Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Top 10 vanzari Europa - 2017

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#37
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postedi10000, on 22 decembrie 2017 - 17:43, said:

Ar trebui specificat si cate dintre masini sunt cumparate pe firma si cate de persoane fizice. Din sursa sigura stiu ca la germane e jaleee, in jur de 8-12% se vand catre persoane fizice, restul pe firma. In contrast, la japo peste 40% se vand catre persoane fizice. Asta arata si increderea pe care o are clientul intr-o marca. Cand iei pe PF conteaza fiabilitatea, masina o tii 6-8 ani. La PJ conteaza pretul final, germanii sunt mai maleabili, dau discount-uri mari pentru ca stiu ca te prind dupa aceea in service unde te rup la piese.

Daca se cumpără de pj/flote Ăźnseamnă că mașinile sunt foarte fiabile...opa, ai dat cu bățul in balta

Edited by bobalex18, 22 December 2017 - 22:26.


#38
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017
La flote nu este importanta fiabilitatea deoarece nu le tin mai mult de 3-4 ani.

#39
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Qasqai e japonez cum si Ford Fiesta e american :) Model dedicat pietei europene, proiectat la Nissan Design Europe din Londra si produs intr-un orasel din UK si pe unde or mai avea fabrici. :lol:

#40
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai atunci Jetta (Geta pentru cunoscatori) si Beetle sunt americane? Kia Sportage este slovaca? Ca sa nu mai vorbesc de "masina suprema" aka Touareg-Q7-Cayenne produsa intr-o fabrica Skoda din Slovacia.

#41
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord4, on 23 decembrie 2017 - 00:00, said:

La flote nu este importanta fiabilitatea deoarece nu le tin mai mult de 3-4 ani.
Ba din contră. Este importanta fiabilitatea pentru cei 3-4 ani și 150.000-200.000 de km. O mașina de pj produce bani, daca nu circulă nu produce. Vorbim de fiabilitate după 3-4 ani și peste 150.000 de km????

#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostMicroEdge, on 22 decembrie 2017 - 21:49, said:

Cum ai ajuns la 2.7 milioane unități andu te in europa?
Pai ia insumeaza-le pe alea de mai jos...
Volkswagen Golf - 492.952
Volkswagen Polo - 308.561
Skoda Octavia - 230.255
Volkswagen Passat - 208.575
Audi A3 - 190.660
Volkswagen Tiguan - 180.198
Skoda Fabia - 177.301
Audi A4 - 163.491
Seat Leon - 144.740
Seat Ibiza - 121.423
Volkswagen Touran - 111.881
Volkswagen Up - 98.222
Audi A1 - 96.710
Audi A6 - 93.805
Audi Q3 - 92.671

Si am zis, asa, in mare... ca multe modele nu sunt trecute deoarece clasamentul e dat doar pina la pozitia 50 (citigo, karoq, kodiak, toledo, etc)

#43
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 23 decembrie 2017 - 09:12, said:


Ba din contră. Este importanta fiabilitatea pentru cei 3-4 ani și 150.000-200.000 de km. O mașina de pj produce bani, daca nu circulă nu produce. Vorbim de fiabilitate după 3-4 ani și peste 150.000 de km????

Da. Până în 3-4 ani sau 150k km nici-o marcă nu are probleme, exceptând unele serii de la VAG.
Iar faptul că nemții nu dau garanție full decât 2 ani la mașinile lor, spune multe despre ce cred chiar ei despre fiabilitatea propriilor mașini.

#44
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017

View Postedi10000, on 22 decembrie 2017 - 17:43, said:

Ar trebui specificat si cate dintre masini sunt cumparate pe firma si cate de persoane fizice. Din sursa sigura stiu ca la germane e jaleee, in jur de 8-12% se vand catre persoane fizice, restul pe firma. In contrast, la japo peste 40% se vand catre persoane fizice. Asta arata si increderea pe care o are clientul intr-o marca. Cand iei pe PF conteaza fiabilitatea, masina o tii 6-8 ani. La PJ conteaza pretul final, germanii sunt mai maleabili, dau discount-uri mari pentru ca stiu ca te prind dupa aceea in service unde te rup la piese.

Asta e doar băgatul bățului prin gard degeaba.
Din sursa sigură,fara ceva dovezi însemna să te credem pe cuvânt...
Bun,din alta sursă sigură eu îți spun că piesele de schimb,că valoare la repere echivalente sunt in ordinea preturilor așa :
Japoneze
Italiene
Franțuzești
Germane.
De la cele mai scumpe la cele mai ieftine.

Evident că n am dreptate,îmi vinde sulea mie injector de Mercedes la preț de injector de Suzuki.
Numai că la fel de bine nici tu nu ai dreptate.
Cum drac sa și ia firmele mașini germane că sunt ieftine când de fapt sunt mai scumpe decât echivalentele lor făcute de altii ?
Facem o afacere ? Îți dau eu ție bani de un Clio și tu imi cumperi un A3 ?
Păstrezi restul bineînțeles.

