Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 

Activare Aplicatia My BRD Mobile

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am activat-o telefonic. Nu stiu daca prezinta importanta ca angajatorul are conventie de salarii cu ei.

#20
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,606
  • Înscris: 10.01.2008

 G-Ionel, on 09 mai 2020 - 21:21, said:

Eu am activat-o telefonic. Nu stiu daca prezinta importanta ca angajatorul are conventie de salarii cu ei.

Si eu am reusit în unele cazuri sa o activez telefonic, dar operatorul mi-a spus că nu vor fii disponibile toate functionalitatiile, si ca daca voi vrea sa am acces la ele, va trebui sa merg într-un oficiu bancar.

#21
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,744
  • Înscris: 13.03.2005
Până activează BRD aplicația mobilă, expira gratuitatea ei! Parca doar 3 luni e gratis, până în 20 iunie parca...

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La conventia de salarii este gratuita, ca si IB. A mea are toate functionalitatile, inclusiv posibilitatea de a introduce manual beneficiari nationali pentru a face plati, ceea ce nu se poate la IB.

#23
LordRevan

LordRevan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,478
  • Înscris: 10.12.2007
De aproape o saptamana nu mai ma pot autentifica in contul de MyBRD Mobile de pe tableta iPad Air 2. Ani de zile a functionat fara probleme.
Am sunat la banca si m-au sfatuit sa reinstalez aplicatia. Zis si facut, introdus codurile primite, setat parola noua, dar tot primesc eroarea "Autentificare esuata".

Astazi am zis sa incerc sa ma autentific de pe un telefon Huawei. Aceeasi pasi, aceeasi eroare. La telefon mi-au spus ca ar fi un incident cu versiunea soft-ului iOS (13.5.1 este instalata) si ca vor verifica problema.

Pana primesc raspuns de la ei, care cine stie cand va fi, cum pot rezolva eu aceasta situatie?

#24
MAC&G

MAC&G

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 13.08.2006
In cazul in care doriți sa faceți transfer de pe un telefon pe celălalt puteți folosi aplicația din telefonul vechi sa atașați un nou dispozitiv.
Posibil sa funcționeze si de  pe pagina online.
Instalați aplicația pe noul dispozitiv si va da ecranul in care trebuie sa introduceți datele de activare.
Intrați pe dispozitivul vechi pe care aveți deja aplicația, va logati in mybrd (nu token) dupa care accesati- la setari-> adauga dispozitiv nou>cere parola.
Eu il am in engleza deci posibil sa difere putin.
Va trimite un cod pe sms pe nr de tel ce il aveti atașat la cont si celălalt cod il afișează in aplicație.
Introduceți cele doua coduri - in fereastra telefonului nou care necesita activare dupa care va cere pinul la următoarea fereastra- am pus vechiul pin de doua ori.
Am transferat de pe P20 Pro pe Huawei P40 Pro.
Sper sa va fie de folos. Succes!

#25
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
Mai nou acum vine sa aprobi tranzactiile online prin MyBRD , e utila faza asta.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate