Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Superb v3 Ambition 1.4TSI 150CP, 6M
Last Updated: Jun 03 2018 21:21, Started by
kpk1
, Dec 30 2017 00:15
·
0
#217
Posted 21 February 2018 - 17:19
Nu se intampla nimic cu materialele fonoabsorbante, alea isi vad de viata lor acolo.
Se intampla insa cu trenul de rulare (bucsi, amortizoare, arcuri), cu elemente de cauciuc (gen chedere) si de aici apare diferenta de zgomot. La a mea cand am schimbat arcurile + amortizare + flanse + un fel de garnituri de cauciuc pe care stau arcurile am avut o scadere a zgomotului interior de ~2.5dB. Doar din astea, fara bucsi, fara a umbla la altceva. |
#219
Posted 26 February 2018 - 12:19
Initial au estimat 8-12 saptamani +7 pentru motorul TSI. Se pare ca a disparut delayul generat de motorul TSI.
|
#220
Posted 30 May 2018 - 10:49
E satena, supla, atragatoare ... e Superb(a)
IMG_20180528_152929.jpg 117.6K 86 downloads Ne cunoastem de putin timp dar insistam asupra relatiei IMG_20180528_152916.jpg 194.08K 89 downloads IMG_20180528_152938.jpg 161.89K 86 downloads IMG_20180528_152956.jpg 182.76K 93 downloads IMG_20180528_152851.jpg 154.41K 99 downloads Edited by kpk1, 30 May 2018 - 11:17. |
#221
Posted 30 May 2018 - 12:50
Foarte inspirata si buna alegere a unei masini de la VAG. Calitate.
|
#222
Posted 30 May 2018 - 13:31
Multumesc! Sper sa fie bine.
Dupa cele cateva saptamani petrecute impreuna pot sa exprim cateva impresii: + spatiu enorm pentru pasagerii din spate si in portbagaj; haionul completeaza utilitatea. + senzorii de parcare + camera video spate fac parcarea foarte usoara. + ACC este una din facilitatile cel mai des folosite, mai ales cand nu ai loc de sprintat pe DN. + Motorul este neasteptat de potrivit; fara pretentii de GTI, onoreaza decent orice solicitare - inca nu o alerg, dar 95% e ce-mi trebuie, atat consum cat si putere livrata. - nu-mi place ca bricheta e alimentata pe direct si nici nu ai posibilitatea sa modifici a.i. sa o treci pe contact. - plasticul negru piano si displayul cu touch sunt magnet de amprente Si cateva date de consum: http://www.spritmoni...il/910960.html Edited by kpk1, 30 May 2018 - 13:35. |
#223
Posted 30 May 2018 - 14:40
Ce ciudat, pe Leonul meu MY 2016 care are pe partea electrica aproape aceleasi setari ca si Octavia 3 si Superb 3, bricheta este taiata de catre contact si alimentata doar la pusul cheii. Cred ca este ceva specific skoda, fiindca inainte am avut Octavia 2 FL an model 2011 si acolo la fel, era pe direct, curentul nu era taiat la scoaterea cheii din contact. In rest o masina ideala de familie si de drum lung
|
#224
Posted 30 May 2018 - 14:53
Din cele citite e pe de o parte specific Skoda si pe de alta parte cost-saving. Tabloul de sigurante e acelasi pentru platforma MQB numai ca la VW au cei 3 pini unde poti comuta siguranta accesoriilor intre pozitia always-on si contact, pe cand la Skoda au scos acel pin pentru comutarea pe contact. Frustrant...
La VW si Seat e implicit pe contact. Mie imi era utila functia pentru camera video. Doream sa porneasca si sa se opreasca o data cu motorul. In cazul de fata am si uitat-o in priza intr-una din zile. Nu consuma curent sa termine bateria dar nu-mi place sa las ceva "in priza" cand plec "de acasa". |
#225
Posted 30 May 2018 - 15:12
Stai linistit ca iti consuma si bateria, doar ca in vreo 3-4-5 zile
|
#226
Posted 01 June 2018 - 20:26
kpk1, on 30 mai 2018 - 14:53, said:
Din cele citite e pe de o parte specific Skoda si pe de alta parte cost-saving. Tabloul de sigurante e acelasi pentru platforma MQB numai ca la VW au cei 3 pini unde poti comuta siguranta accesoriilor intre pozitia always-on si contact, pe cand la Skoda au scos acel pin pentru comutarea pe contact. Frustrant... La VW si Seat e implicit pe contact. Mie imi era utila functia pentru camera video. Doream sa porneasca si sa se opreasca o data cu motorul. In cazul de fata am si uitat-o in priza intr-una din zile. Nu consuma curent sa termine bateria dar nu-mi place sa las ceva "in priza" cand plec "de acasa". E foarte faina masina, mi-as fi dorit si eu sa iau tot superb, dar pentru minim 5000 de euro in plus fata de octavia, m-am multumit si cu sora mai mica, care oricum este arhisuficient de incapatoare. Asta imi place la skoda, ca au ales sa faca masini comode, confortabile si spatioase la preturi accesibile, si frumoase pe deasupra. |
|
#227
Posted 02 June 2018 - 04:59
kpk1, on 30 mai 2018 - 10:49, said:
E satena, supla, atragatoare ... e Superb(a) IMG_20180528_152929.jpg Ne cunoastem de putin timp dar insistam asupra relatiei Sa o stapanesti sanatos . Superbul a fost la mine o alta optiune cand am ales Talismanul . Cu consumul cum stai in oras ??? Eu as fi luat un diesel totusi la greutatea Superbului . dar stiu , fiecare cu gusturile lui . Inca o data multi km fara incidente . |
#228
Posted 03 June 2018 - 21:21
Octavia era si prima optiune la mine. S-a intamplat sa am suport "extern" si sa pot marca pentru Superb. Mi-am dorit-o mai mult emotional si mai putin rational pentru ca Octavia oricum indeplinea cerintele de spatiu. Superb e pur si simplu WOW pt mine.
Consumul e cat se poate de decent. Trebuie sa punctez ca orasul meu e micut. In 5-10 minute ajungi in orice punct asadar nici motorul nu se incalzeste nici consumul nu e asa relevant. Uzual am ~11%. Mers bara la bara in 2-3 ocazii am scos si 13 si 15 pt 10min. de mers. Intr-un oras mai mare as zice ca cu exceptia mersului bara la bara consumul nu are voie sa sara de 11%. La drum intins pe DN virajat si cu diferente de nivel am de la 5,4 fara AC pana la 6 cu AC. Pe europene consumul scade o idee daca nu o alerg. Inca sunt in perioada de "rodaj" adica nu o calc peste 3000-3500rpm. Mai discutam dupa 5000km care este adevarul. Referitor la greutate cred ca trebuie tinut cont de asteptarile fiecaruia vis-a-vis de raportul motor/greutate. Eu ma declar multumit de combinatie. Masina are undeva intre 1400 si 1500 kg cu motorasul cel viteaz si pot sa spun ca trage binisor. Mai am un singur test de facut ca sa vad cum trage: depasit de tiruri pe Valea Oltului cu 4 persoane si bagaj la bord. Atunci ma voi pronunta. Stilul meu de condus nu e nici sportiv, nici batranesc, de aici si pretentiile mai retinute fata de motorizare. Desigur ca nu as fi refuzat un motor mai puternic insa mai trebuia sa adaug cel putin 3-4000 la suma totala pt ca dieselul de 150cp nu era prea departe de acest 1.4TSI. La drivetest l-am simtit fara cuplu agresiv si cu raspuns liniar si retinut pe intreaga plaja. Unde mai pui ca trebuia sa decontez inca 2000EUR pt ca e TDI. Asadar cei care si-au luat TDI au de asteptat pana cand vor economisi ce am castigat eu din start In parte glumesc, desigur, dar nu e departe de adevar. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users