Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cresterea limitei de viteza pe autostrada
Last Updated: Jul 18 2023 15:37, Started by
Bursul
, Feb 07 2018 12:31
·
1
#181
Posted 16 November 2021 - 09:44
Momentan este suficienta limita de viteza pe autostrada si spun asta din pricina nesimtirii romanilor (nu vorbesc doar de trafic).
Daca am avea mai multa Politie sub acoperire care sa ne arda la orice greseala, ne-am civiliza in trafic. Tineti minte cazul cu "romanii" care au ocolit un "stau" pe autobahn pe banda urgenta ? Asa sunt majoritatea participantilor la trafic. |
#182
Posted 16 November 2021 - 10:03
sebulbus, on 16 noiembrie 2021 - 09:22, said:
Nu mai bine iti vindeci tu frustrarile altfel ssi nu mai sustii aberatii? Camionasul ala tot limita aia de viteza o s-o aiba, nu te duce niciunde mai repede. Mai bine accepta ca esti platit sa tii volanul ala in mana 4+4h pe zi indiferent daca mergi undeva sau dai ture in jurul blocului si nu e problema ta cat de departe ajungi. Mai e un aspect, eu înainte să fi condus prima oara un camion mersesem cu 185 maxim că atât putea Dacia, primele 2 ore de condus camion nu cred că am trecut de 15-20 km/h, da acum pot da cu spatele camionul articulat cu viteza maxima dar sau merge cu fata pe un drum cat rotile camionului cu 90 dar asta se învață în timp. La camion dificultatea o reprezintă manevrele in spații înguste. Și așa că să știi și tu ziua de muncă pe camion e 13-15 ore și nu ești seara acasă. Mai behăise ceva politician că șoferii freacă mentă și i-a sărit în cap toată comunitatea de șoferi. Dificultățile jobului sunt găsirea unui loc de parcare sa nu îți iei amendă, găsirea firmelor amplasate în tot felul de locuri adeseori chiar interzise camioanelor, manevre in locuri îngrămădite și aspectul final, daca unu adoarme la birou da cu capul de tastatura, eu daca adorm apar la știri la nivel international. 🙄 Așa că laso mai moale cu aerele de superioritate, din contra suntem platiti mult prea puțin de aia și lipsa de personal. Edited by SpeedDemon, 16 November 2021 - 10:04. |
#183
Posted 16 November 2021 - 10:31
Meseria de camionagiu și complexitatea ei. Cata școală trebuie ca sa conduci un camion? Q.E.D.
|
#184
Posted 16 November 2021 - 10:37
Yeah. Eu ma asigur ca avionasele nu se dau cap in cap, dar daca voiam ceva cu raspundere mai mare probabil tot pe camion ajungeam.
|
#185
Posted 16 November 2021 - 11:53
Mă uit destul la "74 gear" cat sa știu că avioanele au niste sisteme de siguranță astfel oricat de incompetent ar fi controlorul tot nu se dau cap in cap. 😁
Gen au fost demult doua avioane care s-au ciocnit că dormea pe el controlorul și acum au un sistem gen la un pilot ii apare in bord sa se lase în jos și ăla celălalt să urce. Daca aveam bani mă făceam pilot de avion. Plus că în Ro nu avem aeroporturi gen JFK sa aterizeze non stop avion la minut. Edited by SpeedDemon, 16 November 2021 - 11:58. |
#186
Posted 16 November 2021 - 13:34
Din pacate nu banii iti lipsesc tie pentru a deveni pilot de avion.
|
#187
Posted 17 November 2021 - 07:04
Si daca se intalnesc doua aeroplane, ambele cu beculet de urcare in bord, ce se intampla?
Edited by danvlas, 17 November 2021 - 07:04. |
#188
Posted 17 November 2021 - 10:01
Se întâmplă ce s-a întâmplat de atâtea ori: poc. Avantajul că avionul nu e limitat la o fâșie lată de câțiva metri la suprafața solului, ere mult mai mare libertate de mișcare și deocamdată avioanele și alte obiecte zburătoare sunt mult mai rare decât mașinile.
|
#189
Posted 17 November 2021 - 10:03
E ceva sistem bazat pe radio cred care comunica intre avioane și fiecare primește instrucțiune diferita, asta totuși la avioanele comerciale, nu știu cât la orice avion micuț.
In domeniul rutier ar merge asta la faza gen care sa sară în șanț in caz de depășire nereușită, au fost de atâtea ori situații de accident frontal în șanț că amândoi au sărit în șanț. Edited by SpeedDemon, 17 November 2021 - 10:05. |
#190
Posted 17 November 2021 - 10:31
Din păcate un astfel de sistem te-ar putea arunca într-o prăpastie, un șanț adânc de 2 metri (că la noi știu să facă și așa ceva, de exemplu pe DN56 Craiova - Calafat) și să schimbe doar modul în care mori. Prostia omenească poate depăși orice sistem antiprost, nu degeaba se spune că un prost aruncă o piatră în apă și zece deștepți nu o pot scoate. Sunt prea mulți care au permis, dar dacă ar trebui să dea din nou examen nu ar fi în stare să-l treacă, iar unele lucruri care te pot ajuta să eviți un accident nu le înveți la școală.
|
|
#191
Posted 17 November 2021 - 15:14
Eu am dat examenul din nou, a stat Polo in spatele meu 10 km prin oraș, fiecare pieton, fiecare semafor, fiecare giratoriu, exact ca la examen, îl vedeam și pe detectorul R7 că avea radarul pornit cu săgeata în spate, a fost ridicol dar am luat "examenul", iar teoria am luato anul asta la 13/15 din prima. 😁
Am pățito și invers, polo in fata mea, eu mergeam cuminte că îl vedeam cu radarul pornit, și numai trece unu cu x5 racheta pe lângă mine și pe după Polo. Au stat aia un pic "wait wtf, e chior?" și și-au pornit girofarul și dai după el. 😁 Edited by SpeedDemon, 17 November 2021 - 15:15. |
#192
Posted 17 November 2021 - 22:19
Da' pe ce bec ai calcat, de-a trebuit sa dai 13/15?
|
#196
Posted 18 November 2021 - 10:24
In Turcia viteza in localitate este 82 km/h. La trecere masina are prioritate daca nu exista semafoare. Ca sofer, astea 2 imi plac. Pe autostrazi nu stiu cum e, dar au multe benzi ale lor comparativ cu ale noastre.
|
#197
Posted 16 July 2023 - 08:55
Italia si Cehia vor sa ridice limita la 150 km/h pe mai multe portiuni de autostrada.
Am inteles ca sunt deja portiuni in Italia unde se poate merge legal cu 150 km/h. |
#198
Posted 16 July 2023 - 15:44
Mda ... exact in tarile unde trebuie ...
Quote
Italy: 48 road deaths per million inhabitants in 2021, which is slightly above the EU average. Czechia: 50 road deaths per million inhabitants in 2021, which is above the EU average. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users