Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI
 Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota
 Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...

La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...
 

Skoda Superb v3 Ambition 1.4TSI 150CP, 6M

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
227 replies to this topic

#217
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Nu se intampla nimic cu materialele fonoabsorbante, alea isi vad de viata lor acolo.
Se intampla insa cu trenul de rulare (bucsi, amortizoare, arcuri), cu elemente de cauciuc (gen chedere) si de aici apare diferenta de zgomot.

La a mea cand am schimbat arcurile + amortizare + flanse + un fel de garnituri de cauciuc pe care stau arcurile am avut o scadere a zgomotului interior de ~2.5dB. Doar din astea, fara bucsi, fara a umbla la altceva.

#218
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Sunt calm Posted Image . Ma asteapta la Curtici Posted Image

#219
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Initial au estimat 8-12 saptamani +7 pentru motorul TSI. Se pare ca a disparut delayul generat de motorul TSI.

#220
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
E satena, supla, atragatoare ... e Superb(a) Posted Image
Attached File  IMG_20180528_152929.jpg   117.6K   86 downloads
Ne cunoastem de putin timp dar insistam asupra relatiei Posted Image
Attached File  IMG_20180528_152916.jpg   194.08K   89 downloadsAttached File  IMG_20180528_152938.jpg   161.89K   86 downloadsAttached File  IMG_20180528_152956.jpg   182.76K   93 downloadsAttached File  IMG_20180528_152851.jpg   154.41K   99 downloads

Edited by kpk1, 30 May 2018 - 11:17.


#221
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Foarte inspirata si buna alegere a unei masini de la VAG. Calitate.

#222
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Multumesc! Sper sa fie bine.

Dupa cele cateva saptamani petrecute impreuna pot sa exprim cateva impresii:

+ spatiu enorm pentru pasagerii din spate si in portbagaj; haionul completeaza utilitatea.
+ senzorii de parcare + camera video spate fac parcarea foarte usoara.
+ ACC este una din facilitatile cel mai des folosite, mai ales cand nu ai loc de sprintat pe DN.
+ Motorul este neasteptat de potrivit; fara pretentii de GTI, onoreaza decent orice solicitare - inca nu o alerg, dar 95% e ce-mi trebuie, atat consum cat si putere livrata.

- nu-mi place ca bricheta e alimentata pe direct si nici nu ai posibilitatea sa modifici a.i. sa o treci pe contact.
- plasticul negru piano si displayul cu touch sunt magnet de amprente

Si cateva date de consum: http://www.spritmoni...il/910960.html

Edited by kpk1, 30 May 2018 - 13:35.


#223
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 861
  • Înscris: 01.10.2008
Ce ciudat, pe Leonul meu MY 2016 care are pe partea electrica aproape aceleasi setari ca si Octavia 3 si Superb 3, bricheta este taiata de catre contact si alimentata doar la pusul cheii. Cred ca este ceva specific skoda, fiindca inainte am avut Octavia 2 FL an model 2011 si acolo la fel, era pe direct, curentul nu era taiat la scoaterea cheii din contact. In rest o masina ideala de familie si de drum lung :)

#224
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Din cele citite e pe de o parte specific Skoda si pe de alta parte cost-saving. Tabloul de sigurante e acelasi pentru platforma MQB numai ca la VW au cei 3 pini unde poti comuta siguranta accesoriilor intre pozitia always-on si contact, pe cand la Skoda au scos acel pin pentru comutarea pe contact. Frustrant...
La VW si Seat e implicit pe contact.

Mie imi era utila functia pentru camera video. Doream sa porneasca si sa se opreasca o data cu motorul.
In cazul de fata am si uitat-o in priza intr-una din zile. Nu consuma curent sa termine bateria dar nu-mi place sa las ceva "in priza" cand plec "de acasa".

#225
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
Stai linistit ca iti consuma si bateria, doar ca in vreo 3-4-5 zile

#226
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,854
  • Înscris: 15.06.2007

 kpk1, on 30 mai 2018 - 14:53, said:

Din cele citite e pe de o parte specific Skoda si pe de alta parte cost-saving. Tabloul de sigurante e acelasi pentru platforma MQB numai ca la VW au cei 3 pini unde poti comuta siguranta accesoriilor intre pozitia always-on si contact, pe cand la Skoda au scos acel pin pentru comutarea pe contact. Frustrant...
La VW si Seat e implicit pe contact.

Mie imi era utila functia pentru camera video. Doream sa porneasca si sa se opreasca o data cu motorul.
In cazul de fata am si uitat-o in priza intr-una din zile. Nu consuma curent sa termine bateria dar nu-mi place sa las ceva "in priza" cand plec "de acasa".
Eu chiar ma bucur ca merge bricheta cu motorul oprit. Mai las telefonul la incarcat in masina uneori, ascuns intre scaune.  
E foarte faina masina, mi-as fi dorit si eu sa iau tot superb, dar pentru minim 5000 de euro in plus fata de octavia, m-am multumit si cu sora mai mica, care oricum este arhisuficient de incapatoare. Asta imi place la skoda, ca au ales sa faca masini comode, confortabile si spatioase la preturi accesibile, si frumoase pe deasupra.

#227
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

 kpk1, on 30 mai 2018 - 10:49, said:

E satena, supla, atragatoare ... e Superb(a) Posted Image
IMG_20180528_152929.jpg
Ne cunoastem de putin timp dar insistam asupra relatiei Posted Image

Sa o stapanesti sanatos .
Superbul a fost la mine o alta optiune cand am ales Talismanul .  Cu consumul cum stai in oras ???   Eu as fi luat un diesel totusi la greutatea Superbului .  dar stiu , fiecare cu gusturile lui . Inca o data multi km fara incidente .

#228
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Octavia era si prima optiune la mine. S-a intamplat sa am suport "extern" si sa pot marca pentru Superb. Mi-am dorit-o mai mult emotional si mai putin rational pentru ca Octavia oricum indeplinea cerintele de spatiu. Superb e pur si simplu WOW pt mine.
Consumul e cat se poate de decent. Trebuie sa punctez ca orasul meu e micut. In 5-10 minute ajungi in orice punct asadar nici motorul nu se incalzeste nici consumul nu e asa relevant. Uzual am ~11%. Mers bara la bara in 2-3 ocazii am scos si 13 si 15 pt 10min. de mers. Intr-un oras mai mare as zice ca cu exceptia mersului bara la bara consumul nu are voie sa sara de 11%.
La drum intins pe DN virajat si cu diferente de nivel am de la 5,4 fara AC pana la 6 cu AC. Pe europene consumul scade o idee daca nu o alerg. Inca sunt in perioada de "rodaj" adica nu o calc peste 3000-3500rpm. Mai discutam dupa 5000km care este adevarul.
Referitor la greutate cred ca trebuie tinut cont de asteptarile fiecaruia vis-a-vis de raportul motor/greutate. Eu ma declar multumit de combinatie. Masina are undeva intre 1400 si 1500 kg cu motorasul cel viteaz :D si pot sa spun ca trage binisor. Mai am un singur test de facut ca sa vad cum trage: depasit de tiruri pe Valea Oltului cu 4 persoane si bagaj la bord. Atunci ma voi pronunta.
Stilul meu de condus nu e nici sportiv, nici batranesc, de aici si pretentiile mai retinute fata de motorizare. Desigur ca nu as fi refuzat un motor mai puternic insa mai trebuia sa adaug cel putin 3-4000 la suma totala pt ca dieselul de 150cp nu era prea departe de acest 1.4TSI. La drivetest l-am simtit fara cuplu agresiv si cu raspuns liniar si retinut pe intreaga plaja. Unde mai pui ca trebuia sa decontez inca 2000EUR pt ca e TDI. Asadar cei care si-au luat TDI au de asteptat pana cand vor economisi ce am castigat eu din start :D In parte glumesc, desigur, dar nu e departe de adevar.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate