Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Cresterea limitei de viteza pe autostrada

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
203 replies to this topic

#181
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,228
  • Înscris: 01.12.2007
Momentan este suficienta limita de viteza pe autostrada si spun asta din pricina nesimtirii romanilor (nu vorbesc doar de trafic).
Daca am avea mai multa Politie sub acoperire care sa ne arda la orice greseala, ne-am civiliza in trafic. Tineti minte cazul cu "romanii" care au ocolit un "stau" pe autobahn pe banda urgenta ? Asa sunt majoritatea participantilor la trafic.

#182
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postsebulbus, on 16 noiembrie 2021 - 09:22, said:

Nu mai bine iti vindeci tu frustrarile altfel ssi nu mai sustii aberatii? Camionasul ala tot limita aia de viteza o s-o aiba, nu te duce niciunde mai repede. Mai bine accepta ca esti platit sa tii volanul ala in mana 4+4h pe zi indiferent daca mergi undeva sau dai ture in jurul blocului si nu e problema ta cat de departe ajungi.
E mai complicat, eu am niste sarcini săptămânale, cu cât îmi termin treaba mai repede cu atât am mai mult timp liber. Deci sunt recompensat miscandu-ma repede cu mai mult timp liber. Și crede-mă că e infinit mai complicat jobul decât crezi, eu personal fac ruta fixa dar sunt destui amărâți care trebuie sa îi aducă lui Gigel în centrul orașului cartușe de imprimantă sau plicuri cu camionul de 40t, sau prin cine știe ce sat, zic că am făcut și eu curse de genul.

Mai e un aspect, eu înainte să fi condus prima oara un camion mersesem cu 185 maxim că atât putea Dacia, primele 2 ore de condus camion nu cred că am trecut de 15-20 km/h, da acum pot da cu spatele camionul articulat cu viteza maxima dar sau merge cu fata pe un drum cat rotile camionului cu 90 dar asta se învață în timp. La camion dificultatea o reprezintă manevrele in spații înguste.
Și așa că să știi și tu ziua de muncă pe camion e 13-15 ore și nu ești seara acasă. Mai behăise ceva politician că șoferii freacă mentă și i-a sărit în cap toată comunitatea de șoferi. Dificultățile jobului sunt găsirea unui loc de parcare sa nu îți iei amendă, găsirea firmelor amplasate în tot felul de locuri adeseori chiar interzise camioanelor, manevre in locuri îngrămădite și aspectul final, daca unu adoarme la birou da cu capul de tastatura, eu daca adorm apar la știri la nivel international. 🙄 Așa că laso mai moale cu aerele de superioritate, din contra suntem platiti mult prea puțin de aia și lipsa de personal.

Edited by SpeedDemon, 16 November 2021 - 10:04.


#183
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Meseria de camionagiu și complexitatea ei. Cata școală trebuie ca sa conduci un camion? Q.E.D.

#184
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005
Yeah. Eu ma asigur ca avionasele nu se dau cap in cap, dar daca voiam ceva cu raspundere mai mare probabil tot pe camion ajungeam.

#185
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Mă uit destul la "74 gear" cat sa știu că avioanele au niste sisteme de siguranță astfel oricat de incompetent ar fi controlorul tot nu se dau cap in cap. 😁
Gen au fost demult doua avioane care s-au ciocnit că dormea pe el controlorul și acum au un sistem gen la un pilot ii apare in bord sa se lase în jos și ăla celălalt să urce.
Daca aveam bani mă făceam pilot de avion.
Plus că în Ro nu avem aeroporturi gen JFK sa aterizeze non stop avion la minut.

Edited by SpeedDemon, 16 November 2021 - 11:58.


#186
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Din pacate nu banii iti lipsesc tie pentru a deveni pilot de avion.

#187
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Si daca se intalnesc doua aeroplane, ambele cu beculet de urcare in bord, ce se intampla?

Edited by danvlas, 17 November 2021 - 07:04.


#188
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,165
  • Înscris: 29.01.2008
Se întâmplă ce s-a întâmplat de atâtea ori: poc. Avantajul că avionul nu e limitat la o fâșie lată de câțiva metri la suprafața solului, ere mult mai mare libertate de mișcare și deocamdată avioanele și alte obiecte zburătoare sunt mult mai rare decât mașinile.

#189
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
E ceva sistem bazat pe radio cred care comunica intre avioane și fiecare primește instrucțiune diferita, asta totuși la avioanele comerciale, nu știu cât la orice avion micuț.

In domeniul rutier ar merge asta la faza gen care sa sară în șanț in caz de depășire nereușită, au fost de atâtea ori situații de accident frontal în șanț că amândoi au sărit în șanț.

Edited by SpeedDemon, 17 November 2021 - 10:05.


#190
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,165
  • Înscris: 29.01.2008
Din păcate un astfel de sistem te-ar putea arunca într-o prăpastie, un șanț adânc de 2 metri (că la noi știu să facă și așa ceva, de exemplu pe DN56 Craiova - Calafat) și să schimbe doar modul în care mori. Prostia omenească poate depăși orice sistem antiprost, nu degeaba se spune că un prost aruncă o piatră în apă și zece deștepți nu o pot scoate. Sunt prea mulți care au permis, dar dacă ar trebui să dea din nou examen nu ar fi în stare să-l treacă, iar unele lucruri care te pot ajuta să eviți un accident nu le înveți la școală.

#191
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Eu am dat examenul din nou, a stat Polo in spatele meu 10 km prin oraș, fiecare pieton, fiecare semafor, fiecare giratoriu, exact ca la examen, îl vedeam și pe detectorul R7 că avea radarul pornit cu săgeata în spate, a fost ridicol dar am luat "examenul", iar teoria am luato anul asta la 13/15 din prima. 😁

Am pățito și invers, polo in fata mea, eu mergeam cuminte că îl vedeam cu radarul pornit, și numai trece unu cu x5 racheta pe lângă mine și pe după Polo. Au stat aia un pic "wait wtf, e chior?" și și-au pornit girofarul și dai după el. 😁

Edited by SpeedDemon, 17 November 2021 - 15:15.


#192
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Da' pe ce bec ai calcat, de-a trebuit sa dai 13/15?

#193
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,165
  • Înscris: 29.01.2008
Probabil pe 50+.

#194
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Sper sa nu fie <0.4 in aerul expirat.&

#195
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
50+.

#196
Neaceasca85

Neaceasca85

    UE se va scinda pana in 2040

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,383
  • Înscris: 14.10.2008
In Turcia viteza in localitate este 82 km/h. La trecere masina are prioritate daca nu exista semafoare. Ca sofer, astea 2 imi plac. Pe autostrazi nu stiu cum e, dar au multe benzi ale lor comparativ cu ale noastre.

#197
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Italia si Cehia vor sa ridice limita la 150 km/h pe mai multe portiuni de autostrada.
Am inteles ca sunt deja portiuni in Italia unde se poate merge legal cu 150 km/h.


#198
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Mda ... exact in tarile unde trebuie :) ...

Quote

Italy: 48 road deaths per million inhabitants in 2021, which is slightly above the EU average.
Czechia: 50 road deaths per million inhabitants in 2021, which is above the EU average.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate