Top 10 vanzari Europa - 2017
Last Updated: Jan 04 2018 18:36, Started by
Bursul
, Dec 22 2017 11:10
·
0
#55
Posted 23 December 2017 - 15:39
Mda,s ar putea să ai dreptate,in clasă cu polo,ibiza.
Pai totuși,tot e ok. Plătesc un Megane și îmi dai un A3 ? Nu tu,acel edi10000. Și eu aveam aceeași impresie ca el până să dețin mașini din categorii diferite. Nu, Skoda nu e Audi ,Toyota nu e Lexus. Doar la nivel de baza. MicroEdge, on 23 decembrie 2017 - 15:30, said:
Ca sa dea bine eu zic sa compari twingo cu a3 și cu golf ca să dea bine... Dar tu in afara de făcut flame chiar zici ceva ? Ok,eu am făcut o eroare de încadrare în clasa,am acceptat corecția,ești fericit ? |
#57
Posted 23 December 2017 - 16:13
#58
Posted 23 December 2017 - 16:34
bobalex18, on 23 decembrie 2017 - 12:58, said: Ai aici un răspuns la întrebarea ta. https://www.4tuning....agen-23957.html Și nu este vorba de prostie ci de habarnism, cum e și cazul ăluia la care nu mă obosesc să-i mai răspund, care crede că garanția extinsă e totuna cu garanția bară la bară. Pe chestia asta se și bazează VW. |
#59
Posted 23 December 2017 - 18:17
Parerea mea e ca discutiile despre top-uri sunt de nivelul gradinitei, cand spuneam: "taica-miu il bate pe taica-tu".
Pentru unii producatori chiar nu e important locul ocupat, ba chiar mai mult poate nici nu-si doresc sa ajunga producator de masa. Ma refer aici la marci de nisa, gen Rolls-Royce, Bentley, McLaren, etc. Si alti producatori poate sunt interesati doar de profit, nu de pozitia ocupata in top. |
#60
Posted 23 December 2017 - 18:34
Marja de profit e cea importanta, topurile sunt pentru marketing
|
#63
Posted 23 December 2017 - 21:38
filipxxx, on 22 decembrie 2017 - 13:30, said:
VW si defapt marcile europene nu s-au concentrat pe piata USA niciodata din motive evidente, gen ca cei mai mari producatori din lume aveau fabrica acolo dupa colt, iar americanii vor masini mari nu masinute de jucarie. Pe de alta parte VW in USA a intrat prost, cu masini low cost facute in Mexic (Jetta si Golf) pe care brusc a vrut sa le upgradeze la "semi-premium" ceea ce nu merge, mai ales cand ai o retea proasta de service si distributie. Din ce am vazut pe forumurile internationale, problema cea mai mare a americanilor e cu serviceurile "competente" care de multe ori sunt la sute de kilometri de casa. E ca la noi la americane (NU Ford), daca esti din Targu Jiu sa spunem si ai masina americana, esti mancat ca la orice problema mai serioasa trebuie sa te duci la Craiova. Piata din SUA e mult mai orientata spre calitate/fiabilitate, de fapt cu asta japonezii si coreenii au castigat in fata GM/Ford. De asta nici nu prea vezi marci europene, PSA, Renault, Fiat a furat-o odata si doar prin cumpararea Chrisler a reusit sa intre. Orice problema apare acolo nu se baga sub pres, devine publica (prin NHTSA, etc) si la indemana oricarui cumparator, acolo poti cumpara linistit second-hand in cunostinta de cauza, nu de la samsari cu defecte ascunse. NHTSA obliga producatorii sa publice pana si provenienta subansamblelor, de acolo am aflat ca cea mai americana masina e... Kia. Cat despre service, sa avem pardon. Fratele meu e plecat in SUA de 15 ani, un schimb de filtre si ulei se poate face in benzinarie si costa 10USD. Cand a auzit cat costa la noi service-ul s-a crucit. |
#64
Posted 24 December 2017 - 07:30
Am parc auto de la acest producător la firma, iar problemele sunt diverse, ciudate si fără sfarsit. Mereu se strica cate ceva la masinile acestea, indiferent că este vorba despre Golf , Passat, Touareg sau Audi Q5. Cea mai aberanta situație este cea legata de proasta fiabilitate a motoarelor 1.8 TSI. Consum exagerat de ulei, dupa care a urmat resegmentare cu costuri de cca. 3000€/masina.
Edited by Kazmer, 24 December 2017 - 07:31. |
|
#65
Posted 24 December 2017 - 14:14
Hansolo, on 23 decembrie 2017 - 21:38, said:
Poftim??? Piata din SUA e mult mai orientata spre calitate/fiabilitate, de fapt cu asta japonezii si coreenii au castigat in fata GM/Ford. De asta nici nu prea vezi marci europene, PSA, Renault, Fiat a furat-o odata si doar prin cumpararea Chrisler a reusit sa intre. Orice problema apare acolo nu se baga sub pres, devine publica (prin NHTSA, etc) si la indemana oricarui cumparator, acolo poti cumpara linistit second-hand in cunostinta de cauza, nu de la samsari cu defecte ascunse. NHTSA obliga producatorii sa publice pana si provenienta subansamblelor, de acolo am aflat ca cea mai americana masina e... Kia. Cat despre service, sa avem pardon. Fratele meu e plecat in SUA de 15 ani, un schimb de filtre si ulei se poate face in benzinarie si costa 10USD. Cand a auzit cat costa la noi service-ul s-a crucit. Nu vorbim de masini exotice sau de adevarat lux ci de masinile de imagine din NA. Acestea sunt Mercedes, BMW, audi, landrover, lexus si eventual Acura. asta arata ca masinile europene nu au success in NA, nu-i asa ? Masinile americane au castigat in fata celor japoneze datorita calitatii si fiabilitatii, corect ? De asemenea stand-ingul moral al used cars salesman este foarte apreciat in NA pe baza calitatii masinilor ce le vinde conform celor prezentate de membrii forumului. Kazmer, on 24 decembrie 2017 - 07:30, said:
Am parc auto de la acest producător la firma, iar problemele sunt diverse, ciudate si fără sfarsit. Mereu se strica cate ceva la masinile acestea, indiferent că este vorba despre Golf , Passat, Touareg sau Audi Q5. Cea mai aberanta situație este cea legata de proasta fiabilitate a motoarelor 1.8 TSI. Consum exagerat de ulei, dupa care a urmat resegmentare cu costuri de cca. 3000â‚Ź/masina. Asta arata clar cat de prosti sunt cumparatorii ca astepti 4-5 luni in germania ca sa iti vina TSI-ul. |
#66
Posted 24 December 2017 - 15:02
Timpul asta de așteptare e la toate mărcile dacă îți configurezi mașina cum vrei tu
|
#67
Posted 24 December 2017 - 15:26
La Toyota ch-r e de 10 luni daca vrei led.
La seta ateca bate spre 1 an - daca nu greșesc. Mai tăiați cu tsi asta. Problema e rezolvată definitiv de vreo 4 ani (in cazul 1.8 și 2.0) iar la 1.2 de mai multi ani. Luați o informație incompletă și va credeți "critici auto" |
#68
Posted 27 December 2017 - 00:29
#69
Posted 27 December 2017 - 10:02
|
#70
Posted 30 December 2017 - 21:40
Vad ca lumea nu intelege anumite aspecte:
1. Clasamentul este unul care arata: Europa nu e ca alte zone de pe glob, condusul unuei masini nu inseamna doar sa cumpar masina ce imi place ( Si eu as vrea o masina 4.0-5.0 dar nu imi permit), adica depinde de puterea de cumparare, costul intretinerii si drumurile pe care urmeaza a fii condusa. Adica exemplu americanii isi permit masini mari. 2. Discutia cu garantia e irelevanta, multe firme ofera garantie mai mare in speranta unor vanzari mai bune, e maketing, sa nu imi ziceti ca la VW nu se poate, dar daca vand bine, ce rost are sa scada din profit cu o gqrantie mai mare. Tot marketing e si asta. Daca nu ar vinde poate ar oferii si ei garantii lungi. Chiar nu cred ca conteaza cine este pe primul loc, ci conteaza sa fii mutumit de ce cumperi. Pe de alta parte daca vanzarile arata altceva decat ceea ce crezi sau ai dori sa fie, si nu un an, mai multi la rand, inseamna ca in continuare fac ceva bine. Sa zici ca ce zici tu e bine si ce zic datele e gresit nu e nici corect nici gresit pana la un punct. Pana devine obsesie. Nu se poate sa recunosti meritele primilor. Toti producatorii de masini sub 40k si nu numai sunt o apa si un pamant. Cine crede altceva e un copil. Maine ar face o intelegere cu concurenta in detrimentul clientilor daca ar aduce bani si nu ar fii ilegal. |
#71
Posted 02 January 2018 - 01:44
Cred ca fotbal5 intelege altceva "prin o apa si un pamant", ca parca nu poti pune pe aceeasi treapta un Seat Leon sau un Audi A3 desi "sunt aceeasi masina" in mintea unor "cunoscatori". Masinile facute pe aceeasi platforma sunt la fel cand citesti de platforme pe wikipedia, cand te urci in ele nu mai sunt la fel. Faceti experiment si inchiriati odata un Golf si alta data un Leon, ca A3 din clasa premium e peste nivelul multor expertil de pe forum si apoi spuneti ca e aceeasi masina.
Referitor la piata din SUA si schimbatul uleiului la benzinarie, asta se aplica doar la cojile alea vechi inainte de 2000. Si la noi daca ti-a expirat garantia poti merge la orice service obosit sa schimbi uleiul, majoritatea se prind ei pana la urma unde e busonul de ulei chiar daca e masina mai exotica si te costa 50 de lei. Mai pot fi intervale de service de resetat dar la 50 de lei te descurci singur. |
#72
Posted 02 January 2018 - 12:49
Eu evit service-urile exotice chiar si dupa ce termin garanția de cand unui prieten i-a olarit într-unul din asta filetul de la baia de ulei la un Passat, un Dorel de acolo fortand strangerea capacului fiindu-i lene sa-l mai desfaca cand si-a dat seama ca nu calca bine si curge ulei pe acolo.
Acuma nu vreau sa spun ca trebuie neapărat sa mergi tot timpul la service-ul de la dealer dar trebuie totusi ca sa fii atent la cine-ti faci servisarea dupa garantie. Câteodată un 20 - 30 de lei in plus salveaza cateva sute bune mai tarziu ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users