Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cresterea limitei de viteza pe autostrada
Last Updated: Jul 18 2023 15:37, Started by
Bursul
, Feb 07 2018 12:31
·
1
#1
Posted 07 February 2018 - 12:31
Ar fi fain sa fie pe la 150 km/h. Acum masinile noi sunt din ce in ce mai performante dpdv al sigurantei.
Sunt portiuni drepte la campie unde se poate merge lejer mai repede, iar vizibilitatea e foarte buna. N-am inteles niciodata de ce la nemti se poate si in alte parti nu. Parca la bulgari e limita e de 140 km/h. |
#2
Posted 07 February 2018 - 12:38
Nu uita ca in timp ce la nemti nu prea ai sanse sa-ti apara ceva in fata, la noi te poti trezi in fata in orice clipa cu o turma de oi, vaci sau cu o trasura condusa de "albiciosi".
Crezi ca la 150 km/h ii poti evita mai usor decat la 130 km/h? Edited by Hider141, 07 February 2018 - 12:38. |
#3
Posted 07 February 2018 - 12:41
Pentru ca nemtii au un mod aparte de a construi autostrazi,noi inca ne zbatem in mocrila, suntem la nivelul la care punem santurile de scurgere mai sus decat partea carosabila
Attached Files |
#4
Posted 07 February 2018 - 12:42
Bursul, on 07 februarie 2018 - 12:31, said:
Ar fi fain sa fie pe la 150 km/h. Acum masinile noi sunt din ce in ce mai performante dpdv al sigurantei. Sunt portiuni drepte la campie unde se poate merge lejer mai repede, iar vizibilitatea e foarte buna. N-am inteles niciodata de ce la nemti se poate si in alte parti nu. Parca la bulgari e limita e de 140 km/h. |
#5
Posted 07 February 2018 - 12:45
La noi nu va tine chestia asta. Nu stim sa ne purtam civilizat si blocam usile cand circulam cu autobuzele dar vrem sa dam bice pe autostrada . Pe autostrada in Romania am vazut prosti si proaste (am tot dreptul sa ii numesc asa) uitandu-se pe telefon in timp ce mergeau pe autostrada. O cretina mergea cu 110 si am zis sa o depasesc. Am semnalizat , m-am bagat pe banda din stanga ei si am avansat incet, moment in care vad ca ea trage spre stanga. Am vazut ca e pe telefon si nu am claxonat ca sa nu se sperie asa ca am franat.
In Germania se poate circula pentru ca exista altfel de educatie. Ce-i drept, accidente se intampla peste tot, dar lumea e mai atenta la condus decat la noi. Am trecut de multe ori prin Germania si am vazut masini cu nr romanesti care si-au dat in freza, mai ales iarna cand stii ca pot fi portiuni cu gheata Edited by Andreysc7, 07 February 2018 - 12:47. |
#6
Posted 07 February 2018 - 12:45
Pai la nemti se poate pentru ca au autostrazi.
Autostrazile din Romania seamana cu cele din Germania? Cate benzi pe sens are autostrada din Germania unde,inca,nu exista limita de viteza? Cate benzi pe sens are autostrada din Romania unde doresti viteze de 150+? ps. Sper ca ai observat ca in Germania banda de langa mijlocul drumului,de viteza, este libera in proportie de 98% din timp.Asta inseamna educatie civica rutiera si bun-simt,termeni necunoscuti de soferii romani,cei care reprezinta majoritatea covarsitoare pe sosele.Sa ma scuze conducatorii auto. Edited by adisz, 07 February 2018 - 13:06. |
#7
Posted 07 February 2018 - 12:46
Depinde foarte mult de masina. Limita de viteza trebuie pusa si in functie de majoritatea masinilor. 150km/h e foarte mult pt. o masina de clasa mica, usoara, cu roti inguste cum sunt majoritatea masinilor de la noi. In acelasi timp 150km/h e putin pentru o masina grea cu cu suspensie sport si roti late.
|
#8
Posted 07 February 2018 - 12:46
#9
Posted 07 February 2018 - 12:47
jericho, on 07 februarie 2018 - 12:42, said:
zi-mi o masina sigura nu la 150kmh, ci la 100kmh... |
#10
Posted 07 February 2018 - 12:47
xeleron, on 07 februarie 2018 - 12:41, said:
Pentru ca nemtii au un mod aparte de a construi autostrazi,noi inca ne zbatem in mocrila, suntem la nivelul la care punem santurile de scurgere mai sus decat partea carosabila |
|
#11
Posted 07 February 2018 - 12:48
Ar fi frumos sa fie fara limite de viteza pe autostrazi, peste tot, dar nu vom vedea asa ceva.
Baga tot felu' de rahaturi cu poluare & shit si mai degraba scad limitele decat sa le creasca. |
#12
Posted 07 February 2018 - 12:53
Kroghy, on 07 februarie 2018 - 12:46, said:
Depinde foarte mult de masina. Limita de viteza trebuie pusa si in functie de majoritatea masinilor. 150km/h e foarte mult pt. o masina de clasa mica, usoara, cu roti inguste cum sunt majoritatea masinilor de la noi. In acelasi timp 150km/h e putin pentru o masina grea cu cu suspensie sport si roti late. Cand vin in Romania dupa 800 km trebuie sa ma tarasc alti 300 km cu 130 km / h. Parca ar merge mai mult |
#13
Posted 07 February 2018 - 12:53
Bursul, on 07 februarie 2018 - 12:31, said:
Ar fi fain sa fie pe la 150 km/h. Acum masinile noi sunt din ce in ce mai performante dpdv al sigurantei. Sunt portiuni drepte la campie unde se poate merge lejer mai repede, iar vizibilitatea e foarte buna. N-am inteles niciodata de ce la nemti se poate si in alte parti nu. Parca la bulgari e limita e de 140 km/h. Din punct de vedere al vechimii, parcul auto este în continuare unul îmbătrânit, peste 3,1 milioane de autoturisme având peste 12 ani vechime. Dintre acestea, defalcat pe segmente, aproximativ 2,3 milioane de autoturisme au o vechime mai mare de 16 ani, iar 1,1 milioane au fost fabricate cu mai mult de 20 de ani în urmă. [ https://i0.1616.ro/media/2/2621/33239/16627651/2/tabelmasini.jpg?width=339 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cata, 07 February 2018 - 12:54. |
#14
Posted 07 February 2018 - 12:53
arg, on 07 februarie 2018 - 12:47, said:
[ https://cdni.rt.com/files/2018.02/article/5a7a415fdda4c83c128b45f3.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#15
Posted 07 February 2018 - 13:01
Oho, stai asa, ca americanii au 120 km/h, deci se poate si mai rau, iar in UK e 110 Km/h.
Istoric se spune ca 130 Km/h a aparut ca limita din motive de poluare, dar practic realitatea ne spune ca e din motive de amenzi la buget si preventia a accidentelor. Peste 80km/h rezistenta la inaintare creste logaritmic! Quote A car cruising on a highway at 50 mph (80 km/h) may require only 10 horsepower (7.5 kW) to overcome air drag, but that same car at 100 mph (160 km/h) requires 80 hp (60 kW).[16] With a doubling of speed the drag (force) quadruples per the formula. Exerting 4 times the force over a fixed distance produces 4 times as much work. At twice the speed the work (resulting in displacement over a fixed distance) is done twice as fast. Since power is the rate of doing work, 4 times the work done in half the time requires 8 times the power. Mi-a "placut" in Italia ca puneau radare pentru viteza medie, insa doar pe autostrazile cu 3 benzi/sens. Prima banda era zid de tiruri, a doua banda erau masini normal si rar mergea cineva sub 120-130 Km/h. Banda 3 era pentru depasiri si accelerari de max 1 km, ca din ~10 in 10 Km erau radarele de viteza medie.... Asadar, 130 Km/h e o limita impusa pentru binele nostru general! Faptul ca masina voastra e limitata la 250 Km/h e progres al nemtilor, nu al vostru! Noi nu avem nici autostrazi, nici cultura auto (sau de alt tip), dar nu avem nici radare prea multe, deci cand ma grabesc stau sub 180 Km/h cu Waze si detector Ratele si vanatorii, dar se poate mult, mult mai rau! Sa vezi aberatii si executari sumare in Franta |
|
#16
Posted 07 February 2018 - 13:02
Eu 140-145 maxim cu Golf 5 1,9 TDI, peste 140 nu-mi place cum topaie, cel putin pe A1, topaie de la ce denivelari sunt in carosabil, uneori reduc la 120.
|
#17
Posted 07 February 2018 - 13:02
Nu o sa creasca limitele, amenzile reprezinta o sursa importanta de venit pentru sistem.
Limitele si legile nu limiteaza inconstientii/dezaxatii, astia oricum nu respecta legislatia. |
#18
Posted 07 February 2018 - 13:03
La noi is multi soferi de duminica ce si la limita actuala nu inteleg ca pe autostrada totul se intampla mai repede. Sunt multi soferi de duminica ce se baga pe banda a 2-a cu 90-100 la ora, chiar daca te vad ca vi. Ei au impresia ca se merge incet, si nici nu accelereaza, ei tot cu 100 depasesc. E dreptul lor, dar e nasol sa ai 130-140 si cu 50-100 de metri sa se bage un soferache d-asta sa depaseasca un tir. Efectiv trebuie sa calci frana destul de mult.
Acum imagineaza-ti situatia asta avand 150-160, si soferache de duminica 100... parca e si mai nasol. Situatile de genu le-am patit pe A1 Sibiu-Timisoara, unde totusi nu e o autostrada aglomerata deloc.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users