#45
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
1. La VW, Skoda, Audi etc. au reduceri foarte mari din pretul de achizitie daca iti iei masina prin firma. Programe de genul Small Fleet and shit prin care obtii discount-uri de 18% pt. modelele lor cele mai vandute cu motorizari diesel. NU te mai lua dupa pretul de nou, nu vinde nimeni la pretul acela. Prin comparatie, la japoneze reducerile sunt muult mai mici. S-au dus vremurile cand germanii tineau coada pe sus la pret, lumea si-a dat seama de fiabilitatea lor. In consecinta, se muleaza si vanzatorii lor dupa ce cere piata. PS Vezi ca la Audi, BMW sau MB este acelasi lucru. La Bmw sunt modele pe stoc acum cu discount-uri de 20%...de ce oare? Nu vrei sa stii ce discount imi dadeau dupa ce am testat GLC Coupe-ul comparativ cu pretul afisat pe site.
2. Asta este un mit cu pretul mare al pieselor la japoneze. La fel si la revizii. Pentru un amarat de Golf, cu discount de 20% eu nu am platit pe revizii mai putin de 1.000 lei la reprezentanta (am avut masini doar noi, nu o sa-mi iau SH niciodata). Prin comparatie, la actuala o sa ajung la 1.000 lei pe la revizia de 90k km si asta o singura data. In rest, 600- 800 lei.
3. Exemplul cu Clio nu este foarte bun. Vezi ca A3 si Clio sunt in clase diferite. In plus, compari "premium" cu non-premium. Facem o alta afacere: decat sa dai 25k pe un Audi A3 cu motor de Skoda, la 16k euro iti iei un Golf (care este acelasi lucru cu A3) cu acelasi motor ca la Audi. Ai salvat niste bani cu care te duci 5 ani in concedii. Posted Image

#46
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord4, on 23 decembrie 2017 - 11:39, said:



Da. Până în 3-4 ani sau 150k km nici-o marcă nu are probleme, exceptând unele serii de la VAG.
Iar faptul că nemții nu dau garanție full decât 2 ani la mașinile lor, spune multe despre ce cred chiar ei despre fiabilitatea propriilor mașini.

Tu știi ce prevede legea europeana cu privire la garanție? Sau iar vorbești despre domenii care te depășesc?
Garanția de fabrica este de 2 ani la toate mașinile cu posibilitatea de a fi extinsa. Eu. Audi in 2017 vinde cu 5 ani (2 + 3 ani) și 150.000 de km.

Eu am 5 ani și 100.000.

#47
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 23 decembrie 2017 - 12:33, said:



Tu știi ce prevede legea europeana cu privire la garanție? Sau iar vorbești despre domenii care te depășesc?
Garanția de fabrica este de 2 ani la toate mașinile cu posibilitatea de a fi extinsa. Eu. Audi in 2017 vinde cu 5 ani (2 + 3 ani) și 150.000 de km.

Eu am 5 ani și 100.000.

Eu vorbeam de garanție full. Garanția extinsa nu mai acoperă toate componentele unei mașini. Eu îți zic să te uiți pe garanția extinsă ca să vezi ce piese vei schimba pe banii tăi după doi  ani, dacă se vor defecta. La Toyota garanția este de 6 ani full iar la Kia este chiar de 7 ani.

#48
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
La Toyota și Kia garanția este de 2 ani cu extindere gratuita la 6-7 ani. La Audi este de 2 ani cu extindere gratuita/plătită/ca bonus etc la 5 ani.
Garanția acoperă absolut tot. Garanție full după cum zici.

Oare, europenii sa fie atât de proști încât să cumpere mașini proaste, după cum ziceti?



#49
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@Forzoso
Nu stiu la ce faci referire... Am mai pus in alte topicuri SS cu garantia primita de mine. Scrie doar atit: garantie extinsa 4 ani sau 120 k.

Deci, e full, dupa cum zic unii... Sau din bara-n bara daca este defect de fabricatie (nu de utilizare).

#50
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@Ford- ai dreptate, NU este garantie extinsa la VAG (Audi, VW, Skoda, Seat etc.) din "bara in bara". Singurii care ofera asa ceva in Romania sunt Toyota si Hyundai- Kia.

#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Garantie din bara-n bara
Toti producatorii dau "din bara-n bara" doar pentru defecte de fabricatie, restul e...cancan!

#52
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Mai domnu @edi10000...
Clio e in aceeași clasă cu A3,golf,leon.
Nu pricep de ce ai scris premium in ghilimele și non premium nu.
Nu e A3 cu motor de Skoda... Skoda are motorizări de la VW,nu invers.
In ce privește părerea ta că A3 e identic cu Golf....,e strict părerea ta.
Că unii sunt interesați de amănunte cum ar fi calitatea materialelor, dotările superioare,tot felul de chestii care fac diferența între premium și non premium nu te interesează pe tine. Motiv pt care n ar trebui sa oferi sfaturi nesolicitate.

#53
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View PostRdaneel, on 23 decembrie 2017 - 14:16, said:

Mai domnu @edi10000...
Clio e in aceeași clasă cu A3,golf,leon.
Nu pricep de ce ai scris premium in ghilimele și non premium nu.
Nu e A3 cu motor de Skoda... Skoda are motorizări de la VW,nu invers.
In ce privește părerea ta că A3 e identic cu Golf....,e strict părerea ta.
Clio e subcompacta iar A3, Golf, Leon sunt compacte. In aceeasi clasa cu ele e Megane.

#54
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
Ca sa dea bine eu zic sa compari twingo cu a3 și cu golf ca să dea bine...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate