Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 

Top 10 vanzari Europa - 2017

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#55
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Mda,s ar putea să ai dreptate,in clasă cu polo,ibiza.
Pai totuși,tot e ok. Plătesc un Megane și îmi dai un A3 ?
Nu tu,acel edi10000.
Și eu aveam aceeași impresie ca el până să dețin mașini din categorii diferite.
Nu, Skoda nu e Audi ,Toyota nu e Lexus.
Doar la nivel de baza.

 MicroEdge, on 23 decembrie 2017 - 15:30, said:

Ca sa dea bine eu zic sa compari twingo cu a3 și cu golf ca să dea bine...

Dar tu in afara de făcut flame chiar zici ceva ?
Ok,eu am făcut o eroare de încadrare în clasa,am acceptat corecția,ești fericit ?

#56
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Cineva de aici a spus ca din moment ce Skoda și Audi împart aceasi platforma e 90% aceasi mașina.
Oricum rezultatele oficiale le aflam la sfârșitul lui Ianuarie. Momentan pe plan mondial se știe ca grupul Renault-Nissan-Mitsubishi e pe primul loc la vanzari

#57
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 edi10000, on 23 decembrie 2017 - 13:36, said:

@Ford- ai dreptate, NU este garantie extinsa la VAG (Audi, VW, Skoda, Seat etc.) din "bara in bara". Singurii care ofera asa ceva in Romania sunt Toyota si Hyundai- Kia.
Mi-a fost șters comentariul. Te rog sa mai citești o data ce ai scris. Este o inepție și o dovada în plus a limitărilor tale

#58
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 bobalex18, on 23 decembrie 2017 - 12:58, said:

La Toyota și Kia garanția este de 2 ani cu extindere gratuita la 6-7 ani. La Audi este de 2 ani cu extindere gratuita/plătită/ca bonus etc la 5 ani.
Garanția acoperă absolut tot. Garanție full după cum zici.

Oare, europenii sa fie atât de proști încât să cumpere mașini proaste, după cum ziceti?

Ai aici un răspuns la întrebarea ta.

https://www.4tuning....agen-23957.html

Și nu este vorba de prostie ci de habarnism, cum e și cazul ăluia la care nu mă obosesc să-i mai răspund, care crede că garanția extinsă e totuna cu garanția bară la bară. Pe chestia asta se și bazează VW.

#59
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Parerea mea e ca discutiile despre top-uri sunt de nivelul gradinitei, cand spuneam: "taica-miu il bate pe taica-tu".

Pentru unii producatori chiar nu e important locul ocupat, ba chiar mai mult poate nici nu-si doresc sa ajunga producator de masa.
Ma refer aici la marci de nisa, gen Rolls-Royce, Bentley, McLaren, etc.
Si alti producatori poate sunt interesati doar de profit, nu de pozitia ocupata in top.

#60
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Marja de profit e cea importanta, topurile sunt pentru marketing

#61
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 MicroEdge, on 23 decembrie 2017 - 18:34, said:

Marja de profit e cea importanta, topurile sunt pentru marketing

Ce-mi place cum se contrazic unii....și la Tesla, cum e?

#62
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
La Tesla nu conteaza fiindca nu are vreun concurent direct. Daca vrei sa faci un clasament al EV-urilor poate, dar atunci e doar 1 Tesla si de la 100 in sus, restul EV-urilor. Posted Image

#63
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

 filipxxx, on 22 decembrie 2017 - 13:30, said:

VW si defapt marcile europene nu s-au concentrat pe piata USA niciodata din motive evidente, gen ca cei mai mari producatori din lume aveau fabrica acolo dupa colt, iar americanii vor masini mari nu masinute de jucarie. Pe de alta parte VW in USA a intrat prost, cu masini low cost facute in Mexic (Jetta si Golf) pe care brusc a vrut sa le upgradeze la "semi-premium" ceea ce nu merge, mai ales cand ai o retea proasta de service si distributie. Din ce am vazut pe forumurile internationale, problema cea mai mare a americanilor e cu serviceurile "competente" care de multe ori sunt la sute de kilometri de casa. Posted Image E ca la noi la americane (NU Ford), daca esti din Targu Jiu sa spunem si ai masina americana, esti mancat ca la orice problema mai serioasa trebuie sa te duci la Craiova.
Poftim???
Piata din SUA e mult mai orientata spre calitate/fiabilitate, de fapt cu asta japonezii si coreenii au castigat in fata GM/Ford. De asta nici nu prea vezi marci europene, PSA, Renault, Fiat a furat-o odata si doar prin cumpararea Chrisler a reusit sa intre. Orice problema apare acolo nu se baga sub pres, devine publica (prin NHTSA, etc) si la indemana oricarui cumparator, acolo poti cumpara linistit second-hand in cunostinta de cauza, nu de la samsari cu defecte ascunse. NHTSA obliga producatorii sa publice pana si provenienta subansamblelor, de acolo am aflat ca cea mai americana masina e... Kia.
Cat despre service, sa avem pardon. Fratele meu e plecat in SUA de 15 ani, un schimb de filtre si ulei se poate face in benzinarie si costa 10USD. Cand a auzit cat costa la noi service-ul s-a crucit.

#64
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Am parc auto de la acest producător la firma, iar problemele sunt diverse, ciudate si fără sfarsit. Mereu se strica cate ceva la masinile acestea, indiferent că este vorba despre Golf , Passat, Touareg sau Audi Q5. Cea mai aberanta situație este cea legata de proasta fiabilitate a motoarelor 1.8 TSI. Consum exagerat de ulei, dupa care a urmat resegmentare cu costuri de cca. 3000€/masina.

Edited by Kazmer, 24 December 2017 - 07:31.


#65
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

 Hansolo, on 23 decembrie 2017 - 21:38, said:

Poftim???
Piata din SUA e mult mai orientata spre calitate/fiabilitate, de fapt cu asta japonezii si coreenii au castigat in fata GM/Ford. De asta nici nu prea vezi marci europene, PSA, Renault, Fiat a furat-o odata si doar prin cumpararea Chrisler a reusit sa intre. Orice problema apare acolo nu se baga sub pres, devine publica (prin NHTSA, etc) si la indemana oricarui cumparator, acolo poti cumpara linistit second-hand in cunostinta de cauza, nu de la samsari cu defecte ascunse. NHTSA obliga producatorii sa publice pana si provenienta subansamblelor, de acolo am aflat ca cea mai americana masina e... Kia.
Cat despre service, sa avem pardon. Fratele meu e plecat in SUA de 15 ani, un schimb de filtre si ulei se poate face in benzinarie si costa 10USD. Cand a auzit cat costa la noi service-ul s-a crucit.

Nu vorbim de masini exotice sau de adevarat lux ci de masinile de imagine din NA. Acestea sunt Mercedes, BMW, audi, landrover, lexus si eventual Acura. asta arata ca masinile europene nu au success in NA, nu-i asa ?
Masinile americane au castigat in fata celor japoneze datorita calitatii si fiabilitatii, corect ?
De asemenea stand-ingul moral al used cars salesman este foarte apreciat in NA pe baza calitatii masinilor ce le vinde conform celor prezentate de membrii forumului.

 Kazmer, on 24 decembrie 2017 - 07:30, said:

Am parc auto de la acest producător la firma, iar problemele sunt diverse, ciudate si fără sfarsit. Mereu se strica cate ceva la masinile acestea, indiferent că este vorba despre Golf , Passat, Touareg sau Audi Q5. Cea mai aberanta situație este cea legata de proasta fiabilitate a motoarelor 1.8 TSI. Consum exagerat de ulei, dupa care a urmat resegmentare cu costuri de cca. 3000â‚Ź/masina.

Asta arata clar cat de prosti sunt cumparatorii ca astepti 4-5 luni in germania ca sa iti vina TSI-ul.

#66
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Timpul asta de așteptare e la toate mărcile dacă îți configurezi mașina cum vrei tu

#67
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
La Toyota ch-r e de 10 luni daca vrei led.
La seta ateca bate spre 1 an - daca nu greșesc.

Mai tăiați cu tsi asta. Problema e rezolvată definitiv de vreo 4 ani (in cazul 1.8 și 2.0) iar la 1.2 de mai multi ani. Luați o informație incompletă și va credeți "critici auto"

#68
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013

 bobalex18, on 22 decembrie 2017 - 11:47, said:

Posted Image))) pentru că d.p.m..d.v. au rămas în urmă cu motorizarea și se bazează pe un marketing mincinos cu hibrid (
despre ce marketing mincinos vorbesti?

#69
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 Scubaskot, on 27 decembrie 2017 - 00:29, said:


despre ce marketing mincinos vorbesti?
Am discutat pe alte topicuri. Sunt alti producători care oferă consumuri similare dar performante mult mai bune fara sa fie hibrid. Nu vreau sa reluam discuțiile

#70
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Vad ca lumea nu intelege anumite aspecte:
1. Clasamentul este unul care arata: Europa nu e ca alte zone de pe glob, condusul unuei masini nu inseamna doar sa cumpar masina ce imi place ( Si eu as vrea o masina 4.0-5.0 dar nu imi permit), adica depinde de puterea de cumparare, costul intretinerii si drumurile pe care urmeaza a fii condusa. Adica exemplu americanii isi permit masini mari.
2. Discutia cu garantia e irelevanta, multe firme ofera garantie mai mare in speranta unor vanzari mai bune, e maketing, sa nu imi ziceti ca la VW nu se poate, dar daca vand bine, ce rost are sa scada din profit cu o gqrantie mai mare. Tot marketing e si asta. Daca nu ar vinde poate ar oferii si ei garantii lungi.
Chiar nu cred ca conteaza cine este pe primul loc, ci conteaza sa fii mutumit de ce cumperi.
Pe de alta parte daca vanzarile arata altceva decat ceea ce crezi sau ai dori sa fie, si nu un an, mai multi la rand, inseamna ca in continuare fac ceva bine.
Sa zici ca ce zici tu e bine si ce zic datele e gresit nu e nici corect nici gresit pana la un punct. Pana devine obsesie. Nu se poate sa recunosti meritele primilor.
Toti producatorii de masini sub 40k si nu numai sunt o apa si un pamant. Cine crede altceva e un copil.
Maine ar face o intelegere cu concurenta in detrimentul clientilor daca ar aduce bani si nu ar fii ilegal.

#71
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Cred ca fotbal5 intelege altceva "prin o apa si un pamant", ca parca nu poti pune pe aceeasi treapta un Seat Leon sau un Audi A3 desi "sunt aceeasi masina" in mintea unor "cunoscatori". Masinile facute pe aceeasi platforma sunt la fel cand citesti de platforme pe wikipedia, cand te urci in ele nu mai sunt la fel. Faceti experiment si inchiriati odata un Golf si alta data un Leon, ca A3 din clasa premium e peste nivelul multor expertil de pe forum si apoi spuneti ca e aceeasi masina.
Referitor la piata din SUA si schimbatul uleiului la benzinarie, asta se aplica doar la cojile alea vechi inainte de 2000. Si la noi daca ti-a expirat garantia poti merge la orice service obosit sa schimbi uleiul, majoritatea se prind ei pana la urma unde e busonul de ulei chiar daca e masina mai exotica si te costa 50 de lei. Mai pot fi intervale de service de resetat dar la 50 de lei te descurci singur. :)

#72
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Eu evit service-urile exotice chiar si dupa ce termin garanția de cand unui prieten i-a olarit într-unul din asta filetul de la baia de ulei la un Passat, un Dorel de acolo fortand strangerea capacului fiindu-i lene sa-l mai desfaca cand si-a dat seama ca nu calca bine si curge ulei pe acolo.
Acuma nu vreau sa spun ca trebuie neapărat sa mergi tot timpul la service-ul de la dealer dar trebuie totusi ca sa fii atent la cine-ti faci servisarea dupa garantie. Câteodată un  20 - 30 de lei in plus salveaza cateva sute bune mai tarziu :) !

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate