Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Activare Aplicatia My BRD Mobile
Last Updated: Sep 18 2021 14:50, Started by
MatusaTamara
, Dec 22 2017 09:12
·
0
#1
Posted 22 December 2017 - 09:12
Salutare.
am card la BRD si mi-am instalat si aplicatia MY BRD MOBILE dar am o problema. Cand intru in aplicatie si apas pe "Acceseaza My BRD Mobile imi apre sa activez token si aici ma blochez. M poate ajuta cineva cum sa urmez pasi pentru a ma loga la contul meu? Multumesc Attached FilesEdited by MatusaTamara, 22 December 2017 - 09:12. |
#2
Posted 22 December 2017 - 09:16
Fugi la banca! Ai nevoie de un cod furnizat de ei!
Edited by pustiu_22, 22 December 2017 - 09:17. |
#3
Posted 22 December 2017 - 09:20
aplicatia este un serviciu conex atasat contului existent brd. pt accesare ai nevoie de activarea lui de catre banca, apoi ei iti furnizeaza un cont si o parola pe care o introduci, se activeaza in sistem si abia pe urma o poti folosi.
costul aplicatiei este de 1 euro |
#4
Posted 22 December 2017 - 09:22
Pai nu mai apasa butonul de jos " Acceseaza ...token " ci doar pe cel de sus " Acceseaza MyBRD Mobile" . Si folosesti userul din contract .....
LE . Vad ca deja ti s-a raspuns. Edited by ggelu, 22 December 2017 - 09:23. |
#5
Posted 22 December 2017 - 09:38
ggelu, on 22 decembrie 2017 - 09:22, said:
Pai nu mai apasa butonul de jos " Acceseaza ...token " ci doar pe cel de sus " Acceseaza MyBRD Mobile" . Si folosesti userul din contract ..... LE . Vad ca deja ti s-a raspuns. |
#7
Posted 22 December 2017 - 11:09
Sunt 2 chestii diferite: MyBRD Mobile si MyBRD Mobile Token. Ambele trebuie activate la banca si ori de cate ori vei schimba telefonul sau soft-ul va trebui sa te intorci la banca pt o noua activare.
|
#8
Posted 15 August 2018 - 09:50
una din cele mai primitive aplicatii bancare! Azi imi da mereu eroare de comunicare...mai are cineva probleme?
mai costa si 1 euro pe luna 'inovatia'! JAF Edited by jepetoz, 15 August 2018 - 09:59. |
#9
Posted 17 April 2019 - 14:24
Nu s-au învrednicit să suie și ei pe YouTube un filmuleț despre MyBRD Mobile 2019... Probabil nu prea au ce arata. Așa merg la ciupeală. La o altă bancă după ce am văzut reclama pe YouTube m-am abonat in cunoștință de cauză.
Edited by PostacheNegrutzi, 17 April 2019 - 14:24. |
#10
Posted 05 May 2020 - 19:26
Daca aplicatia o ai instalata pe un telefon, se poate activa pe un al doilea telefon.
Daca nu, ghinion, drum la banca. |
|
#11
Posted 06 May 2020 - 11:41
#12
Posted 06 May 2020 - 13:35
E bine, probabil cu corona au mai evoluat.
Mie mi-au transmis la telefon un "marș la bancă", înainte de corona. Asa ca acum am grija sa am aplicația și pe un telefon vechi din sertar. |
#13
Posted 06 May 2020 - 14:24
De cand exista mobile banking la BRD s-a putut face activarea la distanta prin telefon.
Cand se activeaza la distanta, nu ai acces la transferuri in alte conturi decat cele proprii. Daca mergi la banca, ti se activeaza si transferurile nationale/internationale. |
#14
Posted 06 May 2020 - 15:03
Au avut o perioada când nu mai făceau acest lucru, câteva luni a durat. Acum activează iar telefonic și îți dă acces și la transferuri inclusiv.
|
#15
Posted 06 May 2020 - 17:03
st3fan18, on 06 mai 2020 - 15:03, said:
Acum activează iar telefonic și îți dă acces și la transferuri inclusiv. Luni mi-am reactivat MB-ul prin apel telefonic si nu am acces la transferuri, numai catre conturile mele. Nu sunt afectat, totusi. Eu transfer catre contul lui tata si pentru ca sunt imputernicit, este considerat cont propriu. Attached Files |
|
#16
Posted 06 May 2020 - 19:42
sopavh, on 06 mai 2020 - 17:03, said: Luni mi-am reactivat MB-ul prin apel telefonic si nu am acces la transferuri, numai catre conturile mele. Nu sunt afectat, totusi. Eu transfer catre contul lui tata si pentru ca sunt imputernicit, este considerat cont propriu. La mine apare tot Screenshot_2020-05-06-20-42-13-243_brd.bankingapp.android.jpg 52.43K 33 downloads |
#17
Posted 06 May 2020 - 19:59
Mi s-a comicat faptul ca e nevoie sa ma deplasez intr-un punct de lucru pentru a activa toate tipurile de transfer.
Pe mine nu ma deranjeaza, dar nu imi place ca se face diferenta intre clienti. Poate, pana la urma, o sa am nevoie sa fac un transfer si nu o sa pot. |
#18
Posted 08 May 2020 - 23:35
Am sunat acum cateva zile la ei pentru activare (probabil a 10a oara lejer in vreo 5 ani ?!) si inca ma minunez ca situatia a ramas la fel, trebuie sa ramai la mana unui lucrator bancar pentru activarea unei aplicatii rudimentare, asta in timp ce la alte banci iti activezi direct cu un cod trimis pe SMS de catre aplicatie, fara sa mai suni pe nicaieri. Poate vor reusi si francezii sa mai scape de birocratie in curand.. (+ un apple pay sau o plata prin nfc in 2020? ar fi ceva)
@sopavh, te cheama la agentie pentru activarea acestei optiuni, am patit si eu. Am incercat degeaba sunand la ei si asteptand un operator... birocratia franceza e la putere Edited by horhescu, 08 May 2020 - 23:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users