 330 km/h. Ăla e punctul unde treabă devine chiar periculoasa.
Ar mai fi un punct critic 270-280 km/h când denivelările asfaltului incep sa fie periculoase, de aici cred și limitarea tipica in 250-270 a mașinilor cat de cat bune.
In ce mă privește as vrea benzina la 30 lei litrul și curentul la un preț de sa te gândești cu adevărat daca ai nevoie sa aprinzi becul, de ce, că sa fie străzile libere. 😁

#175
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Iti vand eu un butoi de benzina cu 30 lei litrul, iti zic IBAN-ul?

#176
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
N-ai înțeles, eu mă refer sa fie benzina super scumpa sa umble doar cine chiar își dorește.
Mă enervează ipocrizia asta ecologista care implica schimbarea mașinii la câțiva ani, fâțâit de colo colo, mai ales că ecotarzii sunt acceasi care schimba mașina pt un ecran mai nou la 3 ani.
Consumerismul in sine e problema omenirii.
Vad atâția oameni stresați de anul mașinii și faze din astea.
Eu vad mult mai eco treaba cu pastrand acceasi mașină 20-30 de ani decât să creezi o gârlă de mașini în timpul asta. In principiu cam orice relicva o poți face euro 5 cu un catalizator adecvat, chestie care de altfel unele țări o au implementata, de aia la nemți nu mori in spatele la o relicva din anii 50.
La fel problema telefoanelor, schimbatul telefonului la 1-2 ani când un telefon e chiar ok 3-4 ani și pt rulat Facebook/Instagram  merge și 6 ani.
In loc sa reparam și să modernizam hai sa aruncam la gunoi și să creem chestii noi care ajung tot la gunoi.
Îmi dau seama că dacă ar fi toți ca mine as muri de foame că depind de luzării ăștia care se apucă de făcut rate la mașini ca sa își impresioneze vecinii.
Încălzirea globală e cauzata de industria cărnii de vită în mare parte, doamne feri sa limităm consumul de carne de vita.

Normal că mă enerveaz când behăie ecologiștii de pe ultimul iPhone și cu mașina schimbata la 3 ani despre cum poluează mașinile mergând cu 131. Nu mi-o da că ia hater că nu îmi permit, pot să îmi iau o mașină nouă decenta (adică nu Dacie sau cotețe sub 150 de cai) in fiecare an din economii, dar mă enervează ecologia asta falsa.
Cine îi ecologist adevărat ia autobuzul, daca e și ăla pe hidrogen produs din energia unei hidrocentrale, și mai bine.

Edited by SpeedDemon, 16 November 2021 - 07:11.


#177
Numitorul_comun

Numitorul_comun

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 21.09.2021

View PostSpeedDemon, on 16 noiembrie 2021 - 05:28, said:

Mă refer că au avut vot pe tema asta și a picat inițiativa. Efectiv întregul concept de mașină germana se bazează pe comfort la viteza mare.
https://www.motor1.c...roposal-failed/
https://remonews.com...ynthetic-fuels/

Cat despre Greta, deși urăsc rusofilii Putin o descrie corect.
https://www.reuters....g-idUSKBN1WH1FM

Și e destul de logic, producătorii germani sunt in urma Tesla la tehnologie, singurul avantaj fiind faptul că știu să facă mașinile închegate, premium in timp ce Tesla oferă interior la nivel Dacia în multe aspecte cel mai horror fiind volanul. 😑 Adică na între Taycan și Model S, Taycan la interior/asamblare e OZN...dar la tehnologie/performanta/preț nu prea.

Personal stau destul de liniștit, camioanele in timpul vieții mele in câmpul muncii gen până prin 2070 maxim nu prea au a trece pe electric, zic asta la modul că e o lipsă colosala de locuri de parcare, darămite să ai unde sa le lași 9h sa se încarce, și mai ales că angajatorii unde șoferul doarme acasă rulează non stop camioanele in ture. Placa cu AI-ul nu merge că ploaie/zăpadă.
Iar în Romania EV-urile sunt SF. Până ajung la 10-15 ani sa le cumpere românii sh bateria e terminata.
Și aici e marea mea problema cu EV-urile, o mașină ICE cu același motor o poți rula 70+ de ani, o mașină EV după 8+ ani are soarta unui acumulator de bormașină premium. Am o scârbă totală față de consumerism.
De aici și susținerea mea față de hidrogen /combustibili sintetici deși am in garaj priză și când am săpat am băgat cel mai exagerat de gros cablu posibil in in caz că în viitor o să îmi iau un EV de tăvăleală, dar nu pt mine.

@numitorul comun, eu stau la casa mea, fara vreo datorie, fara sa stau pe spinarea părinților, nu am intrat în benzinarie sa fac altceva decât să fac plinul cu benzina premium și vreau limita 330 km/h. Ăla e punctul unde treabă devine chiar periculoasa.
Ar mai fi un punct critic 270-280 km/h când denivelările asfaltului incep sa fie periculoase, de aici cred și limitarea tipica in 250-270 a mașinilor cat de cat bune.
In ce mă privește as vrea benzina la 30 lei litrul și curentul la un preț de sa te gândești cu adevărat daca ai nevoie sa aprinzi becul, de ce, că sa fie străzile libere. 😁
Vorbesti ca un copilas razgaiat, intr-o lume paralela, de asta nici nu te va lua cineva vreodata in serios cand vorbesti de limita de 330 km/h. Ai impresia ca tot ce zboara se mananca.

#178
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View PostNumitorul_comun, on 16 noiembrie 2021 - 08:32, said:


Vorbesti ca un copilas razgaiat, intr-o lume paralela, de asta nici nu te va lua cineva vreodata in serios cand vorbesti de limita de 330 km/h. Ai impresia ca tot ce zboara se mananca.

Pai in Germania lumea o mai da in 370-400.  😁
Cum o sa o zic mereu, până nu crapă ultimul om care a trăit in comunism nu o sa se schimbe nimic în țară. 🙄
https://www.motor1.c...ecord-autobahn/
Nenea și-a luat Veyron-ul și ia dat 402 pe autostrada legal.
Sau alt clasic
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RwRpVRbKw1c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#179
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Nu mai bine iti vindeci tu frustrarile altfel ssi nu mai sustii aberatii? Camionasul ala tot limita aia de viteza o s-o aiba, nu te duce niciunde mai repede. Mai bine accepta ca esti platit sa tii volanul ala in mana 4+4h pe zi indiferent daca mergi undeva sau dai ture in jurul blocului si nu e problema ta cat de departe ajungi.

#180
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,368
  • Înscris: 29.01.2008
La camioane s-a propus să aibă conductori aerieni ca troleibuzele și acumulatori pentru distanțe scurte în afara liniei de contact, așa că teoretic ar fi capabile să meargă non-stop pe drumurile principale, iar pentru distanțele scurte care ar trebui parcurse în afara acestora ar face față acumulatorii.
Cât despre viteze nelimitate pe autostrăzile publice, nu e posibil în România, iar pe lângă motivele prezentate în postările anterioare, ar fi și faptul că nu sunt proiectate pentru așa ceva. Oricum, cine vrea poate să-și facă autostradă privată, fără limită de viteză, pe propriul buzunar. Nu-l împiedică nimeni.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate